Dostawa wyposażenia dodatkowego do pracowni komputerowej i przyrodniczej w Szkole Podstawowej w Podmoklach Małych

Data publikacji 2017-05-29
Data zakończenia 2017-06-06 00:00:00
Instytucja Gmina Babimost
Miejscowość Babimost
Województwo lubuskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 519745-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

W ramach Zadania nr 1 :
Do pracowni komputerowej należy dostarczyć, zamontować i uruchomić następujący sprzęt informatyczny i cyfrowy wraz z niezbędnym wyposażeniem:
1/ Zestaw komputerowy stacjonarny wraz z systemem operacyjnym (stanowiącym integralną część komputera niezbędną dla jego prawidłowego funkcjonowania i monitorem – 4 szt
2/ Dodatkowe oprogramowanie komputerów dla ucznia – 4 kpl,
3/ Projektor krótkoogniskowy z uchwytem i montażem – 3 szt
4/ Zestaw robotów do zabawy i nauki programowania – 2 kpl
5/ Zestaw konstrukcyjny klocków pozwalający na budowę i programowanie prostych modeli sterowanych komputerem – 3 kpl
6/ Gra edukacyjna do nauki programowania – 2 kpl
7/ Mata edukacyjna – 1 szt
8/ Roboty do nauki programowania – 1 kpl
9/ Wykonawca w ramach realizacji zadania nr 1 przeprowadzi 6 godzinne szkolenie dla nauczycieli w zakresie podstawowej obsługi wymienionego w pkt 1-9 sprzętu i wyposażenia.

W ramach Zadania nr 2 :
Do pracowni przyrodniczej należy dostarczyć następujące pomoce dydaktyczne :
1/ Atlasy – 15 szt
2/ Mapy ścienne świata: Świat. Mapa ścienna fizyczna – min. 136 x 84 – 1 szt
3/ Mapy ścienne świata: Świat. Mapa ścienna polityczna – min. 140 x 100 – 1 szt
4/ Mapy ścienne Europy: Europa. Mapa ścienna fizyczna – min. 140 x 100 – 1 szt
5/ Mapy ścienne Europy: Europa. Mapa ścienna polityczna – min. 140 x 100 – 1 szt
6/ Mapa ścienna Ameryki. Ameryka Północna. Mapa ścienna dwustronna – fizyczna/polityczna – min.100 x 140 – 1 szt
7/ Mapa ścienna Afryki. Afryka. Mapa ścienna dwustronna – fizyczna/polityczna – min.100 x 140 – 1 szt
8/ Mapa ścienna płyt litosfery, mapa ścienna zjawisk wulkanicznych, mapa ścienna obszarów sejsmicznych lub wspólna mapa dla wszystkich trzech elementów (tektoniki płyt litosfery) – 1 szt
9/ Globusy uczniowskie (skala 1:40 000 000) – 10 szt
10/ Globus – 4 szt
11/ Globus indukcyjny – 1 szt
12/ Tellurium lub inny model przedstawiający wzajemne relacje Ziemi, Słońca i Księżyca – 1 szt
13/ Profile glebowe – zestaw – 5 szt
14/ Mapy ścienne Polski – 1 szt
15/ Stojak na mapy – 1 szt
16/ Dygestorium nastołowe - szyby hartowane po bokach i z przodu – 1 szt
17/ Szafa z wyciągiem – 1 szt
18/ Zestaw odczynników – 1 szt
19/ Bagietka (pręcik szklany) – 20 szt
20/ Sączki jakościowe 180 mm – 100 szt
21/ Sączki jakościowe 70 mm – 100 szt
22/ Biureta prosta, kran teflon, 100 ml (skala) – 2 szt
23/ Butelka ze szkła sodowo-wapniowego z korkiem oranż sz/sz 500 ml – 5 szt
24/ Butelka ze szkła sodowo-wapniowego z korkiem oranż w/sz 250 ml – 10 szt
25/ Butelka ze szkła sodowo-wapniowego z korkiem oranż w/sz 50 ml – 10 szt
26/ Szczotka do butelek 250 ml – 2 szt
27/ Szczotka do butelek 500 ml – 2 szt
28/ Butla na wodę destylowaną z uchwytem i kranem 10 litrów – 1 szt
29/ Zestaw 6 cylindrów miarowych z PP z wylewem i skalą – 1 szt
30/ Cylinder miarowy do 80°C - 1000 ml – 4 szt
31/ Kolba stożkowa Erlenmeyera z szeroką szyją 250 ml – 10 szt
32/ Kolba miarowa z korkiem, 100 ml – 5 szt
33/ Tryskawka z PP 250ml – 4 szt
34/ Kroplomierz biały 60 ml – 4 szt
35/ Kroplomierz oranżowy 60 ml – 4 szt
36/ Krystalizator szklany z wylewem 2000 ml – 1 szt
37/ Krystalizator szklany z wylewem 900 ml – 2 szt
