Dostawa wraz z montażem mebli biurowych do pomieszczeń zlokalizowanych w budynku ratusza w Żelechowie

Data publikacji 2017-05-31
Data zakończenia 2017-06-08 00:00:00
Instytucja Urząd Miejski w Żelechowie
Miejscowość Żelechów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 522315-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych wraz z ich transportem, montażem i ustawieniem w pomieszczeniach zlokalizowanych w budynku ratusza położonym przy ul. Rynek 1 w Żelechowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ. Rozładunek może być realizowany w godzinach 8:00-16:00.
Zaoferowane meble muszą: być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, nadawać się do użytkowania zgodnie z ich funkcją i przeznaczeniem, niezwłocznie po ich ustawieniu lub zamontowaniu w wyznaczonym pomieszczeniu.
W zakresie zamówienia wymaga się od WYKONAWCY, w szczególności: dostarczenia fabrycznie nowych (nieużywanych) mebli, wolnych od wad technicznych i prawnych,
rozpakowania, zmontowania, ustawienia (zamontowania) mebli, a także usunięcia wszelkich powstałych w wyniku tych czynności odpadów i nieczystości,
udzielenia gwarancji jakości nie krótszej niż 36 i nie dłuższej niż 60 miesięcy, obejmującej wszelkie wady konstrukcyjne i materiałowe dostarczonych mebli, licząc od dnia ich odebrania przez ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby wszystkie elementy objęte dostawą i montażem posiadały parametry techniczne, funkcjonalne i estetyczne nie gorsze niż opisane w szczegółowej specyfikacji stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dcb8b20f-9256-47d8-a15b-dc3d9b5de662
Biuletyn 522315-N-2017
Zamawiajacy nazwa Urząd Miejski w Żelechowie
Regon 53057700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 47
Zamawiajacy miejscowosc Żelechów
Zamawiajacy kod pocztowy 08430
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 25 754 11 44
Zamawiajacy fax 25 754 11 44
Zamawiajacy email zelechow@interia.pl
Adres strony url www.zelechow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zelechow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zelechow.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z montażem mebli biurowych do pomieszczeń zlokalizowanych w budynku ratusza w Żelechowie
Numer referencyjny WP.ZPI.271.9.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych wraz z ich transportem, montażem i ustawieniem w pomieszczeniach zlokalizowanych w budynku ratusza położonym przy ul. Rynek 1 w Żelechowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ. Rozładunek może być realizowany w godzinach 8:00-16:00. Zaoferowane meble muszą: być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, nadawać się do użytkowania zgodnie z ich funkcją i przeznaczeniem, niezwłocznie po ich ustawieniu lub zamontowaniu w wyznaczonym pomieszczeniu. W zakresie zamówienia wymaga się od WYKONAWCY, w szczególności: dostarczenia fabrycznie nowych (nieużywanych) mebli, wolnych od wad technicznych i prawnych, rozpakowania, zmontowania, ustawienia (zamontowania) mebli, a także usunięcia wszelkich powstałych w wyniku tych czynności odpadów i nieczystości, udzielenia gwarancji jakości nie krótszej niż 36 i nie dłuższej niż 60 miesięcy, obejmującej wszelkie wady konstrukcyjne i materiałowe dostarczonych mebli, licząc od dnia ich odebrania przez ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby wszystkie elementy objęte dostawą i montażem posiadały parametry techniczne, funkcjonalne i estetyczne nie gorsze niż opisane w szczegółowej specyfikacji stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt.7 – Ustawy Pzp. 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy, dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego na dodatkowe dostawy , których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększanie bieżących dostaw i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zwiększenie zakresu ww. dostaw może dotyczyć branży meblarskiej według powyższych zapisów. 2. Ww. dostawy zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy lub aneksu do dotychczasowej umowy, na podstawie opracowanego przez Wykonawcę i przyjętego przez Zamawiającego kosztorysu ofertowego.
Okres w dniach 50
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1 p.z.p., albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p., przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego do oferty należy załączyć karty katalogowe, szkice, rysunki wraz ze zdjęciami wyrobu potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów technicznych.
Czy wadium 1
Wadium Przystępując do niniejszego postępowania każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium wysokości 4.000,00 zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale IX SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1. Zmiana lub uzupełnienie umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) zmiany terminu realizacji zamówienia i/lub wartości umowy - w sytuacji gdy zmiana ta wynika z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub wystąpienia dodatkowych dostaw, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy p.z.p.
IV 4 4 data 2017-06-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być napisana w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem oraz podpisana przez osobę upoważniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji wynikającymi z odpi
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)