Data publikacji |
2017-05-31 |
Data zakończenia |
2017-06-08 00:00:00 |
Instytucja |
Przedszkole Samorządowe Nr 30 im. Jana Pawła II "Radosne" w Białymstoku |
Miejscowość |
Białystok |
Województwo |
podlaskie |
Branża |
- Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- Warzywa przetworzone,
- Produkty mleczarskie,
- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
- Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
522339-N-2017 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
150000008, 151000009, 158100009, 153311008, 32200009, 155000003, 31425003 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
GuidZP400 |
40b8fb0d-86ec-4f0a-8336-6f1abe0abb08
|
Biuletyn |
522339-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Przedszkole Samorządowe Nr 30 im. Jana Pawła II "Radosne" w Białymstoku
|
Regon |
5003284000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piastowska
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15207
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
85 74 13 382
|
Zamawiajacy fax |
85 74 13 328
|
Zamawiajacy email |
ps30@um.bialystok.pl
|
Adres strony url |
przedszkole-radosne.piasta.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
ACTUS Zamówienia Publiczne Daniel Ambrożej tel. 601611353
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
przedszkole-radosne.piasta.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Piastowska 1A, 15-207 Białystok
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa artykułów spożywczych
|
Numer referencyjny |
ZP-1/PS30/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
2
|
Maksymalna liczba czesci |
2
|
Zastrzega prawo grup czesci |
10
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby bieżącego żywienia w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia został określony w następujących częściach: Cz. 1 – mięso i przetwory mięsne, Cz. 2 – mrożone warzywa, owoce, ryby, Cz. 3 – nabiał, Cz. 4 – pieczywo i wyroby piekarnicze, Cz. 5 – warzywa i owoce, Cz. 6 – artykuły suche, Cz. 7 – ziemniaki, Cz. 8 – mleko, Cz. 9 – słodycze i wyroby cukiernicze, Cz. 10 – jaja kurze.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający z uwagi na możliwość m.in. uzyskania oszczędności z tytułu absencji osób objętych żywieniem, przewiduje dostawy dodatkowe w zależności od potrzeb, które nie przekroczą 30 % wartości zamówienia podstawowego udzielonego na warunkach niniejszej SIWZ stosownie do postanowień art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP
|
Data zakonczenia |
2017-12-29T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach, gdy:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, której nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie jest to zawinione przez Strony,
2) w celu prawidłowego wykonania umowy niezbędna i konieczna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania przez Wykonawcę, czego nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie jest to zawinione przez Strony,
3) niezbędna i konieczna jest zmiana terminu wykonania umowy ze względu na zaistnienie okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, których nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie są one zawinione przez Strony, w szczególności zmian w harmonogramie roku szkolnego,
4) zmiany miejsca dostawy ze względu na zmiany organizacyjne po stronie Zamawiającego,
5) zmiany danych teleadresowych Zamawiającego lub Wykonawcy,
6) zmiany rachunku bankowego Wykonawcy,
w zakresie ceny umownej:
7) ceny jednostkowe towarów mogą być waloryzowane nie częściej niż co kwartał, a podstawą waloryzacji będzie faktyczny wzrost cen za ubiegły kwartał zgodnie ze wskazaniem wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłaszanych przez Prezesa GUS. Waloryzacja przysługuje Wykonawcy w sytuacji jeżeli podany wzrost cen w kwartale osiągnie co najmniej 3%. Zmiany cen w/w mogą być dokonywane tylko w formie pisemnej,
8) ze względu na zaistnienie okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy, których nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie są one zawinione przez Strony, o ile Zamawiający dysponuje odpowiednimi środkami finansowymi.
|
IV 4 4 data |
2017-06-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
16:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
MIĘSO I PRZETWORY MIĘSNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zamawiający przewiduje zamówienie częściowe w trakcie realizacji zamówienia. Podane w załączniku do SIWZ (plik EXCEL) ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
MROŻONE WARZYWA, OWOCE, RYBY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zamawiający przewiduje zamówienie częściowe w trakcie realizacji zamówienia. Podane w załączniku do SIWZ (plik EXCEL) ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
NABIAŁ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zamawiający przewiduje zamówienie częściowe w trakcie realizacji zamówienia. Podane w załączniku do SIWZ (plik EXCEL) ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
PIECZYWO I WYROBY PIEKARNICZE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zamawiający przewiduje zamówienie częściowe w trakcie realizacji zamówienia. Podane w załączniku do SIWZ (plik EXCEL) ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
WARZYWA I OWOCE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331100-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zamawiający przewiduje zamówienie częściowe w trakcie realizacji zamówienia. Podane w załączniku do SIWZ (plik EXCEL) ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
ARTYKUŁY SUCHE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zamawiający przewiduje zamówienie częściowe w trakcie realizacji zamówienia. Podane w załączniku do SIWZ (plik EXCEL) ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
ZIEMNIAKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03220000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zamawiający przewiduje zamówienie częściowe w trakcie realizacji zamówienia. Podane w załączniku do SIWZ (plik EXCEL) ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
MLEKO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zamawiający przewiduje zamówienie częściowe w trakcie realizacji zamówienia. Podane w załączniku do SIWZ (plik EXCEL) ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
SŁODYCZE I WYROBY CUKIERNICZE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zamawiający przewiduje zamówienie częściowe w trakcie realizacji zamówienia. Podane w załączniku do SIWZ (plik EXCEL) ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
JAJA KURZE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zamawiający przewiduje zamówienie częściowe w trakcie realizacji zamówienia. Podane w załączniku do SIWZ (plik EXCEL) ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy.
|
| |