38/ Krystalizator szklany z wylewem 300 ml – 2 szt
39/ Krystalizator szklany z wylewem 160 ml – 2 szt
40/ Lejek z rowkami do szybkiej filtracji 60 – 20 szt
41/ Łyżeczka do spalań – 4 szt
42/ Moździerz porcelanowy z tłuczkiem fi góra 155mm – 4 szt
43/ Moździerz porcelanowy z tłuczkiem fi góra 80mm – 4 szt
44/ Kuweta laboratoryjna z PP, 450x350x75 mm – 4 szt
45/ Paski pH 4-polowe 1-14 pH (100 szt.) (papierki) – 2 szt
46/ Paski pH w 5-metrowej rolce 0-14 pH (papierki) – 2 szt
47/ Trójnóg okrągły z żeliwa h-200 mm fi 120 – 1 szt
48/ Palnik szklany z kołpakiem metalowym 120 ml – 1 szt
49/ Parownica porcelanowa z wylewem 200 ml – 4 szt
50/ Parownica porcelanowa z wylewem 60 ml – 4 szt
51/ Pipety Pasteura – kpl. 500 sztuk, 1 ml niesterylne – 3 szt
52/ Pipeta wielomiarowa 1 ml – 1 szt
53/ Pipeta wielomiarowa 5 ml – 1 szt
54/ Pipeta wielomiarowa 10 ml – 1 szt
55/ Pipeta wielomiarowa 25 ml – 1 szt
56/ Pipeta wielomiarowa 50 ml – 1 szt
57/ Gruszka do pipet trzyzaworowa – 2 szt
58/ Pipety Pasteura – kpl. 500 sztuk, 3 ml niesterylne – 2 szt
59/ Siatka z krążkiem ceramicznym 25 x 25 – 1 szt
60/ Pojemnik transportowy z uchwytem 3l – 2 szt
61/ Uchwyt do probówek z drewna – 10 szt
62/ Zestaw 10 probówek okrągłodennych ze szkła 16*180 – 15 szt
63/ Zestaw 10 probówek z nakrętką i uszczelką silikonową – 1 szt
64/ Statyw laboratoryjny z pełnym wyposażeniem – 1 szt
65/ Statyw na probówki ze stali nierdzewnej, ilość miejsc 24, fi otworu 17mm – 4 szt
66/ Suszarka laboratoryjna 32 stanowiskowa wraz z płytą dolną ze stali pokrytej PCV 350x450mm – 1 szt
67/ Szalka Petriego szklana fi 100 – 10 szt
68/ Szkiełko zegarkowe fi 40-50 mm – 10 szt
69/ Szkiełko zegarkowe fi 180-200 mm – 10 szt
70/ Szczotka do probówek z kogucikiem krótkim – średnia – 10 szt
71/ Łyżeczka - szpatułka metalowa – 4 szt
72/ Łyżeczka - szpatułka porcelanowa 145 mm – 2 szt
73/ Zestaw 3 zlewek z uchem z PP skalowanych z wylewem – 1 szt
74/ Zlewka niska skalowana z wylewem 100 ml – 10 szt
75/ Zlewka wysoka skalowana z wylewem 1000 ml (szkło borokrzemowe) – 1 szt
76/ Zlewka niska z wylewem 400 ml (szkło borokrzemowe) – 2 szt
77/ Zlewka wysoka skalowana z wylewem 50 ml (szkło borokrzemowe) – 10 szt
78/ Zlewka wysoka skalowana z wylewem 100 ml – 10 szt
79/ Butelka szklana z nakrętką i gwintem 250 ml – 5 szt
80/ Waga szalkowa laboratoryjna szkolna 500g – 1 szt
81/ Tor powietrzny – 1 szt
82/ Przyrząd do badania ruchu jednostajnego – 1 szt
83/ Zestaw do badania ruchu – 3 szt
84/ PŁYNY I GAZY - zestaw demonstracyjny – 1 szt
85/ Komplet do doświadczeń z elektrostatyki – 1 szt
86/ Maszyna elektrostatyczna – 1 szt
87/ Komplet do nauki o prądzie elektrycznym – 1 szt
88/ Optyka zestaw demonstracyjny – 1 szt
89/ Ława optyczna - zestaw– 1 szt
90/ Kuweta drgań – 1 szt
91/ Zestaw do ćwiczeń akustyki w przyrodzie – 1 szt
92/ Wahadło – 1 szt

Szczegółowy opis wymienionego wyżej wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych znajduje się:
- w załączniku nr 1 do SIWZ - Wykaz wyposażenia dodatkowego - Zadanie nr 1 - sprzęt informatyczny i cyfrowy wraz z niezbędnym wyposażeniem do pracowni komputerowej oraz
- w załączniku nr 2 do SIWZ - Zadanie nr 2 – doposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne do pracowni przyrodniczej

Oferowane produkty muszą spełniać wszystkie parametry określone w załącznikach nr 1 i nr 2 do SIWZ oraz być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła. Muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty oraz spełniać normy bezpieczeństwa. Muszą być oznakowane zgodnie z wymogami wynikającymi z norm EN i PN.

