„Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów medycznych dla potrzeb MZOZ Sp. z o.o. we Włocławku” – z podziałem na 6 części/6 pakietów

Data publikacji 2017-05-29
Data zakończenia 2017-06-06 00:00:00
Instytucja Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
Miejscowość Włocławek
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 519345-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, w okresie 12 miesięcy, dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów medycznych dla potrzeb MZOZ Sp. z o.o. we Włocławku, z podziałem na 6 części/ 6 pakietów.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą część/pakiet niniejszego zamówienia.
Część 1/Pakiet 1 – Wyroby z włókniny
1. Prześcieradła jednorazowe gramatura 35g/m2 rozm. 210x80, 2 000szt.
2. Prześcieradło na roli, włókninowe, o wysokiej wytrzymałości mechanicznej, 50x50 mb, rolka 250 szt.
3. Plaster włókninowy z opatrunkiem 6cm x1mb 250 szt.
4. Przylepiec włókninowy na roli 2,5cm x9,14m nawinięty na rolce bez ograniczników 1000 szt.
5. Lignina w arkuszach biała niepyląca min. 40 cm x 60 cm w kg 200 kg
6. Wata w zwoju 150g wykonana z celulozy: siarczanowych liściastych krótkowłóknistych i siarczanowych iglastych długowłóknistych, biała, równomiernie marszczona, bez obcego zapachu, mało pyląca, pakowana w bezpieczny sposób. Na opakowaniu jednostkowym nazwa wyrobu oraz nazwa producenta 150 szt.
7. Kompresy gaz. niejałowe 17 nitkowe 5x5/ op. 100 szt. 700 op.
8. Kompresy gaz. niejałowe 17 nitkowe 7,5 x7,5 / op. 100 szt. 650 op.
9. Kompresy gaz. jałowe 17 nitkowe 5x5/ op.3 szt. 30000 op.
10. Kompresy gaz. jałowe 17 nitkowe 7,5x7,5/ op.3 szt. 35000 op.
11. Opaska dziana 4x5 200 szt.
12. Opaska dziana 4x10 400 szt.
13. Opaska elastyczna 4x12 20 szt.
14. Gaza jałowa 1/2M, 17 nitkowa 150 op.
15. Podkłady higieniczne z wkładem chłonnym z pulpy celulozowej, zewnętrzna warstwa z antypoślizgowej, nieprzemakalnej folii (90 x 60 cm) 1200 szt.
16. Opatrunek do mocowania kaniul, jałowy, wodoodporny przezroczysty lub foliowo-włókninowy 700 szt.
Część 2/Pakiet 2 - Sterylny sprzęt i odzież zabiegowa
1. Maseczka jednorazowa, 3-warstwowa, na gumki 10 op.
2. Fartuch flizelinowy j.u. z mankietem bawełnianym , niejałowy 100 szt.
3. Papier krepowany, miękki, 50/50cm, op. 500 szt. 2 op.
4. Fartuch jednorazowy foliowy 100 szt.
Część 3/Pakiet 3 - Strzykawki jednorazowego użytku
1. Strzykawka j.u. trzyczęściowa, niskooporowa, wyposażona w czytelną skalę, typu Janette do płukania i karmienia, o poj. 100 - 120 ml, z uszczelnieniem z elastycznego materiału (silikon, guma, guma syntetyczna lub inny równoważny), op. 100 szt. 2 op.
Część 4/Pakiet 4 - Kaniule i cewniki
1. Kaniula do wlewów dożylnych z wbudowanym mechanizmem bezpieczeństwa – samoaktywująca się 0,7 x 19 mm, z końcówką kolorową oznaczającą rozmiar, jednorazowa, sterylna, pakowana indywidualnie po 1 szt. 200 szt.
2. Kaniula do wlewów dożylnych z wbudowanym mechanizmem bezpieczeństwa – samoaktywująca się 0,9 x 25 mm, z końcówką kolorową oznaczającą rozmiar, jednorazowa, sterylna, pakowana indywidualnie po 1 szt. 600 szt.
3. Kaniula do wlewów dożylnych z wbudowanym mechanizmem bezpieczeństwa – samoaktywująca się 1,1 x 33 mm, z końcówką kolorową oznaczającą rozmiar, jednorazowa, sterylna, pakowana indywidualnie po 1 szt. 300 szt.
4. Kaniula do wlewów dożylnych z wbudowanym mechanizmem bezpieczeństwa – samoaktywująca się 1,1 x 33 mm, z końcówką kolorową oznaczającą rozmiar, jednorazowa, sterylna, pakowana indywidualnie po 1 szt. 300 szt.
5. Aparat do przetoczeń płynów infuzyjnych 500 szt.
6. Cewnik urologiczny Foley'a dwudrożny 14 CH, lateksowy, powlekany silikonem, z zaworem plastikowym lub lateksowym samozamykającym się, z balonem o pojemności 5 – 15 ml, z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, długość 400 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po 1 szt. 60 szt.
7. Cewnik urologiczny Foley'a dwudrożny 16 CH, lateksowy, powlekany silikonem, z zaworem plastikowym lub lateksowym samozamykającym się, z balonem o pojemności 5 – 15 ml, z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, długość 400 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po 1 szt. 60 szt.
