„Dostawa pomocy dydaktycznych, tj książek do czytania oraz książek do ćwiczeń do placówek oświatowych na terenie Gminy Nowy Staw w ramach realizacji projektu pt. ,,Szkoła marzeń”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.”

Data publikacji 2017-05-29
Data zakończenia 2017-06-06 00:00:00
Instytucja Gmina Nowy Staw
Miejscowość Nowy Staw
Województwo pomorskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 519881-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 500 szt. książek do czytania oraz 60 szt. książek do ćwiczeń dla nauczycieli do placówek oświatowych na terenie Gminy Nowy Staw, niezbędnych do prowadzenia zajęć edukacyjnych w ramach realizacji projektu pt.,,Szkoła marzeń”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 3. Edukacja, Działanie 3.2. Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1. Jakość Edukacji Ogólnej.
2. Pomoce dydaktyczne powinny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa oraz powinny posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty właściwe dla pomocy dydaktycznych przeznaczonych do użytkowania w placówce szkolnej, oraz muszą być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach producenta.
3. Dostarczone książki muszą być fabrycznie nowe, należytej jakości, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i uszkodzeń, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nieużywane, niepowystawowe. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczone książki określone były opisem bibliograficznym (autor, tytuł, nazwa wydawnictwa, miejsce i rok wydania).
4. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot umowy własnym transportem i na własny koszt i ryzyko do placówek oświatowych wskazanych przez Zamawiającego.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
6. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, co stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny i technologiczny dot. przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, wyrobów lub produktów równoważnych o nie gorszych parametrach użytkowych, jakościowych czy funkcjonalnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, wyroby i produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku wątpliwości Wykonawcy, co do równoważności oferowanych materiałów, wyrobów lub produktów z wymaganiami Zamawiającego, Wykonawca winien wystąpić do Zamawiającego ze stosownym zapytaniem w sposób opisany w rozdziale VIII SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a1a3575b-d13d-4817-a263-8388e6263e65
Biuletyn 519881-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Nowy Staw
Regon 52896500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bema
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Staw
Zamawiajacy kod pocztowy 82230
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 552 715 110
Zamawiajacy email um_nowystaw@wp.pl
Adres strony url www.bip.nowystaw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pt. ,,Szkoła marzeń”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 3. Edukacja, Działanie 3.2. Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1. Jakość Edukacji Ogólnej.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.nowystaw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.nowystaw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Nowym Stawie, ul. Gen. J. Bema 1, 82-230 Nowy Staw
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa pomocy dydaktycznych, tj książek do czytania oraz książek do ćwiczeń do placówek oświatowych na terenie Gminy Nowy Staw w ramach realizacji projektu pt. ,,Szkoła marzeń”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.”
Numer referencyjny ZP.271.11.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 500 szt. książek do czytania oraz 60 szt. książek do ćwiczeń dla nauczycieli do placówek oświatowych na terenie Gminy Nowy Staw, niezbędnych do prowadzenia zajęć edukacyjnych w ramach realizacji projektu pt.,,Szkoła marzeń”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 3. Edukacja, Działanie 3.2. Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1. Jakość Edukacji Ogólnej. 2. Pomoce dydaktyczne powinny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa oraz powinny posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty właściwe dla pomocy dydaktycznych przeznaczonych do użytkowania w placówce szkolnej, oraz muszą być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach producenta. 3. Dostarczone książki muszą być fabrycznie nowe, należytej jakości, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i uszkodzeń, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nieużywane, niepowystawowe. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczone książki określone były opisem bibliograficznym (autor, tytuł, nazwa wydawnictwa, miejsce i rok wydania). 4. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot umowy własnym transportem i na własny koszt i ryzyko do placówek oświatowych wskazanych przez Zamawiającego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. 6. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, co stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny i technologiczny dot. przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, wyrobów lub produktów równoważnych o nie gorszych parametrach użytkowych, jakościowych czy funkcjonalnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, wyroby i produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku wątpliwości Wykonawcy, co do równoważności oferowanych materiałów, wyrobów lub produktów z wymaganiami Zamawiającego, Wykonawca winien wystąpić do Zamawiającego ze stosownym zapytaniem w sposób opisany w rozdziale VIII SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 3) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia- jeżeli dotyczy;
Czy wadium 1
Wadium 1. Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 400,00 zł 2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej formie: 2.1. w pieniądzu; 2.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym; 2.3. w gwarancjach bankowych; 2.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 37 8300 0009 0002 5589 2000 0100 Powiślański Bank Spółdzielczy w Kwidzynie z adnotacją „wadium - przetarg nieograniczony: „Dostawa pomocy dydaktycznych, tj książek do czytania oraz książek do ćwiczeń do placówek oświatowych na terenie Gminy Nowy Staw w ramach realizacji projektu pt.,,Szkoła marzeń”. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak, aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 9. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 14. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Do zawartej umowy będą miały zastosowanie przepisy art. 144 ustawy Pzp. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 2.1) zmiany w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp; 2.2) zmiany, w tym zmiany istotne w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy- pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, tj. 1) w stosunku do terminu realizacji umowy: a) zmiany obowiązujących przepisów prawa, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w założonym terminie, w sytuacji gdy zmiany te były niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; b) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych na skutek działania Instytucji Wdrażającej; c) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, skutkujące niemożliwością prowadzenia dostaw; 2) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na sposób realizacji umowy; 3) zmiany stawki podatku VAT; 4) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę; 5) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę; 6) w przypadku braku możliwości realizacji przedmiotu umowy przez Wykonawcę w pełnym zakresie z powodu wyczerpania się na rynku nakładu oferowanego przez Wykonawcę tytułu, jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili złożenia oferty; Wykonawca zobowiązany jest wówczas powiadomić Zamawiającego o zaistniałej sytuacji przed zakończeniem realizacji umowy oraz do złożenia oświadczenia o niedostępności tytułu, a także do uzyskania od wydawcy informacji dotyczącej daty zaprzestania druku oferowanego tytułu; zmiana postanowień umowy będzie dotyczyć zmiany zakresu przedmiotu umowy poprzez zmniejszenie zakresu zamówienia z jednoczesnym, proporcjonalnym zmniejszeniem wartości umowy, bądź zastąpieniem niedostępnej pozycji książkowej inną, równoważną w stosunku do tej pozycji, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Wnioski stron o dokonanie zmian, będą uzgadniane na piśmie i będą zawierać dokładny opis proponowanej zmiany. Po otrzymaniu wniosku o dokonanie zmiany lub po złożeniu propozycji zmiany, strona pisemnie poinformuje drugą stronę o możliwościach i warunkach wprowadzenia zmian. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w drodze podpisanego przez obie strony aneksu pod rygorem nieważności. 6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 6.1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); 6.2) zmiany danych teleadresowych oraz zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami.
IV 4 4 data 2017-06-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)