Zaopatrzrenie Działu Farmacji Szpitalnej

Data publikacji 2017-05-30
Data zakończenia 2017-06-07 00:00:00
Instytucja Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Zagórze
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 520888-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do Działu Farmacji Szpitalnej w Józefowie, ul.3 Maja 127, 05-420 Józefów produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych, wyrobów medycznych, testów diagnostycznych, środków dezynfekcyjnych i rękawic diagnostycznych, których szczegółowe wykazy zawierają załączniki: 1a,1b.1c,1d,1e,1f - Formularze asortymentowo-cenowe.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części:
Część 1
Produkty lecznicze
Część 2
Materiały opatrunkowe
Część 3
Wyroby medyczne
Część4
Środki biobójcze
Część 5
Testy diagnostyczne
Część 6
Rękawice diagnostyczne (nitrylowe)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bab59626-5e1a-49e1-8586-75c0fb244027
Biuletyn 520888-N-2017
Zamawiajacy nazwa Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 14201167000000
Zamawiajacy adres ulica gm. Wiązowna
Zamawiajacy miejscowosc Zagórze
Zamawiajacy kod pocztowy 05462
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227 733 324
Zamawiajacy fax 227 733 323
Zamawiajacy email zamowienia@centrumzagorze.pl
Adres strony url www.centrumzagorze.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka prawa handlowego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.centrumzagorze.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o. w Zagórzu k/W-wy , 05-462 Wiązowna, sekretariat pokój 54 (Budynek Zespołu Szkół Specjalnych)
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Nazwa nadana zamowieniu Zaopatrzrenie Działu Farmacji Szpitalnej
Numer referencyjny Nr spr 3/2017/ZP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do Działu Farmacji Szpitalnej w Józefowie, ul.3 Maja 127, 05-420 Józefów produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych, wyrobów medycznych, testów diagnostycznych, środków dezynfekcyjnych i rękawic diagnostycznych, których szczegółowe wykazy zawierają załączniki: 1a,1b.1c,1d,1e,1f - Formularze asortymentowo-cenowe. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części: Część 1 Produkty lecznicze Część 2 Materiały opatrunkowe Część 3 Wyroby medyczne Część4 Środki biobójcze Część 5 Testy diagnostyczne Część 6 Rękawice diagnostyczne (nitrylowe)
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow W stosunku do części 1 Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli oferent złoży kserokopię dokumentu stwierdzającego prawa Oferenta do prowadzenia hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu środkami farmaceutycznymi; jeżeli wykonawca prowadzi skład konsygnacyjny –zezwolenie na prowadzenie składu zawierające uprawnienia w zakresie obrotu produktami leczniczymi. W stosunku do części 2-6 Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Oferent wykaże się posiadaniem opłaconej polisy, (polisa + dowód zapłaty składek), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp: a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP. b) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. e) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. f) Zamawiający żąda od Wykonawcy , który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) tj. ww dokumentów dotyczących wykluczeń z lit. a) –f); i) Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) tj. ww dokumentów dotyczących wykluczeń z lit. a)- f), dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy; j) Zamawiający żąda w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przedstawienia w odniesieniu do każdego z tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) tj. ww dokumentów dotyczących wykluczeń z lit. a)-f) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przedstawienia w odniesieniu do każdego z tych podmiotów.
Zakresie warunkow udzialu -Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, -W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia o których mowa w rozdz. VII. punkt 1 i 3 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. -Zamawiający nie żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom (o ile nie powołuje się na jego zasoby), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczał informacje o podwykonawcach w oświadczeniach o których mowa w rozdz. VII. punkt 1 i 3 niniejszej SIWZ. - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VII. Punkt 1 i 3 niniejszej SIWZ. -Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 24 aa ustawy, w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza według kryterium oceny ofert określonych w SIWZ, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. - Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych – dotyczy części 4. - Oświadczenie dot. przedmiotu zamówienia .
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają możliwość zmiany treści Umowy, każdorazowo za pisemną zgodą Zamawiającego wyrażoną na pisemny wniosek Wykonawcy, w następujących przypadkach: a) w zakresie wynagrodzenia: 1) z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego –(promocje cenowe, obniżenie ceny przez producenta); 2) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, b) w przypadku zmiany danych podmiotowych wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.); 2. W przypadku urzędowej zmiany stawki (stawek) podatku VAT, w odniesieniu do przedmiotu Umowy, zmiana stawki (stawek) VAT, mająca wpływ na cenę brutto, następuje z dniem urzędowej zmiany stawki, przy czym cena netto pozostanie niezmienna.
IV 4 4 data 2017-06-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Produkty lecznicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1a Formularz asortymentowo-cenowy do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wyroby medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1c. do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Środki biobójcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 d do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Testy diagnostyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1e do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Skrocenie terminu dostaw na cito do 20 godz.
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)