8. Cewnik urologiczny Foley'a dwudrożny 18 CH, lateksowy, powlekany silikonem, z zaworem plastikowym lub lateksowym samozamykającym się, z balonem o pojemności 5 – 15 ml, z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, długość 400 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie, 1 szt. 100 szt.
9. Cewnik urologiczny Foley'a dwudrożny 20 CH, lateksowy, powlekany silikonem, z zaworem plastikowym lub lateksowym samozamykającym się, z balonem o pojemności 5 – 15 ml, z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, długość 400 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie, 1 szt. 80 szt.
10. Cewnik urologiczny Foley'a dwudrożny 22 CH, lateksowy, powlekany silikonem, z zaworem plastikowym lub lateksowym samozamykającym się, z balonem o pojemności 5 – 30 ml, z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, długość 400 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie, 1 szt. 80 szt.
Część 5/Pakiet 5 - Drobny sprzęt ginekologiczny
1. Utrwalacz cytologiczny 150-200 ml 20op.
2. Żel do USG 0,5L 200 szt.
3. Osłonki lateksowe do głowic USG nawilżone, pojedynczo pakowane (opakowanie `a 144 szt.) 30 op.
4. Pałeczki do pobierania wymazów sterylne 20-22 cm, op. 25 szt. 80 op.
5. Szczoteczki cytologiczne trójkątne typu "wachlarzyk" jałowy 3000 szt.
6. Wziernik ginekologiczny rozmiar: XS, wykonany z przezroczystego, medycznego plastiku, długość ryjka 30 mm, średnica czubka wziernika 24 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po1 szt. 1000 szt.
7. Wziernik ginekologiczny rozmiar: S, wykonany z przezroczystego, medycznego plastiku, długość ryjka 30 mm, średnica czubka wziernika 24 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po 1 szt. 700 szt.
8. Wziernik ginekologiczny rozmiar: M, wykonany z przezroczystego, medycznego plastiku, długość ryjka 30 mm, średnica czubka wziernika 26 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po1 szt. 2500 szt.
9. Wziernik ginekologiczny rozmiar: L, wykonany z przezroczystego, medycznego plastiku, długość ryjka 30 mm, średnica czubka wziernika 26 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po 1 szt. 200 szt.
10. Szkiełka cytologiczne z polem do opisu, białe, (1op – 50 szt) 70 op.
Część 6/Pakiet 6 - Drobny sprzęt medyczny
1. Szpatułki drewniane jałowe, op. 100 szt. 350 op.
2. Opaska identyfikacyjna dla dorosłych, op. 100 szt. 1 op.
3. Worek na zwłoki plastikowy zapinany na zamek błyskawiczny 10 szt.
4. Staza automatyczna wielokrotnego użytku - możliwość sterylizacji 30 szt.
5. Nożyczki chirurgiczne Standard, końce tępo-ostre, proste, dł. 16,5 cm (+/- 0,5 cm) 20 szt.
6. Rurki karbowane plastikowe do inhalatorów, od 80 cm do 120 cm 30 szt.
7. Ustniki jednorazowe plastikowe do inhalatora 100 szt.
8. Maska do inhalatora dziecięca 20 szt.
9. Maska do inhalatora dla dorosłych 20 szt.
10. Worek do zbiórki moczu poj. 2 l sterylny, dren 90cm, zawór ST 250 szt.
11. Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 18CH długość 40-60 cm 100 szt.
12. Cewnik do podawania tlenu przez nos o długości co najmniej 2 m 200 szt.
13. Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym FI 7,5 20 szt.
14. Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym FI 6,5 20 szt.
15. Rurka ustno gardłowa Guedel 0 (czarna), sterylna 15 szt.
16. Rurka ustno gardłowa Guedel 2 (zielona), sterylna15 szt.
17. Rurka ustno gardłowa Guedel 3 (żółta), sterylna 15 szt.
18. Zgłębnik żołądkowy CH16x1000 50 szt.
19. Zgłębnik żołądkowy CH18x100050 szt.
2. Produkty, stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być dopuszczone do obrotu
i stosowania, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. 2010 nr 107 poz. 679 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do niej.
3. Wykonawca winien dostarczyć wraz z dostawą jeden z dokumentów dotyczących wyrobu:
- deklarację zgodności i oznaczenie znakiem zgodności CE,
- świadectwo rejestracji lub świadectwo dopuszczenia do obrotu
- świadectwo jakości lub też świadectwo dopuszczenia do stosowania
- pozytywną opinię o wyrobie medycznym.
4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
a) przedstawione w poszczególnych częściach zamówienia ilości stanowią ilość szacunkową, a faktyczna ilość i zakres dostaw poszczególnych asortymentów wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, określonych w zamówieniach pisemnych udzielanych Wykonawcy;
b) Zamawiający, zależnie od bieżących potrzeb zastrzega sobie możliwość do:
- zmniejszenia o 20% łącznej ilości zamawianego produktu (danego pakietu).
