Na dostawę sprzętu jednorazowego medycyny ogólnej i materiałów biurowych, dla po-trzeb podmiotu leczniczego „Zespół Opieki Zdrowotnej” w Kłodzku

Data publikacji 2017-05-30
Data zakończenia 2017-06-09 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku
Miejscowość Kłodzko
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby włókiennicze,
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 520604-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 395000007, 301900007
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego medycyny ogólnej i materia-łów biurowych dla potrzeb podmiotu leczniczego „Zespół Opieki Zdrowotnej” w Kłodzku:

Zadanie nr1 Cewniki, dreny
Zadanie nr 2 Zestawy urologiczne
Zadanie nr 3 Pieluchomajtki
Zadanie nr 4 Ostrza chirurgiczne
Zadanie nr 5 Elektrody
Zadanie nr 6 Zestawy dializacyjne
Zadanie nr 7 Rurki ustno-gardłowe
Zadanie nr 8 Pozostały drobny sprzęt medyczny
Zadanie nr 9 Koszyczki dornia, igły do biopsji stercza
Zadanie nr 10 Zestawy do tracheotomii
Zadanie nr 11 Pojemniki na odpady
Zadanie nr 12 Pościel fliselinowa
Zadanie nr 13 Cewniki do odsysania, dreny
Zadanie nr 14 OIT 1
Zadanie nr 15 OIT 2
Zadanie nr 16 OIT 3
Zadanie nr 17 OIT 4
Zadanie nr 18 OIT 5
Zadanie nr 19 OIT 6
Zadanie nr 20 OIT 7
Zadanie nr 21 OIT 8
Zadane nr 22 Wkłady do CT
Zadanie nr 23 Obłożenia chirurgiczne
Zadanie nr 24 Cewniki do drenażu klatki piersiowej
Zadanie nr 25 Klipsy naczyniowe
Zadanie nr 26 Papiery EKG
Zadanie nr 27 OIT 9
Zadanie nr 28 Rękawice wysokiego ryzyka
Zadanie nr 29 Artykułu biurowe


