GuidZP400 |
2504b3e1-d0d1-4ff9-819b-b7e21a5c0d58
|
Biuletyn |
521671-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Białostocka
|
Regon |
167200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wiejska
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15351
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
(085) 7469750
|
Zamawiajacy fax |
(085) 7469752
|
Zamawiajacy email |
zampubl@pb.edu.pl
|
Adres strony url |
www.pb.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.pb.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.pb.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera, posłańca lub osobiście
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6, pok. 4, 15-333 Białystok
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawę mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej - DO-120.362/56/17
|
Numer referencyjny |
DO-120.362/56/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej w ilości i wymaganiach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia określony został w częściach od 1 – 2.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
7.1. Dokumenty i oświadczenia składane w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, dostarczy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie (nie krótszym niż 5 dni): 1) dokładny opis – „Specyfikację zamówienia” - wszystkich oferowanych produktów w odniesieniu do opisu podanego przez Zamawiającego w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ. Uzupełniona „Specyfikacji zamówienia” musi określić wszystkie elementy (parametry) oferowanych mebli, (nie może być sformułowań nieprecyzyjnych takich jak „lub”, „np.” „przynajmniej” bądź braku oznaczeń typu, nazwy itp.); z oferty winno jasno wynikać, jaki rodzaj mebli i jego elementy oferuje Wykonawca.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu:
a)oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, a w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, również oświadczenie, że nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia (na lub wg załącznika nr 4 do SIWZ). b) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie lub oświadczenie wraz z dowodami, o których mowa powyżej, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 7.2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia nie wymienione w pkt. 7 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający, Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Wypełniony Formularz cenowy (wg załączonego wzoru – Załącznik nr 3 do SIWZ).Wykonawca w Formularzu cenowym musi podać nazwę towaru oraz producenta; z oferty winno jasno wynikać, jaki produkt oferuje Wykonawca. 2) Oświadczenie o zaoferowaniu asortymentu fabrycznie nowego, o zaoferowanych parametrach technicznych, niewadliwego, w najlepszym gatunku pod względem technicznym, jakościowym i użytkowy (na druku Formularza oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ). 3) Oświadczenie o potwierdzeniu warunków serwisowych jak w pkt. 3 SIWZ oraz wzorze umowy (na druku Formularza oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ). 4) Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu odpowiednich atestów/certyfikatów na materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia oraz na wykonane gotowe wyroby (na druku Formularza oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ). 5) Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy 7.3. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania: 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; pełnomocnictwo należy sporządzić zgodnie z zapisami określonymi w pkt 11 ppkt 10 lit. c) SIWZ; 2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 3) w odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeśli zostały określone w SIWZ), Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie; 4) w odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy (jeśli zostały określone w SIWZ); 5) każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie, o którym mowa w pkt 7 ppkt 1 lit. a) i b); 6) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do niniejszej umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczących: 1) wynagrodzenia, 2) terminu wykonania zamówienia, 3) jakości lub parametrów zaoferowanych urządzeń. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu: a) działania siły wyższej, tj. nadzwyczajnego zdarzenia lub okoliczności, których nie można było przewidzieć ani im zapobiec; b) zaistnienia okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, gdy wykonywanie zamówienia nie było możliwe lub Wykonawca miał w istotny sposób utrudnione możliwości w spełnianiu świadczenia (Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania zamówienia); c) z przyczyn zależnych od Zamawiającego; d) jeżeli zmiany są niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 2) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 3) zmian danych do czynności serwisowych, o których mowa w §7 ust. 4, 4) zmian przepisów prawa (w tym przepisów podatkowych) mających wpływ na warunki realizacji umowy. 3. Do wprowadzenia jakichkolwiek zmian niezbędne jest wyrażenie zgody przez Strony w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 4. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, a jedynie wprowadza taką możliwość. Strona wnioskująca o zmianę Umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy. 5. Zmiana musi być uzasadniona prawidłową realizacją przedmiotu umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 5 okres |
30
|