W przypadku ograniczenia ilości zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze;
- zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji asortymentowych, (w danym pakiecie), objętych realizacją przedmiotu zamówienia. Zmiany te mogą polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości jednego asortymentu, kosztem odpowiednio zmniejszenia lub zwiększenia ilości innego asortymentu objętego przedmiotem umowy dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia (w danym pakiecie). Powyższe zmiany nie mogą przekroczyć 5% ilości poszczególnych asortymentów i nie mogą doprowadzić do zwiększenia wartości zawartej w celu realizacji przedmiotu zamówienia umowy. Odpowiednie zastosowanie ma § 1 ust. 2 lit. a) umowy;
- zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. Zamawiający w celu prawidłowego określenia poziomu i zakresu zamówienia, obarczonego jak najmniejszym błędem porównał wielkości przedmiotowego zamówienia do analogicznych umów i wyników ich realizacji z poprzedniego roku. Jako punkt wyjścia Zamawiający przyjął zbliżoną sytuację w okresie realizacji przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, jednakże w przypadku jeśli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż wymagane jest zapewnienia dodatkowych dostaw produktów w zakresie przedmiotowego postępowania, niezbędnych do realizacji świadczonych przez Zamawiającego usług medycznych, wynikających i uzasadnionych liczbą i specyfiką wykonywanych przez Zamawiającego zabiegów medycznych, których liczba nie jest w dniu rozpisania postępowania, jak i zawarcia umowy, Zamawiającemu znana oraz uwzględniające uwarunkowania wynikające z podpisanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia w stosunku do przewidzianych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ilości i asortymentu produktów Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych środków, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. W przypadku konieczności zamówienia dodatkowego asortymentu wskazanego w SIWZ rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Natomiast w przypadku zamówienia dotyczącego asortymentu nieujętego w SIWZ, rozliczenie będzie następowało na podstawie średnich cen rynkowych. Całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie (zapewnienie) i obsługę dodatkowych dostaw objętych prawem opcji nie może przekroczyć 20% wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie podstawowego zakresu przedmiotu zamówienia
c) Zamawiający wymaga, by każde opakowanie jednostkowe dostarczanego asortymentu było opatrzone czytelną datą ważności;
d) Zamawiający przewiduje zawarcie odrębnych umów/zgodnie z przedstawionym wzorem umowy – Załącznik nr 5 dla każdej części/ pakietu będącego przedmiotem złożonej oferty. W okolicznościach, gdzie oferta wykonawcy będzie najkorzystniejsza dla kilku pakietów zawarta będzie 1 umowa z podziałem i wskazaniem wszystkich pakietów, na które wykonawca złożył ofertę najkorzystniejszą.
e) Szczegółowe uregulowania dotyczące sposobu wykonania zamówienia zostały wskazane we wzorze Umowy, który stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji.
5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda załączenia wraz z ofertą próbek i opisów dla następujących produktów wymienionych w części 1/pakietu 1 – Wyroby z włókniny:
- lp. 5 Lignina w arkuszach biała niepyląca min. 40 cm x 60 cm w kg,
- lp. 6 Wata w zwoju 150g wykonana z celulozy: siarczanowych liściastych krótkowłóknistych i siarczanowych iglastych długowłóknistych, biała, równomiernie marszczona, bez obcego zapachu, mało pyląca, pakowana w bezpieczny sposób,
- lp. 10 Kompresy gaz. jałowe 17 nitkowe 7,5x7,5/ op.3 szt.
a) każda z próbek musi być opisana w języku polskim.
b) próbki należy dostarczyć najpóźniej w dniu składania ofert do siedziby Zamawiającego: Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o., ul. Jana Kilińskiego 16, 87-800 Włocławek, Sekretariat, II piętro, pok. 47.
c) próbki muszą być w oryginalnych opakowaniach handlowych producenta i winny być umieszczone w odrębnym od oferty opakowaniu odpowiednio oznaczonym jako: „PRÓBKI do przetargu nieograniczonego ZP/04/2016 na Sukcesywną dostawę sprzętu jednorazowego użytku i materiałów medycznych dla potrzeb MZOZ Sp. z o.o. we Włocławku”. Na opakowaniu należy zamieścić informację z podaniem nazwy i adresu wykonawcy.
d) należy załączyć protokół ilości dostarczonych próbek.
