GuidZP400 |
e995cc4e-6cea-4a8d-96c8-2df083f31cb1
|
Biuletyn |
516943-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
WS SPZOZ
|
Regon |
970774733
|
Zamawiajacy adres ulica |
Chałbińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowa Sól
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
67-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
(68)3882285
|
Zamawiajacy fax |
(68)3871281
|
Zamawiajacy email |
zpszpital.krystyna@wp.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-nowasol.pl
|
Adres strony internetowej |
www.szpital-nowasol.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
WS SPZOZ w Nowej Soli
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-nowasol.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-nowasol.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie -operator poczty
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Nowa Sól, ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
www.szpital-nowasol.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów”
|
Numer referencyjny |
DZP 280-62/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
24 miesiące od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia, w tym zakresie warunku na spełnienie udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia, w tym zakresie warunku na spełnienie udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełnia Wykonawca , który wykaże wykonanie,
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonał lub wykonuje jedną dostawę na kwotę łączną nie mniejszą niż 440 000,00 zł brutto, lub w tym okresie wykonali , co najmniej:
- w Pakiecie 1 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 22 000,00 zł brutto,
- w Pakiecie 2 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 zł brutto,
- w Pakiecie 3 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto,
- w Pakiecie 4 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 11 000,00 zł brutto,
- w Pakiecie 5 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 170 000,00 zł brutto,
- w Pakiecie 6 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 zł brutto,
- w Pakiecie 7 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 6 000,00 zł brutto,
- w Pakiecie 8 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 12 000,00 zł brutto,
- w Pakiecie9 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto,
- w Pakiecie10 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 6 000,00 zł brutto
UWAGA
W przypadku składania oferty np na Pakiet I i II można zsumować wartości Pakietu I
i Pakiet II i wykazać się dostawą obejmującą przedmiot zamówienia na łączną kwotę – 112 000,00 zł brutto,
- wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa ,są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz którego dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy . W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2.oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
- wykaz dostaw , Wykonawca wykaże , iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonał lub wykonuje jedną dostawę na kwotę łączną nie mniejszą niż 440 000,00 zł brutto, lub w tym okresie wykonali, co najmniej:
- w Pakiecie 1 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 22 000,00 zł brutto,
- w Pakiecie 2 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 zł brutto,
- w Pakiecie 3 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto,
- w Pakiecie 4 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 11 000,00 zł brutto,
- w Pakiecie 5 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 170 000,00 zł brutto,
- w Pakiecie 6 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 zł brutto,
- w Pakiecie 7 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 6 000,00 zł brutto,
- w Pakiecie 8 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 12 000,00 zł brutto,
- w Pakiecie 9 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto,
- w Pakiecie10 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 6 000,00 zł brutto,
UWAGA
W przypadku składania oferty np. na Pakiet I i II można zsumować wartości Pakietu I
i Pakiet II, i wykazać się dostawą obejmującą przedmiot zamówienia na łączną kwotę – 112 000,00 zł brutto,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa ,są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz którego dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy . W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1 Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowane przedmioty zamówienia posiadają odpowiednie Certyfikaty dopuszczające wprowadzenia do obrotu i stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. certyfikaty zgodności
z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej lub dokumenty równorzędne (okazane na każde żądanie Zamawiającego).
2 Katalog /prospekt /folder w języku polskim każdego zaoferowanego przedmiotu zamówienia zawierający opis oraz parametry potwierdzające wymagania postawione przez Zamawiającego
w zał. nr 1 do SIWZ pn. „Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia”, zawierający numery katalogowe - w oparciu o który została przygotowana oferta. W katalogu/prospekcie/folderze należy wyraźnie zaznaczyć pozycje dot. przedmiotu zamówienia, umieszczając w nim nr poszczególnej pozycji asortymentowej, której celem jest identyfikacja oferowanego przedmiotu zamówienia.
3 Załączyć do oferty oświadczenie o następującej treści: „Wykonawca wyraża zgodę na przesłanie próbek oferowanego asortymentu, na wezwanie Zamawiającego, celem potwierdzenia zgodności zaoferowanego produktu z wymaganiami SIWZ”. Próbki zostaną sprawdzone w toku badania i oceny ofert pod kątem zgodności parametrów oferowanego produktu z wymogami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ. Próbki powinny być zapakowane i opisane w sposób pozwalający na jednoznaczne ustalenie, której pozycji z pakietu dotyczą. Ilość przesłanych próbek Zamawiający wykaże w piśmie wzywającym do przesłania próbek.
4.Załączyć do oferty Oświadczenie o przesłaniu próbek - Załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 2 do SIWZ;
2. Wypełniony Formularz cenowy – wg załącznika 2.1- 2.10 do SIWZ
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; - jeśli dotyczy
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie oraz formach określonych w treści SIWZ - rozdziału XVIII.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje istotne zmiany umowy określone w zapisach treści paragrafu 9 załącznika nr 6 do SIWZ. "Projektu umowy".
|
IV 4 4 data |
2017-06-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
„Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów na który składa się min. zestaw do wkł.centralnego,zestaw do drenażu opłucnej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
„Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów na którą składa się min. zestaw do laparoskopii,zestaw do zabiegów entoprotezy biodra, zestaw do zabiegów entoprotezy kolana, zestaw do operacji tarczycy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
„Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów, na który składa się min. zestaw serwet z wycięciami-wzmocniony,jałowa serweta samoprzylepna z otworem,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
„Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów na który składa się min. zestaw do zabiegów ginekologicznych dolnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
„Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów na który składa się min. podkład ochronny na stół operacyjny,"Duży i "Mały", zestaw do PP, zestaw do zabiegów elektroresekcji, sterylna serweta do obłozenia głowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
„Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów na który składa się min.sterylny zestaw do zabezpieczenia Ramienia C,jałowa foliowa osłona na Ramię C, sterylny fartuch , czepek chirurgiczny, maska chirurgiczna.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
„Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów na który składa się min. jednorazowa, sterylna bezlateksowa osłona, mata na podłogę.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
„Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów na który składa się min. jednorazowy niejałowy komplet chirurgiczny, osłona na stolikmayo, serweta samoprezylepna
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
„Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - obłożeń na potrzeby Bloku Operacyjnego - Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli z podziałem na 10 Pakietów na który składa się min.zestaw do PCNL
|
| |