Wszystkie wymagane i opisane parametry w załącznikach nr 1 i nr 2 do SIWZ są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający akceptuje rozwiązania o parametrach równoważnych lub lepszych, bez utraty funkcjonalności i wydajności pod warunkiem wykazania równoważności.

W formularzach cenowych w każdej pozycji, Wykonawca ma obowiązek podać nazwę, typ, model, producenta i inne dane, jednoznacznie określające parametry techniczne sprzętu, urządzenia lub pomocy dydaktycznych.

Niewskazanie wymaganej nazwy, typu, modelu, producenta i innych danych, jednoznacznie określających parametry techniczne sprzętu, urządzenia lub pomocy dydaktycznych może spowodować odrzucenie oferty na podstawie art. 89. ust 1 pkt 2 ustawy Pzp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a471938f-a5bf-47fd-8066-5c053b85f769
Biuletyn 519745-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Babimost
Regon 97077056300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Babimost
Zamawiajacy kod pocztowy 66110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 683 512 034
Zamawiajacy fax 683 512 028
Zamawiajacy email a.latynski@vp.pl
Adres strony url www.babimost.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Inwestycja realizowana jest w ramach poddziałania "Rozwój infrastruktury edukacyjnej - projekty realizowane poza formułą ZIT", działania "Rozwój infrastruktury edukacyjnej", Osi priorytetowej "Infrastruktura społeczna" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.babimost.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugbabimost
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca (kuriera), faksu, przy użyciu komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Oferty w zamkniętej kopercie / opakowaniu sporządzonej zgodnie ze specyfikacją należy składać w siedzibie Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Babimost ul. Rynek 3, 66 - 110 Babimost
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia dodatkowego do pracowni komputerowej i przyrodniczej w Szkole Podstawowej w Podmoklach Małych
Numer referencyjny BUD.271.15.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu W ramach Zadania nr 1 : Do pracowni komputerowej należy dostarczyć, zamontować i uruchomić następujący sprzęt informatyczny i cyfrowy wraz z niezbędnym wyposażeniem: 1/ Zestaw komputerowy stacjonarny wraz z systemem operacyjnym (stanowiącym integralną część komputera niezbędną dla jego prawidłowego funkcjonowania i monitorem – 4 szt 2/ Dodatkowe oprogramowanie komputerów dla ucznia – 4 kpl, 3/ Projektor krótkoogniskowy z uchwytem i montażem – 3 szt 4/ Zestaw robotów do zabawy i nauki programowania – 2 kpl 5/ Zestaw konstrukcyjny klocków pozwalający na budowę i programowanie prostych modeli sterowanych komputerem – 3 kpl 6/ Gra edukacyjna do nauki programowania – 2 kpl 7/ Mata edukacyjna – 1 szt 8/ Roboty do nauki programowania – 1 kpl 9/ Wykonawca w ramach realizacji zadania nr 1 przeprowadzi 6 godzinne szkolenie dla nauczycieli w zakresie podstawowej obsługi wymienionego w pkt 1-9 sprzętu i wyposażenia. W ramach Zadania nr 2 : Do pracowni przyrodniczej należy dostarczyć następujące pomoce dydaktyczne : 1/ Atlasy – 15 szt 2/ Mapy ścienne świata: Świat. Mapa ścienna fizyczna – min. 136 x 84 – 1 szt 3/ Mapy ścienne świata: Świat. Mapa ścienna polityczna – min. 140 x 100 – 1 szt 4/ Mapy ścienne Europy: Europa. Mapa ścienna fizyczna – min. 140 x 100 – 1 szt 5/ Mapy ścienne Europy: Europa. Mapa ścienna polityczna – min. 140 x 100 – 1 szt 6/ Mapa ścienna Ameryki. Ameryka Północna. Mapa ścienna dwustronna – fizyczna/polityczna – min.100 x 140 – 