GuidZP400 |
48822350-db5e-40f4-b680-eadf43dfc6ae
|
Biuletyn |
512416-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Rynku Rolnego
|
Regon |
622243400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Karolkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01207
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 661 72 72
|
Zamawiajacy fax |
22 376 73 79
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@arr.gov.pl
|
Adres strony url |
www.arr.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Program Operacyjny Europejskiego Funduszu Pomocy Najbardziej Potrzebującym - Pomoc Żywnościowa 2014-2020 (Operacja III Pomoc techniczna)
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Agencja płatnicza
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.arr.gov.pl/o-arr/przetargi/ogloszenia
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.arr.gov.pl/o-arr/przetargi/ogloszenia
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci elektronicznej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa (wejście główne, 1 piętro, Kancelaria)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedłużenie usługi subskrypcji dla oprogramowania RED HAT oraz świadczenie usługi wsparcia technicznego dla infrastruktury HP BLADE SYSTEM
|
Numer referencyjny |
16/2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci |
2
|
Zastrzega prawo grup czesci |
część 1 - Przedłużenie usługi subskrypcji dla oprogramowania RED HAT, zgodne z Rozdziałem II pkt 2 ppkt 1) SIWZ, część 2 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu informatycznego – elementów infrastruktury HP BLADE SYSTEM, zgodne z Rozdziałem II pkt 2 ppkt 2) SIWZ
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Kod CPV: 48.62.00.00-0 Systemy operacyjne, 72.59.10.00-4 Rozszerzanie umów serwisowych.
2. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Zadanie częściowe nr 1 – przedłużenie usługi subskrypcji na posiadane i używane przez Zamawiającego oprogramowanie Red Hat (na poziomie standard), wyszczególnione w załączniku nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy (IPU – załącznik nr 6a do SIWZ), realizowane na zasadach określonych w § 5 IPU, świadczone przez okres 12 miesięcy od daty określonej w § 2 ust. 2 IPU.
Świadczenie usługi nastąpi zgodnie z następującym harmonogramem:
a) Etap I – w okresie pomiędzy uruchomieniem usługi (zgodnie z § 2 ust. 2 IPU) a 31.12.2017 r.,
b) Etap II – w okresie pomiędzy 01.01.2018 r. a ostatnim dniem przypadającym na koniec 12-miesięcznego okresu świadczenia usługi, tj. do dnia 18.08.2018 r.
2) Zadanie częściowe nr 2 – świadczenie usługi wsparcia technicznego dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu informatycznego – elementów infrastruktury HP BLADE SYSTEM (dalej jako Sprzęt), wyszczególnionego w załączniku nr 1 do IPU (załącznik nr 6b do SIWZ), dotyczącego działania, instalacji i konfiguracji Sprzętu, realizowane na zasadach określonych w § 5 IPU, obejmujące w szczególności wykupienie przez Wykonawcę dla Zamawiającego u producenta lub autoryzowanego polskiego przedstawiciela serwisowego ww. producenta Sprzętu usługi HPE Proactive Hardware Support 6 Hr, Call to Repair dla Sprzętu i zapewnienie Zamawiającemu możliwości korzystania z ww. usługi, w tym zgłaszania wykrytych awarii i/lub błędów Sprzętu jako producentowi, świadczone przez okres 12 miesięcy od daty określonej w § 2 ust. 2 IPU.
Świadczenie usługi nastąpi zgodnie z następującym harmonogramem:
a) Etap I – w okresie pomiędzy uruchomieniem usługi (zgodnie z § 2 ust. 2 IPU) a 31.12.2017 r.,
b) Etap II – w okresie pomiędzy 01.01.2018 r. a ostatnim dniem przypadającym na koniec 12-miesiecznego okresu świadczenia usługi, tj. do dnia 27.06.2018 r.
3. Szacunkowa wartość zamówienia to 259 993,75 zł netto, w tym:
1) na zadanie częściowe nr 1: 83 351,24 zł netto,
2) na zadanie częściowe nr 2: 176 642,51 zł netto.
|
Cpv glowny przedmiot |
48620000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
259993,75
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
zadanie częściowe nr 1:
Świadczenie usługi nastąpi zgodnie z następującym harmonogramem:
a) Etap I – w okresie pomiędzy uruchomieniem usługi (zgodnie z § 2 ust. 2 IPU) a 31.12.2017 r.,
b) Etap II – w okresie pomiędzy 01.01.2018 r. a ostatnim dniem przypadającym na koniec 12-miesięcznego okresu świadczenia usługi, tj. do dnia 18.08.2018 r.
zadanie częściowe nr 2:
Świadczenie usługi nastąpi zgodnie z następującym harmonogramem:
a) Etap I – w okresie pomiędzy uruchomieniem usługi (zgodnie z § 2 ust. 2 IPU) a 31.12.2017 r.,
b) Etap II – w okresie pomiędzy 01.01.2018 r. a ostatnim dniem przypadającym na koniec 12-miesiecznego okresu świadczenia usługi, tj. do dnia 27.06.2018 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
1. Zamawiający uzna, że Wykonawca, składający ofertę na zadanie częściowe nr 1, spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej adekwatne do przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto (słownie sto tysięcy złotych).
