GuidZP400 |
899b9c1c-998f-48c2-b16d-a7627723dec6
|
Biuletyn |
521601-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
|
Regon |
14273498200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00902
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 695 21 30
|
Zamawiajacy fax |
22 695 21 33
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.co@prezydent.pl
|
Adres strony url |
www.co.kprp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja Gospodarki Budżetowej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.co.kprp.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.co.kprp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, Kancelaria Główna przy ul. Wiejskiej 10, parter, wejście D
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Artykuły spożywcze
|
Numer referencyjny |
ZP.CO – 6/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Dwie
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do obiektów, w których Zamawiający prowadzi działalność gastronomiczną.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części:
część I – Oleje, produkty konserwowe, konfitury;
część II – Bakalie, dodatki do ciast i deserów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 i 6 do SIWZ – Formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi określone przez Polskie Normy oraz odpowiadać parametrom określonym przez Zamawiającego.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca winien przedstawić aktualną decyzję administracyjną lub zaświadczenie wydane przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie artykułami spożywczymi oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów zgodnie z art. 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia lub art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego (t. jedn. Dz. U. z 2017 roku, poz. 149 z późn. zm.).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wówczas Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: C) potwierdzających brak podstaw do wykluczenia: odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu z udziału
w postępowaniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wówczas Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: A) potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dotyczy warunku określonego w §5 ust. 1 pkt. 2) lit. a) SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wówczas Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: B) potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego: i. certyfikatu HACCP lub oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu wdrożonego systemu HACCP zgodnie z art. 59 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz art. 5 rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych, ii. oświadczenia Wykonawcy, że oferowane produkty spełniają wymagania określone ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz są zgodne z normami jakościowymi HACCP i z Polską Normą, iii. oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje środkiem transportu przystosowanym i dopuszczonym przez Państwową Inspekcję Sanitarną do przewozu żywności i zobowiązuje się na każde żądanie Zamawiającego od chwili otwarcia ofert oraz w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, przez okres trwania umowy, dostarczyć dokumenty potwierdzające, że środek transportu jest dopuszczony do transportu żywności.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
a) dla części I – 1 000,00 zł ( słownie: tysiąc złotych zero groszy),
b) dla części II – 700,00 zł ( słownie: siedemset złotych zero groszy),
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że, poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku BGK Oddział w Warszawie na nr rachunku 07 1130 1017 0020 1473 8920 0002, z dopiskiem na przelewie: W tytule przelewu podać numer postepowania oraz informację, której części dotyczy wpłacane wadium.
5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w § 8 ust. 4 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
7. W przypadku składania dokumentów wymienionych w ust. 3 lit. b), c), d) i e) mogą one być złożone w kasie Zamawiającego (pok. 348 w godz. 11:00 – 13:00) przez Wykonawcę lub przysłane pocztą na adres Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP Wydział Finansowy z dopiskiem: >>Wadium do przetargu nieograniczonego na artykuły spożywcze [sygnatura postępowania – ZP.CO-6/2017]<<, z tym zastrzeżeniem, że dokument ten musi wpłynąć do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, w sytuacji gdy dotyczy ona:
a) zmiany artykułów na inne spełniające wymagania zawarte w SIWZ dopuszczając możliwość zmiany producenta oraz gramatury artykułów przy jednoczesnym zachowaniu odpowiednio proporcjonalnej ceny do gramatury - w sytuacji wycofania artykułów przez producenta z produkcji, braku ich dostępności na rynku po terminie składania ofert lub utraty przez producenta certyfikatu/ów ekologicznego/ych dla produktu/ów zaoferowanych przez Wykonawcę zgodnie z załącznikiem nr 1 - specyfikacji rzeczowo-wartościowej – do umowy. Ciężar udowodnienia tego faktu spoczywa na Wykonawcy,
b) zmiany przez producenta gramatury opakowań zaoferowanych artykułów po terminie składania oferty przy jednoczesnym zachowaniu odpowiednio proporcjonalnej ceny do gramatury. Ciężar udowodnienia tego faktu spoczywa na Wykonawcy,
c) okresowego obniżania cen artykułów spożywczych w związku z rabatem promocyjnym,
d) zmiany stawki podatku (VAT) na dostawy będące przedmiotem umowy – w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. Wówczas wynagrodzenie umowne brutto ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany.
