Zakup wraz z dostawą mebli do Domu Studenckiego nr 2 Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie

Data publikacji 2017-05-31
Data zakończenia 2017-06-08 00:00:00
Instytucja Akademia Wychowania Fizycznego im.Bronisława Czecha
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 522244-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup wraz z dostawą mebli do Domu Studenckiego nr 2 Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 312a78a6-8814-4bc5-877b-54104e8e3ed6
Biuletyn 522244-N-2017
Zamawiajacy nazwa Akademia Wychowania Fizycznego im.Bronisława Czecha
Regon 32784700000
Zamawiajacy adres ulica al. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 78
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31571
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 012 683 15 16
Zamawiajacy fax 012 648 12 10
Zamawiajacy email anna.gardowska@awf.krakow.pl
Adres strony url www.awf.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia wyższa
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.awf.krakow.pl
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pomoca posłańca, kurierem lub za pomocą operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademia Wychowania Fizycznego im Bronisława Czecha al. Jana Pawła II 78 31-571 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą mebli do Domu Studenckiego nr 2 Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie
Numer referencyjny K-2.381/11/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup wraz z dostawą mebli do Domu Studenckiego nr 2 Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-07-20T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej . Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dla zadania częściowego nr 2 – szczegółowy opis oferowanych krzeseł i foteli obrotowych, wraz z określeniem parametrów technicznych i zdjęciem
Inne dokumenty niewymienione 1 Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ) 2 Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną. 3 Projekt umowy – załącznik nr 6 do SIWZ 4 Dowód wniesienia wadium – dla zadania częściowego nr 1 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej zaleca się dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu bankowego. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu należy złożyć w Sekcji Zamówień Publicznych, a kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dołączyć do oferty 5 Kosztorys ofertowy – załącznik 2A do SIWZ
Czy wadium 1
Wadium 13.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 2 600.00 PLN (słownie: dwa tysiące sześćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: nie przewiduje się wnoszenia wadium 13.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2017-06-08 do godz. 09:00.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 1. zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na: - warunki atmosferyczne, - inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. „siłę wyższą.” 2. Strony dopuszczają zmianę umowy w przypadku, gdy oferowane elementy/części mebli lub krzeseł nie są i nie będą dostępne na rynku lub zaprzestano ich produkcji. W takim przypadku Wykonawca może zaproponować nowocześniejsze zamienniki o lepszych parametrach technicznych w niezmienionej cenie w stosunku do oferty. Wykonawca winien pisemnie poinformować Zamawiającego o konieczności zmiany oraz dostarczyć pisemne potwierdzenie producenta lub dystrybutora o wycofaniu towaru z rynku. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-06-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia meblowego do Domu Studenckiego nr 2 AWF w Krakowie
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-07-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia meblowego do Domu Studenckiego nr 2 AWF w Krakowie . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 90,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)