Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy jednorazowych materiałów medycznych (znak sprawy 27/17)

Data publikacji 2017-05-31
Data zakończenia 2017-06-09 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 521479-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Jednorazowe materiały medyczne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6e8ee3fd-410d-4d0a-8ce3-fc244ccd7699
Biuletyn 521479-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie
Regon 43004054100000
Zamawiajacy adres ulica ul. prof. Antoniego Gębali
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20093
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 817 185 125
Zamawiajacy fax 817 185 125
Zamawiajacy email zp@dsk.lublin.pl
Adres strony url www.usdlublin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Zaklład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.usdlublin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.usdlublin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W wersji pisemnej, osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lubline, ul. Gębai 6, 20--093 Lublin, pok. 2002 (punkt przyjmowania korespondenji)
Nazwa nadana zamowieniu Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy jednorazowych materiałów medycznych (znak sprawy 27/17)
Numer referencyjny 27/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Jednorazowe materiały medyczne
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VII pkt. 5.1. lit. a, składa dokumenty o których mowa w § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dn. 26.07.2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016r. poz. 1126);
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a)Deklaracja zgodności, a w przypadku posiadania innych dokumentów – dodatkowo aktualne zaświadczenia, atesty (lub inne dokumenty) świadczące o wymaganym dopuszczeniu do obrotu w Polsce przedmiotu oferty; b)Katalogi/ulotki/foldery. c)Dotyczy zadania nr 2 - oświadczenie producenta urządzeń potwierdzających kompatybilność z technologią Masimo.
Inne dokumenty niewymienione W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacje z otwarcia ofert) Wykonawca składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, każdy z Wykonawców składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: a)obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporządzenia Aneksu do umowy; b)w przypadku niewyczerpania ilości ujętych w umowie w terminie jej obowiązywania – umowa może ulec wydłużeniu do czasu wyczerpania ilości ujętych w umowie, jednak nie dłużej niż 3 miesiące; c)wystąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od dostawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie; d)w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzanych rozwiązań prawnych, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub koniecznych zmian wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego; e)nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, przy czym zmienia się tylko cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian; f)w przypadku zaistnienie incydentu medycznego – możliwość wprowadzenia produktu równoważnego o tych samych parametrach i zastosowaniu; g)w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym produkcie – nastąpi zmiana w formie aneksu, h)w przypadku zmiany ilości sztuk w opakowaniu – nastąpi przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań
IV 4 4 data 2017-06-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Czujniki saturacji, przewody saturacjido pulsoksymetru Masimo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-06T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Czujniki saturacji - 6000 szt., przewody saturacji do pulsoksymetru Masimo - 13 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Jednorazowe materiały medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Cewniki do gastrostomii 40 szt., filtry do ochrony w Anestezjologii - 2500 szt., potrójny, bezigłowy, port iniekcyjny- 300szt., cewniki do cystometrii - 100 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Jednorazowe materiały medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Żel do Echokardiografu Phillips iE 33 100 szt., Preparat do żelowania płynów 4000szt., Elektroda EKG do prób wysiłkowych i badania holter 40 op.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Laryngoskop (rękojeść i łyżki) wielorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Laryngoskop (rękojeść 6 szt. i łyżki 50 szt.), wielorazowego użytku
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Jednorazowe materiały medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Cewnik Foley`a 150szt, Termoizolatory do czujników temperatury do inkubatora 100 szt., Dren/ kateter do odsysania ran typu Redon 600 szt., koc ratunkowy 100 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Laryngoskop (rękojeść i łyżki) jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Laryngoskop (rękojeść 50 szt.. i łyżki 1650 szt.) jednorazowego użytku
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Opatrunki na trudno gojące się rany
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-17T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Opatrunki na trudno gojące się rany 240 szt. elastyczny rękaw siatkowy 250 szt.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Opatrunek do mocowania kaniul obwodowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-17T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Opatrunek do mocowania kaniul obwodowych 13 000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Aplikator do przygotowania i pobierania leków.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Aplikator do przygotowania i pobierania leków 4200 szt.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Materiały do laryngologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Końcówka do mikroodsysania 200 szt., Rurki ssące do ucha 36 op.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Szpatułki drewniane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szpatułki drewniane 1000 op.
  

Criterion

Kryteria Jakość
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)