Dostawa: tonerów do drukarek laserowych/faksów/urządzeń wielofunkcyjnych; tuszy do drukarek atramentowych.

Data publikacji 2017-05-31
Data zakończenia 2017-06-08 00:00:00
Instytucja Dowództwo 1 Brygady Logistycznej
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli

Szczegóły

Numer ogłoszenia 521134-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie podzielono na 3 części, z których każda stanowi samoistne zamówienie. Razem 1524 sztuki w 103 pozycjach.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 516a985f-6756-467c-abe4-3f08a01740d2
Biuletyn 521134-N-2017
Zamawiajacy nazwa Dowództwo 1 Brygady Logistycznej
Regon 9317109000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Powstańców Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-915
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 261411640
Zamawiajacy fax 261411234
Zamawiajacy email 1blog.zampub@ron.mil.pl
Adres strony url 1blog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja 1blog.wp.mil.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa: tonerów do drukarek laserowych/faksów/urządzeń wielofunkcyjnych; tuszy do drukarek atramentowych.
Numer referencyjny 01/Łącz/D/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie podzielono na 3 części, z których każda stanowi samoistne zamówienie. Razem 1524 sztuki w 103 pozycjach.
Cpv glowny przedmiot 30100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 15
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: do 15 dni od dnia zawarcia umowy.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Jedynym warunkiem udziału w postępowaniu jest nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 (przesłanki obligatoryjne) oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2, 4 ustawy pzp (przesłanki fakultatywne)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na żądanie zamawiającego w terminie wyznaczonym wykonawca (podwykonawca, któremu wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a na którego zdolnościach lub sytuacji nie polega, zwanego dalej podwykonawcą ) składa aktualne na dzień złożenia następujące oświadczenia i dokumenty: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania: 1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) oświadczenia wykonawcy ( podwykonawcy ), o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 2/3 do SIWZ; 3) oświadczenia wykonawcy ( podwykonawcy ) o braku orzeczenia wobec niego środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 2/3; 4) Jeżeli wykonawca ( podwykonawca) ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie lub zdrowotne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od terminu składania ofert. d) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ( podwykonawca) ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają oświadczenia każdy oddzielnie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego: 1) W przypadku złożenia oferty równoważnej, na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego tusze i tonery spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W tym celu wykonawcy na żądanie zamawiającego dostarczą następujące dokumenty: a) Dokument wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości z badania wg. wymaganych w SIWZ norm, wydajności i jakości wydruku, (np. certyfikat, raport, zaświadczenie) oferowanego tuszu, wkładu barwiącego wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości. Z dokumentu ma wynikać wg jakich norm przeprowadzono badania oraz, że wykazana wydajność i jakość wydruku oferowanego produktu jest taka sama lub lepsza od opisanych w SIWZ produktów producenta drukarek. - Zgodnie z opinią Polskiego Komitetu Normalizacji i Departamentu Prawnego Urzędu Zamówień Publicznych nr pisma UZP/DP/O-RJE/194230/26128/07 z dnia 22.11.2007r., które Sąd Rejonowy w Lublinie otrzymał w sprawie zamówienia publicznego Nr ZP-2401-21/07 na dostawę materiałów eksploatacyjnych „dowód możliwości technicznych wykonawcy w odniesieniu do produktów, które mają zostać dostarczone mogą stanowić zaświadczenia sporządzone przez uznane właściwe urzędowo Instytucje lub agencje kontroli jakości wyraźnie potwierdzające zgodność produktów przez odniesienie do specyfikacji lub norm. Oznacza to, że każdy podmiot akredytowany w jakimkolwiek kraju Europejskiego Obszaru Gospodarczego uznany zostanie jako właściwie urzędowo niezależny uprawniony do kontroli jakości. 2) Jeżeli producentem produktu równoważnego jest producent produktu odniesienia (produktu oryginalnego) - dokumentem potwierdzającym wydajność może być wydruk ze strony internetowej producenta poświadczony za zgodność przez wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje zamawiającemu oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź in¬formacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Brak oświadczenia stanowi podstawę do wykluczenia wykonawcy z postępowania zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 2/4 do SIWZ. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem na którego zdolności polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
