Dostawa komputerów i skanerów oraz pakietów biurowych dla Uzdrowiska Lądek –Długopole S.A. w ramach projektu, pn.: „E-usługi wewnątrzadministracyjne A2A i e- usługi publiczne A2C w „Uzdrowisku Lądek-Długopole” S.A” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa.

Data publikacji 2017-05-30
Data zakończenia 2017-06-08 00:00:00
Instytucja Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
Miejscowość Lądek-Zdrój
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 520874-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 483100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa komputerów i skanerów oraz pakietów biurowych dla Uzdrowiska Lądek –Długopole S.A. w ramach projektu, pn.: „E-usługi wewnątrzadministracyjne A2A i e- usługi publiczne A2C w „Uzdrowisku Lądek-Długopole S.A” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa zgodnie formularzami cenowymi wg zał. nr 1a i 1b oraz specyfikacjami technicznymi wg zał. nr 2a i 2b do SIWZ w podziale na 2 części zamówienia: CZĘŚĆ I: Dostawa komputerów oraz komputerów wraz z skanerami dla Uzdrowiska Lądek –Długopole S.A. w ramach projektu, pn.: „E-usługi wewnątrzadministracyjne A2A i e- usługi publiczne A2C w „Uzdrowisku Lądek-Długopole S.A” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa. CZĘŚĆ II: Dostawa pakietów biurowych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A w ramach projektu, pn.: „E-usługi wewnątrzadministracyjne A2A i e- usługi publiczne A2C w „Uzdrowisku Lądek-Długopole S.A” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa.
Zakres zamówienia zawiera się w kwocie powyżej 30 tys. euro a poniżej progów określonych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2015r., poz. 2164 ze zm. zwanej dalej Pzp).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 42df0481-8d2d-41f0-abd6-c6f7e179cbf4
Biuletyn 520874-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
Regon 000288283
Zamawiajacy adres ulica ul. Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Lądek-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 57-540
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 74 8115470
Zamawiajacy fax 74 8115470
Zamawiajacy email anna.kostecka@uzdrowisko-ladek.pl
Adres strony url www.uzdrowisko-ladek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu E-usługi wewnątrzadministracyjne A2A i e- usługi publiczne A2C w „Uzdrowisku Lądek-Długopole” S.A. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Podmiot Leczniczy- Spółka Akcyjna Województwa Dolnośląskiego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.uzdrowisko-ladek.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uzdrowisko-ladek.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. ul. Wolności 4 57-540 Lądek Zdrój
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa komputerów i skanerów oraz pakietów biurowych dla Uzdrowiska Lądek –Długopole S.A. w ramach projektu, pn.: „E-usługi wewnątrzadministracyjne A2A i e- usługi publiczne A2C w „Uzdrowisku Lądek-Długopole” S.A” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa.
Numer referencyjny ZP/13/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa komputerów i skanerów oraz pakietów biurowych dla Uzdrowiska Lądek –Długopole S.A. w ramach projektu, pn.: „E-usługi wewnątrzadministracyjne A2A i e- usługi publiczne A2C w „Uzdrowisku Lądek-Długopole S.A” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa zgodnie formularzami cenowymi wg zał. nr 1a i 1b oraz specyfikacjami technicznymi wg zał. nr 2a i 2b do SIWZ w podziale na 2 części zamówienia: CZĘŚĆ I: Dostawa komputerów oraz komputerów wraz z skanerami dla Uzdrowiska Lądek –Długopole S.A. w ramach projektu, pn.: „E-usługi wewnątrzadministracyjne A2A i e- usługi publiczne A2C w „Uzdrowisku Lądek-Długopole S.A” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa. CZĘŚĆ II: Dostawa pakietów biurowych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A w ramach projektu, pn.: „E-usługi wewnątrzadministracyjne A2A i e- usługi publiczne A2C w „Uzdrowisku Lądek-Długopole S.A” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie powyżej 30 tys. euro a poniżej progów określonych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2015r., poz. 2164 ze zm. zwanej dalej Pzp).
