Dostawy: akcesoriów do zabiegów naprawczych, introduktorów z długą koszulką do wprowadzania elektrod, stopniowych poszerzadeł zwężeń dróg żółciowych i trzustkowych, prowadnic przełykowych, zestawów do opaskowania żylaków przełyku i innego sprzętu medycznego jedno- i wielorazowego użytku, w tym osprzętu do: pulsoksymetrów, defibrylatorów, urządzenia do uśmierzania bólu polisomnografu, spirometru, respiratora

Data publikacji 2017-05-30
Data zakończenia 2017-06-07 00:00:00
Instytucja Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 519239-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 331582104, 331680005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy: akcesoriów do zabiegów naprawczych, introduktorów z długą koszulką do wprowadzania elektrod, stopniowych poszerzadeł zwężeń dróg żółciowych i trzustkowych, prowadnic przełykowych, zestawów do opaskowania żylaków przełyku i innego sprzętu medycznego jedno- i wielorazowego użytku, w tym osprzętu do: pulsoksymetrów, defibrylatorów, urządzenia do uśmierzania bólu polisomnografu, spirometru, respiratora. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 13 Pakietów. Zakres rzeczowy ujęty w Pakietach nr 1-13 określa Formularz Cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie Pakietu Nr 5 poz.1-3, Pakietu Nr 8 poz.3, Pakietu Nr 10 poz.2 i 3 - o parametrach technicznych i użytkowych zgodnych z parametrami asortymentu wskazanego w Załączniku Nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c50b1d1d-58fd-4a3f-a5c0-85e55615eac1
Biuletyn 519239-N-2017
Zamawiajacy nazwa Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika
Regon 31340800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Tarnów
Zamawiajacy kod pocztowy 33-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 14 63 10 341
Zamawiajacy fax 146 310 337
Zamawiajacy email zamowienia@ssz.tar.pl
Adres strony url www.ssz.tar.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ssz.tar.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ssz.tar.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca do Budynku Dyrekcji (Budynek A), pokój nr 11
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 33-100 Tarnów, ul.Szpitalna 13
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy: akcesoriów do zabiegów naprawczych, introduktorów z długą koszulką do wprowadzania elektrod, stopniowych poszerzadeł zwężeń dróg żółciowych i trzustkowych, prowadnic przełykowych, zestawów do opaskowania żylaków przełyku i innego sprzętu medycznego jedno- i wielorazowego użytku, w tym osprzętu do: pulsoksymetrów, defibrylatorów, urządzenia do uśmierzania bólu polisomnografu, spirometru, respiratora
Numer referencyjny AE/ZP-27-33/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawy: akcesoriów do zabiegów naprawczych, introduktorów z długą koszulką do wprowadzania elektrod, stopniowych poszerzadeł zwężeń dróg żółciowych i trzustkowych, prowadnic przełykowych, zestawów do opaskowania żylaków przełyku i innego sprzętu medycznego jedno- i wielorazowego użytku, w tym osprzętu do: pulsoksymetrów, defibrylatorów, urządzenia do uśmierzania bólu polisomnografu, spirometru, respiratora. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 13 Pakietów. Zakres rzeczowy ujęty w Pakietach nr 1-13 określa Formularz Cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie Pakietu Nr 5 poz.1-3, Pakietu Nr 8 poz.3, Pakietu Nr 10 poz.2 i 3 - o parametrach technicznych i użytkowych zgodnych z parametrami asortymentu wskazanego w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona jest zobowiązany złożyć na wezwanie Zamawiającego dokonane przed udzieleniem zamówienia następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany w zakresie Pakietu Nr 1-4, Pakietu Nr 5 poz.1 i 3 oraz Pakietu Nr 6-13 przedmiot zamówienia do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz.U. z 2017r. poz.211 z późniejszymi zmianami), które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie (według Załącznika Nr 4 do SIWZ). 1.2 Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany w zakresie Pakietu Nr 5 poz.2 przedmiot zamówienia do obrotu i używania na terenie RP, które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie (według Załącznika Nr 4 do SIWZ). 1.3 Materiały informacyjne (w języku polskim) dotyczące przedmiotu zamówienia zaoferowanego w Pakietach Nr 1-13. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa wyżej aktualne na dzień ich złożenia Wykonawca złoży w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni.
Inne dokumenty niewymienione UWAGA. Zamawiający informuje, iż oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.III.3 ogłoszenia, ze względu na fakt, że Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczy tylko oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu. 1. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie: 1.1 Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art.25a ust.1 ustawy (według Załącznika Nr 2 do SIWZ) w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.23 ustawy Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następującego oświadczenia: 2.1 Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według Załącznika Nr 3 do SIWZ). Oświadczenie, o którym mowa wyżej Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Z uwzględnieniem punktów XIV.7 i XIV.8 SIWZ oraz art.144 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zmiany umowy w stosunku do treści złożonej oferty są dopuszczalne w następujących okolicznościach: a)zmian wynikających z przekształceń własnościowych, b)zmian organizacyjno-technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obsługującego Wykonawcę lub Zamawiającego, c)wprowadzenia zamienników np. w przypadku zakończenia, wstrzymania, wznowienia produkcji lub wycofania z obrotu przez odpowiednie organy, producenta, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia, d)zastąpienia przedmiotu umowy w części lub w całości produktem o lepszych parametrach, przy czym cena tego produktu nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia, e)zmiany numerów katalogowych produktu, f)zmiany nazwy handlowej produktu przez producenta z zachowaniem jego parametrów, g)zmian wielkości opakowania oraz wynikających z tej zmiany ilości opakowań z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny zawartej w umowie, h)obniżenia ceny, i)w przypadku braku możliwości pozyskania produktu będącego przedmiotem umowy na skutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności, pod warunkiem dostarczenia zamiennika, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa od ceny oferowanego przedmiotu zamówienia, j)w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z obrotu produktu będącego przedmiotem umowy na podstawie decyzji właściwych władz. 2. Wskazane w pkt.1 okoliczności uzasadniające zmianę umowy, będą skutkowały zmianą umowy w następującym zakresie: a)okoliczności wskazane w pkt.1 lit. a) i b) – wówczas w razie konieczności umowa zostanie dostosowana do ww. przekształceń własnościowych, b)okoliczności wskazane w pkt.1 lit. c) – j) - wówczas w razie konieczności umowa zostanie zmieniona w zakresie jednego lub łącznie wszystkich elementów wskazanych w załączniku określającym zakres rzeczowy przedmiotu umowy tj.w szczególności w zakresie: numeru katalogowego, nazwy producenta, ceny jednostkowej, nazwy handlowej, wielkości opakowania. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności, z wyłączeniem przypadków określonych w pkt.1 lit c, h oraz i.