6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda załączenia dla każdego oferowanego przez wykonawcę produktu opisów, potwierdzających powyższe. Mogą to być w szczególności: foldery, broszury lub katalogi zawierające szczegółowy opis produktu, w tym wszystkie dane istotne dla medycznego zastosowania danego produktu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a108ebaa-3da2-444a-9b66-29a692ae385c
Biuletyn 519345-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
Regon 91134032800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Włocławek
Zamawiajacy kod pocztowy 87800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 054 231 10 33
Zamawiajacy fax 054 232 56 15
Zamawiajacy email sekretariat@mzoz.pl
Adres strony url www.bip.mzoz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka z o.o.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.mzoz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście lub za pomocą posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Jana Kilińskiego 16, 87-800 Włocławek
Nazwa nadana zamowieniu „Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów medycznych dla potrzeb MZOZ Sp. z o.o. we Włocławku” – z podziałem na 6 części/6 pakietów
Numer referencyjny ZP/04/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, w okresie 12 miesięcy, dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów medycznych dla potrzeb MZOZ Sp. z o.o. we Włocławku, z podziałem na 6 części/ 6 pakietów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą część/pakiet niniejszego zamówienia. Część 1/Pakiet 1 – Wyroby z włókniny 1. Prześcieradła jednorazowe gramatura 35g/m2 rozm. 210x80, 2 000szt. 2. Prześcieradło na roli, włókninowe, o wysokiej wytrzymałości mechanicznej, 50x50 mb, rolka 250 szt. 3. Plaster włókninowy z opatrunkiem 6cm x1mb 250 szt. 4. Przylepiec włókninowy na roli 2,5cm x9,14m nawinięty na rolce bez ograniczników 1000 szt. 5. Lignina w arkuszach biała niepyląca min. 40 cm x 60 cm w kg 200 kg 6. Wata w zwoju 150g wykonana z celulozy: siarczanowych liściastych krótkowłóknistych i siarczanowych iglastych długowłóknistych, biała, równomiernie marszczona, bez obcego zapachu, mało pyląca, pakowana w bezpieczny sposób. Na opakowaniu jednostkowym nazwa wyrobu oraz nazwa producenta 150 szt. 7. Kompresy gaz. niejałowe 17 nitkowe 5x5/ op. 100 szt. 700 op. 8. Kompresy gaz. niejałowe 17 nitkowe 7,5 x7,5 / op. 100 szt. 650 op. 9. Kompresy gaz. jałowe 17 nitkowe 5x5/ op.3 szt. 30000 op. 10. Kompresy gaz. jałowe 17 nitkowe 7,5x7,5/ op.3 szt. 35000 op. 11. Opaska dziana 4x5 200 szt. 12. Opaska dziana 4x10 400 szt. 13. Opaska elastyczna 4x12 20 szt. 14. Gaza jałowa 1/2M, 17 nitkowa 150 op. 15. Podkłady higieniczne z wkładem chłonnym z pulpy celulozowej, zewnętrzna warstwa z antypoślizgowej, nieprzemakalnej folii (90 x 60 cm) 1200 szt. 16. Opatrunek do mocowania kaniul, jałowy, wodoodporny przezroczysty lub foliowo-włókninowy 700 szt. Część 2/Pakiet 2 - Sterylny sprzęt i odzież zabiegowa 1. Maseczka jednorazowa, 3-warstwowa, na gumki 10 op. 2. Fartuch flizelinowy j.u. z mankietem bawełnianym , niejałowy 100 szt. 3. Papier krepowany, miękki, 50/50cm, op. 500 szt. 2 op. 4. Fartuch jednorazowy foliowy 100 szt. Część 3/Pakiet 3 - Strzykawki jednorazowego użytku 1. Strzykawka j.u. trzyczęściowa, niskooporowa, wyposażona w czytelną skalę, typu Janette do płukania i karmienia, o poj. 100 - 120 ml, z uszczelnieniem z elastycznego materiału (silikon, guma, guma syntetyczna lub inny równoważny), op. 100 szt. 2 op. Część 4/Pakiet 4 - Kaniule i cewniki 1. Kaniula do wlewów dożylnych z wbudowanym mechanizmem bezpieczeństwa – samoaktywująca się 0,7 x 19 mm, z końcówką kolorową oznaczającą rozmiar, jednorazowa, sterylna, pakowana indywidualnie po 1 szt. 200 szt. 2. Kaniula do wlewów dożylnych z wbudowanym mechanizmem bezpieczeństwa – samoaktywująca się 0,9 x 25 mm, z końcówką kolorową oznaczającą rozmiar, jednorazowa, sterylna, pakowana indywidualnie po 1 szt. 600 szt. 3. Kaniula do wlewów dożylnych z wbudowanym mechanizmem bezpieczeństwa – samoaktywująca się 1,1 x 33 mm, z końcówką kolorową oznaczającą rozmiar, jednorazowa, sterylna, pakowana indywidualnie po 1 szt. 300 szt. 4. Kaniula do wlewów dożylnych z wbudowanym mechanizmem bezpieczeństwa – samoaktywująca się 1,1 x 33 mm, z końcówką kolorową oznaczającą rozmiar, jednorazowa, sterylna, pakowana indywidualnie po 1 szt. 300 szt. 5. Aparat do przetoczeń płynów infuzyjnych 500 szt. 6. Cewnik urologiczny Foley'a dwudrożny 14 CH, lateksowy, powlekany silikonem, z zaworem plastikowym lub lateksowym samozamykającym się, z balonem o pojemności 5 – 15 ml, z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, długość 400 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po 1 szt. 60 szt. 7. Cewnik urologiczny Foley'a dwudrożny 16 CH, lateksowy, powlekany silikonem, z zaworem plastikowym lub lateksowym samozamykającym się, z balonem o pojemności 5 – 15 ml, z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, długość 