Dostawa urządzeń sieciowych

Data publikacji 2017-05-30
Data zakończenia 2017-06-12 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 520507-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie urządzeń sieciowych: przełączniki LAN – 2 urządzenia, router VPN – 1 urządzenie. Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ wzór umowy wraz załącznikami - w szczególności załącznik nr 1 do umowy pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c5d16dc3-5dc9-490d-b2be-3f41b4156a1d
Biuletyn 520507-N-2017
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
Regon 1572593500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowogrodzka
Zamawiajacy adres numer domu 1/3/5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-513
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 6611000, 6611435, 6611441
Zamawiajacy fax 226 611 471
Zamawiajacy email wzp@mrpips.gov.pl
Adres strony url www.mrpips.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia tak
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.mrpips.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/postepowanie-o-udzielenie-zamowienia-publicznego/rok-2017/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty należny złożyć w siedzibie Zamawiającego: Warszawa, ul. Nowogrodzka 1/3/5, Kancelaria Ogólna, parter budynku B (wejście od ul. Nowogrodzkiej 5).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń sieciowych
Numer referencyjny 6/DI/PN/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie urządzeń sieciowych: przełączniki LAN – 2 urządzenia, router VPN – 1 urządzenie. Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ wzór umowy wraz załącznikami - w szczególności załącznik nr 1 do umowy pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
Cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli: wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – należycie wykonuje, co najmniej jedną dostawę wraz z wdrożeniem urządzeń sieciowych, o wartości co najmniej 200 000,00 zł z VAT. UWAGA! Przez 1 dostawę wraz z wdrożeniem urządzeń sieciowych Zamawiający rozumie 1 kontrakt/umowę. Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku dostaw i sumowania ich wartości w celu wykazania spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu. W przypadku dostaw wraz z wdrożeniem będących w trakcie wykonywania, wymagana wartość dotyczy części umowy już zrealizowanej (tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania dostawy do upływu terminu składania ofert) i tą też wartość wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie dostaw.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 8.2.2., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wraz z wdrożeniem spełniających wymogi określone w pkt 7.1.3.3 SIWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy wraz z wdrożeniem zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-06-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 12 czerwca 2017 r. o godz. 13.00, w sali C zlokalizowanej w holu wejścia głównego.

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 36,00
  
Kryteria cena oferty z VAT
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Liczba godzin wsparcia technicznego
Znaczenie 4,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)