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od nr 1 do 29 , które
stanowią integralną część SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ec8907c7-fbe6-4d08-b6fb-10c8ef52ff68
Biuletyn 520604-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kłodzko
Zamawiajacy kod pocztowy 57300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy email kolodziej.kamil@zoz.klodzko.pl, sekretariat@zoz.klodzko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu ZP 16/17 NA DOSTAWĘ SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO MEDYCYNY OGÓLNEJ I MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.e-bip.org.pl/zozklodzko/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.e-bip.org.pl/zozklodzko/
Nazwa nadana zamowieniu Na dostawę sprzętu jednorazowego medycyny ogólnej i materiałów biurowych, dla po-trzeb podmiotu leczniczego „Zespół Opieki Zdrowotnej” w Kłodzku
Numer referencyjny ZP/DTA/16/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 29
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego medycyny ogólnej i materia-łów biurowych dla potrzeb podmiotu leczniczego „Zespół Opieki Zdrowotnej” w Kłodzku: Zadanie nr1 Cewniki, dreny Zadanie nr 2 Zestawy urologiczne Zadanie nr 3 Pieluchomajtki Zadanie nr 4 Ostrza chirurgiczne Zadanie nr 5 Elektrody Zadanie nr 6 Zestawy dializacyjne Zadanie nr 7 Rurki ustno-gardłowe Zadanie nr 8 Pozostały drobny sprzęt medyczny Zadanie nr 9 Koszyczki dornia, igły do biopsji stercza Zadanie nr 10 Zestawy do tracheotomii Zadanie nr 11 Pojemniki na odpady Zadanie nr 12 Pościel fliselinowa Zadanie nr 13 Cewniki do odsysania, dreny Zadanie nr 14 OIT 1 Zadanie nr 15 OIT 2 Zadanie nr 16 OIT 3 Zadanie nr 17 OIT 4 Zadanie nr 18 OIT 5 Zadanie nr 19 OIT 6 Zadanie nr 20 OIT 7 Zadanie nr 21 OIT 8 Zadane nr 22 Wkłady do CT Zadanie nr 23 Obłożenia chirurgiczne Zadanie nr 24 Cewniki do drenażu klatki piersiowej Zadanie nr 25 Klipsy naczyniowe Zadanie nr 26 Papiery EKG Zadanie nr 27 OIT 9 Zadanie nr 28 Rękawice wysokiego ryzyka Zadanie nr 29 Artykułu biurowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od nr 1 do 29 , które stanowią integralną część SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 872356,57
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Wykonawca składa oświadczenie na potwierdzenie posiadanych kwalifikacji do wykonania przedmiotu zamówienia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca składa oświadczenie iż znajduję się w sytuacji ekonomicznej pozwalającej mu na zrealizowanie przedmiotu zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca składa oświadczenie o posiadanej zdolności technicznej oraz zawodowej do zrealizowania przedmiotu zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Numer KRS lub aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego, lub inny dokument potwierdzający że wykonawca jest dopuszczony do obrotu prawnego w zakresie obję-tym przedmiotem zamówienia oraz , iż nie jest ogłoszona upadłość lub likwidacja fir-my wykonawcy (datowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). 2. Dowód wniesienia wadium( jeżeli jest składany w innej formie niż pieniężna). 3. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 u.p.z.p. z dnia 29 stycz-nia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: 4. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podsta-wie art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami – celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wy-konawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie za karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o niezaleganiu Wykonawcy z opłacaniem podatku, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.. 6. Aktualne zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpiecze-nia społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odro-czenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykona-nia decyzji właściwego organu. 7. Wypełniony załącznik nr 1 -29 w zależności na które zadanie Wykonawca składa ofertę. 8. Wypełniony druk oferty, ( załącznik nr 30) 9. Informacja o braku przynależności do grupy kapitałowej lub listę podmiotów powio-zanych kapitałowo zgodnie z art. 24 ust.2 pkt.5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.( należy dostarczyć najpóźniej w ciągu 3 dni od daty ogło-szenia na stronie Zamawiającego listy złożonych ofert wraz z cenami) 10. Dotyczy zadania nr 22 ,23 i 28 - Zamawiający wymaga załączenia do oferty próbek 11. Zaświadczenie, iż przedmiot zamówienia sjest wyrobem medycznym ( dotyczy zadań gdzie taki dokument jest wymagany). 12. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia usta-nawiają oni pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23, ust. 2 u.p.z.p. z dnia 29.01.2004 r , z póź-niejszymi zmianami). Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przedkłada komplet wymaganych dokumentów wymienionych w punk-tach 1,3,4,5,6. 13. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia . Wszystkie w/w dokumenty muszą być przetłumaczone na język polski. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
Zakresie warunkow udzialu Wpis do rejestru produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych( dotyczy zadań na które ustawodawca wymaga posiadania takiego dokumentu)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zgodnie z SWIZ
Czy wadium 1
Wadium Zadanie Wysokość wymaganego wadium [ zł] 1 Cewniki, dreny - 200,00 2 Zestawy urologiczne- 130,00 3 Pieluchomajtki - 1 800,00 4 Ostrza chirurgiczne - 50,00 5 Elektrody - 400,00 6 Zestawy dializacyjne - 250,00 7 Rurki ustno-gardłowe - 50,00 8 Pozostały drobny sprzęt medyczny - 130,00 9 Koszyczki dornia, igły do biopsji stercza- 450,00 10 Zestawy do tracheotomii - 100,00 11 Pojemniki na odpady - 450,00 12 Pościel fliselinowa - 750,00 13 Cewniki do odsysania, dreny- 100,00 14 OIT 1 - 80,00 15 OIT 2 - 150,00 16 OIT 3 - 300,00 17 OIT 4 - 1 800,00 18 OIT 5 - 1 000,00 19 OIT 6 - 2 000,00 20 OIT 7 - 450,00 21 OIT 8 - 200,00 22 Wkłady do CT - 850,00 23 Obłożenia chirurgiczne - 3 200,00 24 Cewniki do drenażu klatki piersiowej -250,00 25 Klipsy naczyniowe - 250,00 26 Papiery EKG - 50,00 27 OIT 9 - 600,00 28 Rękawice wysokiego ryzyka - 350,00 29 Artykułu biurowe - 1 200,00
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na podstawie art. 144 ustęp 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami Zamawiający informuje, że dopuszcza zmianę treści oferty po podpisaniu umowy z wyłonionym wykonawcą w następujących przypadkach: 1. Zmiany stawki podatku vat lub wprowadzenia innych podatków , akcyzy, opłat przez upoważnione organy jeżeli będą dotyczyły przedmiotu zamówienia ,a któ-rych wcześniej nie można było przewidzieć. W takim przypadku ulega zmianie wysokość kwoty brutto. Cena netto pozostaje bez zmian. 2. Przesunięcia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. Za okoliczności niezależne od Wyko-nawcy nie mogą być uznane opóźnienia z tytułu dostaw przedmiotu zamówienia spowodowane przez producenta bądź innych dystrybutorów, lub podwykonawców uczestniczących w realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający nie uzna także za okoliczności niezależne od Wykonawcy braki kadrowe w jego firmie. 3. W przypadkach określonych we wzorze umowy. 4. Zmiany przez Wykonawcę podwykonawcy Wszystkie zmiany muszą być wprowadzone w formie pisemnej aneksem do umowy pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-06-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10.00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa cewniki dreny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zestawy urlogiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pieluchomajtki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Ostrza chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Elektrody
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zestawy dializacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Rurki ustno-gardłowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pozostały drobny sprzęt medyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Koszyczki dornia, igły do biopsji stercza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zestawy do tracheotomii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pojemniki na odpady
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pościel fliselinowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39500000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Cewniki do odsysania, dreny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa OIT 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa OIT 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa OIT 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa OIT 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa OIT 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa OIT 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa OIT 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa OIT 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Wkłady do CT
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Obłożenia chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Cewniki do drenażu klatki piersiowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Klipsy naczyniowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Papiery EKG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa OIT 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Rękawice wysokiego ryzyka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa Artykułu biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)