GuidZP400 |
f034e5c1-44d5-4d53-bed0-c644381edd3c
|
Biuletyn |
519027-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej"
|
Regon |
1300305000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Inflancka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00189
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 831-37-01
|
Zamawiajacy fax |
635 84 39
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@inflancka.pl
|
Adres strony url |
szpital-inflancka.pl
|
Adres strony internetowej |
www.ipzp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ipzp.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ipzp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
00-189 Warszawa, ul. Inflancka 6
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Numer referencyjny |
P/13/OPATRUNKI/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych dla Szpitala na zasadach określonych niniejszą SIWZ. Szczegółowy wykaz materiałów opatrunkowych zawiera formularz asortymentowo – cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
• Dokument potwierdzający, że wszystkie zaoferowane produkty lecznicze posiadają dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski na podstawie zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych i Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,
• Dokument potwierdzający, że wszystkie zaoferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 876), tj.
a) Deklaracje zgodności – dokument wystawiany przez producenta wyrobu albo jego autoryzowanego przedstawiciela (dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych) stwierdzające, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi.
b) Certyfikat zgodności – dokument wydawany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów poświadczający przeprowadzenie procedur oceny zgodności (dotyczy wyrobów medycznych zakwalifikowanych do klas: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIA, IIb, III oraz zgodnie z dyrektywą unijną 98/79 wyroby klas A i B).
• ulotki informacyjne oferowanego produktu (do każdej pozycji formularza asortymentowo-cenowego), w których będą wyczerpujące informacje w języku polskim, dotyczące każdego oferowanego produktu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W szczególności dopuszcza się zmianę postanowień umowy w zakresie:
1) zmiany stawki podatku VAT z tym, iż zmiana taka obciąża Wykonawcę (wartość umowy brutto nie może ulec zmianie);
2) terminu wykonania zamówienia (wydłużenie terminu zamówienia w przypadku nie wykorzystania wartości umowy w ciągu 12 miesięcy);
3) zmian wynikających ze zmian przepisów prawnych związanych z umową zgodnie z terminem obowiązywania ww. przepisów;
4) zmian osób upoważnionych do kontaktów od obu stron umowy,
5) zmiany ilości sztuk w opakowaniu/wielkości opakowania (inny sposób konfekcjonowania) z zachowaniem ogólnej (łącznej) zamawianej ilości danego towaru po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego,
6) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na tzw. „zamiennik”, tj. asortyment równoważny, o tych samych lub lepszych parametrach, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową brutto, po wcześniejszym udokumentowaniu pismem od Producenta (co najmniej 14 dni) .
7) wprowadzenia wszelkich zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego;
8) Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy produktów po cenach niższych niż określone w niniejszej umowie (zaistnienie okoliczności nie wymaga sporządzania aneksu).
|
IV 4 4 data |
2017-06-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|