2. Zamawiający uzna, że Wykonawca, składający ofertę na zadanie częściowe nr 2, spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej adekwatne do przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych).
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów (dotyczy warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w rozdziale VIII SIWZ), niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Więcej informacji w rozdziale XII SIWZ - KORZYSTANIE Z ZASOBÓW INNYCH PODMIOTÓW W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
Wykonawcy składający ofertę na więcej niż jedną część powinni posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę o najwyższej wartości spośród wartości określonych dla części, o które się ubiegają.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 2 i 3 Rozdział VIII SIWZ musi spełniać co najmniej jeden wykonawca samodzielnie lub wszyscy wykonawcy łącznie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawca, składający ofertę na zadanie częściowe nr 2, spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (słownie: dwie) usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. polegające na serwisie serwerów pracujących w środowisku wysokiej dostępności zbudowanym w oparciu o rozwiązania HP BLADE SYSTEM, każda o wartości min. 230 000,00 złotych brutto (słownie: dwieście trzydzieści tysięcy złotych).
Więcej informacji w rozdziale XII SIWZ - KORZYSTANIE Z ZASOBÓW INNYCH PODMIOTÓW W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 2 i 3 Rozdział VIII SIWZ musi spełniać co najmniej jeden wykonawca samodzielnie lub wszyscy wykonawcy łącznie.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
UWAGA 1: W przypadku podania wartości usług w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
UWAGA 2: W przypadku wykazania usług, realizowanych w oparciu o umowę nie zakończoną przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, Zamawiający uwzględni wartość tej ich części, która do upływu ww. terminu została faktycznie zrealizowana.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający oceni, czy wobec Wykonawcy istnieją podstawy wykluczenia określone w rozdziale IX SIWZ na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, którego wzór stanowi załącznik nr 5a i 5b do SIWZ (oświadczenie składa Wykonawca w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert), a także na podstawie samodzielnie pobranych przez Zamawiającego informacji z baz danych, uzyskanych w oparciu o dane Wykonawcy zamieszczone w formularzu ofertowym (w szczególności nr KRS/CEiDG). Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zadanie częściowe nr 1:
W celu wykazania spełniania warunku określonego w rozdziale VIII pkt 2 SIWZ Wykonawca składa dokument lub dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).
Zadanie częściowe nr 2:
W celu wykazania spełniania warunku określonego w rozdziale VIII pkt 3 SIWZ Wykonawca składa:
1) W odniesieniu do warunku określonego w rozdziale VIII pkt 3 ppkt a) SIWZ – wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 4 do SIWZ).
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 4 ppkt 1), zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
2) W odniesieniu do warunku określonego w rozdziale VIII pkt 3 ppkt b) SIWZ - dokument lub dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda od każdego Wykonawcy składającego ofertą na zadanie częściowe nr 1 wniesienia wadium w wysokości 2500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert.
2. Zamawiający żąda od każdego Wykonawcy składającego ofertą na zadanie częściowe nr 2 wniesienia wadium w wysokości 5200,00 PLN (słownie: pięć tysięcy dwieście złotych) przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Agencji Rynku Rolnego w I Oddziale Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7, nr 82 1130 1017 0200 0000 0025 4235, z dopiskiem – wadium – numer sprawy 16/2017, zadanie nr.... Za datę wpłaty przyjmuje się datę uznania rachunku ARR;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
4. W przypadku wadium wnoszonego w formach wymienionych w ust. 2 lit. b)–e) treść dokumentu wadialnego musi zawierać wszystkie zobowiązania wynikające z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
5. Zaleca się, aby kopia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 lit. b)–e) została trwale złączona z ofertą, natomiast oryginał został dostarczony Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. Brak wniesienia wadium lub wadium wniesione w jednej z form, o których mowa w ust. 2 lit. b)–e), nie zawierające zobowiązań, o których mowa w ust. 3 wyżej - spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy (na podst. art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy). Wadium w formie poręczeń i gwarancji (bezwarunkowych, nieodwołalnych, na pierwsze pisemne żądanie, z ważnością na okres terminu związania ofertą) należy dołączyć do oferty
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-06-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę wraz z dokumentami należy złożyć w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
|
IV 4 5 okres |
30
|