1.Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa odczynników chemicznych do realizacji projektu p.n.: „Nanomateriały o ściśle zdefiniowanej architekturze - projektowanie, synteza, właściwości” finansowanego w ramach programu MAESTRO, realizowanego przez jednostki organizacyjne Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej.
2.Opis wymaganych minimalnych parametrów asortymentu składającego się na zamówienie zamieszczono w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji. Został sporządzony na podstawie analizy dostaw wykonanych w okresie ostatnich 24 miesięcy.
3.Analiza dostaw realizowanych w latach ubiegłych kształtuje się na poziomie ok. 50%. Z uwagi na specyfikę prowadzonej działalności niejednokrotnie zachodzi konieczność zmiany odczynników
i zastąpienia produktami nowymi lub innymi należącymi do tej kategorii. W związku z tym Zamawiający zastrzega sobie prawo:
a)dokonania zmian ilościowych przedmiotu zamówienia,
b) ograniczenia przedmiotu zamówienia ze względu na potrzeby, których nie jest w stanie ściśle przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania,
c) nabycia innych odczynników niż określone w Załączniku nr 2, których wykorzystanie okaże się niezbędne oraz nowych odczynników, które zastąpiły dotychczas stosowane, dostępne
w katalogu Wykonawcy.
Z zastrzeżeniem, że łączna wartość zamawianych odczynników nie przekroczy kwoty umowy, ustalonej na podstawie przyjętej najkorzystniejszej oferty.
4.Podstawą ustalenia ceny odczynników, o których mowa w pkt. 2. pkt c) będą ceny odczynników wyszczególnione w ogólnodostępnym katalogu produktów, na stronie internetowej Wykonawcy, do których będzie miał zastosowanie rabat (upust) zaoferowany przez Wykonawcę w postępowaniu.
5.Wykonawca, który powołuje się na produkty równoważne wyszczególnione w Arkuszu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 2), zobowiązany jest:
a) wykazać, poprzez złożenie karty katalogowej, że oferowane przez niego odczynniki (każdy
z osobna) spełniają wymagania pozwalające na kontynuację badań Zamawiającego bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności (procedur), w tym np. kalibracji urządzeń,
b) wykazać, że nie spowodują zwiększenia kosztów z tytułu konieczności nabycia dodatkowych odczynników i innych materiałów zużywalnych,
c) przyjąć na siebie odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu powstałe w wyniku używania zaoferowanych i dostarczonych odczynników równoważnych, na podstawie opinii wydanej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu.
6.Termin ważności (przydatności) każdego dostarczonego odczynnika chemicznego (w dniu dostawy do Zamawiającego) nie może być krótszy niż 3/4 okresu określonego przez producenta.
7.Odczynniki chemiczne winny pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej (pkt 2 Formularza ofertowego).
8.Pod pojęciem dostawy należy rozumieć dostarczenie asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w miejsce wskazane przez pracownika danej jednostki Wydziału Chemicznego PŁ. Koszt transportu wraz z ubezpieczeniem ponosi Wykonawca. Do dostarczonych odczynników Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego udostępnienia Zamawiającemu kart charakterystyki substancji niebezpiecznych, wraz z każdorazową dostawą, z zastrzeżeniem przypadków gdy dostarczenie karty charakterystyki dla w/w substancji i preparatów nie jest wymagane. Oznakowania opakowań zewnętrznych produktu informującą o temperaturze transportu i przechowywania.
9.Zamawiający oświadcza, że środki niebezpieczne będą używane jedynie do prowadzenia badań naukowych i zajęć dydaktycznych. Powyższe oświadczenie jest podstawą do nieobciążania kaucją za opakowania po odczynnikach chemicznych (Podstawa prawna – ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach [Dz.U. 2013 nr 0 poz. 21 2014.01.01 z późn. zm.]).
10. Zamawiający wymaga, aby do formy pisemnej oferty Wykonawca dołączył nośnik (np. płyta CD/DVD) z wypełnionym formularzem asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
w formacie XLS oraz wskazał stronę internetową z katalogiem wszystkich dostępnych produktów wraz z cenami
|
GuidZP400 |
b2d8700b-5e9a-41a8-8edf-1e478f52f207
|
Biuletyn |
521974-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Łódzka Wydział Chemiczny
|
Regon |
158300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żeromskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
116
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90924
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 631 38 68
|
Zamawiajacy fax |
42 631 28 79
|
Zamawiajacy email |
urszula.zalog@p.lodz.pl
|
Adres strony url |
www.zp.p.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia wyższa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zp.p.lodz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, za pośrednictwem posłańca, osobiście,
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Chemiczny Politechniki Łódzkiej, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, ul. Stefanowskiego 12/16, 90 – 924 Łódź, (budynek A8 – Instytut Technologii Polimerów i Barwników, pokój 407),
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych do realizacji projektu p.n.: „Nanomateriały o ściśle zdefiniowanej architekturze - projektowanie, synteza, właściwości” finansowanego w ramach programu MAESTRO, realizowanego przez jednostki organizacyjne Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
|
Numer referencyjny |
16/W3/D/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa odczynników chemicznych do realizacji projektu p.n.: „Nanomateriały o ściśle zdefiniowanej architekturze - projektowanie, synteza, właściwości” finansowanego w ramach programu MAESTRO, realizowanego przez jednostki organizacyjne Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej.