1 szt 7/ Mapa ścienna Afryki. Afryka. Mapa ścienna dwustronna – fizyczna/polityczna – min.100 x 140 – 1 szt 8/ Mapa ścienna płyt litosfery, mapa ścienna zjawisk wulkanicznych, mapa ścienna obszarów sejsmicznych lub wspólna mapa dla wszystkich trzech elementów (tektoniki płyt litosfery) – 1 szt 9/ Globusy uczniowskie (skala 1:40 000 000) – 10 szt 10/ Globus – 4 szt 11/ Globus indukcyjny – 1 szt 12/ Tellurium lub inny model przedstawiający wzajemne relacje Ziemi, Słońca i Księżyca – 1 szt 13/ Profile glebowe – zestaw – 5 szt 14/ Mapy ścienne Polski – 1 szt 15/ Stojak na mapy – 1 szt 16/ Dygestorium nastołowe - szyby hartowane po bokach i z przodu – 1 szt 17/ Szafa z wyciągiem – 1 szt 18/ Zestaw odczynników – 1 szt 19/ Bagietka (pręcik szklany) – 20 szt 20/ Sączki jakościowe 180 mm – 100 szt 21/ Sączki jakościowe 70 mm – 100 szt 22/ Biureta prosta, kran teflon, 100 ml (skala) – 2 szt 23/ Butelka ze szkła sodowo-wapniowego z korkiem oranż sz/sz 500 ml – 5 szt 24/ Butelka ze szkła sodowo-wapniowego z korkiem oranż w/sz 250 ml – 10 szt 25/ Butelka ze szkła sodowo-wapniowego z korkiem oranż w/sz 50 ml – 10 szt 26/ Szczotka do butelek 250 ml – 2 szt 27/ Szczotka do butelek 500 ml – 2 szt 28/ Butla na wodę destylowaną z uchwytem i kranem 10 litrów – 1 szt 29/ Zestaw 6 cylindrów miarowych z PP z wylewem i skalą – 1 szt 30/ Cylinder miarowy do 80°C - 1000 ml – 4 szt 31/ Kolba stożkowa Erlenmeyera z szeroką szyją 250 ml – 10 szt 32/ Kolba miarowa z korkiem, 100 ml – 5 szt 33/ Tryskawka z PP 250ml – 4 szt 34/ Kroplomierz biały 60 ml – 4 szt 35/ Kroplomierz oranżowy 60 ml – 4 szt 36/ Krystalizator szklany z wylewem 2000 ml – 1 szt 37/ Krystalizator szklany z wylewem 900 ml – 2 szt 38/ Krystalizator szklany z wylewem 300 ml – 2 szt 39/ Krystalizator szklany z wylewem 160 ml – 2 szt 40/ Lejek z rowkami do szybkiej filtracji 60 – 20 szt 41/ Łyżeczka do spalań – 4 szt 42/ Moździerz porcelanowy z tłuczkiem fi góra 155mm – 4 szt 43/ Moździerz porcelanowy z tłuczkiem fi góra 80mm – 4 szt 44/ Kuweta laboratoryjna z PP, 450x350x75 mm – 4 szt 45/ Paski pH 4-polowe 1-14 pH (100 szt.) (papierki) – 2 szt 46/ Paski pH w 5-metrowej rolce 0-14 pH (papierki) – 2 szt 47/ Trójnóg okrągły z żeliwa h-200 mm fi 120 – 1 szt 48/ Palnik szklany z kołpakiem metalowym 120 ml – 1 szt 49/ Parownica porcelanowa z wylewem 200 ml – 4 szt 50/ Parownica porcelanowa z wylewem 60 ml – 4 szt 51/ Pipety Pasteura – kpl. 500 sztuk, 1 ml niesterylne – 3 szt 52/ Pipeta wielomiarowa 1 ml – 1 szt 53/ Pipeta wielomiarowa 5 ml – 1 szt 54/ Pipeta wielomiarowa 10 ml – 1 szt 55/ Pipeta wielomiarowa 25 ml – 1 szt 56/ Pipeta wielomiarowa 50 ml – 1 szt 57/ Gruszka do pipet trzyzaworowa – 2 szt 58/ Pipety Pasteura – kpl. 500 sztuk, 3 ml niesterylne – 2 szt 59/ Siatka z krążkiem ceramicznym 25 x 25 – 1 szt 60/ Pojemnik transportowy z uchwytem 3l – 2 szt 61/ Uchwyt do probówek z drewna – 10 szt 62/ Zestaw 10 probówek okrągłodennych ze szkła 16*180 – 15 szt 63/ Zestaw 10 probówek z nakrętką i uszczelką silikonową – 1 szt 64/ Statyw laboratoryjny z pełnym wyposażeniem – 1 szt 65/ Statyw na probówki ze stali nierdzewnej, ilość miejsc 24, fi otworu 17mm – 4 szt 66/ Suszarka laboratoryjna 32 stanowiskowa wraz z płytą dolną ze stali pokrytej PCV 350x450mm – 1 szt 67/ Szalka Petriego szklana fi 100 – 10 szt 68/ Szkiełko zegarkowe fi 40-50 mm – 10 szt 69/ Szkiełko zegarkowe fi 180-200 mm – 10 szt 70/ Szczotka do probówek z kogucikiem krótkim – średnia – 10 szt 71/ Łyżeczka - szpatułka metalowa – 4 szt 72/ Łyżeczka - szpatułka porcelanowa 145 mm – 2 szt 73/ Zestaw 3 zlewek z uchem z PP skalowanych z wylewem – 1 