400 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po 1 szt. 60 szt. 8. Cewnik urologiczny Foley'a dwudrożny 18 CH, lateksowy, powlekany silikonem, z zaworem plastikowym lub lateksowym samozamykającym się, z balonem o pojemności 5 – 15 ml, z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, długość 400 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie, 1 szt. 100 szt. 9. Cewnik urologiczny Foley'a dwudrożny 20 CH, lateksowy, powlekany silikonem, z zaworem plastikowym lub lateksowym samozamykającym się, z balonem o pojemności 5 – 15 ml, z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, długość 400 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie, 1 szt. 80 szt. 10. Cewnik urologiczny Foley'a dwudrożny 22 CH, lateksowy, powlekany silikonem, z zaworem plastikowym lub lateksowym samozamykającym się, z balonem o pojemności 5 – 30 ml, z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, długość 400 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie, 1 szt. 80 szt. Część 5/Pakiet 5 - Drobny sprzęt ginekologiczny 1. Utrwalacz cytologiczny 150-200 ml 20op. 2. Żel do USG 0,5L 200 szt. 3. Osłonki lateksowe do głowic USG nawilżone, pojedynczo pakowane (opakowanie `a 144 szt.) 30 op. 4. Pałeczki do pobierania wymazów sterylne 20-22 cm, op. 25 szt. 80 op. 5. Szczoteczki cytologiczne trójkątne typu "wachlarzyk" jałowy 3000 szt. 6. Wziernik ginekologiczny rozmiar: XS, wykonany z przezroczystego, medycznego plastiku, długość ryjka 30 mm, średnica czubka wziernika 24 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po1 szt. 1000 szt. 7. Wziernik ginekologiczny rozmiar: S, wykonany z przezroczystego, medycznego plastiku, długość ryjka 30 mm, średnica czubka wziernika 24 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po 1 szt. 700 szt. 8. Wziernik ginekologiczny rozmiar: M, wykonany z przezroczystego, medycznego plastiku, długość ryjka 30 mm, średnica czubka wziernika 26 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po1 szt. 2500 szt. 9. Wziernik ginekologiczny rozmiar: L, wykonany z przezroczystego, medycznego plastiku, długość ryjka 30 mm, średnica czubka wziernika 26 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po 1 szt. 200 szt. 10. Szkiełka cytologiczne z polem do opisu, białe, (1op – 50 szt) 70 op. Część 6/Pakiet 6 - Drobny sprzęt medyczny 1. Szpatułki drewniane jałowe, op. 100 szt. 350 op. 2. Opaska identyfikacyjna dla dorosłych, op. 100 szt. 1 op. 3. Worek na zwłoki plastikowy zapinany na zamek błyskawiczny 10 szt. 4. Staza automatyczna wielokrotnego użytku - możliwość sterylizacji 30 szt. 5. Nożyczki chirurgiczne Standard, końce tępo-ostre, proste, dł. 16,5 cm (+/- 0,5 cm) 20 szt. 6. Rurki karbowane plastikowe do inhalatorów, od 80 cm do 120 cm 30 szt. 7. Ustniki jednorazowe plastikowe do inhalatora 100 szt. 8. Maska do inhalatora dziecięca 20 szt. 9. Maska do inhalatora dla dorosłych 20 szt. 10. Worek do zbiórki moczu poj. 2 l sterylny, dren 90cm, zawór ST 250 szt. 11. Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 18CH długość 40-60 cm 100 szt. 12. Cewnik do podawania tlenu przez nos o długości co najmniej 2 m 200 szt. 13. Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym FI 7,5 20 szt. 14. Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym FI 6,5 20 szt. 15. Rurka ustno gardłowa Guedel 0 (czarna), sterylna 15 szt. 16. Rurka ustno gardłowa Guedel 2 (zielona), sterylna15 szt. 17. Rurka ustno gardłowa Guedel 3 (żółta), sterylna 15 szt. 18. Zgłębnik żołądkowy CH16x1000 50 szt. 19. Zgłębnik żołądkowy CH18x100050 szt. 2. Produkty, stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. 2010 nr 107 poz. 679 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do niej. 3. Wykonawca winien dostarczyć wraz z dostawą jeden z dokumentów dotyczących wyrobu: - deklarację zgodności i oznaczenie znakiem zgodności CE, - świadectwo rejestracji lub świadectwo dopuszczenia do obrotu - świadectwo jakości lub też świadectwo dopuszczenia do stosowania - pozytywną opinię o wyrobie medycznym. 4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: a) przedstawione w poszczególnych częściach zamówienia ilości stanowią ilość szacunkową, a faktyczna ilość i zakres dostaw poszczególnych asortymentów wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, określonych w zamówieniach pisemnych udzielanych Wykonawcy; b) Zamawiający, zależnie od bieżących potrzeb zastrzega sobie możliwość do: - zmniejszenia o 20% łącznej ilości zamawianego produktu (danego pakietu). W przypadku ograniczenia ilości zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze; - zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji asortymentowych, (w danym pakiecie), objętych realizacją przedmiotu zamówienia. Zmiany te mogą polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości jednego asortymentu, kosztem odpowiednio zmniejszenia lub zwiększenia ilości innego asortymentu objętego przedmiotem umowy dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia (w danym pakiecie). Powyższe zmiany nie mogą przekroczyć 5% ilości poszczególnych asortymentów i nie mogą doprowadzić do zwiększenia wartości zawartej w celu realizacji przedmiotu zamówienia umowy. Odpowiednie zastosowanie ma § 1 ust. 2 lit. a) umowy; - zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. Zamawiający w celu prawidłowego określenia poziomu i zakresu zamówienia, obarczonego jak najmniejszym błędem porównał wielkości przedmiotowego zamówienia do analogicznych umów i wyników ich realizacji z poprzedniego roku. Jako punkt wyjścia Zamawiający przyjął zbliżoną sytuację w okresie realizacji przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, jednakże w przypadku jeśli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż wymagane jest zapewnienia dodatkowych dostaw produktów w zakresie przedmiotowego postępowania, niezbędnych do realizacji świadczonych przez Zamawiającego usług medycznych, wynikających i uzasadnionych liczbą i specyfiką wykonywanych przez Zamawiającego zabiegów medycznych, których liczba nie jest w dniu rozpisania postępowania, jak i zawarcia umowy, Zamawiającemu znana oraz uwzględniające uwarunkowania wynikające z podpisanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia w stosunku do przewidzianych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ilości i asortymentu produktów Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych środków, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. W przypadku konieczności zamówienia dodatkowego asortymentu wskazanego w SIWZ rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Natomiast w przypadku zamówienia dotyczącego asortymentu nieujętego w SIWZ, rozliczenie będzie następowało na podstawie średnich cen rynkowych. Całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie (zapewnienie) i obsługę dodatkowych dostaw objętych prawem opcji nie może przekroczyć 20% wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie podstawowego zakresu przedmiotu zamówienia c) Zamawiający wymaga, by każde opakowanie jednostkowe dostarczanego asortymentu było opatrzone czytelną datą ważności; d) Zamawiający przewiduje zawarcie odrębnych umów/zgodnie z przedstawionym wzorem umowy – Załącznik nr 5 dla każdej części/ pakietu będącego przedmiotem złożonej oferty. W okolicznościach, gdzie oferta wykonawcy będzie najkorzystniejsza dla kilku pakietów zawarta będzie 1 umowa z podziałem i wskazaniem wszystkich pakietów, na które wykonawca złożył ofertę najkorzystniejszą. e) Szczegółowe uregulowania dotyczące sposobu wykonania zamówienia zostały wskazane we wzorze Umowy, który stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda załączenia wraz z ofertą próbek i opisów dla następujących produktów wymienionych w części 1/pakietu 1 – Wyroby z włókniny: - lp. 5 Lignina w arkuszach biała niepyląca min. 40 cm x 60 cm w kg, - lp. 6 Wata w zwoju 150g wykonana z celulozy: siarczanowych liściastych krótkowłóknistych i siarczanowych iglastych długowłóknistych, biała, równomiernie marszczona, bez obcego zapachu, mało pyląca, pakowana w bezpieczny sposób, - lp. 10 Kompresy gaz. jałowe 17 nitkowe 7,5x7,5/ op.3 szt. a) każda z próbek musi być opisana w języku polskim. b) próbki należy dostarczyć najpóźniej w dniu składania ofert do siedziby Zamawiającego: Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o., ul. Jana Kilińskiego 16, 87-800 Włocławek, Sekretariat, II piętro, pok. 47. c) próbki muszą być w oryginalnych opakowaniach handlowych producenta i winny być umieszczone w odrębnym od oferty opakowaniu odpowiednio oznaczonym jako: „PRÓBKI do przetargu nieograniczonego ZP/04/2016 na Sukcesywną dostawę sprzętu jednorazowego użytku i materiałów medycznych dla potrzeb MZOZ Sp. z o.o. we Włocławku”. Na opakowaniu należy zamieścić informację z podaniem nazwy i adresu wykonawcy. d) należy załączyć protokół ilości dostarczonych próbek. 6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda załączenia dla każdego oferowanego przez wykonawcę produktu opisów, potwierdzających powyższe. Mogą to być w szczególności: foldery, broszury lub katalogi zawierające szczegółowy opis produktu, w tym wszystkie dane istotne dla medycznego zastosowania danego produktu.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów dotyczących: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Zamawiający w sytuacji gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów określonych w art. 22a ustawy żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. VI.II. pkt 1 ppkt 1-3 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej: lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lit. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Inne dokumenty niewymienione Formularz oferty - zgodnie z treścią zał. nr 1 do SIWZ; Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); Formularz asortymentowo-cenowy dla części/pakietu na którą składana jest oferta – zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ; Próbki produktów – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia Rozdz. III. pkt 5; Opisy dla oferowanych produktów, potwierdzających, że odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego (w szczególności: foldery, broszury lub katalogi zawierające szczegółowy opis produktu, w tym wszystkie dane istotne dla medycznego zastosowania danego produktu).