2.Opis wymaganych minimalnych parametrów asortymentu składającego się na zamówienie zamieszczono w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji. Został sporządzony na podstawie analizy dostaw wykonanych w okresie ostatnich 24 miesięcy.
3.Analiza dostaw realizowanych w latach ubiegłych kształtuje się na poziomie ok. 50%. Z uwagi na specyfikę prowadzonej działalności niejednokrotnie zachodzi konieczność zmiany odczynników
i zastąpienia produktami nowymi lub innymi należącymi do tej kategorii. W związku z tym Zamawiający zastrzega sobie prawo:
a)dokonania zmian ilościowych przedmiotu zamówienia,
b) ograniczenia przedmiotu zamówienia ze względu na potrzeby, których nie jest w stanie ściśle przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania,
c) nabycia innych odczynników niż określone w Załączniku nr 2, których wykorzystanie okaże się niezbędne oraz nowych odczynników, które zastąpiły dotychczas stosowane, dostępne
w katalogu Wykonawcy.
Z zastrzeżeniem, że łączna wartość zamawianych odczynników nie przekroczy kwoty umowy, ustalonej na podstawie przyjętej najkorzystniejszej oferty.
4.Podstawą ustalenia ceny odczynników, o których mowa w pkt. 2. pkt c) będą ceny odczynników wyszczególnione w ogólnodostępnym katalogu produktów, na stronie internetowej Wykonawcy, do których będzie miał zastosowanie rabat (upust) zaoferowany przez Wykonawcę w postępowaniu.
5.Wykonawca, który powołuje się na produkty równoważne wyszczególnione w Arkuszu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 2), zobowiązany jest:
a) wykazać, poprzez złożenie karty katalogowej, że oferowane przez niego odczynniki (każdy
z osobna) spełniają wymagania pozwalające na kontynuację badań Zamawiającego bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności (procedur), w tym np. kalibracji urządzeń,
b) wykazać, że nie spowodują zwiększenia kosztów z tytułu konieczności nabycia dodatkowych odczynników i innych materiałów zużywalnych,
c) przyjąć na siebie odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu powstałe w wyniku używania zaoferowanych i dostarczonych odczynników równoważnych, na podstawie opinii wydanej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu.
6.Termin ważności (przydatności) każdego dostarczonego odczynnika chemicznego (w dniu dostawy do Zamawiającego) nie może być krótszy niż 3/4 okresu określonego przez producenta.
7.Odczynniki chemiczne winny pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej (pkt 2 Formularza ofertowego).
8.Pod pojęciem dostawy należy rozumieć dostarczenie asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w miejsce wskazane przez pracownika danej jednostki Wydziału Chemicznego PŁ. Koszt transportu wraz z ubezpieczeniem ponosi Wykonawca. Do dostarczonych odczynników Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego udostępnienia Zamawiającemu kart charakterystyki substancji niebezpiecznych, wraz z każdorazową dostawą, z zastrzeżeniem przypadków gdy dostarczenie karty charakterystyki dla w/w substancji i preparatów nie jest wymagane. Oznakowania opakowań zewnętrznych produktu informującą o temperaturze transportu i przechowywania.
9.Zamawiający oświadcza, że środki niebezpieczne będą używane jedynie do prowadzenia badań naukowych i zajęć dydaktycznych. Powyższe oświadczenie jest podstawą do nieobciążania kaucją za opakowania po odczynnikach chemicznych (Podstawa prawna – ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach [Dz.U. 2013 nr 0 poz. 21 2014.01.01 z późn. zm.]).
10. Zamawiający wymaga, aby do formy pisemnej oferty Wykonawca dołączył nośnik (np. płyta CD/DVD) z wypełnionym formularzem asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
w formacie XLS oraz wskazał stronę internetową z katalogiem wszystkich dostępnych produktów wraz z cenami
|
Cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, dołączenia certyfikatów analizy jakości lub dokumentu równoważnego dla każdego produktu równoważnego (na nośniku np. płyta CD/DVD).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy;
Arkusza asortymentowo-cenowy;
Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu;
Pełnomocnictwo w formie pisemnej lub kopii poświadczonej notarialnie, bądź przez osoby udzielające pełnomocnictwa (jeśli dotyczy)
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w następującym zakresie:
a.wysokości wynagrodzenia w przypadku:
zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części zamówienia, której zmiana dotyczy;
b.jakości lub innych parametrów asortymentu zaoferowanego w ofercie, przy czy zmiana tako może być spowodowana :
niedostępnością na rynku towarów wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z dystrybucji przedmiotu umowy,
pojawieniem się na rynku asortymentu nowszej generacji pozwalającego na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy,
pojawieniem się na rynku asortymentu o lepszych parametrach niż wskazanym w ofercie;
pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej.
Zmiany postanowień zawartej umowy muszą nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności i powinny zawierać uzasadnienie
|
IV 4 4 data |
2017-06-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|