GuidZP400 |
0aebc22a-3875-4ba4-bdef-6903afbb20a5
|
Biuletyn |
517195-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego
|
Regon |
47139038700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kopcińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90142
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 783 378
|
Zamawiajacy fax |
426 780 798
|
Zamawiajacy email |
oluna@poczta.fm
|
Adres strony url |
http://bip.wckp.lodz.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Eksperyment z wykorzystaniem technologii TIK i cyfrowych systemów pomiarowych jako optymalna metoda rozwijania umiejętności naukowego myślenia uczniów w edukacji przyrodniczej
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.wckp.lodz.pl/index.php?id=103
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.wckp.lodz.pl/index.php?id=103
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
drogą pocztową lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego ul. Kopcińskiego 29, 90 - 142 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa oprogramowania komputerowego do stosowania w notebookach i tabletach wykorzystywanych w pracowniach biologiczno-chemicznych w ramach Projektu „Eksperyment z wykorzystaniem technologii TIK i cyfrowych systemów pomiarowych"
|
Numer referencyjny |
TIK/2/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oprogramowania komputerowego wraz z niezbędnymi licencjami do zapewnienia pełnej funkcjonalności komputerów typu laptop oraz innych urządzeń multimedialnych mających funkcje komputera typu tablet w realizacji Projektu „Eksperyment z wykorzystaniem technologii TIK i cyfrowych systemów pomiarowych” w pracowniach biologiczno-chemicznych w łódzkich liceach ogólnokształcących nr II, XXIX, IX, XXIII oraz nr XLIV – zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz na warunkach stawianych przez Zamawiającego.
Dostawa realizowana jest bez podziału na części, z wyszczególnieniem przedmiotu dostawy w ramach czterech zadań
Zadanie 1 Dostawa systemu operacyjnego do zastosowania w urządzeniach typu notebook
Zadanie 2 Dostawa pakietu biurowego do zastosowania w urządzeniach typu notebook lub komputer stacjonarny
Zadanie 3 Dostawa pakietu biurowego do zastosowania w urządzeniach typu tablet
Zadanie 4 Dostawa oprogramowania zabezpieczającego urządzenia sieciowe typu laptop i typu tablet oraz oprogramowania zarządzającego pracą pracowni komputerów
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji: do 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Zamawiający zwraca uwagę, iż wyżej podany termin realizacji zamówienia jest terminem ostatecznym, zgodnym z potrzebami Projektu. Jednakże, termin realizacji zamówienia został również uznany za jedno z kryteriów oceny ofert – szczegóły w SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania zdolnością techniczną oraz potencjałem kadrowym.
Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania zdolności zawodowej rozumianej jako doświadczenie zawodowe w realizacji usług podobnych z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca spełni warunek dotyczący posiadania zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że dysponuje doświadczeniem zawodowym w postaci realizacji podobnych usług, niezbędnym do realizacji zamówienia publicznego
Warunkiem udziału w postępowaniu w tym przypadku jest wykazanie, iż Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej trzy dostawy sprzętu komputerowego, elektronicznego lub innych urządzeń lub oprogramowania komputerowego o wartości nie mniejszej niż 50000,00 zł brutto każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
b) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne,
c) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
d) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
e) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oczekuje złożenia wraz z ofertą jedynie oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy, stanowiącego wstępne potwierdzenie że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oczekuje złożenia wraz z ofertą jedynie oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy, stanowiącego wstępne potwierdzenie że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza (zgodnie z art. 24aa ustawy) zostanie wezwany do przedstawienia następujących dokumentów:
a) wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw z podaniem przedmiotu umowy, daty wykonania umowy oraz nazwy odbiorcy. Wzór oświadczenia (wykazu) stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
b) dowody, że dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w tym m.in.:
- referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, lub
- oświadczenie Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji,
UWAGA: Złożenie przez Wykonawców ww. dokumentów wraz z ofertą nie jest wymagane, aczkolwiek ich dołączenie pozwoli Zamawiającemu na szybsze zakończenie formalności prowadzących do wyboru oferty najkorzystniejszej. Złożenie wymaganych dokumentów wraz ofertą pozostawia się do dyspozycji Wykonawców.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-06-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 17 |
1
|