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, możliwe są w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 144 ust. 1 ustawy pzp. 2. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy (w formie aneksu) w przypadkach wystąpienia okoliczności wymienionych we wzorze umowy o udzielenie zamówienia, stanowiącym zał. nr 5 SIWZ, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia. a) zmiana terminu wykonania zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności, których strony umowy nie mogły przewidzieć w dniu jej zawarcia (np. okoliczności wynikające z działania siły wyższej); b) wydłużenie terminu wykonania zamówienia, w przypadku niewykorzystania ilościowego przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem § 2 ust. 2; c) zmniejszenie wynagrodzenia, w przypadku obniżenia przez Wykonawcę ceny przedmiotu umowy; d) zmiany warunków płatności na bardziej korzystne dla Zamawiającego (np. terminu płatności, na system ratalny); e) zamiana produktu (np. na towar innego producenta) przy zachowaniu tożsamości jego parametrów i właściwości, w przypadku niedostępności na rynku spowodowanej np. zaprzestaniem produkcji; f) dopuszcza się zmianę Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, w przypadku gdy dotychczasowego Wykonawcę ma zastąpić nowy Wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 1 art. 144 ustawy Pzp., b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców g) dopuszcza się zmiany cen w następujących przypadkach: a) obniżenia cen b) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, c) zmian stawek celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. Zmiany istotnych postanowień zawartej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV 4 4 data 2017-06-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1/Pakiet 1 – Wyroby z włókniny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część 1/Pakiet 1 – Wyroby z włókniny 1. Prześcieradła jednorazowe gramatura 35g/m2 rozm. 210x80, 2 000szt. 2. Prześcieradło na roli, włókninowe, o wysokiej wytrzymałości mechanicznej, 50x50 mb, rolka 250 szt. 3. Plaster włókninowy z opatrunkiem 6cm x1mb 250 szt. 4. Przylepiec włókninowy na roli 2,5cm x9,14m nawinięty na rolce bez ograniczników 1000 szt. 5. Lignina w arkuszach biała niepyląca min. 40 cm x 60 cm w kg 200 kg 6. Wata w zwoju 150g wykonana z celulozy: siarczanowych liściastych krótkowłóknistych i siarczanowych iglastych długowłóknistych, biała, równomiernie marszczona, bez obcego zapachu, mało pyląca, pakowana w bezpieczny sposób. Na opakowaniu jednostkowym nazwa wyrobu oraz nazwa producenta 150 szt. 7. Kompresy gaz. niejałowe 17 nitkowe 5x5/ op. 100 szt. 700 op. 8. Kompresy gaz. niejałowe 17 nitkowe 7,5 x7,5 / op. 100 szt. 650 op. 9. Kompresy gaz. jałowe 17 nitkowe 5x5/ op.3 szt. 30000 op. 10. Kompresy gaz. jałowe 17 nitkowe 7,5x7,5/ op.3 szt. 35000 op. 11. Opaska dziana 4x5 200 szt. 12. Opaska dziana 4x10 400 szt. 13. Opaska elastyczna 4x12 20 szt. 14. Gaza jałowa 1/2M, 17 nitkowa 150 op. 15. Podkłady higieniczne z wkładem chłonnym z pulpy celulozowej, zewnętrzna warstwa z antypoślizgowej, nieprzemakalnej folii (90 x 60 cm) 1200 szt. 16. Opatrunek do mocowania kaniul, jałowy, wodoodporny przezroczysty lub foliowo-włókninowy 700 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2/Pakiet 2 - Sterylny sprzęt i odzież zabiegowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część 2/Pakiet 2 - Sterylny sprzęt i odzież zabiegowa 1. Maseczka jednorazowa, 3-warstwowa, na gumki 10 op. 2. Fartuch flizelinowy j.u. z mankietem bawełnianym , niejałowy 100 szt. 3. Papier krepowany, miękki, 50/50cm, op. 500 szt. 2 op. 4. Fartuch jednorazowy foliowy 100 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3/Pakiet 3 - Strzykawki jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część 3/Pakiet 3 - Strzykawki jednorazowego użytku 1. Strzykawka j.u. trzyczęściowa, niskooporowa, wyposażona w czytelną skalę, typu Janette do płukania i karmienia, o poj. 100 - 120 ml, z uszczelnieniem z elastycznego materiału (silikon, guma, guma syntetyczna lub inny równoważny), op. 100 szt. 2 op.