70/ZP/17 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 209 000 euro na dostawę wyrobów medycznych dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi.

Data publikacji 2017-05-31
Data zakończenia 2017-06-08 00:00:00
Instytucja Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 521960-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych, wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych w załączniku nr 2a do SIWZ.
2.Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 3 miesięcy (pakiet 1 - 5) i 6 miesięcy (pakiet 6 - 7) i służą do obliczania ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu wynikającej z braku zapotrzebowania.
Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3.Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 pakietów. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane pakiety. Oferta dla swojej ważności w danym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na pozycje w ramach pakietów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 84d753a3-5429-4ea6-9eb7-78b542b3f654
Biuletyn 521960-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
Regon 29540300000
Zamawiajacy adres ulica Pabianicka
Zamawiajacy adres numer domu 62
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 93-513
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 6895911, 42 6895910, 42 6895819, 42 6895404
Zamawiajacy fax 42 6895409
Zamawiajacy email przetargi@kopernik.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.kopernik.lodz.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.kopernik.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62, 93 - 513 Łódź, Kancelaria Szpitala
Nazwa nadana zamowieniu 70/ZP/17 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 209 000 euro na dostawę wyrobów medycznych dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi.
Numer referencyjny 70/ZP/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych, wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych w załączniku nr 2a do SIWZ. 2.Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 3 miesięcy (pakiet 1 - 5) i 6 miesięcy (pakiet 6 - 7) i służą do obliczania ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu wynikającej z braku zapotrzebowania. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3.Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 pakietów. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane pakiety. Oferta dla swojej ważności w danym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na pozycje w ramach pakietów.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin wykonania zamówienia: przedmiot zamówienia dostarczany będzie przez Wykonawcę sukcesywnie przez okres: a)3 miesiące od daty podpisania umowy – Pakiety nr 1 - 5, b)6 miesięcy od daty podpisania umowy – Pakiety nr 6 - 7
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu: A\ Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) oryginalne ulotki producenta, katalogi, ulotki o produkcie, karty danych technicznych w języku polskim potwierdzające wymagane parametry oferowanego przedmiotu zamówienia (jeśli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski) – w zakresie niezbędnym do oceny parametrów bezwzględnie wymaganych ( nie ocenianych) określonych w załączniku nr 2a do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione FORMULARZ OFERTOWY – załącznik nr 2 i 2a do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej. Pełnomocnictwo należy złożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej. Oświadczenie Wykonawcy dot. wyrobów medycznych – Załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające wymagane parametry w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietów 2 – 6 - w zakresie niezbędnym do oceny parametrów wskazanych w Rozdziale XX zawiera Załącznik nr 2a do SIWZ – w tym zakresie oświadczenie nie podlega uzupełnieniu.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Szczegółowy opis przewidywanych zmian zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy (w szczególności § 7, 8)
IV 4 4 data 2017-06-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Igła do portu naczyniowego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zawiera złącznik nr 2A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakietnr 2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis 1) Jednorazowy trokar 2) Jednorazowa kaniula szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis 1) Jednorazowy trokar 2) Jednorazowa kaniula szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Jednorazowy trokar
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis 1) Opaska żołądkowa 2) Jednorazowy manipulator szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis 1) Zestaw do drenażu pasywnego 2) Dren silikonowy 3) Worek zbiorczy do drenu 4) Uchwyt do przymocowania worka szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Strzykawki do przygotowania i podaży leków cytostatycznych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2A do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)