Zakup i dostawa sprzętu do realizacji usługi szkoleniowej w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla osób osadzonych w zakładach karnych i aresztach śledczych podległych OISW w Poznaniu

Data publikacji 2017-05-30
Data zakończenia 2017-07-05 00:00:00
Instytucja Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia elektromechaniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 520946-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 433000006, 317200009, 426230009, 163100001, 434130001, 434140008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawa sprzętu do realizacji usługi szkoleniowej w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla osób osadzonych w zakładach karnych i aresztach śledczych podległych OISW w Poznaniu. Przedmiotzamówienia został podzielony na 6 części wg. zestawienia: Część I- sprzęt budowlany o wartości powyżej 3500,00 zł Część II-urządzenia o wartości powyżej 3500,00 zł Część III-sprzęt pozostały o wartości powyżej 3500,00 zł Część IV-narzędzia budowlane o wartości do 3500,00 zł Część V-narzędzia pozostałe o wartości do 3500,00 zł Część VI-pozostały sprzęt o wartości do 3500,00 zł

Dodatkowe informacje

GuidZP400 64e42275-ab50-4b08-867b-93129f0811d0
Biuletyn 520946-N-2017
Zamawiajacy nazwa Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Poznaniu
Regon 63075054900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Młyńska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61729
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 568 259
Zamawiajacy fax 618 568 253
Zamawiajacy email oisw_poznan@sw.gov.pl
Adres strony url www.sw.gov.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności
Czy ubiegac zaklady pracy 1
Minimalny procent zatrudnienia 30%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zp.sw.gv.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.sw.gv.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe ( Dz. U. Z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Okręgowy Inspektort Służby Więziennej w Poznanu, 61-729 Poznań, ul. Młyńska 1
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu do realizacji usługi szkoleniowej w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla osób osadzonych w zakładach karnych i aresztach śledczych podległych OISW w Poznaniu
Numer referencyjny OI-220-POWER/04/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup i dostawa sprzętu do realizacji usługi szkoleniowej w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla osób osadzonych w zakładach karnych i aresztach śledczych podległych OISW w Poznaniu. Przedmiotzamówienia został podzielony na 6 części wg. zestawienia: Część I- sprzęt budowlany o wartości powyżej 3500,00 zł Część II-urządzenia o wartości powyżej 3500,00 zł Część III-sprzęt pozostały o wartości powyżej 3500,00 zł Część IV-narzędzia budowlane o wartości do 3500,00 zł Część V-narzędzia pozostałe o wartości do 3500,00 zł Część VI-pozostały sprzęt o wartości do 3500,00 zł
Cpv glowny przedmiot 43300000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 27258000,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 14
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę , o którym mowa w rozdziale VI ust.1 pkt.1 SIWZ warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej zamawiający zażąda dokumentów potwierdzających posiadanie takich kompetencji lub uprawnień, o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów, w szczególności: dokumentu, w którym Wykonawca wykaże, że jest podmiotem uprawnionym do prowadzenia działalności handlowej; 2)informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – z wykorzystaniem wzoru – załącznik 6 do SIWZ.; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy Pzp.; 5) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publicznie – z wykorzystaniem wzoru – załącznik 7 do SIWZ.;
Zakresie warunkow udzialu 1) Oświadczenia potwierdzającego procentowy wskaźnik zatrudnienia, nie mniejszy niż 30% osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks Karny Wykonawczy ( Dz. U. Poz. 557, z późn. zm,) mających trudności w integracji ze środowiskiem, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Formularz ofertowy, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Do oferty Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (zwanego dalej „jednolitym dokumentem”), sporządzonego zgodnie z wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE. Informacje zawarte w jednolitym dokumencie stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4) Jednolity dokument w formatach DOC oraz PDF stanowi odpowiednio załącznik 4a i 4b do SIWZ. Instrukcja wypełnienia jednolitego dokumentu stanowi załącznik nr 4c do SIWZ. Przy wypełnieniu jednolitego dokumentu należy uwzględnić obowiązujące przepisy ustawy Pzp. 5) Jednocześnie Zamawiający informuje, że Komisja Europejska udostępniła narzędzie umożliwiające utworzenie, wypełnienie i ponowne wykorzystanie standardowego formularza Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ/ESPD) w wersji elektronicznej (eESPD). Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych pod adresem: https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/jednolity-europejski-dokument-zamówienia. 6) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, składa także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów. 7) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, jednolity dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te powinny potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Czy wadium 1
Wadium Na podstawie art.45 ust.1 zamawiający żąda wniesienia wadium: wynoszące 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) na całość zamówienia (oferta złożona na wszystkie części). 2.Wysokość wadium dla poszczególnych części wynosi: 1)część I. 1640,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset czterdzieści złotych 00/100); 2)część II 380,00 zł (trzysta osiemdziesiąt złotych 00/100); 3)część III 380,00 zł (trzysta osiemdziesiąt złotych 00/100); 4)część IV 1870,00 zł(jeden tysiąc osiemset siedemdziesiąt złotych 00/100); 5)część V 2160,00 zł (dwa tysiące sto sześćdziesiąt złotych 00/100); 6)część VI 570,00 zł ( pięćset siedemdziesiąt złotych 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) w przypadku modyfikacji wytycznych w ramach Projektu PO WER 2014 - 2020 w zakresie mającym wpływ na realizację umowy
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający informuje, ze w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art.90 ustawy Pzp, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa.
IV 6 1 srodki ochrony Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Z 2003 r. Nr 153, poz. 1503, z późn. zm.) wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te powinny być umieszczone w osobnej wewnętrznej kopercie, odrębnie od pozostałych informacji zawartych w ofercie i oznaczone klauzulą ,,TAJNE’’. Zgodnie z ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnienie do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą , co do których wykonawca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.
IV 4 4 data 2017-07-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 60

