„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach Projektu „Integracja przemysłu i edukacji - kontynuacja”

Data publikacji 2017-05-31
Data zakończenia 2017-06-08 00:00:00
Instytucja Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 522180-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez Wykonawcę fabrycznie nowego nieużywanego, nierefabrykowanego i nieregenerowanego oraz nienaprawianego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem – zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz na warunkach stawianych przez Zamawiającego – na potrzeby Projektu „Integracja przemysłu i edukacji - kontynuacja” współfinansowanego ze środków pochodzących z Unii Europejskiej. Dostawa ww. sprzętu komputerowego z oprogramowaniem służą doposażeniu Pracowni Mechatronicznej w ŁCDNiKP w Łodzi.
Zamówienie obejmuje:
- dostawę 9 sztuk komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem: system operacyjny oraz pakiet biurowy
- dostawę 9 sztuk monitorów LCD z akcesoriami,
- dostawę 1 sztuki projektora z akcesoriami,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 628ad80a-ff79-4445-8091-5a25d9152574
Biuletyn 522180-N-2017
Zamawiajacy nazwa Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego
Regon 47139038700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kopcińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90142
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 783 378
Zamawiajacy fax 426 780 798
Zamawiajacy email oluna@poczta.fm
Adres strony url http://bip.wckp.lodz.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Integracja przemysłu i edukacji - kontynuacja
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.wckp.lodz.pl/index.php?id=103
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.wckp.lodz.pl/index.php?id=103
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny drogą pocztową lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego ul. Kopcińskiego 29, 90 - 142 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach Projektu „Integracja przemysłu i edukacji - kontynuacja”
Numer referencyjny IPE/2/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez Wykonawcę fabrycznie nowego nieużywanego, nierefabrykowanego i nieregenerowanego oraz nienaprawianego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem – zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz na warunkach stawianych przez Zamawiającego – na potrzeby Projektu „Integracja przemysłu i edukacji - kontynuacja” współfinansowanego ze środków pochodzących z Unii Europejskiej. Dostawa ww. sprzętu komputerowego z oprogramowaniem służą doposażeniu Pracowni Mechatronicznej w ŁCDNiKP w Łodzi. Zamówienie obejmuje: - dostawę 9 sztuk komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem: system operacyjny oraz pakiet biurowy - dostawę 9 sztuk monitorów LCD z akcesoriami, - dostawę 1 sztuki projektora z akcesoriami,
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Termin realizacji: do 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Zamawiający zwraca uwagę, iż wyżej podany termin realizacji zamówienia jest terminem ostatecznym, zgodnym z potrzebami Projektu. Jednakże, termin realizacji zamówienia został również uznany za jedno z kryteriów oceny ofert – szczegóły w SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania zdolnością techniczną oraz potencjałem kadrowym. Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania zdolności zawodowej rozumianej jako doświadczenie zawodowe w realizacji dostaw podobnych z przedmiotem zamówienia. Wykonawca spełni warunek dotyczący posiadania zdolności zawodowej, o którym mowa powyżej jeżeli wykaże, że: dysponuje doświadczeniem zawodowym w postaci realizacji podobnych usług, niezbędnym do realizacji zamówienia publicznego Warunkiem udziału w postępowaniu w tym przypadku jest wykazanie, iż Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego, elektronicznego lub oprogramowania komputerowego o wartości nie mniejszej niż 20000,00 zł brutto każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, b) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, c) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. d) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; e) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oczekuje złożenia wraz z ofertą jedynie oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy, stanowiącego wstępne potwierdzenie że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Warunkiem udziału w postępowaniu w tym przypadku jest wykazanie, iż Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego, elektronicznego lub oprogramowania komputerowego o wartości nie mniejszej niż 20000,00 zł brutto każda. W celu wykazania spełniania ww. warunku, Wykonawca którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza (zgodnie z art. 24aa ustawy) zostanie wezwany do przedstawienia następujących dokumentów: a) wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw z podaniem przedmiotu umowy, daty wykonania umowy oraz nazwy odbiorcy. Wzór oświadczenia (wykazu) stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. b) dowody, że dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w tym m.in.: - referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, lub - oświadczenie Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji, UWAGA: Złożenie przez Wykonawców ww. dokumentów wraz z ofertą nie jest wymagane, aczkolwiek ich dołączenie pozwoli Zamawiającemu na szybsze zakończenie formalności prowadzących do wyboru oferty najkorzystniejszej. Złożenie wymaganych dokumentów wraz ofertą pozostawia się do dyspozycji Wykonawców.
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-06-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Gwarancja jakości
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)