| GuidZP400 |
c5d16dc3-5dc9-490d-b2be-3f41b4156a1d
|
| Biuletyn |
520507-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
|
| Regon |
1572593500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowogrodzka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1/3/5
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-513
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 6611000, 6611435, 6611441
|
| Zamawiajacy fax |
226 611 471
|
| Zamawiajacy email |
wzp@mrpips.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.mrpips.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
tak
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.mrpips.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/postepowanie-o-udzielenie-zamowienia-publicznego/rok-2017/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
tak
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Oferty należny złożyć w siedzibie Zamawiającego: Warszawa, ul. Nowogrodzka 1/3/5, Kancelaria Ogólna, parter budynku B (wejście od ul. Nowogrodzkiej 5).
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń sieciowych
|
| Numer referencyjny |
6/DI/PN/2017
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie urządzeń sieciowych: przełączniki LAN – 2 urządzenia, router VPN – 1 urządzenie. Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ wzór umowy wraz załącznikami - w szczególności załącznik nr 1 do umowy pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
|
| Cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
60
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli: wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – należycie wykonuje, co najmniej jedną dostawę wraz z wdrożeniem urządzeń sieciowych, o wartości co najmniej 200 000,00 zł z VAT. UWAGA! Przez 1 dostawę wraz z wdrożeniem urządzeń sieciowych Zamawiający rozumie 1 kontrakt/umowę. Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku dostaw i sumowania ich wartości w celu wykazania spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.
W przypadku dostaw wraz z wdrożeniem będących w trakcie wykonywania, wymagana wartość dotyczy części umowy już zrealizowanej (tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania dostawy do upływu terminu składania ofert) i tą też wartość wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie dostaw.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 8.2.2., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wraz z wdrożeniem spełniających wymogi określone w pkt 7.1.3.3 SIWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy wraz z wdrożeniem zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; wzór wykazu dostaw stanowi załącznik
nr 2 do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2017-06-12T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 12 czerwca 2017 r. o godz. 13.00, w sali C zlokalizowanej w holu wejścia głównego.
|