GuidZP400 |
a471938f-a5bf-47fd-8066-5c053b85f769
|
Biuletyn |
519745-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Babimost
|
Regon |
97077056300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Babimost
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
66110
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
683 512 034
|
Zamawiajacy fax |
683 512 028
|
Zamawiajacy email |
a.latynski@vp.pl
|
Adres strony url |
www.babimost.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Inwestycja realizowana jest w ramach poddziałania "Rozwój infrastruktury edukacyjnej - projekty realizowane poza formułą ZIT", działania "Rozwój infrastruktury edukacyjnej", Osi priorytetowej "Infrastruktura społeczna" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.babimost.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugbabimost
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca (kuriera), faksu, przy użyciu komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Oferty w zamkniętej kopercie / opakowaniu sporządzonej zgodnie ze specyfikacją należy składać w siedzibie Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Babimost ul. Rynek 3, 66 - 110 Babimost
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia dodatkowego do pracowni komputerowej i przyrodniczej w Szkole Podstawowej w Podmoklach Małych
|
Numer referencyjny |
BUD.271.15.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
W ramach Zadania nr 1 :
Do pracowni komputerowej należy dostarczyć, zamontować i uruchomić następujący sprzęt informatyczny i cyfrowy wraz z niezbędnym wyposażeniem:
1/ Zestaw komputerowy stacjonarny wraz z systemem operacyjnym (stanowiącym integralną część komputera niezbędną dla jego prawidłowego funkcjonowania i monitorem – 4 szt
2/ Dodatkowe oprogramowanie komputerów dla ucznia – 4 kpl,
3/ Projektor krótkoogniskowy z uchwytem i montażem – 3 szt
4/ Zestaw robotów do zabawy i nauki programowania – 2 kpl
5/ Zestaw konstrukcyjny klocków pozwalający na budowę i programowanie prostych modeli sterowanych komputerem – 3 kpl
6/ Gra edukacyjna do nauki programowania – 2 kpl
7/ Mata edukacyjna – 1 szt
8/ Roboty do nauki programowania – 1 kpl
9/ Wykonawca w ramach realizacji zadania nr 1 przeprowadzi 6 godzinne szkolenie dla nauczycieli w zakresie podstawowej obsługi wymienionego w pkt 1-9 sprzętu i wyposażenia.
W ramach Zadania nr 2 :
Do pracowni przyrodniczej należy dostarczyć następujące pomoce dydaktyczne :
1/ Atlasy – 15 szt
2/ Mapy ścienne świata: Świat. Mapa ścienna fizyczna – min. 136 x 84 – 1 szt
3/ Mapy ścienne świata: Świat. Mapa ścienna polityczna – min. 140 x 100 – 1 szt
4/ Mapy ścienne Europy: Europa. Mapa ścienna fizyczna – min. 140 x 100 – 1 szt
5/ Mapy ścienne Europy: Europa. Mapa ścienna polityczna – min. 140 x 100 – 1 szt
6/ Mapa ścienna Ameryki. Ameryka Północna. Mapa ścienna dwustronna – fizyczna/polityczna – min.100 x 140 – 1 szt