|
IV 4 4 data |
2017-06-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Oleje, produkty konserwowe, konfitury
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryterium oceny ofert - Produkty ekologiczne: na potwierdzenie spełnienia przedmiotowego kryterium Wykonawca dostarczy wraz z ofertą certyfikaty ekologiczne dla poszczególnych produktów. Zgodnie z §3 ust. 10 SIWZ Zamawiający wymaga przedłożenia, dla każdej części oddzielnie, certyfikatów gospodarstwa ekologicznego dla poszczególnych produktów, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę dostarczania takiego asortymentu (patrz: Kryteria oceny ofert – Kryterium nr 4 - Produkty ekologiczne). Z tym zastrzeżeniem, iż przedmiotowe dokumenty nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, ponieważ stanowią element oferty. W przypadku zdeklarowania przez Wykonawcę dostarczania produktów ekologicznych, brak ww. dokumentów spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do obiektów, w których Zamawiający prowadzi działalność gastronomiczną. Dostarczanie artykułów określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ będzie odbywało się stosownie do potrzeb, na podstawie przesyłanych do Wykonawcy jednostkowych zapotrzebowań (określających rodzaj oraz liczbę artykułów) do następujących obiektów Zamawiającego:
a) Siedziba Kancelarii Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa;
b) Zespół Rezydencji Belweder – Klonowa, ul. Flory 2, 00-586 Warszawa;
c) Pałac Prezydencki, ul. Krakowskie Przedmieście 46/48, 00 – 325 Warszawa;
d) Rezydencja Prezydenta RP Belweder, ul. Belwederska 56, 00 – 594 Warszawa.
Złożenie zapotrzebowania do godz. 16:00 lub 18.00 lub 20.00, zgodnie z deklaracją Wykonawcy (patrz: Kryteria oceny ofert – Kryterium nr 2 – Termin realizacji zlecenia) obliguje Wykonawcę do realizacji zamówienia następnego dnia roboczego (rozumianego jako dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godz. 7:30-11:00. W nagłych wypadkach Zamawiający zastrzega możliwość złożenia zamówienia telefonicznie po zdeklarowanej godzinie, z takim samym terminem realizacji oraz możliwość sporadycznych zakupów w soboty, niedziele i święta. Przy realizacji zamówienia należy uwzględnić czas potrzebny na kontrolę pirotechniczną.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Bakalie, dodatki do ciast i deserów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryterium oceny ofert - Produkty ekologiczne: na potwierdzenie spełnienia przedmiotowego kryterium Wykonawca dostarczy wraz z ofertą certyfikaty ekologiczne dla poszczególnych produktów. Zgodnie z §3 ust. 10 SIWZ Zamawiający wymaga przedłożenia, dla każdej części oddzielnie, certyfikatów gospodarstwa ekologicznego dla poszczególnych produktów, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę dostarczania takiego asortymentu (patrz: Kryteria oceny ofert – Kryterium nr 4 - Produkty ekologiczne). Z tym zastrzeżeniem, iż przedmiotowe dokumenty nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, ponieważ stanowią element oferty. W przypadku zdeklarowania przez Wykonawcę dostarczania produktów ekologicznych, brak ww. dokumentów spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do obiektów, w których Zamawiający prowadzi działalność gastronomiczną. Dostarczanie artykułów określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ będzie odbywało się stosownie do potrzeb, na podstawie przesyłanych do Wykonawcy jednostkowych zapotrzebowań (określających rodzaj oraz liczbę artykułów) do następujących obiektów Zamawiającego:
a) Siedziba Kancelarii Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa;
b) Zespół Rezydencji Belweder – Klonowa, ul. Flory 2, 00-586 Warszawa;
c) Pałac Prezydencki, ul. Krakowskie Przedmieście 46/48, 00 – 325 Warszawa;
d) Rezydencja Prezydenta RP Belweder, ul. Belwederska 56, 00 – 594 Warszawa.
Złożenie zapotrzebowania do godz. 16:00 lub 18.00 lub 20.00, zgodnie z deklaracją Wykonawcy (patrz: Kryteria oceny ofert – Kryterium nr 2 – Termin realizacji zlecenia) obliguje Wykonawcę do realizacji zamówienia następnego dnia roboczego (rozumianego jako dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godz. 7:30-11:00. W nagłych wypadkach Zamawiający zastrzega możliwość złożenia zamówienia telefonicznie po zdeklarowanej godzinie, z takim samym terminem realizacji oraz możliwość sporadycznych zakupów w soboty, niedziele i święta. Przy realizacji zamówienia należy uwzględnić czas potrzebny na kontrolę pirotechniczną.
|
| |