GuidZP400 |
d2a630b0-0f75-43f9-b34a-56f232abf982
|
Biuletyn |
519425-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Usług wspólnych Domów Pomocy Społecznej w Radomiu
|
Regon |
366727626
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pułaskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48(48)3680900, +48(48)3680904
|
Zamawiajacy fax |
+48(48)3680901
|
Zamawiajacy email |
k.bledowski@cuwradom.pl
|
Adres strony url |
http://bip.cuwradom.pl
|
Adres strony internetowej |
nie dotyczy
|
Adres strony internetowej narzedzia |
nie dotyczy
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Centrum Usług Wspólnych Domów Pomocy Społecznej ul. Pułaskiego 9, 26-600 Radom działającym w imieniu i na rzecz domów pomocy społecznej wymienionych w § 2 ust. 1 Uchwały Nr 428/2017 Rady Miejskiej w Radomiu z dnia 30 stycznia 2017 roku – tj. dla: Domu Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany ,, Danuty” Kijewskiej, ul. A. Struga 88, Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy ul. Wyścigowa 16, 26-600 Radom, Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza, ul. Garbarska 35, 26-600 Radom, Domu Pomocy Społecznej ul. Rodziny Ziętalów 13, 26-600 Radom na podstawie zarządzenia nr 2232/2017 Prezydenta Miasta Radomia z dnia 17 maja 2017 w sprawie wyznaczenia jednostki organizacyjnej Gminy Miasta Radomia do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na sukcesywną dostawę mleka i jego przetworów wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2017 roku
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.cuwradom.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.cuwradom.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Usług Wspólnych Domów Pomocy Społecznej ul. Pułaskiego 9, 26-600 Radom, sekretariat II piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa mleka i jego przetworów wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2017 roku
|
Numer referencyjny |
DZP.271.1.17.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mleka i jego przetworów wraz z transportem dla następujących domów pomocy społecznej:
Dom Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany „Danuty” Kijewskiej w Radomiu,
Dom Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy w Radomiu,
Dom Pomocy Społecznej im. św. Kazimierza w Radomiu,
Dom Pomocy Społecznej, ul. Rodziny Ziętalów 13 w Radomiu,
w okresie od dnia 01.07.2017r. do 31.12.2017r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ w podziale na 4 części.
Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia według potrzeb do siedziby Domów Pomocy Społecznej w Radomiu, wyszczególnionych w § 1 niniejszej SIWZ, wraz z transportem w dni robocze od poniedziałku do piątku w terminach ustalonych przez każdy z Domów Pomocy Społecznej, w godz. 6:00 - 8:00 w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Zamawiającego z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem - pisemnie, faxem, pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
Do pierwszej dostawy należy dostarczyć dokument dopuszczający środek transportu dostawcy do przewozu artykułów żywnościowych, zgodnie z wymogami Rozporządzenia WE NR 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dn. 29.04.2004 w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z dn. 30.04.2004 r. z późn. zm.).
Wszystkie artykuły mleczarskie muszą być dostarczone bez oznak zepsucia, w stanie świeżym, wcześniej nie mrożonym. Niedopuszczalny jest zapach i smak świadczący o nieświeżości. Ponadto przy każdej dostawie do każdego rodzaju artykułów mleczarskich muszą być dołączone etykiety z informacją w języku polskim z czytelną datą produkcji, terminie przydatności do spożycia, dodanych substancjach obcych, o posiadanych atestach PZH. Muszą się cechować pełną wartością odżywczą, smakową i odpowiednią konsystencją.
Każdorazowo do dostawy na każdą partię określonego produktu należy dostarczać ,,Handlowy dokument identyfikacyjny”.
Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych produktów, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy PZP- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia produkty itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy).
Przedmiot zamówienia jest powszechnie dostępny, oraz ma ustalone standardy jakościowe, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, oferowany przez wiele podmiotów na rynku. Koszty cyklu życia ponoszone w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia nie zmieniają się.
Za dzień wydania towaru Zamawiającemu uważa się dzień, w którym towar został odebrany przez Zamawiającego.
Wykonawca zapewni takie opakowanie towaru, jakie jest wymagane, aby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy. Zakres zamówienia- poniżej 209.000 EURO.
|
Cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2017-07-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w/w warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w/w warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w/w warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Pełnomocnictwo w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika 3) W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum, spółka cywilna) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.4) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przede notariuszem, lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
przedmiotowa kwestia uregulowana została w § 15 oraz § 18 SIWZ.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
przedmiotowa kwestia uregulowana została w § 15 oraz § 18 SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-06-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mleka i jego przetworów dla Domu Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany ,,Danuty” Kijewskiej, ul. A. Struga 88, 26-600 Radom
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mleka i jego przetworów dla: Domu Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany ,,Danuty” Kijewskiej, ul. A. Struga 88, 26-600 Radom wraz z transportem w dni robocze od poniedziałku do piątku w terminach ustalonych przez DPS w godz. 6:00 – 8:00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 część 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres zamówienia poniżej 209.000 Euro
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mleka i jego przetworów dla Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy, ul. Wyścigowa 16, 26-600 Radom.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mleka i jego przetworów dla: Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy ul. Wyścigowa 16 wraz z transportem w dni robocze od poniedziałku do piątku w terminach ustalonych przez DPS w godz. 6:00 – 8:00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 część 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres zamówienia poniżej 209.000 Euro
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mleka i jego przetworów dla Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza, ul. Garbarska 35, 26-600 Radom.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mleka i jego przetworów dla Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza ul. Garbarska 35, 26-600 Radom wraz z transportem w dni robocze od poniedziałku do piątku w terminach ustalonych przez DPS w godz. 6:00 – 8:00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 część 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres zamówienia poniżej 209.000 Euro.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mleka i jego przetworów dla Domu Pomocy Społecznej ul. Rodziny Ziętalów 13, 26-600 Radom.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mleka i jego przetworów dla Domu Pomocy Społecznej ul. Rodziny Ziętalów 13, 26-600 Radom wraz z transportem w dni robocze od poniedziałku do piątku w terminach ustalonych przez DPS w godz. 6:00 – 8:00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 część 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres zamówienia poniżej 209.000 Euro.
|
| |