Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby działów WS SP ZOZ w Nowej Soli z podziałem na 7 pakietów.

Data publikacji 2017-05-25
Data zakończenia 2017-06-05 00:00:00
Instytucja WS SPZOZ
Miejscowość Nowa Sól
Województwo lubuskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 516504-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby działów WS SP ZOZ w Nowej Soli z podziałem na 7 pakietów, min. jednorazowe szczotki, Woreczek do laparoskopii,Sonda żołądkowo-dwunastnicza,Zgłębnik nosowo-żołądkowy, igły, strzykawki,cewnik Swan Ganz'a ,zestaw do pomiaru rzutu serca.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4c31625f-d7a2-4dbd-abd2-a427b0f65d00
Biuletyn 516504-N-2017
Zamawiajacy nazwa WS SPZOZ
Regon 970774733
Zamawiajacy adres ulica Chałbińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Nowa Sól
Zamawiajacy kod pocztowy 67-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon (68)3882285
Zamawiajacy fax (68)3871281
Zamawiajacy email zpszpital.krystyna@wp.pl
Adres strony url www.szpital-nowasol.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny WS SP ZOZ w Nowej Soli
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-nowasol.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-nowasol.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 67-100 Nowa Sól, ul. T. Chałubińskiego 7
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby działów WS SP ZOZ w Nowej Soli z podziałem na 7 pakietów.
Numer referencyjny DZP-280-67/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby działów WS SP ZOZ w Nowej Soli z podziałem na 7 pakietów, min. jednorazowe szczotki, Woreczek do laparoskopii,Sonda żołądkowo-dwunastnicza,Zgłębnik nosowo-żołądkowy, igły, strzykawki,cewnik Swan Ganz'a ,zestaw do pomiaru rzutu serca.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia, w tym zakresie warunku na spełnienie udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia, w tym zakresie warunku na spełnienie udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełnia Wykonawca, który wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, że wykonał lub wykonuje jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 191 200,00 zł brutto ogółem, lub jedną dostawę na poszczególne pakiety: w Pakiecie I – jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 27 000,00 zł brutto, w Pakiecie II – jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 7 200,00 zł brutto, w Pakiecie III - jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 8 700,00 zł brutto, w Pakiecie IV – jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2 000,00 zł brutto, w Pakiecie V – jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 7 100,00 zł brutto, w Pakiecie VI – jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 7 200,00 zł brutto, w Pakiecie VII – jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 132 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz którego dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ. Składając ofertę na więcej niż jeden Pakiet kwoty można zsumować np. Pakiet 1 i Pakiet 2 kwota brutto musi wynosić nie mniej niż 34 200,00 zł Uwaga. Zamawiający uzna warunek za spełniony również w przypadku, gdy Wykonawca wykaże szerszy zakres dostaw niż wymaga Zamawiający w pkt.3. W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznym dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia). (zał. 5 do SIWZ)
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje ogółem jedną dostawę o wartości nie mniejszej niż 191 200,00 zł brutto ogółem lub jedną dostawę na poszczególne pakiety : w Pakiecie I – jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 27 000,00 zł brutto, w Pakiecie II – jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 7 200,00 zł brutto, w Pakiecie III - jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 8 700,00 zł brutto, w Pakiecie IV – jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2 000,00 zł brutto, w Pakiecie V – jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 7 10,00 zł brutto, w Pakiecie VI – jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 7 20,00 zł brutto, w Pakiecie VII – jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 132 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz którego dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- według wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1 Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowane przedmioty zamówienia posiadają odpowiednie Certyfikaty dopuszczające wprowadzenia do obrotu i stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. certyfikaty zgodności z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej lub dokumenty równorzędne (okazane na każde żądanie Zamawiającego). 2. Katalog /prospekt /folder w języku polskim każdego zaoferowanego przedmiotu zamówienia zawierający opis oraz parametry potwierdzające wymagania postawione przez Zamawiającego w zał. nr 1 do SIWZ, zawierający numery katalogowe, w oparciu o który została przygotowana oferta. W katalogu/prospekcie/folderze należy wyraźnie zaznaczyć pozycję dot. przedmiotu zamówienia, umieszczając w nim nr poszczególnej pozycji asortymentowej, której celem jest identyfikacja oferowanego przedmiotu zamówienia. 3 Załączyć do oferty oświadczenie o następującej treści: „Wykonawca wyraża zgodę na przesłanie próbek oferowanego asortymentu, na wezwanie Zamawiającego, celem potwierdzenia zgodności zaoferowanego produktu z wymaganiami SIWZ”. Próbki zostaną sprawdzone w toku badania i oceny ofert pod kątem zgodności parametrów oferowanego produktu z wymogami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ. Próbki powinny być zapakowane i opisane w sposób pozwalający na jednoznaczne ustalenie, której pozycji z pakietu dotyczą. Ilość przesłanych próbek Zamawiający wykaże w piśmie wzywającym do przesłania próbek. Załączyć do oferty Oświadczenie o przesłaniu próbek - Załącznik nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 2 do SIWZ; 2) Wypełniony Formularz cenowy – wg załącznika 2.1 - 2.7 do SIWZ 3) Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium na poszczególne pakiety zgodnie z zapisami treści rozdziału XVII SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami par.9 projektu umowy ( zał. 6 do SIWZ )
IV 4 4 data 2017-06-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1- Jednorazowe szczotki.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2- Woreczek do laparoskopii.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3 - Sonda żołądkowo-dwunastnicza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,97
Zalacznik okres w miesiacach 24
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4 - Igły.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet - 5 Strzykawki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6- Szczoteczki i patyczki.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7 - Cewnik Swan Ganz'a
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)