7/ Mapa ścienna Afryki. Afryka. Mapa ścienna dwustronna – fizyczna/polityczna – min.100 x 140 – 1 szt
8/ Mapa ścienna płyt litosfery, mapa ścienna zjawisk wulkanicznych, mapa ścienna obszarów sejsmicznych lub wspólna mapa dla wszystkich trzech elementów (tektoniki płyt litosfery) – 1 szt
9/ Globusy uczniowskie (skala 1:40 000 000) – 10 szt
10/ Globus – 4 szt
11/ Globus indukcyjny – 1 szt
12/ Tellurium lub inny model przedstawiający wzajemne relacje Ziemi, Słońca i Księżyca – 1 szt
13/ Profile glebowe – zestaw – 5 szt
14/ Mapy ścienne Polski – 1 szt
15/ Stojak na mapy – 1 szt
16/ Dygestorium nastołowe - szyby hartowane po bokach i z przodu – 1 szt
17/ Szafa z wyciągiem – 1 szt
18/ Zestaw odczynników – 1 szt
19/ Bagietka (pręcik szklany) – 20 szt
20/ Sączki jakościowe 180 mm – 100 szt
21/ Sączki jakościowe 70 mm – 100 szt
22/ Biureta prosta, kran teflon, 100 ml (skala) – 2 szt
23/ Butelka ze szkła sodowo-wapniowego z korkiem oranż sz/sz 500 ml – 5 szt
24/ Butelka ze szkła sodowo-wapniowego z korkiem oranż w/sz 250 ml – 10 szt
25/ Butelka ze szkła sodowo-wapniowego z korkiem oranż w/sz 50 ml – 10 szt
26/ Szczotka do butelek 250 ml – 2 szt
27/ Szczotka do butelek 500 ml – 2 szt
28/ Butla na wodę destylowaną z uchwytem i kranem 10 litrów – 1 szt
29/ Zestaw 6 cylindrów miarowych z PP z wylewem i skalą – 1 szt
30/ Cylinder miarowy do 80°C - 1000 ml – 4 szt
31/ Kolba stożkowa Erlenmeyera z szeroką szyją 250 ml – 10 szt
32/ Kolba miarowa z korkiem, 100 ml – 5 szt
33/ Tryskawka z PP 250ml – 4 szt
34/ Kroplomierz biały 60 ml – 4 szt
35/ Kroplomierz oranżowy 60 ml – 4 szt
36/ Krystalizator szklany z wylewem 2000 ml – 1 szt
37/ Krystalizator szklany z wylewem 900 ml – 2 szt
38/ Krystalizator szklany z wylewem 300 ml – 2 szt
39/ Krystalizator szklany z wylewem 160 ml – 2 szt
40/ Lejek z rowkami do szybkiej filtracji 60 – 20 szt
41/ Łyżeczka do spalań – 4 szt
42/ Moździerz porcelanowy z tłuczkiem fi góra 155mm – 4 szt
43/ Moździerz porcelanowy z tłuczkiem fi góra 80mm – 4 szt
44/ Kuweta laboratoryjna z PP, 450x350x75 mm – 4 szt
45/ Paski pH 4-polowe 1-14 pH (100 szt.) (papierki) – 2 szt
46/ Paski pH w 5-metrowej rolce 0-14 pH (papierki) – 2 szt
47/ Trójnóg okrągły z żeliwa h-200 mm fi 120 – 1 szt
48/ Palnik szklany z kołpakiem metalowym 120 ml – 1 szt
49/ Parownica porcelanowa z wylewem 200 ml – 4 szt
50/ Parownica porcelanowa z wylewem 60 ml – 4 szt
51/ Pipety Pasteura – kpl. 500 sztuk, 1 ml niesterylne – 3 szt
52/ Pipeta wielomiarowa 1 ml – 1 szt
53/ Pipeta wielomiarowa 5 ml – 1 szt
54/ Pipeta wielomiarowa 10 ml – 1 szt
55/ Pipeta wielomiarowa 25 ml – 1 szt
56/ Pipeta wielomiarowa 50 ml – 1 szt
57/ Gruszka do pipet trzyzaworowa – 2 szt
58/ Pipety Pasteura – kpl. 500 sztuk, 3 ml niesterylne – 2 szt
59/ Siatka z krążkiem ceramicznym 25 x 25 – 1 szt
60/ Pojemnik transportowy z uchwytem 3l – 2 szt
61/ Uchwyt do probówek z drewna – 10 szt
