Dostawa, ustawienie i montaz ławek wzdłuż dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych na terenie m.st. Warszawy

Data publikacji 2017-05-29
Data zakończenia 2017-06-06 00:00:00
Instytucja Zarząd Oczyszczania Miasta
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 519300-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391136003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, ustawienie i montaż ławek wzdłuż dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych na terenie m. st. Warszawy.
Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwie części:
1) część I – dostawa 139 szt. ławek żeliwno-drewnianych - ławek warszawskich z oparciem typu A montowanych w nawierzchni lub w trawniku;
2) część II – dostawa 63 szt. ławek betonowo-drewnianych: w tym 36 szt. – ławek betonowych bez oparcia typu B oraz 27 szt. ławek betonowych z oparciem typu D.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 af2aed45-b531-4982-88d0-ccc575a5ebec
Biuletyn 519300-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zarząd Oczyszczania Miasta
Regon 010352346
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 11/19
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-508
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48222770470
Zamawiajacy fax +48226282674
Zamawiajacy email przetargi@zom.waw.pl
Adres strony url www.zom.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zom.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Dostarczenie oferty za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście do siedziby Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zarząd Oczyszczania Miasta, Al. Jerozolimkie 11/19,00-508 Warszawa, sekretariat pok. 303.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, ustawienie i montaz ławek wzdłuż dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych na terenie m.st. Warszawy
Numer referencyjny ZOM/KP/11/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, ustawienie i montaż ławek wzdłuż dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych na terenie m. st. Warszawy. Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwie części: 1) część I – dostawa 139 szt. ławek żeliwno-drewnianych - ławek warszawskich z oparciem typu A montowanych w nawierzchni lub w trawniku; 2) część II – dostawa 63 szt. ławek betonowo-drewnianych: w tym 36 szt. – ławek betonowych bez oparcia typu B oraz 27 szt. ławek betonowych z oparciem typu D.
Cpv glowny przedmiot 39113600-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 56
Informacje na temat katalogow Zamówienie będzie realizowane w ciągu 8 tygodni od dnia zawarcia umowy z zastrzeżeniem, że ustawienie 12 szt. ławek warszawskich z oparciem typu A nastąpi w terminie od 15.10 – 15.11.2017 r.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, nie wezwie wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 2) wypełniony kosztorys „Zakres prac i ceny jednostkowe” o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1/I i/lub 1/II - w zależności od części na jakie składana jest oferta; 3) oświadczenie własne wykonawcy o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do SIWZ; 4) oświadczenie wymienione w rozdziale VI. 2 niniejszej SIWZ (o ile dotyczy); 5) potwierdzenie wniesienia wadium; 6) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 3 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1) część I – 3 300,00 zł. 2) część II – 1 600,00 zł.
IV 4 4 data 2017-06-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113600-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane w ciągu 8 tygodni od dnia zawarcia umowy z zastrzeżeniem, że ustawienie 12 szt. ławek warszawskich z oparciem typu A nastąpi w terminie od 15.10 – 15.11.2017 r.
Zalacznik krotki opis Dostawa 139 szt. ławek żeliwno-drewnianych - ławek warszawskich z oparciem typu A montowanych w nawierzchni lub w trawniku.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa część II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113600-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Dostawa 63 szt. ławek betonowo-drewnianych: w tym 36 szt. – ławek betonowych bez oparcia typu B oraz 27 szt. ławek betonowych z oparciem typu D.
  

Criterion

Kryteria wydłużenie okresu gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria skrócenie terminy wykonania zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)