Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego

Data publikacji 2017-05-29
Data zakończenia 2017-06-07 00:00:00
Instytucja Miasto Słupsk
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 519473-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część nr 1 obejmuje dostawę: a). przełączników dostępowych 10 Gigabit Ethernet 52 portowych – 6 sztuk, b). przełączników dostępowych 10 Gigabit Ethernet 52 portowych POE – 3 sztuki, c). przełączników agregacyjnych 10 Gigabit Ethernet 16 portowych – 2 sztuki, d). modułów optycznych SFP+ 10 Gigabit duplex kompatybilne z dostarczonymi przełącznikami – 44 sztuki, e). przełączników biurowych typu KVM, pozwalających kontrolować dwa komputery za pomocą jednej klawiatury, jednej myszy i jednego monitora – 4 sztuki, f). bezprzewodowych punktów dostępowych 802.11ac Dual Band (2,4 oraz 5 GHz) PoE – 7 sztuk, g). pamięci przenośnych flash o pojemności 128 GB (pendrive) – 2 sztuki, h). pamięci przenośnych flash o pojemności 64 GB (pendrive) – 2 sztuki, mysz komputerowa optyczna USB - 20 szt. ; Część nr 2 obejmuje dostawę: a). drukarki wraz z oprogramowaniem do drukowania numerów rejestracyjnych na nalepkach kontrolnych na szyby pojazdów – 1 sztuka.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 42adbb46-76b0-4722-a7b4-5236f7a26790
Biuletyn 519473-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miasto Słupsk
Regon 59064500000
Zamawiajacy adres ulica Plac Zwycięstwa
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Słupsk
Zamawiajacy kod pocztowy 76200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 598 488 414
Zamawiajacy fax 598 488 321
Zamawiajacy email urzad@um.slupsk.pl
Adres strony url bip.um.slupsk.pl
Adres strony internetowej bip.um.slupsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.um.slupsk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.um.slupsk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pomocą operatora pocztowego, kurierem bądź osobiście do siedziby Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego
Numer referencyjny RZP.271.5.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Część nr 1 obejmuje dostawę: a). przełączników dostępowych 10 Gigabit Ethernet 52 portowych – 6 sztuk, b). przełączników dostępowych 10 Gigabit Ethernet 52 portowych POE – 3 sztuki, c). przełączników agregacyjnych 10 Gigabit Ethernet 16 portowych – 2 sztuki, d). modułów optycznych SFP+ 10 Gigabit duplex kompatybilne z dostarczonymi przełącznikami – 44 sztuki, e). przełączników biurowych typu KVM, pozwalających kontrolować dwa komputery za pomocą jednej klawiatury, jednej myszy i jednego monitora – 4 sztuki, f). bezprzewodowych punktów dostępowych 802.11ac Dual Band (2,4 oraz 5 GHz) PoE – 7 sztuk, g). pamięci przenośnych flash o pojemności 128 GB (pendrive) – 2 sztuki, h). pamięci przenośnych flash o pojemności 64 GB (pendrive) – 2 sztuki, mysz komputerowa optyczna USB - 20 szt. ; Część nr 2 obejmuje dostawę: a). drukarki wraz z oprogramowaniem do drukowania numerów rejestracyjnych na nalepkach kontrolnych na szyby pojazdów – 1 sztuka.
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał (oddzielnie dla każdej z części), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwie dostawy sprzętu odpowiadającego rodzajem przedmiotowi zamówienia. Wartość brutto każdej z wykazanych dostaw nie może być mniejsza w zakresie części nr 1 od kwoty 50.000,00 zł, a w zakresie części nr 2 od kwoty 6.000,00 zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowania: a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: wykazu dostaw (oddzielnie dla każdej z części), wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-06-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 9:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa przełączników: dostępowych, agregacyjnych, biurowych; dostawa modułów optycznych; dostawa pamięci przenośnych oraz bezprzewodowych punktów dostępowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część nr 1 obejmuje dostawę: a). przełączników dostępowych 10 Gigabit Ethernet 52 portowych – 6 sztuk, b). przełączników dostępowych 10 Gigabit Ethernet 52 portowych POE – 3 sztuki, c). przełączników agregacyjnych 10 Gigabit Ethernet 16 portowych – 2 sztuki, d). modułów optycznych SFP+ 10 Gigabit duplex kompatybilne z dostarczonymi przełącznikami – 44 sztuki, e). przełączników biurowych typu KVM, pozwalających kontrolować dwa komputery za pomocą jednej klawiatury, jednej myszy i jednego monitora – 4 sztuki, f). bezprzewodowych punktów dostępowych 802.11ac Dual Band (2,4 oraz 5 GHz) PoE – 7 sztuk, g). pamięci przenośnych flash o pojemności 128 GB (pendrive) – 2 sztuki, h). pamięci przenośnych flash o pojemności 64 GB (pendrive) – 2 sztuki, mysz komputerowa optyczna USB - 20 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa drukarki wraz z oprogramowaniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część nr 2 obejmuje dostawę: drukarki wraz z oprogramowaniem do drukowania numerów rejestracyjnych na nalepkach kontrolnych na szyby pojazdów – 1 sztuka.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)