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część 4/Pakiet 4 - Kaniule i cewniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część 4/Pakiet 4 - Kaniule i cewniki 1. Kaniula do wlewów dożylnych z wbudowanym mechanizmem bezpieczeństwa – samoaktywująca się 0,7 x 19 mm, z końcówką kolorową oznaczającą rozmiar, jednorazowa, sterylna, pakowana indywidualnie po 1 szt. 200 szt. 2. Kaniula do wlewów dożylnych z wbudowanym mechanizmem bezpieczeństwa – samoaktywująca się 0,9 x 25 mm, z końcówką kolorową oznaczającą rozmiar, jednorazowa, sterylna, pakowana indywidualnie po 1 szt. 600 szt. 3. Kaniula do wlewów dożylnych z wbudowanym mechanizmem bezpieczeństwa – samoaktywująca się 1,1 x 33 mm, z końcówką kolorową oznaczającą rozmiar, jednorazowa, sterylna, pakowana indywidualnie po 1 szt. 300 szt. 4. Kaniula do wlewów dożylnych z wbudowanym mechanizmem bezpieczeństwa – samoaktywująca się 1,1 x 33 mm, z końcówką kolorową oznaczającą rozmiar, jednorazowa, sterylna, pakowana indywidualnie po 1 szt. 300 szt. 5. Aparat do przetoczeń płynów infuzyjnych 500 szt. 6. Cewnik urologiczny Foley'a dwudrożny 14 CH, lateksowy, powlekany silikonem, z zaworem plastikowym lub lateksowym samozamykającym się, z balonem o pojemności 5 – 15 ml, z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, długość 400 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po 1 szt. 60 szt. 7. Cewnik urologiczny Foley'a dwudrożny 16 CH, lateksowy, powlekany silikonem, z zaworem plastikowym lub lateksowym samozamykającym się, z balonem o pojemności 5 – 15 ml, z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, długość 400 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po 1 szt. 60 szt. 8. Cewnik urologiczny Foley'a dwudrożny 18 CH, lateksowy, powlekany silikonem, z zaworem plastikowym lub lateksowym samozamykającym się, z balonem o pojemności 5 – 15 ml, z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, długość 400 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie, 1 szt. 100 szt. 9. Cewnik urologiczny Foley'a dwudrożny 20 CH, lateksowy, powlekany silikonem, z zaworem plastikowym lub lateksowym samozamykającym się, z balonem o pojemności 5 – 15 ml, z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, długość 400 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie, 1 szt. 80 szt. 10. Cewnik urologiczny Foley'a dwudrożny 22 CH, lateksowy, powlekany silikonem, z zaworem plastikowym lub lateksowym samozamykającym się, z balonem o pojemności 5 – 30 ml, z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, długość 400 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie, 1 szt. 80 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część 5/Pakiet 5 - Drobny sprzęt ginekologiczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część 5/Pakiet 5 - Drobny sprzęt ginekologiczny 1. Utrwalacz cytologiczny 150-200 ml 20op. 2. Żel do USG 0,5L 200 szt. 3. Osłonki lateksowe do głowic USG nawilżone, pojedynczo pakowane (opakowanie `a 144 szt.) 30 op. 4. Pałeczki do pobierania wymazów sterylne 20-22 cm, op. 25 szt. 80 op. 5. Szczoteczki cytologiczne trójkątne typu "wachlarzyk" jałowy 3000 szt. 6. Wziernik ginekologiczny rozmiar: XS, wykonany z przezroczystego, medycznego plastiku, długość ryjka 30 mm, średnica czubka wziernika 24 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po1 szt. 1000 szt. 7. Wziernik ginekologiczny rozmiar: S, wykonany z przezroczystego, medycznego plastiku, długość ryjka 30 mm, średnica czubka wziernika 24 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po 1 szt. 700 szt. 8. Wziernik ginekologiczny rozmiar: M, wykonany z przezroczystego, medycznego plastiku, długość ryjka 30 mm, średnica czubka wziernika 26 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po1 szt. 2500 szt. 9. Wziernik ginekologiczny rozmiar: L, wykonany z przezroczystego, medycznego plastiku, długość ryjka 30 mm, średnica czubka wziernika 26 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po 1 szt. 200 szt. 10. Szkiełka cytologiczne z polem do opisu, białe, (1op – 50 szt) 70 op.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część 6/Pakiet 6 - Drobny sprzęt medyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Część 6/Pakiet 6 - Drobny sprzęt medyczny 1. Szpatułki drewniane jałowe, op. 100 szt. 350 op. 2. Opaska identyfikacyjna dla dorosłych, op. 100 szt. 1 op. 3. Worek na zwłoki plastikowy zapinany na zamek błyskawiczny 10 szt. 4. Staza automatyczna wielokrotnego użytku - możliwość sterylizacji 30 szt. 5. Nożyczki chirurgiczne Standard, końce tępo-ostre, proste, dł. 16,5 cm (+/- 0,5 cm) 20 szt. 6. Rurki karbowane plastikowe do inhalatorów, od 80 cm do 120 cm 30 szt. 7. Ustniki jednorazowe plastikowe do inhalatora 100 szt. 8. Maska do inhalatora dziecięca 20 szt. 9. Maska do inhalatora dla dorosłych 20 szt. 10. Worek do zbiórki moczu poj. 2 l sterylny, dren 90cm, zawór ST 250 szt. 11. Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 18CH długość 40-60 cm 100 szt. 12. Cewnik do podawania tlenu przez nos o długości co najmniej 2 m 200 szt. 13. Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym FI 7,5 20 szt. 14. Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym FI 6,5 20 szt. 15. Rurka ustno gardłowa Guedel 0 (czarna), sterylna 15 szt. 16. Rurka ustno gardłowa Guedel 2 (zielona), sterylna15 szt. 17. Rurka ustno gardłowa Guedel 3 (żółta), sterylna 15 szt. 18. Zgłębnik żołądkowy CH16x1000 50 szt. 19. Zgłębnik żołądkowy CH18x100050 szt.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)