GuidZP400 |
ec8907c7-fbe6-4d08-b6fb-10c8ef52ff68
|
Biuletyn |
520604-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kłodzko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
57300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy email |
kolodziej.kamil@zoz.klodzko.pl, sekretariat@zoz.klodzko.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
ZP 16/17 NA DOSTAWĘ SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO MEDYCYNY OGÓLNEJ I MATERIAŁÓW BIUROWYCH
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.e-bip.org.pl/zozklodzko/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.e-bip.org.pl/zozklodzko/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Na dostawę sprzętu jednorazowego medycyny ogólnej i materiałów biurowych, dla po-trzeb podmiotu leczniczego „Zespół Opieki Zdrowotnej” w Kłodzku
|
Numer referencyjny |
ZP/DTA/16/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
29
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego medycyny ogólnej i materia-łów biurowych dla potrzeb podmiotu leczniczego „Zespół Opieki Zdrowotnej” w Kłodzku:
Zadanie nr1 Cewniki, dreny
Zadanie nr 2 Zestawy urologiczne
Zadanie nr 3 Pieluchomajtki
Zadanie nr 4 Ostrza chirurgiczne
Zadanie nr 5 Elektrody
Zadanie nr 6 Zestawy dializacyjne
Zadanie nr 7 Rurki ustno-gardłowe
Zadanie nr 8 Pozostały drobny sprzęt medyczny
Zadanie nr 9 Koszyczki dornia, igły do biopsji stercza
Zadanie nr 10 Zestawy do tracheotomii
Zadanie nr 11 Pojemniki na odpady
Zadanie nr 12 Pościel fliselinowa
Zadanie nr 13 Cewniki do odsysania, dreny
Zadanie nr 14 OIT 1
Zadanie nr 15 OIT 2
Zadanie nr 16 OIT 3
Zadanie nr 17 OIT 4
Zadanie nr 18 OIT 5
Zadanie nr 19 OIT 6
Zadanie nr 20 OIT 7
Zadanie nr 21 OIT 8
Zadane nr 22 Wkłady do CT
Zadanie nr 23 Obłożenia chirurgiczne
Zadanie nr 24 Cewniki do drenażu klatki piersiowej
Zadanie nr 25 Klipsy naczyniowe
Zadanie nr 26 Papiery EKG
Zadanie nr 27 OIT 9
Zadanie nr 28 Rękawice wysokiego ryzyka
Zadanie nr 29 Artykułu biurowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od nr 1 do 29 , które
stanowią integralną część SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
872356,57
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca składa oświadczenie na potwierdzenie posiadanych kwalifikacji do wykonania przedmiotu zamówienia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca składa oświadczenie iż znajduję się w sytuacji ekonomicznej pozwalającej mu na zrealizowanie przedmiotu zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca składa oświadczenie o posiadanej zdolności technicznej oraz zawodowej do zrealizowania przedmiotu zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Numer KRS lub aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego, lub inny dokument potwierdzający że wykonawca jest dopuszczony do obrotu prawnego w zakresie obję-tym przedmiotem zamówienia oraz , iż nie jest ogłoszona upadłość lub likwidacja fir-my wykonawcy (datowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert).
2. Dowód wniesienia wadium( jeżeli jest składany w innej formie niż pieniężna).
3. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 u.p.z.p. z dnia 29 stycz-nia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć:
4. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podsta-wie art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami – celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wy-konawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie za karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o niezaleganiu
Wykonawcy z opłacaniem podatku, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu..
6. Aktualne zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpiecze-nia społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odro-czenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykona-nia decyzji właściwego organu.
7. Wypełniony załącznik nr 1 -29 w zależności na które zadanie Wykonawca składa ofertę.
8. Wypełniony druk oferty, ( załącznik nr 30)
9. Informacja o braku przynależności do grupy kapitałowej lub listę podmiotów powio-zanych kapitałowo zgodnie z art. 24 ust.2 pkt.5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.( należy dostarczyć najpóźniej w ciągu 3 dni od daty ogło-szenia na stronie Zamawiającego listy złożonych ofert wraz z cenami)
10. Dotyczy zadania nr 22 ,23 i 28 - Zamawiający wymaga załączenia do oferty próbek
11. Zaświadczenie, iż przedmiot zamówienia sjest wyrobem medycznym ( dotyczy zadań gdzie taki dokument jest wymagany).
12. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia usta-nawiają oni pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23, ust. 2 u.p.z.p. z dnia 29.01.2004 r , z póź-niejszymi zmianami). Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przedkłada komplet wymaganych dokumentów wymienionych w punk-tach 1,3,4,5,6.
13. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia .
Wszystkie w/w dokumenty muszą być przetłumaczone na język polski.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wpis do rejestru produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych( dotyczy zadań na które ustawodawca wymaga posiadania takiego dokumentu)
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zgodnie z SWIZ
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zadanie Wysokość wymaganego wadium [ zł]
1 Cewniki, dreny - 200,00
2 Zestawy urologiczne- 130,00
3 Pieluchomajtki - 1 800,00
4 Ostrza chirurgiczne - 50,00
5 Elektrody - 400,00
6 Zestawy dializacyjne - 250,00
7 Rurki ustno-gardłowe - 50,00
8 Pozostały drobny sprzęt medyczny - 130,00
9 Koszyczki dornia, igły do biopsji stercza- 450,00
10 Zestawy do tracheotomii - 100,00
11 Pojemniki na odpady - 450,00
12 Pościel fliselinowa - 750,00
13 Cewniki do odsysania, dreny- 100,00
14 OIT 1 - 80,00
15 OIT 2 - 150,00
16 OIT 3 - 300,00
17 OIT 4 - 1 800,00
18 OIT 5 - 1 000,00
19 OIT 6 - 2 000,00
20 OIT 7 - 450,00
21 OIT 8 - 200,00
22 Wkłady do CT - 850,00
23 Obłożenia chirurgiczne - 3 200,00
24 Cewniki do drenażu klatki piersiowej -250,00
25 Klipsy naczyniowe - 250,00
26 Papiery EKG - 50,00
27 OIT 9 - 600,00
28 Rękawice wysokiego ryzyka - 350,00
29 Artykułu biurowe - 1 200,00
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ustęp 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych z
późniejszymi zmianami Zamawiający informuje, że dopuszcza zmianę treści oferty po
podpisaniu umowy z wyłonionym wykonawcą w następujących przypadkach:
1. Zmiany stawki podatku vat lub wprowadzenia innych podatków , akcyzy, opłat przez upoważnione organy jeżeli będą dotyczyły przedmiotu zamówienia ,a któ-rych wcześniej nie można było przewidzieć. W takim przypadku ulega zmianie wysokość kwoty brutto. Cena netto pozostaje bez zmian.
2. Przesunięcia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. Za okoliczności niezależne od Wyko-nawcy nie mogą być uznane opóźnienia z tytułu dostaw przedmiotu zamówienia spowodowane przez producenta bądź innych dystrybutorów, lub podwykonawców uczestniczących w realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający nie uzna
także za okoliczności niezależne od Wykonawcy braki kadrowe w jego firmie.
3. W przypadkach określonych we wzorze umowy.
4. Zmiany przez Wykonawcę podwykonawcy
Wszystkie zmiany muszą być wprowadzone w formie pisemnej aneksem do umowy pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-06-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10.00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
cewniki dreny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy urlogiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pieluchomajtki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Ostrza chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Elektrody
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy dializacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Rurki ustno-gardłowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pozostały drobny sprzęt medyczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Koszyczki dornia, igły do biopsji stercza
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy do tracheotomii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pojemniki na odpady
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pościel fliselinowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39500000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Cewniki do odsysania, dreny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
OIT 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
OIT 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
OIT 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
OIT 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
OIT 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
OIT 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
OIT 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
OIT 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Wkłady do CT
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Obłożenia chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
Cewniki do drenażu klatki piersiowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
25
|
Zalacznik nazwa |
Klipsy naczyniowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
26
|
Zalacznik nazwa |
Papiery EKG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
27
|
Zalacznik nazwa |
OIT 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
28
|
Zalacznik nazwa |
Rękawice wysokiego ryzyka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
29
|
Zalacznik nazwa |
Artykułu biurowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |