GuidZP400 |
d00c9550-1c49-4540-874b-76688eb9b2a0
|
Biuletyn |
520497-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Świętokrzyskie Centrum Onkologii
|
Regon |
126323300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Artwińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25734
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
(041) 3674280
|
Zamawiajacy fax |
(041) 36 74 071
|
Zamawiajacy email |
sco@onkol.kielce.pl
|
Adres strony url |
www.onkol.kielce.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http:// www. bip2.onkol.kielce.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http:// www. bip2.onkol.kielce.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Świętokrzyskie Centrum Onkologii ul. Artwińskiego 3c budynek administracji /pok. 212 - sekretariat/, 25-734 Kielce
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych, warzyw i owoców oraz nabiału dla Działu Żywienia Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
|
Numer referencyjny |
AZP 241-72/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych, warzyw i owoców oraz nabiału dla Działu Żywienia Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach stosownie do:
Pakiet nr 1 – artykuły spożywcze różne
Pakiet nr 2- artykuły spożywcze różne
Pakiet nr 3 – artykuły spożywcze różne
Pakiet nr 4 – pieczywo
Pakiet nr 5 – warzywa zielone
Pakiet nr 6 – owoce
Pakiet nr 7 – warzywa kiszone
Pakiet nr 8 – pieczarki
Pakiet nr 9 – ryby
Pakiet nr 10 – jaja
Pakiet nr 11 – woda mineralna
Pakiet nr 12 – owoce cytrusowe
Pakiet nr 13 – mrożonki
Pakiet nr 14 – warzywa świeże
Pakiet nr 15 – warzywa
Pakietu nr 16- nabiał /mleko, masło, twaróg/
Pakietu nr 17 - nabiał / jogurty, śmietana, sery, masło, mleko, twarożek/
Pakietu nr 18– nabiał / pozostałe produkty mleczne/
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Pakiet Nr 1 - 18 stanowiącym
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający:
- nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
- nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
- Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne pozycje w obrębie Pakietu nr 1-18.
- Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne Pakiety nr 1-18.
- Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (oferowany przedmiot zamówienia nie gorszy niż ten określony w SIWZ), jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia mogłoby wynikać, iż przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu. W ofercie należy podać swoje odpowiedniki i zamieścić opis dotyczący właściwości odpowiedników. Brak: wskazania proponowanych odpowiedników i opisu dotyczącego właściwości zastosowanych odpowiedników stanowi podstawę do odrzucenia oferty – art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Otwarcie ofert jest jawne, nastąpi dnia 07.06.2017r. o godzinie 10.30 w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Artwińskiego 3C/ Budynek Administracyjny w sali Konferencyjnej (pok. 204).
|
Okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o którym mowa w pkt 2.1. lit. a SIWZ, zamawiający żąda od wykonawcy: jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz zależnie od instytucji sprawującej nadzór (Inspekcja Weterynaryjna lub Inspekcja Sanitarna):
decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres działalności, w tym rodzaju produktów pochodzenia zwierzęcego, które mają być produkowane w tym zakładzie, zgodnie z ustawą z 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 242) lub
decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o dopuszczeniu zakładu do produkcji i jego kwalifikacji do handlu na rynek krajowy, zgodnie z ustawą z dnia 11.03.2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1539 z późn. zm. )
lub
decyzję właściwego PPIS dotyczącą zatwierdzenia zakładu w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z wymaganiami określonymi ustawie z dn. 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 149)
lub
zaświadczenie o wpisie do rejestru/zatwierdzeniu, stosownie do działalności wydane przez właściwą jednostkę nadzorującą (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem wezwania do złożenia dokumentów)
2. W zakresie prawidłowego wdrożenia i funkcjonowania zasad systemu HACCP:
Protokół z ostatnio przeprowadzonej przez Inspekcję Sanitarną (jeśli podlega nadzorowi) kontroli sanitarnej, w roku 2017 lub 2016 (jeśli nie odbyła się w roku 2017) wraz z arkuszem klasyfikacyjnym potwierdzającym prawidłowe wdrożenie zasad systemu HACCP (ocena: P lub WP) (lub innym zapisem potwierdzającym stosowanie procedur na zasadach HACCP),
lub
Protokół z ostatnio przeprowadzonej przez Inspekcję Weterynaryjną (jeśli podlega nadzorowi) kontroli w roku 2017 lub 2016 (jeśli się nie odbyła w roku 2017) z zapisem potwierdzającym stosowanie procedur na zasadach HACCP),
lub
Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem wezwania do złożenia dokumentów) zaświadczenie lub inny dokument wystawiony przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej poświadczającej zgodność działań wykonawcy o stosowaniu zasad systemu HACCP,
lub
Aktualny akredytowany certyfikat spełnienia wymagań normy ISO 22000:2005 lub zasad HACCP wydany przez jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację krajowej jednostki akredytacyjnej lub jednostki notyfikowanej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o którym mowa w pkt 2.1. lit. a SIWZ, zamawiający żąda od wykonawcy: jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz zależnie od instytucji sprawującej nadzór (Inspekcja Weterynaryjna lub Inspekcja Sanitarna):
decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres działalności, w tym rodzaju produktów pochodzenia zwierzęcego, które mają być produkowane w tym zakładzie, zgodnie z ustawą z 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 242) lub
decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o dopuszczeniu zakładu do produkcji i jego kwalifikacji do handlu na rynek krajowy, zgodnie z ustawą z dnia 11.03.2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1539 z późn. zm. )
lub
decyzję właściwego PPIS dotyczącą zatwierdzenia zakładu w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z wymaganiami określonymi ustawie z dn. 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 149)
lub
zaświadczenie o wpisie do rejestru/zatwierdzeniu, stosownie do działalności wydane przez właściwą jednostkę nadzorującą (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem wezwania do złożenia dokumentów)
2. W zakresie prawidłowego wdrożenia i funkcjonowania zasad systemu HACCP:
Protokół z ostatnio przeprowadzonej przez Inspekcję Sanitarną (jeśli podlega nadzorowi) kontroli sanitarnej, w roku 2017 lub 2016 (jeśli nie odbyła się w roku 2017) wraz z arkuszem klasyfikacyjnym potwierdzającym prawidłowe wdrożenie zasad systemu HACCP (ocena: P lub WP) (lub innym zapisem potwierdzającym stosowanie procedur na zasadach HACCP),
lub
Protokół z ostatnio przeprowadzonej przez Inspekcję Weterynaryjną (jeśli podlega nadzorowi) kontroli w roku 2017 lub 2016 (jeśli się nie odbyła w roku 2017) z zapisem potwierdzającym stosowanie procedur na zasadach HACCP),
lub
Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem wezwania do złożenia dokumentów) zaświadczenie lub inny dokument wystawiony przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej poświadczającej zgodność działań wykonawcy o stosowaniu zasad systemu HACCP,
lub
Aktualny akredytowany certyfikat spełnienia wymagań normy ISO 22000:2005 lub zasad HACCP wydany przez jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację krajowej jednostki akredytacyjnej lub jednostki notyfikowanej.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego Pakiet nr 1-18.
3. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Druk Oferta.
4 oświadczenia lub dokumenty potwierdzających spełnienie wymagań określonych w SIWZ
4.1. dot. Pakietów 5, 6, 7, 8, 12,14,15.
UWAGA: Producenci pierwotni i dostawy bezpośrednie:
w przypadku Pakietów 5, 6, 7, 8, 12,14,15 i posiadania statusu producenta pierwotnego i/lub podmiotu realizującego dostawy bezpośrednie (zgodnie z rozporządzeniem MZ z dn. 6 VI 2007 r. w sprawie dostaw bezpośrednich środków spożywczych – Dz. U. Nr 112 z 2007 r. poz. 774) Wykonawca złoży oświadczenie o stosowaniu dobrej praktyki rolniczej (GAP), dobrej praktyki produkcyjnej (GMP) i dobrej praktyku higienicznej (GHP), zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
4.2. dot. Pakiet nr 4 (pieczywo) - wykonawca przedłoży wyniki badań laboratoryjnych z roku 2016 lub 2017:
- chemicznych na obecność kadmu i ołowiu, na min. 3 produkty wymienione w w/w pakiecie
- mikrobiologicznych z powierzchni produkcyjnych (ogólna liczba drobnoustrojów, Enterobakteriaceae)
- przedstawić informację o wartości odżywczej i zawartości soli produktów wymienionych w Pakiecie nr 4.
4.3.dot. Pakiet nr 10 (jajka) – wykonawca przedłoży ostatni wynik badania z 2017 r w kierunku Salmonella na fermie, z której dostarczane będą jaja.
4.4. dot. Pakiety nr 14,15 (warzywa) – wykonawca przedłoży wyniki badań laboratoryjnych na zawartość ołowiu i kadmu z roku 2016 lub 2017 – na min. 1 pozycje (w każdym Pakiecie).
5. Oświadczenie o dopuszczeniu środka transportu wraz z dokumentami potwierdzanie to dopuszczenie(tj. decyzje właściwego Inspektora Sanitarnego) lub zaświadczenie o dopuszczeniu środka transportu, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem wezwania do złożenia dokumentów) - załącznik nr 6 do SIWZ.
6. Oświadczenie dotyczące wymagań jakościowych oraz oświadczenie, że każdy dostarczony artykuł jest wyprodukowany z właściwymi normami branżowymi - załącznik nr 8 do SIWZ.
7. Oświadczenie rolnika ryczałtowego (jeśli dotyczy) - załącznik nr 9 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Druk Oferta.
2. Formularz asortymentowo- cenowy oferty - załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Oświadczenie wstępne potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Załącznik nr 3 do SIWZ.
5. Ewentualne pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie
a)zmiany numeru katalogowego produktu,
b)zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
c)wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego,
d) zmiany warunków płatności lub sposobu finansowania umowy,
e) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie stawka podatku VAT, wartość podatku VAT oraz wartość brutto, wartość netto pozostaje stała przez cały czas trwania umowy.
f) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa,
g) opóźnień w realizacji umowy o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy,
h) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
i) wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
j) zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenie/wydłużenie) lub terminów płatności,
k) wstrzymaniem/przerwaniem wykonania przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego,
l) niewykorzystania wartości umowy przez okres 12 m-cy od daty zawarcia umowy, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy.
m) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
n) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę
|
IV 4 4 data |
2017-06-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 1 – artykuły spożywcze różne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 2- artykuły spożywcze różne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 3 – artykuły spożywcze różne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 4 – pieczywo
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 5 – warzywa zielone
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 6 – owoce
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 7 – warzywa kiszone
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 8 – pieczarki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 9 – ryby
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 10 – jaja
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 11 – woda mineralna
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 12 – owoce cytrusowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 13
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 13 – mrożonki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Paiet nr 15
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 14 – warzywa świeże
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 15
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 15 – warzywa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 16
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakietu nr 16- nabiał /mleko, masło, twaróg/
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 17
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakietu nr 17 - nabiał / jogurty, śmietana, sery, masło, mleko, twarożek/
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 18
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 18– nabiał / pozostałe produkty mleczne/
|
| |