IV 4 4 data 2017-06-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki 1. Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej w języku polskim. 2. Oferta wraz z załącznikami powinna być napisana w języku polskim i złożona w formie oryginału 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.Termin składania ww. ofert i oświadczeń upływa dnia 08.06.2017 r. o godz. 09.00. O zachowaniu terminu decyduje data i godzina wpływu oferty do kancelarii Zamawiającego. 2. Ofertę wraz z oświadczeniem o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wraz z wykazem oferowanego przedmiotu zamówienia należy przesłać na adres Zamawiającego lub złożyć w jego siedzibie przy ul. Powstańców Warszawy 2 w Bydgoszczy w kancelarii budynek nr 8 na parterze, wejście przez biuro przepustek po wystawieniu przepustki. 3. Otwarcie ofert odbędzie się o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego jak wyżej, budynek nr 8, p. 222 (pomieszczenia sekcji zamówień publicznych). 4. Termin przesłania żądanych dokumentów i pozostałych oświadczeń określony zostanie w piśmie przesłanym wykonawcy na zasadach opisanych w art. 26 ust. 2 ustawy. 5. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część lub części albo na cały przedmiot zamówienia. 5. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej na każdą część zamówienia oddzielnie. Oferta powinna zawierać wykaz oferowanego przedmiotu zamówienia w postaci szczegółowej specyfikacji cenowej wraz z podaniem: nazwy producenta, nazwy handlowej lub nr katalogowego oferowanego przedmiotu oraz wydajności wymaganej w stosunku do oferowanej (zał. nr 2/2 do SIWZ). 7. Oferta wraz z załącznikami powinna być napisana w języku polskim i złożona w formie oryginału na formularzu oferty stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza, aby wykonawca sporządził ofertę oraz złożył wymagane oświadczenie na własnym formularzu pod warunkiem, że ich treść odpowiadać będzie warunkom określonym przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji i ustawie. 8. Treść oferty wraz z jej elementami musi odpowiadać treści SIWZ i musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 9. Wykonawca poinformuje Zamawiającego czy jest małym czy średnim przedsiębiorcą w rozumieniu ustawy o swobodzie działalności gospodarczej. 10. Pierwsza strona złożonych dokumentów powinna zawierać spis treści. Strony powinny być ponumerowane i trwale spięte. 11. Dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający żąda, aby wykonawca do oferty dołączył dokument, z którego będzie wynikać uprawnienie do składania oświadczeń woli (podpisywania oferty). Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby składającej oświadczenie woli nie wynika z załączonego dokumentu, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo. Podmioty występujące wspólnie przedstawią pełnomocnictwo do ich reprezentowania albo do reprezentowania i zawarcia umowy. Pełnomocnictwa powinny być przedstawione w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 12. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dotyczące dokumentów potwierdzających spełniania przez oferowany przedmiot zamówienia wymogów zamawiającego dokonuje odpowiednio wykonawca, producent, dystrybutor, importer lub upoważniony niezależny organ, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Wydruki ze stron internetowych producentów nie wymagają potwierdzania pod warunkiem, że zawierają cechy pozwalające na identyfikacje danej strony. 13. Zapis za zgodność z oryginałem umieszczony na pierwszej stronie dokumentu wielostronicowego powinien zawierać informacje jakie numery stron potwierdza. 14. Dokumenty z datą wystawienia inną niż wymagane w SIWZ muszą być potwierdzone przez właściwy organ jako nadal aktualne. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości. 15. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 16. Na kopercie (opakowaniu), w której zawarto ofertę wraz z oświadczeniami , należy umieścić nazwę i adres wykonawcy. Taką kopertę (opakowanie) należy opisać: Oferta na przetarg na dostawę: tonerów do drukarek laserowych/faksów/urządzeń wielofunkcyjnych; tuszy do drukarek atramentowych, sprawa 01/Łącz/D/17 z dopiskiem: nie otwierać przed 08.06.2017 r. godz. 11.00. 17. Na kopercie (opakowaniu), w której zawarto dokumenty przesyłane na żądanie zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy należy umieścić nazwę i adres wykonawcy. Taką kopertę (opakowanie) należy opisać : Dokumenty na przetarg na dostawę: tonerów do drukarek laserowych/faksów/urządzeń wielofunkcyjnych; tuszy do drukarek atramentowych, sprawa 01/Łącz/D/17.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Tonery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Ofertę wraz z oświadczeniem o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wraz z wykazem oferowanego przedmiotu zamówienia należy przesłać na adres Zamawiającego lub złożyć w jego siedzibie przy ul. Powstańców Warszawy 2 w Bydgoszczy w kancelarii budynek nr 8 na parterze, wejście przez biuro przepustek po wystawieniu przepustki do dnia 08.06.2017 do godz. 09:00. Otwarcie ofert odbędzie się o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego jak wyżej, budynek nr 8, p. 222 (pomieszczenia sekcji zamówień publicznych).
Zalacznik krotki opis Część pierwsza zamówienia 32 pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Tonery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Ofertę wraz z oświadczeniem o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wraz z wykazem oferowanego przedmiotu zamówienia należy przesłać na adres Zamawiającego lub złożyć w jego siedzibie przy ul. Powstańców Warszawy 2 w Bydgoszczy w kancelarii budynek nr 8 na parterze, wejście przez biuro przepustek po wystawieniu przepustki do dnia 08.06.2017 r. do godz. 09:00. Otwarcie ofert odbędzie się o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego jak wyżej, budynek nr 8, p. 222 (pomieszczenia sekcji zamówień publicznych).
Zalacznik krotki opis Część druga zamówienia zawiera 39 pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Tusze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Ofertę wraz z oświadczeniem o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wraz z wykazem oferowanego przedmiotu zamówienia należy przesłać na adres Zamawiającego lub złożyć w jego siedzibie przy ul. Powstańców Warszawy 2 w Bydgoszczy w kancelarii budynek nr 8 na parterze, wejście przez biuro przepustek po wystawieniu przepustki do dnia 08.06.2017 r. do godz. 09:00. Otwarcie ofert odbędzie się o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego jak wyżej, budynek nr 8, p. 222 (pomieszczenia sekcji zamówień publicznych).
Zalacznik krotki opis Część trzecia zawiera 32 pozycji.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)