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Okreslenie warunkow Zamawiający za spełnienie warunku uzna: przedłożenie oświadczenia o posiadaniu kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów wg zał. nr 4a do SIWZ;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający za spełnienie warunku uzna: przedłożenie oświadczenia o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia wg zał. nr 4a do SIWZ;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający za spełnienie warunku uzna: przedłożenie oświadczenia, że Wykonawca posiada zdolności techniczne lub zawodowe pozwalające na wykonanie zamówienia wg zał. 4a do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiajacy nie wymaga przedłożenia żadnych dokumentów.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, specyfikację techniczną oferowanego sprzętu wraz z nazwą producenta oraz nazwą modelu wraz z jego typem dla części 1; 2. zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym: a) Wyniki testów dla proponowanego rozwiązania (Wydajność nie mniejsza niż 7200 pkt testu wzorowego PassMark CPU Mark – High End CPUs). Wyniki dostępne na stronie: www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html- dla części 1; b) certyfikat CE lub równoważny dla komputerów, skanerów i UPS - dla części 1.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – wg zał. nr 1, 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy – wg 1a i/lub 1b, 3. Specyfikacja techniczna oferowanych dostaw – zał. nr 3a i /lub 3b, 4. Dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli to prawo nie wynika z właściwego rejestru.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie dotyczących- dla części 1: a) w przypadku zmiany parametrów technologicznych sprzętu od dnia podpisania umowy do dnia dostarczenia sprzętu, Wykonawca może dostarczyć sprzęt o parametrach nie niższych niż w opisie przedmiotu zamówienia. Zmiana może być spowodowana zmianą sytuacji rynkowej (brak dostępności u producenta) i wycofaniem z rynku oferowanego przez Wykonawcę produktu oraz zastąpieniem go innym, co najmniej o takich samych parametrach. b) zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. 2. Zmiany w pkt. a nie powodują konieczności zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 3. Zmiany w pkt. a i b są wprowadzane na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy i za pisemną zgodą Zamawiającego. 4. Zmiana w pkt. b powoduje zmianę wynagrodzenia Wykonawcy wyłącznie w zakresie określenia kwoty podatku. 1. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie dotyczących- dla części 2: a) w przypadku zmiany parametrów technologicznych przedmiotu umowy od dnia podpisania umowy do dnia dostawy, Wykonawca może dostarczyć oprogramowanie o parametrach nie niższych niż w opisie przedmiotu zamówienia. Zmiana może być spowodowana zmianą sytuacji rynkowej (brak dostępności u producenta) i wycofaniem z rynku oferowanego przez Wykonawcę produktu oraz zastąpieniem go innym, co najmniej o takich samych parametrach. b) zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. 2. Zmiany w pkt. a nie powodują konieczności zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 3. Zmiany w pkt. a i b są wprowadzane na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy i za pisemną zgodą Zamawiającego. 4. Zmiana w pkt. b powoduje zmianę wynagrodzenia Wykonawcy wyłącznie w zakresie określenia kwoty podatku.
IV 4 4 data 2017-06-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski,angielski w stosunku do dokumentów, o których mowa w rozdz. XI pkt. d).Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa komputerów oraz komputerów wraz z skanerami dla Uzdrowiska Lądek –Długopole S.A. w ramach projektu, pn.: „E-usługi wewnątrzadministracyjne A2A i e- usługi publiczne A2C w „Uzdrowisku Lądek-Długopole S.A” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa komputerów oraz komputerów wraz z skanerami dla Uzdrowiska Lądek –Długopole S.A. w ramach projektu, pn.: „E-usługi wewnątrzadministracyjne A2A i e- usługi publiczne A2C w „Uzdrowisku Lądek-Długopole S.A” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa zgodnie z zał. nr 1a i 2a do SIWZ.Zakres zamówienia zawiera się w kwocie powyżej 30 tys. euro a poniżej progów określonych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2015r., poz. 2164 ze zm.).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa pakietów biurowych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A w ramach projektu, pn.: „E-usługi wewnątrzadministracyjne A2A i e- usługi publiczne A2C w „Uzdrowisku Lądek-Długopole S.A” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48310000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pakietów biurowych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A w ramach projektu, pn.: „E-usługi wewnątrzadministracyjne A2A i e- usługi publiczne A2C w „Uzdrowisku Lądek-Długopole S.A” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa zgodnie z zał. nr 1b i 2 b do SIWZ. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie poniżej 30 tys. euro a zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2015r., poz. 2164 ze zm. ).
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)