szt 74/ Zlewka niska skalowana z wylewem 100 ml – 10 szt 75/ Zlewka wysoka skalowana z wylewem 1000 ml (szkło borokrzemowe) – 1 szt 76/ Zlewka niska z wylewem 400 ml (szkło borokrzemowe) – 2 szt 77/ Zlewka wysoka skalowana z wylewem 50 ml (szkło borokrzemowe) – 10 szt 78/ Zlewka wysoka skalowana z wylewem 100 ml – 10 szt 79/ Butelka szklana z nakrętką i gwintem 250 ml – 5 szt 80/ Waga szalkowa laboratoryjna szkolna 500g – 1 szt 81/ Tor powietrzny – 1 szt 82/ Przyrząd do badania ruchu jednostajnego – 1 szt 83/ Zestaw do badania ruchu – 3 szt 84/ PŁYNY I GAZY - zestaw demonstracyjny – 1 szt 85/ Komplet do doświadczeń z elektrostatyki – 1 szt 86/ Maszyna elektrostatyczna – 1 szt 87/ Komplet do nauki o prądzie elektrycznym – 1 szt 88/ Optyka zestaw demonstracyjny – 1 szt 89/ Ława optyczna - zestaw– 1 szt 90/ Kuweta drgań – 1 szt 91/ Zestaw do ćwiczeń akustyki w przyrodzie – 1 szt 92/ Wahadło – 1 szt Szczegółowy opis wymienionego wyżej wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych znajduje się: - w załączniku nr 1 do SIWZ - Wykaz wyposażenia dodatkowego - Zadanie nr 1 - sprzęt informatyczny i cyfrowy wraz z niezbędnym wyposażeniem do pracowni komputerowej oraz - w załączniku nr 2 do SIWZ - Zadanie nr 2 – doposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne do pracowni przyrodniczej Oferowane produkty muszą spełniać wszystkie parametry określone w załącznikach nr 1 i nr 2 do SIWZ oraz być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła. Muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty oraz spełniać normy bezpieczeństwa. Muszą być oznakowane zgodnie z wymogami wynikającymi z norm EN i PN. Wszystkie wymagane i opisane parametry w załącznikach nr 1 i nr 2 do SIWZ są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający akceptuje rozwiązania o parametrach równoważnych lub lepszych, bez utraty funkcjonalności i wydajności pod warunkiem wykazania równoważności. W formularzach cenowych w każdej pozycji, Wykonawca ma obowiązek podać nazwę, typ, model, producenta i inne dane, jednoznacznie określające parametry techniczne sprzętu, urządzenia lub pomocy dydaktycznych. Niewskazanie wymaganej nazwy, typu, modelu, producenta i innych danych, jednoznacznie określających parametry techniczne sprzętu, urządzenia lub pomocy dydaktycznych może spowodować odrzucenie oferty na podstawie art. 89. ust 1 pkt 2 ustawy Pzp.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-07-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Warunek dotyczy Wykonawców składających ofertę na realizację Zadania nr 1, lub składających ofertę na realizację Zadania nr 2, lub składających ofertę łączną na realizację Zadania nr 1 oraz Zadania nr 2.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Warunek dotyczy Wykonawców składających ofertę na realizację Zadania nr 1, lub składających ofertę na realizację Zadania nr 2, lub składających ofertę łączną na realizację Zadania nr 1 oraz Zadania nr 2.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Warunek dotyczy Wykonawców składających ofertę na realizację Zadania nr 1, lub składających ofertę na realizację Zadania nr 2, lub składających ofertę łączną na realizację Zadania nr 1 oraz Zadania nr 2.