IV 4 4 data 2017-06-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.Wykonawca załączy do oferty: 1.1. Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 1 do SIWZ – Formularz Cenowy. 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca zamierza zrealizować zamówienie siłami własnymi (złożone w pkt.V.1 Formularza Ofertowego), a w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom należy (w pkt.V.2 Formularza Ofertowego) wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz podać firmy tych podwykonawców. 1.3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią specyfikacji, nie wnosi co do niej zastrzeżeń i akceptuje ogólne warunki umowy ujęte w niniejszej specyfikacji (złożone w pkt.V.3 i 4 Formularza Ofertowego). 1.4. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo osoby (osób) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Oświadczenia, o których mowa w SIWZ składane przez Wykonawcę i inne podmioty, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz przez Podwykonawców, składane są w oryginale. 3. W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty kopię jakiegoś dokumentu, za wyjątkiem oświadczeń, winna być ona poświadczona “za zgodność z oryginałem” odpowiednio przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane w niniejszym postępowaniu oświadczenie, o którym mowa w pkt.IV.1.2.1 SIWZ w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia oraz dokumenty wymienione w pkt.IV.1.3.1 SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot. Pozostałe dokumenty i oświadczenia przez podmioty występujące wspólnie, a oferta musi być podpisana przez pełnomocnika, o którym mowa w art.23 ust.2 ustawy.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 1 - Akcesoria do zabiegów naprawczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33158210-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy akcesoriów do zabiegów naprawczych: śrubokrętów dynamometrycznych z nakładką uszczelniającą i kluczem sześciokątnym M2, kapturków zabezpieczających nieczynną elektrodę, zaślepek do gniazd IS1 i DF1 wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-3 Formularza Cenowego – Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 2 - Introduktory z długą koszulką do wprowadzania elektrod
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33158210-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy introduktorów z długą koszulką do wprowadzania elektrod wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 Formularza Cenowego – Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 3 - Stopniowe poszerzadła zwężeń dróg żółciowych i trzustkowych, prowadnice przełykowe, zestawy do opaskowania żylaków przełyku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy stopniowych poszerzadeł zwężeń dróg żółciowych i trzustkowych, prowadnic przełykowych, zestawów do opaskowania żylaków przełyku wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1 – 3 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 4 - Narzędzia do endoskopii: pętle, kleszcze, koszyki Dormia, ustniki, szczypce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy narzędzi do endoskopii: pętli, kleszczy, koszyków Dormia, ustników, szczypiec wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1 – 8 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 5 - Przyrządy do pompy infuzyjnej firmy ABBOTT oraz filtry powietrza i płytki czujnika do inkubatora Giraffe Ohmeda Medical
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy przyrządów do pompy infuzyjnej Lifecare XL Infusion Pump firmy Abbott oraz filtrów powietrza i płytek czujnika do inkubatora Giraffe Ohmeda Medical wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1–3 w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 6 - Czujniki do pulsoksymetrów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy czujników do pulsoksymetrów wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1–3 w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7 – Żel do EEG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy żeli do EEG wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 8 - Elektrody endokawitarne, wielofunkcyjne oraz elektrody do defibrylatorów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy elektrod endokawitarnych, wielofunkcyjnych oraz elektrod do defibrylatorów wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-5 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 9 - Elektrody do urządzenia Ells TENS do uśmierzania bólu porodowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy elektrod do urządzenia Ells TENS do uśmierzania bólu porodowego wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 10 - Akcesoria do wykonywania badań polisomnograficznych na aparacie Alice 6 LDe (producent Philips Respironics)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy akcesoriów do wykonywania badań polisomnograficznych na aparacie Alice 6 LDe (producent Philips Respironics) wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1 – 8 w Załączniku Nr 1 do SIWZ -Formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 11 - Turbina jednorazowego użytku z ustnikiem do spirometru Spirolab
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy turbiny jednorazowego użytku z ustnikiem do spirometru Spirolab wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 12 - Akcesoria do respiratora HT 70 Plus Firmy Newport Medical
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy akcesoriów do respiratora HT 70 Plus Firmy Newport Medical wymienionych i opisanych w pozycji nr 1-3 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 13 - Zapasowe worki do zestawów do drenażu ran
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy zapasowych worków do zestawów do drenażu ran wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji reklamacji
Znaczenie 2,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 98,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)