Usługa wykonania instalacji oświetleniowej na elewacji budynku portierni

Data publikacji 2017-05-29
Data zakończenia 2017-06-05 00:00:00
Instytucja Instytut Elektrotechniki
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 519292-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 310000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Usługa wykonania instalacji oświetleniowej na elewacji budynku portierni ‘’INSTYTUT ELEKTROTECHNIKI’’ (litery o czcionce Arial)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2ddd9705-81aa-4054-a744-87bc2b1c21d8
Biuletyn 519292-N-2017
Zamawiajacy nazwa Instytut Elektrotechniki
Regon 3790200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Pożaryskiego
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 04703
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 112 52 05
Zamawiajacy fax 22 112 54 44
Zamawiajacy email iel@iel.waw.pl
Adres strony url https://iel.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://iel.pl/pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-aktualne-.htm
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://iel.pl/pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-aktualne-.htm
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Drogą pisemną
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Elektrotechniki Dział Administracyjny (AAD) 04-703 Warszawa, ul. Mieczysława Pożaryskiego 28 Bud. nr 3, II piętro, pok. nr 235
Nazwa nadana zamowieniu Usługa wykonania instalacji oświetleniowej na elewacji budynku portierni
Numer referencyjny T-6/17-AAD
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Usługa wykonania instalacji oświetleniowej na elewacji budynku portierni ‘’INSTYTUT ELEKTROTECHNIKI’’ (litery o czcionce Arial)
Cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 1
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: wykażą się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie niższą niż: 20 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: doświadczenia, tj. wykażą się: wykonaniem w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert, dwóch usług o charakterze porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia tj. montaż urządzeń i/lub instalacji elektrycznych z zakresu aparatury elektrycznej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający - przed wyborem najkorzystniejszej oferty - wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: brak podstaw do wykluczenia: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokument składa się w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument składa się w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonaniu decyzji właściwego organu. Dokument składa się w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; UWAGA 1 do ust 1: Wykonawca z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust 1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednie informacje. Przepisy w zakresie terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. UWAGA 2 do ust 1: Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie UWAGA 1 do ust 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy w zakresie terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. UWAGA 3 do ust 1: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenia i dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. UWAGA 4 do ust 1: Dokumenty innego podmiotu, na którego zasobach polega na zasadach art. 22a ustawy: Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia wymienionych w ust.1. UWAGA: 5 do ust 1: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenia i dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający - przed wyborem najkorzystniejszej oferty - wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj: 1. a) wykazu usług (dwóch) o charakterze porównywalnym z zakresem zamówienia (tj. montaż urządzeń i/lub instalacji elektrycznych z zakresu aparatury elektrycznej), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie; wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są faktury, protokoły odbioru bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – sporządzonego wg załącznika nr 7 – doświadczenie zawodowe. Jeżeli wykaz lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane. b) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (Wymagane jest posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie niższą niż: 20 000,00- zł). 2. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, ma obowiązek przedłożyć dokumenty dotyczące tych podmiotów, wymienione w rozdz VIII w odpowiednim zakresie. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, ma obowiązek przedłożyć dokumenty dotyczące tego podwykonawcy, wymienione w rozdz VIII w odpowiednim zakresie.
Inne dokumenty niewymienione 1- formularz oferta 2- oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje zmiany umowy dotyczące: 1) zmiany zakresu i/lub sposobu wykonania usługi objętej umową, 2) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku wprowadzenia zmian określonych w pkt. 1 lub w związku ze zmianą obowiązującej stawki VAT, 3)innych warunków umowy, które należy zmienić, a których zmiany nie można było przewidzieć na etapie przygotowania i/lub prowadzenia postępowania czy też w dniu zawarcia umowy 2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmiany wraz z uzasadnieniem oraz opisem wpływu zmiany na termin wykonania umowy. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą zostać dokonane, w szczególności wówczas, gdy zajdzie co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: 1) obniżenie kosztu eksploatacji (użytkowania) przedmiotu umowy, 2) poprawa wartości lub podniesienia sprawności przedmiotu umowy, 3) podniesienie bezpieczeństwa użytkowania przedmiotu umowy, 4) zmiana obowiązujących przepisów, 5) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia prac lub przeszkody spowodowane przez zamawiającego lub jego personel, 6) siła wyższa, 7) działania osób trzecich uniemożliwiające terminową realizację umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy. 4. Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiana jest spowodowana uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę. 5. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 6. Poza przypadkami określonymi w niniejszym paragrafie Zamawiający dopuszcza zmiany w sytuacjach przewidzianych w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
IV 6 1 sposob udostepniania Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawcy powinny zostać przekazane w taki sposób, by zamawiający mógł z łatwością określić zakres informacji objętych tajemnicą oraz opatrzone stosownym zastrzeżeniem. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń tj. traktowany będzie jako zgoda na włączenie całości przekazanych dokumentów i danych do dokumentacji postępowania oraz ich ujawnienie na zasadach określonych w ustawie Pzp. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane jako bezskuteczne i skutkować będzie - zgodnie z uchwałą SN z 20 października 2005 (sygn. III CZP 74/05) - ich odtajnieniem.
IV 6 1 srodki ochrony Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty.
IV 4 4 data 2017-06-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:50
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)