GuidZP400 |
87162ae4-9867-4b2d-9302-eb62c121c2b3
|
Biuletyn |
519743-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
Regon |
69179346500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rzeszowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Górno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
36051
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
177 728 979
|
Zamawiajacy fax |
177 728 979
|
Zamawiajacy email |
dps@powiat.rzeszow.pl
|
Adres strony url |
www.dpsgorno.domypomocy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dpsgorno.domypomocy.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dpsgorno.domypomocy.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej, ul. Rzeszowska 7, 36-051 Górno
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do DPS w Górnie
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społeczne w Górnie wg głównego Kodu CPV: 15.00.00.00-8 w asortymencie wyszczególnionym
w załączniku Nr 2 do niniejszej specyfikacji z podziałem na części:
Część I – różne produkty spożywcze
Część II – produkty mięsno – wędliniarskie
Cześć III – produkty mleczarskie
Część IV – pieczywo
Część V – mrożonki
Część VI – warzywa, owoce i ziemniaki
Część VII - jaja
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
290000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
6
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia wynosi 6 miesięcy od 01.07.2017 do 31.12.2017 r.
|
Okreslenie warunkow |
Przedmiot zamówienia nie wymaga szczególnych kompetencji i uprawnień.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W przypadku części II – produkty mięsno – wędliniarskie Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, posiadać musi:
1) decyzję, wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zezwalającą na obrót żywnością (potwierdzającą sprawowanie nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP), poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię tej decyzji,
2) Wykonawcy, będący producentami oferowanych przez siebie wyrobów, zobowiązani są posiadać decyzję wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej, zezwalającą na produkcję artykułów pochodzenia zwierzęcego, poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-06-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Różne produkty spożywcze.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
55000,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment wyszczególniony w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mięsno – wędliniarskie.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
57000,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment wyszczególniony w Załączniku NR 2 Formularz cenowy do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
89000,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment wyszczególniony w Załączniku NR 2 Formularz cenowy do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
17600,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment wyszczególniony w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Mrożonki.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
34300,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment wyszczególniony w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa, owoce i ziemniaki.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
28500,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment wyszczególniony w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Jaja.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
8600,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment wyszczególniony w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ.
|
| |