1. Zamówienie obejmuje:
a) dostawę, wraz z transportem i wniesieniem do budynków, pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych oraz materiałów pomocniczych do zajęć szkół podstawowych i gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gminy Sulęczyno, powiat kartuski tj. Szkoła Podstawowa w Borku Kamiennym, Szkoła Podstawowa w Węsiorach, Gimnazjum w Sulęczynie , Zespół Szkół w Mściszewicach;
b) oraz jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, także montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia;
c) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole – szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy.
2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość wyposażenia i sprzętu został zawarty w Liście zakupów stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Wymienione w Liście zakupów wyposażenie oraz sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE).
Specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu i wyposażenia stanowi załącznik nr 2.
3. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.
4. Zakres dostawy przewidzianej do realizacji w ramach projektu z podziałem na poszczególne placówki, biorące udział w projekcie obejmuje:
a) dostawę wyposażenia do pracowni: biologia, chemia, przyroda w Zespole Szkół w Sulęczynie, ul. Żeromskiego 16, 83-320 Sulęczyno;
b) dostawę wyposażenia do pracowni: biologia, chemia, przyroda w Zespole Szkół w Mściszewicach, ul. Szkolna 5, 83-321 Mściszewice;
c) dostawę wyposażenia do pracowni: przyroda w Szkole Podstawowej w Borku Kamiennym, Borek Kamienny 73, 83-320 Sulęczyno
d) dostawę wyposażenia do pracowni: przyroda w Szkole Podstawowej w Węsiorach ,
Węsiory 63A, 83-320 Sulęczyno |
GuidZP400 |
adafa64c-1030-4c53-a82a-d73ef7e0bc90
|
Biuletyn |
520777-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Sulęczyno
|
Regon |
54862000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kaszubska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sulęczyno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
83320
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 685 63 63
|
Zamawiajacy fax |
58 685 63 98
|
Zamawiajacy email |
info@bip.suleczyno.pl
|
Adres strony url |
www.suleczyno.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„W kręgu nauki” nr RPPM.03.02.01-22-0121/15 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi 3 Edukacja, Działania 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.suleczyno.biuletyn.net
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych oraz materiałów pomocniczych do zajęć w Gminie Sulęczyno
|
Numer referencyjny |
ZP.271.6.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Zamówienie obejmuje:
a) dostawę, wraz z transportem i wniesieniem do budynków, pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych oraz materiałów pomocniczych do zajęć szkół podstawowych i gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gminy Sulęczyno, powiat kartuski tj. Szkoła Podstawowa w Borku Kamiennym, Szkoła Podstawowa w Węsiorach, Gimnazjum w Sulęczynie , Zespół Szkół w Mściszewicach;
b) oraz jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, także montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia;
c) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole – szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy.
2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość wyposażenia i sprzętu został zawarty w Liście zakupów stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Wymienione w Liście zakupów wyposażenie oraz sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE).
Specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu i wyposażenia stanowi załącznik nr 2.
3. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.
4. Zakres dostawy przewidzianej do realizacji w ramach projektu z podziałem na poszczególne placówki, biorące udział w projekcie obejmuje:
a) dostawę wyposażenia do pracowni: biologia, chemia, przyroda w Zespole Szkół w Sulęczynie, ul. Żeromskiego 16, 83-320 Sulęczyno;
b) dostawę wyposażenia do pracowni: biologia, chemia, przyroda w Zespole Szkół w Mściszewicach, ul. Szkolna 5, 83-321 Mściszewice;
c) dostawę wyposażenia do pracowni: przyroda w Szkole Podstawowej w Borku Kamiennym, Borek Kamienny 73, 83-320 Sulęczyno
d) dostawę wyposażenia do pracowni: przyroda w Szkole Podstawowej w Węsiorach ,
Węsiory 63A, 83-320 Sulęczyno
|
Cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
20
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a. zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego
b. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego
c. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej
b) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć
b. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej
c) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy
d) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
a) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu
b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
a. zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści
b. zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie
c. zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy
d. polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż określonych w umowie lub Ustawie Pzp.
|
IV 4 4 data |
2017-06-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|