Dostawa materiałów biurowych

Data publikacji 2017-05-25
Data zakończenia 2017-06-02 00:00:00
Instytucja Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 514623-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych Zamówienie składa się z 2 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia:
Pakiet nr 1 – Akcesoria do identyfikacji pacjentów - wyszczególnienie asortymentowe i
ilościowe określono w załączniku nr 4.1 do SIWZ
Pakiet nr 2 - Zestaw kodów kreskowych - wyszczególnienie asortymentowe i
ilościowe określono w załączniku nr 4.2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 33772d2e-63d5-4344-9960-51c3f7506aa3
Biuletyn 514623-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Regon 001325767
Zamawiajacy adres ulica ul. Ceglana
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-514
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 3581460, 3581200, 3581332
Zamawiajacy fax 32 2518437, 32 35 8 432
Zamawiajacy email zp@uck.katowice.pl
Adres strony url www.uck.katowie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uck.katowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 40-51 Katowicey ul. Ceglana 35 pokój D021 – Sekretariat.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów biurowych
Numer referencyjny DZP/381/57B/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych Zamówienie składa się z 2 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet nr 1 – Akcesoria do identyfikacji pacjentów - wyszczególnienie asortymentowe i ilościowe określono w załączniku nr 4.1 do SIWZ Pakiet nr 2 - Zestaw kodów kreskowych - wyszczególnienie asortymentowe i ilościowe określono w załączniku nr 4.2 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga oświadczeń i dokumentów w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany postanowień umowy mogą być wprowadzane wyłącznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przy zachowaniu zasad wynikających z niniejszej umowy Strony dopuszczają zmiany w umowie w zakresie: a. zmiany danych stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) b. ustawowej zmiany stawki podatku VAT (zmianie ulegnie kwota podatku VAT i wynagrodzenie brutto ) Zmiany określone w pkt a) wymagają dla swej skuteczności pisemnego powiadomienia drugiej strony. Zmiany określone w pkt b) wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-06-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Akcesoria do identyfikacji pacjentów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Akcesoria do identyfikacji pacjentów - wyszczególnienie asortymentowe i ilościowe określono w załączniku nr 4.1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zestaw kodów kreskowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw kodów kreskowych - wyszczególnienie asortymentowe i ilościowe określono w załączniku nr 4.2 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatnośc
Znaczenie 10,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)