62/ Zestaw 10 probówek okrągłodennych ze szkła 16*180 – 15 szt
63/ Zestaw 10 probówek z nakrętką i uszczelką silikonową – 1 szt
64/ Statyw laboratoryjny z pełnym wyposażeniem – 1 szt
65/ Statyw na probówki ze stali nierdzewnej, ilość miejsc 24, fi otworu 17mm – 4 szt
66/ Suszarka laboratoryjna 32 stanowiskowa wraz z płytą dolną ze stali pokrytej PCV 350x450mm – 1 szt
67/ Szalka Petriego szklana fi 100 – 10 szt
68/ Szkiełko zegarkowe fi 40-50 mm – 10 szt
69/ Szkiełko zegarkowe fi 180-200 mm – 10 szt
70/ Szczotka do probówek z kogucikiem krótkim – średnia – 10 szt
71/ Łyżeczka - szpatułka metalowa – 4 szt
72/ Łyżeczka - szpatułka porcelanowa 145 mm – 2 szt
73/ Zestaw 3 zlewek z uchem z PP skalowanych z wylewem – 1 szt
74/ Zlewka niska skalowana z wylewem 100 ml – 10 szt
75/ Zlewka wysoka skalowana z wylewem 1000 ml (szkło borokrzemowe) – 1 szt
76/ Zlewka niska z wylewem 400 ml (szkło borokrzemowe) – 2 szt
77/ Zlewka wysoka skalowana z wylewem 50 ml (szkło borokrzemowe) – 10 szt
78/ Zlewka wysoka skalowana z wylewem 100 ml – 10 szt
79/ Butelka szklana z nakrętką i gwintem 250 ml – 5 szt
80/ Waga szalkowa laboratoryjna szkolna 500g – 1 szt
81/ Tor powietrzny – 1 szt
82/ Przyrząd do badania ruchu jednostajnego – 1 szt
83/ Zestaw do badania ruchu – 3 szt
84/ PŁYNY I GAZY - zestaw demonstracyjny – 1 szt
85/ Komplet do doświadczeń z elektrostatyki – 1 szt
86/ Maszyna elektrostatyczna – 1 szt
87/ Komplet do nauki o prądzie elektrycznym – 1 szt
88/ Optyka zestaw demonstracyjny – 1 szt
89/ Ława optyczna - zestaw– 1 szt
90/ Kuweta drgań – 1 szt
91/ Zestaw do ćwiczeń akustyki w przyrodzie – 1 szt
92/ Wahadło – 1 szt
Szczegółowy opis wymienionego wyżej wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych znajduje się:
- w załączniku nr 1 do SIWZ - Wykaz wyposażenia dodatkowego - Zadanie nr 1 - sprzęt informatyczny i cyfrowy wraz z niezbędnym wyposażeniem do pracowni komputerowej oraz
- w załączniku nr 2 do SIWZ - Zadanie nr 2 – doposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne do pracowni przyrodniczej
Oferowane produkty muszą spełniać wszystkie parametry określone w załącznikach nr 1 i nr 2 do SIWZ oraz być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła. Muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty oraz spełniać normy bezpieczeństwa. Muszą być oznakowane zgodnie z wymogami wynikającymi z norm EN i PN.
Wszystkie wymagane i opisane parametry w załącznikach nr 1 i nr 2 do SIWZ są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający akceptuje rozwiązania o parametrach równoważnych lub lepszych, bez utraty funkcjonalności i wydajności pod warunkiem wykazania równoważności.
W formularzach cenowych w każdej pozycji, Wykonawca ma obowiązek podać nazwę, typ, model, producenta i inne dane, jednoznacznie określające parametry techniczne sprzętu, urządzenia lub pomocy dydaktycznych.
