GuidZP400 |
1b3aa20d-0002-46bd-9092-69f43dbe5362
|
Biuletyn |
517130-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
|
Regon |
59690300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wały gen. Sikorskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
566 118 713
|
Zamawiajacy fax |
566 118 622
|
Zamawiajacy email |
bzp@um.torun.pl
|
Adres strony url |
www.bip.torun.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Inowrocław, Bydgoszcz, Gniezno, Sopot, Toruń (IBGST) – przyjazny e-urząd – podniesienie jakości usług w zakresie podatków i opłat lokalnych oraz zarządzania nieruchomościami”, realizowany w ramach PO WER. Działania 2.18 „Wysokiej jakości usługi administracyjne” Nr projektu: WND-POWR.02.18.00-00-0024/16-01
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.torun.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.torun.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie zgodnie z zapisem SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Informatyki Urzędu Miasta Torunia, 87 - 100 Toruń, , ul. Legionów 220
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Opracowania i Wdrożenia systemu bazodanowego, opartego na rozwiązaniach GIS, do zarządzania miejskimi nieruchomościami na sprzedaż, do wynajęcia, dzierżawy lokalami mieszkalnymi oraz lokalami użytkowymi lub ofert inwestycyjnych, dostarczenia licencji aplikacji internetowej umożliwiającej wizualizację ofert zasobu nieruchomości i lokali użytkowych w Gminie Miasta Toruń, wykonania Wdrożenia w Gminie Miasta Toruń aplikacji internetowej umożliwiającej wizualizację ofert zasobu nieruchomości i lokali użytkowych, zwanego w dalszej części umowy Systemem ;Asysta Techniczna i Usługa Serwisowa.
|
Numer referencyjny |
70/2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie :
1) opracowania i Wdrożenia systemu bazodanowego, opartego na rozwiązaniach GIS, do zarządzania miejskimi nieruchomościami na sprzedaż, do wynajęcia, dzierżawy lokalami mieszkalnymi oraz lokalami użytkowymi lub ofert inwestycyjnych,
2) dostarczenia licencji aplikacji internetowej umożliwiającej wizualizację ofert zasobu nieruchomości i lokali użytkowych w Gminie Miasta Toruń,
3) wykonania Wdrożenia w Gminie Miasta Toruń aplikacji internetowej umożliwiającej wizualizację ofert zasobu nieruchomości i lokali użytkowych, zwanego w dalszej części umowy Systemem.
4) Asysta Techniczna i Usługa Serwisowa
Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące Systemu określa załącznik nr 1do Umowy.
Przedmiot Umowy realizowany będzie etapowo, zgodnie z zapisami §5 Wzoru Umowy.Firma , która opracuje system bazodanowy , stworzy również front Office-aplikację internetową umożliwiającą wizualizację ofert oraz udzieli licencji na użytkowanie wdrożonego opracowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 1 do siwz
|
Cpv glowny przedmiot |
72210000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-07-31T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w terminie:
Zgodnie z umową § 5. ETAPY I TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU UMOWY
Termin realizacji zamówienia do dnia 31lipca 2017r.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 150.000 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli: 1) wykonawca wykaże, że zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), w sposób należyty co najmniej:
Jednego zamówienia polegającego na kompleksowej dostawie i wdrożeniu systemu odpowiadającego swym zakresem przedmiotowi zamówienia, przez co zamawiający rozumie dostawę i wdrożenie oprogramowania do zarządzania nieruchomościami jednostki organizacyjnej zatrudniającej nie mniej niż 300 osób.
2Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem co najmniej 5 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, które posiadają wykształcenie i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, w tym:
co najmniej jedna osoba posiadająca doświadczenie w okresie ostatnich 3 lat jako kierownik wdrożenia oprogramowania obejmującego zarządzanie nieruchomościami,
co najmniej dwie osoby posiadające merytoryczne doświadczenie w okresie ostatnich 3 lat w
co najmniej jednym wdrożeniu oprogramowania w obszarze zarządzania nieruchomościami,
co najmniej dwie osoby posiadająca doświadczenie w okresie ostatnich 3 lat w tworzeniu aplikacji internetowych/ serwisów www dostępnych na komputerach i urządzeniach mobilnych,
Uwaga:
Wykonawca celem spełniania ww. warunku nie może wykazywać się tymi samymi osobami.
Zamawiający nie dopuszcza możliwość łączenia przez jedną osobę kilku wymienionych powyżej uprawnień.
Minimum 3 osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą mieć wykształcenie informatyczne.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1.3 Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
2. Dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
3.Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert),
przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy
PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia.2.- oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania.
W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak
powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec
informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy ).3 .Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.4. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych
podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia
publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które
określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę,
przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na
zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5.Oświadczenie wykonawcy jaką część zamówienia zamierza
powierzyć podwykonawcom i podanie firm podwykonawców.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wadium w wysokości 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100),
powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą.
Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu - na konto UMT nr 67 1160 2202 0000 0000 6171 9146 z adnotacją:
wadium:
70/2017 Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na- Opracowanie systemu bazodanowego, opartego na rozwiązaniach GIS, do zarządzania miejskimi nieruchomościami na sprzedaż, lokalami mieszkalnymi oraz lokalami użytkowymi dla Gminy Miasta Toruń,
Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto Zamawiającego.
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r.,
poz. 359).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zastrzega, że treść umowy może ulec zmianie w następujących przypadkach:
1) zmiany (przedłużenia) terminu realizacji przedmiotu Umowy z uwagi na zmianę sposobu wykonania Umowy, konieczną w celu prawidłowego wykonania Umowy lub zmiany będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie realizacji Umowy przez Zamawiającego;
2) zmiany będące następstwem konieczności wykonania istotnej modyfikacji Systemu w celu dostosowania do zmiany aktualnie powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz przepisów prawa wewnętrznego Zamawiającego mających istotny wpływ na funkcjonalności Systemu, w przypadku, gdy zmiany te nie były znane w momencie zawierania niniejszej Umowy;
3) zmiany składu osobowego wskazanego do obsługi w ramach umowy,
4) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy związanego ze zmianą podatku VAT,
5) możliwości powierzenia wykonania części robót podwykonawcy, których zakres nie został wskazany w ofercie przez Wykonawcę jako przeznaczony do wykonania przez podwykonawców,
6) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie Umowy.
7) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością kontynuowania realizacji Umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Jeżyk polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|