GuidZP400 |
516a985f-6756-467c-abe4-3f08a01740d2
|
Biuletyn |
521134-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Dowództwo 1 Brygady Logistycznej
|
Regon |
9317109000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Powstańców Warszawy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-915
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261411640
|
Zamawiajacy fax |
261411234
|
Zamawiajacy email |
1blog.zampub@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
1blog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
1blog.wp.mil.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa: tonerów do drukarek laserowych/faksów/urządzeń wielofunkcyjnych; tuszy do drukarek atramentowych.
|
Numer referencyjny |
01/Łącz/D/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie podzielono na 3 części, z których każda stanowi samoistne zamówienie. Razem 1524 sztuki w 103 pozycjach.
|
Cpv glowny przedmiot |
30100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
15
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: do 15 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Jedynym warunkiem udziału w postępowaniu jest nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 (przesłanki obligatoryjne) oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2, 4 ustawy pzp (przesłanki fakultatywne)
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Na żądanie zamawiającego w terminie wyznaczonym wykonawca (podwykonawca, któremu wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a na którego zdolnościach lub sytuacji nie polega, zwanego dalej podwykonawcą ) składa aktualne na dzień złożenia następujące oświadczenia i dokumenty:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania:
1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) oświadczenia wykonawcy ( podwykonawcy ), o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 2/3 do SIWZ;
3) oświadczenia wykonawcy ( podwykonawcy ) o braku orzeczenia wobec niego środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 2/3;
4) Jeżeli wykonawca ( podwykonawca) ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie lub zdrowotne
- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od terminu składania ofert.
d) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ( podwykonawca) ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają oświadczenia każdy oddzielnie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego:
1) W przypadku złożenia oferty równoważnej, na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego tusze i tonery spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W tym celu wykonawcy na żądanie zamawiającego dostarczą następujące dokumenty:
a) Dokument wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości z badania wg. wymaganych w SIWZ norm, wydajności i jakości wydruku, (np. certyfikat, raport, zaświadczenie) oferowanego tuszu, wkładu barwiącego wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości. Z dokumentu ma wynikać wg jakich norm przeprowadzono badania oraz, że wykazana wydajność i jakość wydruku oferowanego produktu jest taka sama lub lepsza od opisanych w SIWZ produktów producenta drukarek.
- Zgodnie z opinią Polskiego Komitetu Normalizacji i Departamentu Prawnego Urzędu Zamówień Publicznych nr pisma UZP/DP/O-RJE/194230/26128/07 z dnia 22.11.2007r., które Sąd Rejonowy w Lublinie otrzymał w sprawie zamówienia publicznego Nr ZP-2401-21/07 na dostawę materiałów eksploatacyjnych „dowód możliwości technicznych wykonawcy w odniesieniu do produktów, które mają zostać dostarczone mogą stanowić zaświadczenia sporządzone przez uznane właściwe urzędowo Instytucje lub agencje kontroli jakości wyraźnie potwierdzające zgodność produktów przez odniesienie do specyfikacji lub norm. Oznacza to, że każdy podmiot akredytowany w jakimkolwiek kraju Europejskiego Obszaru Gospodarczego uznany zostanie jako właściwie urzędowo niezależny uprawniony do kontroli jakości.
2) Jeżeli producentem produktu równoważnego jest producent produktu odniesienia (produktu oryginalnego) - dokumentem potwierdzającym wydajność może być wydruk ze strony internetowej producenta poświadczony za zgodność przez wykonawcę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje zamawiającemu oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź in¬formacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Brak oświadczenia stanowi podstawę do wykluczenia wykonawcy z postępowania zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 2/4 do SIWZ.
2. Wykonawca, który zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem na którego zdolności polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
|
IV 4 4 data |
2017-06-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
1. Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej w języku polskim. 2. Oferta wraz z załącznikami powinna być napisana w języku polskim i złożona w formie oryginału 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1.Termin składania ww. ofert i oświadczeń upływa dnia 08.06.2017 r. o godz. 09.00. O zachowaniu terminu decyduje data i godzina wpływu oferty do kancelarii Zamawiającego.
2. Ofertę wraz z oświadczeniem o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wraz z wykazem oferowanego przedmiotu zamówienia należy przesłać na adres Zamawiającego lub złożyć w jego siedzibie przy ul. Powstańców Warszawy 2 w Bydgoszczy w kancelarii budynek nr 8 na parterze, wejście przez biuro przepustek po wystawieniu przepustki.
3. Otwarcie ofert odbędzie się o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego jak wyżej, budynek nr 8, p. 222 (pomieszczenia sekcji zamówień publicznych).
4. Termin przesłania żądanych dokumentów i pozostałych oświadczeń określony zostanie w piśmie przesłanym wykonawcy na zasadach opisanych w art. 26 ust. 2 ustawy.
5. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część lub części albo na cały przedmiot zamówienia.
5. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej na każdą część zamówienia oddzielnie. Oferta powinna zawierać wykaz oferowanego przedmiotu zamówienia w postaci szczegółowej specyfikacji cenowej wraz z podaniem: nazwy producenta, nazwy handlowej lub nr katalogowego oferowanego przedmiotu oraz wydajności wymaganej w stosunku do oferowanej (zał. nr 2/2 do SIWZ).
7. Oferta wraz z załącznikami powinna być napisana w języku polskim i złożona w formie oryginału na formularzu oferty stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza, aby wykonawca sporządził ofertę oraz złożył wymagane oświadczenie na własnym formularzu pod warunkiem, że ich treść odpowiadać będzie warunkom określonym przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji i ustawie.
8. Treść oferty wraz z jej elementami musi odpowiadać treści SIWZ i musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
9. Wykonawca poinformuje Zamawiającego czy jest małym czy średnim przedsiębiorcą w rozumieniu ustawy o swobodzie działalności gospodarczej.
10. Pierwsza strona złożonych dokumentów powinna zawierać spis treści. Strony powinny być ponumerowane i trwale spięte.
11. Dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający żąda, aby wykonawca do oferty dołączył dokument, z którego będzie wynikać uprawnienie do składania oświadczeń woli (podpisywania oferty). Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby składającej oświadczenie woli nie wynika z załączonego dokumentu, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo. Podmioty występujące wspólnie przedstawią pełnomocnictwo do ich reprezentowania albo do reprezentowania i zawarcia umowy. Pełnomocnictwa powinny być przedstawione w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.
12. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dotyczące dokumentów potwierdzających spełniania przez oferowany przedmiot zamówienia wymogów zamawiającego dokonuje odpowiednio wykonawca, producent, dystrybutor, importer lub upoważniony niezależny organ, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Wydruki ze stron internetowych producentów nie wymagają potwierdzania pod warunkiem, że zawierają cechy pozwalające na identyfikacje danej strony.
13. Zapis za zgodność z oryginałem umieszczony na pierwszej stronie dokumentu wielostronicowego powinien zawierać informacje jakie numery stron potwierdza.
14. Dokumenty z datą wystawienia inną niż wymagane w SIWZ muszą być potwierdzone przez właściwy organ jako nadal aktualne. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości.
15. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
16. Na kopercie (opakowaniu), w której zawarto ofertę wraz z oświadczeniami , należy umieścić nazwę i adres wykonawcy. Taką kopertę (opakowanie) należy opisać: Oferta na przetarg na dostawę: tonerów do drukarek laserowych/faksów/urządzeń wielofunkcyjnych; tuszy do drukarek atramentowych, sprawa 01/Łącz/D/17 z dopiskiem: nie otwierać przed 08.06.2017 r. godz. 11.00.
17. Na kopercie (opakowaniu), w której zawarto dokumenty przesyłane na żądanie zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy należy umieścić nazwę i adres wykonawcy. Taką kopertę (opakowanie) należy opisać : Dokumenty na przetarg na dostawę: tonerów do drukarek laserowych/faksów/urządzeń wielofunkcyjnych; tuszy do drukarek atramentowych, sprawa 01/Łącz/D/17.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Tonery
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Ofertę wraz z oświadczeniem o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wraz z wykazem oferowanego przedmiotu zamówienia należy przesłać na adres Zamawiającego lub złożyć w jego siedzibie przy ul. Powstańców Warszawy 2 w Bydgoszczy w kancelarii budynek nr 8 na parterze, wejście przez biuro przepustek po wystawieniu przepustki do dnia 08.06.2017 do godz. 09:00.
Otwarcie ofert odbędzie się o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego jak wyżej, budynek nr 8, p. 222 (pomieszczenia sekcji zamówień publicznych).
|
Zalacznik krotki opis |
Część pierwsza zamówienia 32 pozycji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Tonery
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Ofertę wraz z oświadczeniem o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wraz z wykazem oferowanego przedmiotu zamówienia należy przesłać na adres Zamawiającego lub złożyć w jego siedzibie przy ul. Powstańców Warszawy 2 w Bydgoszczy w kancelarii budynek nr 8 na parterze, wejście przez biuro przepustek po wystawieniu przepustki do dnia 08.06.2017 r. do godz. 09:00.
Otwarcie ofert odbędzie się o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego jak wyżej, budynek nr 8, p. 222 (pomieszczenia sekcji zamówień publicznych).
|
Zalacznik krotki opis |
Część druga zamówienia zawiera 39 pozycji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Tusze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Ofertę wraz z oświadczeniem o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wraz z wykazem oferowanego przedmiotu zamówienia należy przesłać na adres Zamawiającego lub złożyć w jego siedzibie przy ul. Powstańców Warszawy 2 w Bydgoszczy w kancelarii budynek nr 8 na parterze, wejście przez biuro przepustek po wystawieniu przepustki do dnia 08.06.2017 r. do godz. 09:00.
Otwarcie ofert odbędzie się o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego jak wyżej, budynek nr 8, p. 222 (pomieszczenia sekcji zamówień publicznych).
|
Zalacznik krotki opis |
Część trzecia zawiera 32 pozycji.
|
| |