Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do DPS w Górnie

Data publikacji 2017-05-29
Data zakończenia 2017-06-07 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Górno
Województwo podkarpackie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 519743-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społeczne w Górnie wg głównego Kodu CPV: 15.00.00.00-8 w asortymencie wyszczególnionym
w załączniku Nr 2 do niniejszej specyfikacji z podziałem na części:
Część I – różne produkty spożywcze
Część II – produkty mięsno – wędliniarskie
Cześć III – produkty mleczarskie
Część IV – pieczywo
Część V – mrożonki
Część VI – warzywa, owoce i ziemniaki
Część VII - jaja

Dodatkowe informacje

GuidZP400 87162ae4-9867-4b2d-9302-eb62c121c2b3
Biuletyn 519743-N-2017
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 69179346500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rzeszowska
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Górno
Zamawiajacy kod pocztowy 36051
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 177 728 979
Zamawiajacy fax 177 728 979
Zamawiajacy email dps@powiat.rzeszow.pl
Adres strony url www.dpsgorno.domypomocy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dpsgorno.domypomocy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dpsgorno.domypomocy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej, ul. Rzeszowska 7, 36-051 Górno
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do DPS w Górnie
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społeczne w Górnie wg głównego Kodu CPV: 15.00.00.00-8 w asortymencie wyszczególnionym w załączniku Nr 2 do niniejszej specyfikacji z podziałem na części: Część I – różne produkty spożywcze Część II – produkty mięsno – wędliniarskie Cześć III – produkty mleczarskie Część IV – pieczywo Część V – mrożonki Część VI – warzywa, owoce i ziemniaki Część VII - jaja
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 290000,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 6
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia wynosi 6 miesięcy od 01.07.2017 do 31.12.2017 r.
Okreslenie warunkow Przedmiot zamówienia nie wymaga szczególnych kompetencji i uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W przypadku części II – produkty mięsno – wędliniarskie Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, posiadać musi: 1) decyzję, wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zezwalającą na obrót żywnością (potwierdzającą sprawowanie nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP), poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię tej decyzji, 2) Wykonawcy, będący producentami oferowanych przez siebie wyrobów, zobowiązani są posiadać decyzję wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej, zezwalającą na produkcję artykułów pochodzenia zwierzęcego, poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-06-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 55000,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Asortyment wyszczególniony w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Produkty mięsno – wędliniarskie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 57000,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Asortyment wyszczególniony w Załączniku NR 2 Formularz cenowy do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 89000,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Asortyment wyszczególniony w Załączniku NR 2 Formularz cenowy do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pieczywo.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 17600,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Asortyment wyszczególniony w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Mrożonki.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 34300,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Asortyment wyszczególniony w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Warzywa, owoce i ziemniaki.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 28500,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Asortyment wyszczególniony w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Jaja.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8600,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Asortyment wyszczególniony w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas reklamacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)