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa sprzęt budowlany o wartości powyżej 3500,00 zł
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31720000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 63217,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1.Rusztowanie przejezdne - 4 kpl., 2.Młot udarowy - 3 szt., 3.Osuszacz powietrza pochłaniacz wilgoci 90 l - 1 szt., 4.Zaciskarka do rur - 1 kpl., 5.Łata zgarniająca brukarska 4 m - 2 kpl.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa urządzenia o wartości powyżej 3500,00 zł
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42623000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 14630,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1.Frezarka - 1 szt., 2.Frezarka dwuwrzecionowa - 1 szt., 3.Spawarka - 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa sprzęt pozostały o wartości powyżej 3500,00
Zalacznik cpv glowny przedmiot 16310000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 14553,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1.Traktor kosiarka - 1 szt., 2.Stół tapicerski - 1 szt., 3.Maszyna do szycia - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa narzędzia budowlane o wartości do 3500,00 zł
Zalacznik cpv glowny przedmiot 43413000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 72000,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1.Mieszarka uniwersalna - 19 szt., 2.Przecinarka do płytek ceramicznych na sucho - 8 szt., 3.Przecinarka do płytek ceramicznych na mokro - 6 szt., 4.Betoniarka elektryczna - 7 szt., 5.Agregat malarski membranowy - 2 szt., 6.Ręczna przecinarka do glazury - 2 szt., 7.Szalunek ślizgowy - 1 zestaw, 8.Dalmierz laserowy - 3 szt., 9.Młot wyburzeniowy - 2 szt., 10.Poziomica laserowa - 1 szt., 11.Zagęszczarka do betonu - 5 szt., 12.Drabina z podestem - 3 szt., 13.Bruzdownica - 5 szt., 14.Niwelator optyczny - 2 kpl., 15.Rusztowanie - 2 kpl., 16.Odkurzacz + szlifierka do gipsu - 7 kpl., 17.Szlifierka taśmowa - 3 szt., 18.Piła do cięcia kostki brukowej - 1 szt., 19.Palnik do zgrzewania papy - 2 kpl.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa narzędzia pozostałe o wartości do 3500,00 zł
Zalacznik cpv glowny przedmiot 43414000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 83020,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1.Wiertarka kolumnowa - 3 szt., 2.Wiertarka kolumnowa - 3 szt., 3.Szlifierka kątowa o średnicy 125 mm - 12 szt., 4.Wiertarko-wkrętarka udarowa - 11 szt., 5.Lokalizator przewodów i kabli - 3 szt., 6.Młotowiertarka - 21 szt., 7.Szlifierka mimośrodowa - 4 szt., 8.Opalarka profesjonalna - 3 szt., 9.Gilotyna - przecinak do bruku - 2 szt., 10.Wiertarka kątowa - 2 szt., 11.Cyfrowy próbnik napięcia - 2 szt., 12.Stół do spawania - 4 szt., 13.Zszywacz pneumatyczny mały - 3 szt., 14.Zszywacz pneumatyczny duży - 3 szt., 15.Wkrętarka pneumatyczna z końcówkami - 3 szt., 16.Sprężarka dwutłokowa - 1 szt., 17.Otwornica diamentowa - 5 kpl., 18.Gwintownica - 1 kpl., 19.Stojak do rur - 1 szt., 20.Cyfrowy miernik cęgowy - 2 szt.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria liczba zatrudnionych osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, o których mowa w roz
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)