Dostawa oprogramowania edukacyjnego dla szkół podstawowych w Gminie Dukla

Data publikacji 2017-05-31
Data zakończenia 2017-06-08 00:00:00
Instytucja Gmina Dukla
Miejscowość Dukla
Województwo podkarpackie
Branża
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 521579-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 481900006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania edukacyjnego dla szkół podstawowych w Gminie Dukla w ramach projektu „Nowa jakość kształcenia w Gminie Dukla” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ oraz wzór umowy, stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ.

Wykonawca winien udzielić gwarancji na dostarczony asortyment na okres: 12 miesięcy na nośniki z oprogramowaniami chyba, że w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ) wskazano inny termin gwarancji.

Miejsce dostawy:
Zespół Szkół Publicznych
Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Jasionce,
Jasionka 74, 38-450 Dukla

Zespół Szkół Publicznych
Szkoła Podstawowa i Gimnazjum im. Jana Pawła II
w Łękach Dukielskich
38-456 Łęki Dukielskie 74

Zespół Szkół Publicznych
Szkoła Podstawowa i Gimnazjum
im. Marii i Michała Krukierków w Równem
ul. Długa 41 38-451 Równe
Zespół Szkół Publicznych
Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Tylawie
38 – 454 Tylawa 26

Dodatkowe informacje

GuidZP400 74147a3c-8bce-4008-908a-b58bc9d4e014
Biuletyn 521579-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Dukla
Zamawiajacy adres ulica ul. Trakt Węgierski
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Dukla
Zamawiajacy kod pocztowy 38450
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 134 329 135
Zamawiajacy fax 134 331 011
Zamawiajacy email przetarg@dukla.pl
Adres strony url http://bip.dukla.pl//
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Nowa jakość kształcenia w Gminie Dukla” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa: IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie. Działanie: 9.2. Poprawa jakości kształcenia ogólnego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.dukla.pl//
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.dukla.pl//
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa oprogramowania edukacyjnego dla szkół podstawowych w Gminie Dukla
Numer referencyjny G.042.6.13.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania edukacyjnego dla szkół podstawowych w Gminie Dukla w ramach projektu „Nowa jakość kształcenia w Gminie Dukla” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ oraz wzór umowy, stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ. Wykonawca winien udzielić gwarancji na dostarczony asortyment na okres: 12 miesięcy na nośniki z oprogramowaniami chyba, że w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ) wskazano inny termin gwarancji. Miejsce dostawy: Zespół Szkół Publicznych Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Jasionce, Jasionka 74, 38-450 Dukla Zespół Szkół Publicznych Szkoła Podstawowa i Gimnazjum im. Jana Pawła II w Łękach Dukielskich 38-456 Łęki Dukielskie 74 Zespół Szkół Publicznych Szkoła Podstawowa i Gimnazjum im. Marii i Michała Krukierków w Równem ul. Długa 41 38-451 Równe Zespół Szkół Publicznych Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Tylawie 38 – 454 Tylawa 26
Cpv glowny przedmiot 48190000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. Do formularza oferty należy załączyć wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z załączonych dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: 1) zmiana terminu umowy w przypadku niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.). W przypadku wystąpienia powyższej okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty. 2) zmiana terminu płatności w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych. 3) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: a) zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych. b) zmianie przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy, pod warunkiem wycofania z portfolio produktów objętych umową i zastąpienia ich inną wersją na warunkach określonych §1 ust 6 i następnych. 4) zmiana wynagrodzenia: zmiana urzędowej stawki podatku VAT Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
IV 4 4 data 2017-06-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 5 1

Criterion

Kryteria termin
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)