Niewskazanie wymaganej nazwy, typu, modelu, producenta i innych danych, jednoznacznie określających parametry techniczne sprzętu, urządzenia lub pomocy dydaktycznych może spowodować odrzucenie oferty na podstawie art. 89. ust 1 pkt 2 ustawy Pzp.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-07-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Warunek dotyczy Wykonawców składających ofertę na realizację Zadania nr 1, lub składających ofertę na realizację Zadania nr 2, lub składających ofertę łączną na realizację Zadania nr 1 oraz Zadania nr 2.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Warunek dotyczy Wykonawców składających ofertę na realizację Zadania nr 1, lub składających ofertę na realizację Zadania nr 2, lub składających ofertę łączną na realizację Zadania nr 1 oraz Zadania nr 2.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Warunek dotyczy Wykonawców składających ofertę na realizację Zadania nr 1, lub składających ofertę na realizację Zadania nr 2, lub składających ofertę łączną na realizację Zadania nr 1 oraz Zadania nr 2.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca składa następujące dokumenty: - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia otwarcia ofert, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należy złożyć również formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym
i tabelą elementów scalonych. W sytuacji Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć stosowne pełnomocnictwo, które wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
a) w przypadku dodatkowych dostaw lub prac instalacyjnych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:,
- zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
b) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
c) jeżeli Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
- na podstawie postanowień umownych, o których mowa w art. 144 ust.1 pkt1 ustawy Pzp,
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
d) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp
e) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
Zmianę postanowień zawartych w umowie lub umowie ramowej uznaje się za istotną, jeżeli:
a) zmienia ogólny charakter umowy lub umowy ramowej, w stosunku do charakteru umowy lub umowy ramowej w pierwotnym brzmieniu;
b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy lub umowy ramowej i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
- zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział Inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
- zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy lub umowy ramowej na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie lub umowie ramowej,
- zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy lub umowy ramowej,
- polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w art.144 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2017-06-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
sprzęt informatyczny i cyfrowy wraz z niezbędnym wyposażeniem, do pracowni komputerowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
W ramach Zadania nr 1:
Do pracowni komputerowej należy dostarczyć, zamontować i uruchomić następujący sprzęt informatyczny i cyfrowy wraz z niezbędnym wyposażeniem:
1/ Zestaw komputerowy stacjonarny wraz z systemem operacyjnym (stanowiącym integralną część komputera niezbędną dla jego prawidłowego funkcjonowania i monitorem – 4 szt
2/ Dodatkowe oprogramowanie komputerów dla ucznia – 4 kpl,
3/ Projektor krótkoogniskowy z uchwytem i montażem – 3 szt
4/ Zestaw robotów do zabawy i nauki programowania – 2 kpl
5/ Zestaw konstrukcyjny klocków pozwalający na budowę i programowanie prostych modeli sterowanych komputerem – 3 kpl
6/ Gra edukacyjna do nauki programowania – 2 kpl
7/ Mata edukacyjna – 1 szt
8/ Roboty do nauki programowania – 1 kpl
9/ Wykonawca w ramach realizacji zadania nr 1 przeprowadzi 6 godzinne szkolenie dla nauczycieli w zakresie podstawowej obsługi wymienionego w pkt 1-9 sprzętu i wyposażenia.
Szczegółowy opis wymienionego wyżej wyposażenia znajduje się:
- w załączniku nr 1 do SIWZ - Wykaz wyposażenia dodatkowego - Zadanie nr 1 - sprzęt informatyczny i cyfrowy wraz z niezbędnym wyposażeniem do pracowni komputerowej.
Oferowane produkty muszą spełniać wszystkie parametry określone w załączniku nr 1 do SIWZ oraz być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła. Muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty oraz spełniać normy bezpieczeństwa. Muszą być oznakowane zgodnie z wymogami wynikającymi z norm EN i PN.
Wszystkie wymagane i opisane parametry w załączniku nr 1 do SIWZ są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający akceptuje rozwiązania o parametrach równoważnych lub lepszych, bez utraty funkcjonalności i wydajności pod warunkiem wykazania równoważności.
W formularzach cenowych w każdej pozycji, Wykonawca ma obowiązek podać nazwę, typ, model, producenta i inne dane, jednoznacznie określające parametry techniczne sprzętu, urządzenia lub pomocy dydaktycznych.