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca składa następujące dokumenty: - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia otwarcia ofert, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należy złożyć również formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym i tabelą elementów scalonych. W sytuacji Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć stosowne pełnomocnictwo, które wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) w przypadku dodatkowych dostaw lub prac instalacyjnych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:, - zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, - zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, - wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; b) zostały spełnione łącznie następujące warunki: - konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, - wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; c) jeżeli Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: - na podstawie postanowień umownych, o których mowa w art. 144 ust.1 pkt1 ustawy Pzp, - w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, - w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców; d) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp e) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie Zmianę postanowień zawartych w umowie lub umowie ramowej uznaje się za istotną, jeżeli: a) zmienia ogólny charakter umowy lub umowy ramowej, w stosunku do charakteru umowy lub umowy ramowej w pierwotnym brzmieniu; b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy lub umowy ramowej i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: - zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział Inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, - zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy lub umowy ramowej na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, - zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy lub umowy ramowej, - polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w art.144 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2017-06-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym.
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa sprzęt informatyczny i cyfrowy wraz z niezbędnym wyposażeniem, do pracowni komputerowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis W ramach Zadania nr 1: Do pracowni komputerowej należy dostarczyć, zamontować i uruchomić następujący sprzęt informatyczny i cyfrowy wraz z niezbędnym wyposażeniem: 1/ Zestaw komputerowy stacjonarny wraz z systemem operacyjnym (stanowiącym integralną część komputera niezbędną dla jego prawidłowego funkcjonowania i monitorem – 4 szt 2/ Dodatkowe oprogramowanie komputerów dla ucznia – 4 kpl, 3/ Projektor krótkoogniskowy z uchwytem i montażem – 3 szt 4/ Zestaw robotów do zabawy i nauki programowania – 2 kpl 5/ Zestaw konstrukcyjny klocków pozwalający na budowę i programowanie prostych modeli sterowanych komputerem – 3 kpl 6/ Gra edukacyjna do nauki programowania – 2 kpl 7/ Mata edukacyjna – 1 szt 8/ Roboty do nauki programowania – 1 kpl 9/ Wykonawca w ramach realizacji zadania nr 1 przeprowadzi 6 godzinne szkolenie dla nauczycieli w zakresie podstawowej obsługi wymienionego w pkt 1-9 sprzętu i wyposażenia. Szczegółowy opis wymienionego wyżej wyposażenia znajduje się: - w załączniku nr 1 do SIWZ - Wykaz wyposażenia dodatkowego - Zadanie nr 1 - sprzęt informatyczny i cyfrowy wraz z niezbędnym wyposażeniem do pracowni komputerowej. Oferowane produkty muszą spełniać wszystkie parametry określone w załączniku nr 1 do SIWZ oraz być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła. Muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty oraz spełniać normy bezpieczeństwa. Muszą być oznakowane zgodnie z wymogami wynikającymi z norm EN i PN. Wszystkie wymagane i opisane parametry w załączniku nr 1 do SIWZ są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający akceptuje rozwiązania o parametrach równoważnych