GuidZP400 |
6e8ee3fd-410d-4d0a-8ce3-fc244ccd7699
|
Biuletyn |
521479-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie
|
Regon |
43004054100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. prof. Antoniego Gębali
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20093
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
817 185 125
|
Zamawiajacy fax |
817 185 125
|
Zamawiajacy email |
zp@dsk.lublin.pl
|
Adres strony url |
www.usdlublin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Zaklład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.usdlublin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.usdlublin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W wersji pisemnej, osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lubline, ul. Gębai 6, 20--093 Lublin, pok. 2002 (punkt przyjmowania korespondenji)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy jednorazowych materiałów medycznych (znak sprawy 27/17)
|
Numer referencyjny |
27/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Jednorazowe materiały medyczne
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
b)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VII pkt. 5.1. lit. a, składa dokumenty o których mowa w § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dn. 26.07.2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016r. poz. 1126);
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a)Deklaracja zgodności, a w przypadku posiadania innych dokumentów – dodatkowo aktualne zaświadczenia, atesty (lub inne dokumenty) świadczące o wymaganym dopuszczeniu do obrotu w Polsce przedmiotu oferty;
b)Katalogi/ulotki/foldery.
c)Dotyczy zadania nr 2 - oświadczenie producenta urządzeń potwierdzających kompatybilność z technologią Masimo.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacje z otwarcia ofert) Wykonawca składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, każdy z Wykonawców składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach:
a)obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporządzenia Aneksu do umowy;
b)w przypadku niewyczerpania ilości ujętych w umowie w terminie jej obowiązywania – umowa może ulec wydłużeniu do czasu wyczerpania ilości ujętych w umowie, jednak nie dłużej niż 3 miesiące;
c)wystąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od dostawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie;
d)w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzanych rozwiązań prawnych, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub koniecznych zmian wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;
e)nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, przy czym zmienia się tylko cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian;
f)w przypadku zaistnienie incydentu medycznego – możliwość wprowadzenia produktu równoważnego o tych samych parametrach i zastosowaniu;
g)w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym produkcie – nastąpi zmiana w formie aneksu,
h)w przypadku zmiany ilości sztuk w opakowaniu – nastąpi przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań
|
IV 4 4 data |
2017-06-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Czujniki saturacji, przewody saturacjido pulsoksymetru Masimo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-06T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Czujniki saturacji - 6000 szt., przewody saturacji do pulsoksymetru Masimo - 13 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Jednorazowe materiały medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Cewniki do gastrostomii 40 szt., filtry do ochrony w Anestezjologii - 2500 szt., potrójny, bezigłowy, port iniekcyjny- 300szt., cewniki do cystometrii - 100 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Jednorazowe materiały medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Żel do Echokardiografu Phillips iE 33 100 szt., Preparat do żelowania płynów 4000szt., Elektroda EKG do prób wysiłkowych i badania holter 40 op.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Laryngoskop (rękojeść i łyżki) wielorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Laryngoskop (rękojeść 6 szt. i łyżki 50 szt.), wielorazowego użytku
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Jednorazowe materiały medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Cewnik Foley`a 150szt, Termoizolatory do czujników temperatury do inkubatora 100 szt., Dren/ kateter do odsysania ran typu Redon 600 szt., koc ratunkowy 100 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Laryngoskop (rękojeść i łyżki) jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Laryngoskop (rękojeść 50 szt.. i łyżki 1650 szt.) jednorazowego użytku
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki na trudno gojące się rany
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-17T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki na trudno gojące się rany 240 szt. elastyczny rękaw siatkowy 250 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunek do mocowania kaniul obwodowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-17T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunek do mocowania kaniul obwodowych 13 000 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Aplikator do przygotowania i pobierania leków.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Aplikator do przygotowania i pobierania leków 4200 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Materiały do laryngologii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Końcówka do mikroodsysania 200 szt., Rurki ssące do ucha 36 op.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Szpatułki drewniane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szpatułki drewniane 1000 op.
|
| |