Niewskazanie wymaganej nazwy, typu, modelu, producenta i innych danych, jednoznacznie określających parametry techniczne sprzętu, urządzenia lub pomocy dydaktycznych może spowodować odrzucenie oferty na podstawie art. 89. ust 1 pkt 2 ustawy Pzp.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
doposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne do pracowni przyrodniczej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
W ramach Zadania nr 2:
Do pracowni przyrodniczej należy dostarczyć następujące pomoce dydaktyczne:
1/ Atlasy – 15 szt
2/ Mapy ścienne świata: Świat. Mapa ścienna fizyczna – min. 136 x 84 – 1 szt
3/ Mapy ścienne świata: Świat. Mapa ścienna polityczna – min. 140 x 100 – 1 szt
4/ Mapy ścienne Europy: Europa. Mapa ścienna fizyczna – min. 140 x 100 – 1 szt
5/ Mapy ścienne Europy: Europa. Mapa ścienna polityczna – min. 140 x 100 – 1 szt
6/ Mapa ścienna Ameryki. Ameryka Północna. Mapa ścienna dwustronna – fizyczna/polityczna – min.100 x 140 – 1 szt
7/ Mapa ścienna Afryki. Afryka. Mapa ścienna dwustronna – fizyczna/polityczna – min.100 x 140 – 1 szt
8/ Mapa ścienna płyt litosfery, mapa ścienna zjawisk wulkanicznych, mapa ścienna obszarów sejsmicznych lub wspólna mapa dla wszystkich trzech elementów (tektoniki płyt litosfery) – 1 szt
9/ Globusy uczniowskie (skala 1:40 000 000) – 10 szt
10/ Globus – 4 szt
11/ Globus indukcyjny – 1 szt
12/ Tellurium lub inny model przedstawiający wzajemne relacje Ziemi, Słońca i Księżyca – 1 szt
13/ Profile glebowe – zestaw – 5 szt
14/ Mapy ścienne Polski – 1 szt
15/ Stojak na mapy – 1 szt
16/ Dygestorium nastołowe - szyby hartowane po bokach i z przodu – 1 szt
17/ Szafa z wyciągiem – 1 szt
18/ Zestaw odczynników – 1 szt
19/ Bagietka (pręcik szklany) – 20 szt
20/ Sączki jakościowe 180 mm – 100 szt
21/ Sączki jakościowe 70 mm – 100 szt
22/ Biureta prosta, kran teflon, 100 ml (skala) – 2 szt
23/ Butelka ze szkła sodowo-wapniowego z korkiem oranż sz/sz 500 ml – 5 szt
24/ Butelka ze szkła sodowo-wapniowego z korkiem oranż w/sz 250 ml – 10 szt
25/ Butelka ze szkła sodowo-wapniowego z korkiem oranż w/sz 50 ml – 10 szt
26/ Szczotka do butelek 250 ml – 2 szt
27/ Szczotka do butelek 500 ml – 2 szt
28/ Butla na wodę destylowaną z uchwytem i kranem 10 litrów – 1 szt
29/ Zestaw 6 cylindrów miarowych z PP z wylewem i skalą – 1 szt
30/ Cylinder miarowy do 80°C - 1000 ml – 4 szt
31/ Kolba stożkowa Erlenmeyera z szeroką szyją 250 ml – 10 szt
32/ Kolba miarowa z korkiem, 100 ml – 5 szt
33/ Tryskawka z PP 250ml – 4 szt
34/ Kroplomierz biały 60 ml – 4 szt
35/ Kroplomierz oranżowy 60 ml – 4 szt
36/ Krystalizator szklany z wylewem 2000 ml – 1 szt
37/ Krystalizator szklany z wylewem 900 ml – 2 szt
38/ Krystalizator szklany z wylewem 300 ml – 2 szt
39/ Krystalizator szklany z wylewem 160 ml – 2 szt
40/ Lejek z rowkami do szybkiej filtracji 60 – 20 szt
41/ Łyżeczka do spalań – 4 szt
42/ Moździerz porcelanowy z tłuczkiem fi góra 155mm – 4 szt
43/ Moździerz porcelanowy z tłuczkiem fi góra 80mm – 4 szt
44/ Kuweta laboratoryjna z PP, 450x350x75 mm – 4 szt
45/ Paski pH 4-polowe 1-14 pH (100 szt.) (papierki) – 2 szt
46/ Paski pH w 5-metrowej rolce 0-14 pH (papierki) – 2 szt
47/ Trójnóg okrągły z żeliwa h-200 mm fi 120 – 1 szt
48/ Palnik szklany z kołpakiem metalowym 120 ml – 1 szt
49/ Parownica porcelanowa z wylewem 200 ml – 4 szt
50/ Parownica porcelanowa z wylewem 60 ml – 4 szt
51/ Pipety Pasteura – kpl. 500 sztuk, 1 ml niesterylne – 3 szt