lub lepszych, bez utraty funkcjonalności i wydajności pod warunkiem wykazania równoważności. W formularzach cenowych w każdej pozycji, Wykonawca ma obowiązek podać nazwę, typ, model, producenta i inne dane, jednoznacznie określające parametry techniczne sprzętu, urządzenia lub pomocy dydaktycznych. Niewskazanie wymaganej nazwy, typu, modelu, producenta i innych danych, jednoznacznie określających parametry techniczne sprzętu, urządzenia lub pomocy dydaktycznych może spowodować odrzucenie oferty na podstawie art. 89. ust 1 pkt 2 ustawy Pzp.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa doposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne do pracowni przyrodniczej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis W ramach Zadania nr 2: Do pracowni przyrodniczej należy dostarczyć następujące pomoce dydaktyczne: 1/ Atlasy – 15 szt 2/ Mapy ścienne świata: Świat. Mapa ścienna fizyczna – min. 136 x 84 – 1 szt 3/ Mapy ścienne świata: Świat. Mapa ścienna polityczna – min. 140 x 100 – 1 szt 4/ Mapy ścienne Europy: Europa. Mapa ścienna fizyczna – min. 140 x 100 – 1 szt 5/ Mapy ścienne Europy: Europa. Mapa ścienna polityczna – min. 140 x 100 – 1 szt 6/ Mapa ścienna Ameryki. Ameryka Północna. Mapa ścienna dwustronna – fizyczna/polityczna – min.100 x 140 – 1 szt 7/ Mapa ścienna Afryki. Afryka. Mapa ścienna dwustronna – fizyczna/polityczna – min.100 x 140 – 1 szt 8/ Mapa ścienna płyt litosfery, mapa ścienna zjawisk wulkanicznych, mapa ścienna obszarów sejsmicznych lub wspólna mapa dla wszystkich trzech elementów (tektoniki płyt litosfery) – 1 szt 9/ Globusy uczniowskie (skala 1:40 000 000) – 10 szt 10/ Globus – 4 szt 11/ Globus indukcyjny – 1 szt 12/ Tellurium lub inny model przedstawiający wzajemne relacje Ziemi, Słońca i Księżyca – 1 szt 13/ Profile glebowe – zestaw – 5 szt 14/ Mapy ścienne Polski – 1 szt 15/ Stojak na mapy – 1 szt 16/ Dygestorium nastołowe - szyby hartowane po bokach i z przodu – 1 szt 17/ Szafa z wyciągiem – 1 szt 18/ Zestaw odczynników – 1 szt 19/ Bagietka (pręcik szklany) – 20 szt 20/ Sączki jakościowe 180 mm – 100 szt 21/ Sączki jakościowe 70 mm – 100 szt 22/ Biureta prosta, kran teflon, 100 ml (skala) – 2 szt 23/ Butelka ze szkła sodowo-wapniowego z korkiem oranż sz/sz 500 ml – 5 szt 24/ Butelka ze szkła sodowo-wapniowego z korkiem oranż w/sz 250 ml – 10 szt 25/ Butelka ze szkła sodowo-wapniowego z korkiem oranż w/sz 50 ml – 10 szt 26/ Szczotka do butelek 250 ml – 2 szt 27/ Szczotka do butelek 500 ml – 2 szt 28/ Butla na wodę destylowaną z uchwytem i kranem 10 litrów – 1 szt 29/ Zestaw 6 cylindrów miarowych z PP z wylewem i skalą – 1 szt 30/ Cylinder miarowy do 80°C - 1000 ml – 4 szt 31/ Kolba stożkowa Erlenmeyera z szeroką szyją 250 ml – 10 szt 32/ Kolba miarowa z korkiem, 100 ml – 5 szt 33/ Tryskawka z PP 250ml – 4 szt 34/ Kroplomierz biały 60 ml – 4 szt 35/ Kroplomierz oranżowy 60 ml – 4 szt 36/ Krystalizator szklany z wylewem 2000 ml – 1 szt 37/ Krystalizator szklany z wylewem 900 ml – 2 szt 38/ Krystalizator szklany z wylewem 300 ml – 2 szt 39/ Krystalizator szklany z wylewem 160 ml – 2 szt 40/ Lejek z rowkami do szybkiej filtracji 60 – 20 szt 41/ Łyżeczka do spalań – 4 szt 42/ Moździerz porcelanowy z tłuczkiem fi góra 155mm – 4 szt 43/ Moździerz porcelanowy z tłuczkiem fi góra 80mm – 4 szt 44/ Kuweta laboratoryjna z PP, 450x350x75 mm – 4 szt 45/ Paski pH 4-polowe 1-14 pH (100 szt.) (papierki) – 2 szt 46/ Paski pH w 5-metrowej rolce 0-14 pH (papierki) – 2 szt 47/ Trójnóg okrągły z żeliwa h-200 mm fi 120 – 1 szt 48/ Palnik szklany z kołpakiem metalowym 120 ml – 1 szt 49/ Parownica porcelanowa z wylewem 200 ml – 4 szt 50/ Parownica porcelanowa z wylewem 60 ml – 4 szt 51/ Pipety Pasteura – kpl. 500 sztuk, 1 ml niesterylne – 3 szt 52/ Pipeta wielomiarowa 1 ml – 1 szt 53/ Pipeta wielomiarowa 5 ml – 1 szt 54/ Pipeta wielomiarowa 10 ml – 1 szt 55/ Pipeta wielomiarowa 25 ml – 1 szt 56/ Pipeta wielomiarowa 50 ml – 1 szt 57/ Gruszka do pipet trzyzaworowa – 2 szt 58/ Pipety Pasteura – kpl. 500 sztuk, 3 ml niesterylne – 2 szt 59/ Siatka z krążkiem ceramicznym 25 x 25 – 1 szt 60/ Pojemnik transportowy z uchwytem 3l – 2 szt 61/ Uchwyt do probówek z drewna – 10 szt 62/ Zestaw 10 probówek okrągłodennych ze szkła 16*180 – 15 szt 63/ Zestaw 10 probówek z nakrętką i uszczelką silikonową – 1 szt 64/ Statyw laboratoryjny z pełnym wyposażeniem – 1 szt 65/ Statyw na probówki ze stali nierdzewnej, ilość miejsc 24, fi otworu 17mm – 4 szt 66/ Suszarka laboratoryjna 32 stanowiskowa wraz z płytą dolną ze stali pokrytej PCV 350x450mm – 1 szt 67/ Szalka Petriego szklana fi 100 – 10 szt 68/ Szkiełko zegarkowe fi 40-50 mm – 10 szt 69/ Szkiełko zegarkowe fi 180-200 mm – 10 szt 70/ Szczotka do probówek z kogucikiem krótkim – średnia – 10 szt 71/ Łyżeczka - szpatułka metalowa – 4 szt 72/ Łyżeczka - szpatułka porcelanowa 145 mm – 2 szt 73/ Zestaw 3 zlewek z uchem z PP skalowanych z wylewem – 1 szt 74/ Zlewka niska skalowana z wylewem 100 ml – 10 szt 75/ Zlewka wysoka skalowana z wylewem 1000 ml (szkło borokrzemowe) – 1 szt 76/ Zlewka niska z wylewem 400 ml (szkło borokrzemowe) – 2 szt 77/ Zlewka wysoka skalowana z wylewem 50 ml (szkło borokrzemowe) – 10 szt 78/ Zlewka wysoka skalowana z wylewem 100 ml – 10 szt 79/ Butelka szklana z nakrętką i gwintem 250 ml – 5 szt 80/ Waga szalkowa laboratoryjna szkolna 500g – 1 szt 81/ Tor powietrzny – 1 szt 82/ Przyrząd do badania ruchu jednostajnego – 1 szt 83/ Zestaw do badania ruchu – 3 szt 84/ PŁYNY I GAZY - zestaw demonstracyjny – 1 szt 85/ Komplet do doświadczeń z elektrostatyki – 1 szt 86/ Maszyna elektrostatyczna – 1 szt 87/ Komplet do nauki o prądzie elektrycznym – 1 szt 88/ Optyka zestaw demonstracyjny – 1 szt 89/ Ława optyczna - zestaw– 1 szt 90/ Kuweta drgań – 1 szt 91/ Zestaw do ćwiczeń akustyki w przyrodzie – 1 szt 92/ Wahadło – 1 szt Szczegółowy opis wymienionego wyżej wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych znajduje się: - w załączniku nr 2 do SIWZ - Zadanie nr 2 – doposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne do pracowni przyrodniczej. Oferowane produkty muszą spełniać wszystkie parametry określone w załącznikach nr 1 i nr 2 do SIWZ oraz być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła. Muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty oraz spełniać normy bezpieczeństwa. Muszą być oznakowane zgodnie z wymogami wynikającymi z norm EN i PN. Wszystkie wymagane i opisane parametry w załącznikach nr 1 i nr 2 do SIWZ są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający akceptuje rozwiązania o parametrach równoważnych lub lepszych, bez utraty funkcjonalności i wydajności pod warunkiem wykazania równoważności. W formularzach cenowych w każdej pozycji, Wykonawca ma obowiązek podać nazwę, typ, model, producenta i inne dane, jednoznacznie określające parametry techniczne sprzętu, urządzenia lub pomocy dydaktycznych. Niewskazanie wymaganej nazwy, typu, modelu, producenta i innych danych, jednoznacznie określających parametry techniczne sprzętu, urządzenia lub pomocy dydaktycznych może spowodować odrzucenie oferty na podstawie art. 89. ust 1 pkt 2 ustawy Pzp.
  

Criterion

Kryteria Okres objęcia gwarancją i rękojmią
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)