52/ Pipeta wielomiarowa 1 ml – 1 szt
53/ Pipeta wielomiarowa 5 ml – 1 szt
54/ Pipeta wielomiarowa 10 ml – 1 szt
55/ Pipeta wielomiarowa 25 ml – 1 szt
56/ Pipeta wielomiarowa 50 ml – 1 szt
57/ Gruszka do pipet trzyzaworowa – 2 szt
58/ Pipety Pasteura – kpl. 500 sztuk, 3 ml niesterylne – 2 szt
59/ Siatka z krążkiem ceramicznym 25 x 25 – 1 szt
60/ Pojemnik transportowy z uchwytem 3l – 2 szt
61/ Uchwyt do probówek z drewna – 10 szt
62/ Zestaw 10 probówek okrągłodennych ze szkła 16*180 – 15 szt
63/ Zestaw 10 probówek z nakrętką i uszczelką silikonową – 1 szt
64/ Statyw laboratoryjny z pełnym wyposażeniem – 1 szt
65/ Statyw na probówki ze stali nierdzewnej, ilość miejsc 24, fi otworu 17mm – 4 szt
66/ Suszarka laboratoryjna 32 stanowiskowa wraz z płytą dolną ze stali pokrytej PCV 350x450mm – 1 szt
67/ Szalka Petriego szklana fi 100 – 10 szt
68/ Szkiełko zegarkowe fi 40-50 mm – 10 szt
69/ Szkiełko zegarkowe fi 180-200 mm – 10 szt
70/ Szczotka do probówek z kogucikiem krótkim – średnia – 10 szt
71/ Łyżeczka - szpatułka metalowa – 4 szt
72/ Łyżeczka - szpatułka porcelanowa 145 mm – 2 szt
73/ Zestaw 3 zlewek z uchem z PP skalowanych z wylewem – 1 szt
74/ Zlewka niska skalowana z wylewem 100 ml – 10 szt
75/ Zlewka wysoka skalowana z wylewem 1000 ml (szkło borokrzemowe) – 1 szt
76/ Zlewka niska z wylewem 400 ml (szkło borokrzemowe) – 2 szt
77/ Zlewka wysoka skalowana z wylewem 50 ml (szkło borokrzemowe) – 10 szt
78/ Zlewka wysoka skalowana z wylewem 100 ml – 10 szt
79/ Butelka szklana z nakrętką i gwintem 250 ml – 5 szt
80/ Waga szalkowa laboratoryjna szkolna 500g – 1 szt
81/ Tor powietrzny – 1 szt
82/ Przyrząd do badania ruchu jednostajnego – 1 szt
83/ Zestaw do badania ruchu – 3 szt
84/ PŁYNY I GAZY - zestaw demonstracyjny – 1 szt
85/ Komplet do doświadczeń z elektrostatyki – 1 szt
86/ Maszyna elektrostatyczna – 1 szt
87/ Komplet do nauki o prądzie elektrycznym – 1 szt
88/ Optyka zestaw demonstracyjny – 1 szt
89/ Ława optyczna - zestaw– 1 szt
90/ Kuweta drgań – 1 szt
91/ Zestaw do ćwiczeń akustyki w przyrodzie – 1 szt
92/ Wahadło – 1 szt
Szczegółowy opis wymienionego wyżej wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych znajduje się:
- w załączniku nr 2 do SIWZ - Zadanie nr 2 – doposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne do pracowni przyrodniczej.
Oferowane produkty muszą spełniać wszystkie parametry określone w załącznikach nr 1 i nr 2 do SIWZ oraz być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła. Muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty oraz spełniać normy bezpieczeństwa. Muszą być oznakowane zgodnie z wymogami wynikającymi z norm EN i PN.
Wszystkie wymagane i opisane parametry w załącznikach nr 1 i nr 2 do SIWZ są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający akceptuje rozwiązania o parametrach równoważnych lub lepszych, bez utraty funkcjonalności i wydajności pod warunkiem wykazania równoważności.
W formularzach cenowych w każdej pozycji, Wykonawca ma obowiązek podać nazwę, typ, model, producenta i inne dane, jednoznacznie określające parametry techniczne sprzętu, urządzenia lub pomocy dydaktycznych.
Niewskazanie wymaganej nazwy, typu, modelu, producenta i innych danych, jednoznacznie określających parametry techniczne sprzętu, urządzenia lub pomocy dydaktycznych może spowodować odrzucenie oferty na podstawie art. 89. ust 1 pkt 2 ustawy Pzp.
|
| |