PRZETERG NIEOGRANICZONY NA USŁUGĘ OPIEKI SERWISOWEJ NAD OPROGRAMOWANIEM KOMPUTEROWYM InfoMedica/AMMS.

Data publikacji 2017-06-01
Data zakończenia 2017-06-09 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 522580-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest opieka serwisowa nad oprogramowaniem informatycznym Infomedica/AMMS objętym nadzorem autorskim producenta, a zainstalowanym w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych z Warmińsko- Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie. Serwis oprogramowania komputerowego Infomedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A. Obejmuje następujące moduły:1.Apteczka Oddziałowa,2.Apteka, 3.Blok Operacyjny, 4.Finansowo-Księgowy, 5. Obsługa kasy gotówkowej, 6.Koszty, 7.Rejestr Sprzedaży, 8.Wycena Kosztów Normatywnych, 9.Gospodarka Materiałowa, 10.Symulator JGP, 11.Grafik, 12.Kadry, 13.Płace, 14.Laboratorium, 15.Punkt Pobrań, 16.Ruch Chorych, 17. Środki Trwałe, 18.Wyposażenie, 19.Zlecenia, 20.Przychodnia AMMS - Rejestracja, Gabinet Lekarski, Statystyka i rozliczenia NFZ, 21.Przychodnia AMMS - Gabinet Zabiegowy, 22 MPI-e-Rejestracja AMMS. W ramach opieki serwisowej oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/AMMS Wykonawca musi zapewnić:a. instalowanie i wdrażanie aktualnych wersji Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą umową; b.pomoc w usunięciu awarii Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą umową, w tym powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych; c. bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania, uwzględniające potrzeby Zamawiającego; d. pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Oprogramowania Aplikacyjnego i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych przez Zamawiającego na odpowiednich nośnikach danych; e.doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego; f. prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania. g.obsługę telefoniczną (hot-line) i internetową Zamawiającego; h.nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem bazy danych Oracle 11g wykorzystywanej do obsługi systemu informatycznego Infomedica/AMMS;i. jedna wizyta serwisowa miesięcznie na miejscu u Zamawiającego. W ramach obsługi telefonicznej (hot-line) i internetowej Zamawiający może zgłosić pytania na temat używanych produktów, zwłaszcza oprogramowania. Obsługa telefoniczna ma na celu pomoc przy rozwiązywaniu bieżących problemów użytkowników oprogramowania objętych umową; Opieka serwisowa będzie świadczona zdalnie za pomocą łączy lub w uzasadnionych przypadkach w siedzibie Zamawiającego (po dwustronnym uzgodnieniu, a w przypadku nieuzgodnienia terminu, w terminie wskazanym przez Zamawiającego), powyższe nie dotyczy wizyty, o której mowa w pkt 3.1 ppkt. i. SIWZ. W ramach administracji bazy danych Oracle Wykonawca musi zapewnić: a. Utrzymanie ciągłości pracy systemów baz danych Oracle. b. Instalację, konfigurację oraz administrację baz danych.c. Obsługę sytuacji awaryjnych. d. Diagnozowanie i rozwiązywanie pojawiających się problemów, w szczególności problemów wynikających z zakleszczeń, zarządzania przestrzeniami tabel. e. Przeprowadzanie monitoringu baz danych w odniesieniu do procesów, obiektów (kompilacja niepoprawnych obiektów, tworzenie nowych obiektów, nadawanie uprawnień do obiektów itp.) oraz raportów (AWR, StatsPack), monitorowanie
integralności danych. f. Rozwijanie i przeprowadzanie konkretnych procesów baz danych tj: bezpieczeństwo, backup (przygotowywanie oraz implementacja procedur backup'owych).
g. Informowanie placówkę medyczną o pojawiających się problemach związanych z pracą bazy danych. h. Opracowywanie i uaktualnianie dokumentacji systemowej.
i. Liczba godzin administratora Wykonawcy do wykorzystania w ciągu miesiąca 25 h. j. Strojenie bazy danych (segmenty pamięci SGA, UNDO, TEMP, Pliki dzienników,
buforów dziennika, strojenie CBO) w zakresie administracyjnym (nie dotyczy strojenia aplikacji). k. Rozwiązywanie pojawiających się problemów i dostarczanie wsparcia Zamawiającemu (nie dotyczy optymalizacji aplikacji umieszczonej w bazie danych).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 67e72120-be3a-4b68-81e8-6fd4fcdf976f
Biuletyn 522580-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie
Regon 510022366
Zamawiajacy adres ulica Al. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-228
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon +48 (89) 5398240
Zamawiajacy fax +48 (89)5269156
Zamawiajacy email przetargi@poliklinika.net
Adres strony url www.poliklinika.net
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.poliklinika.net
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą tradycyjną, kurierem, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SP ZOZ MSWiA z W-MCO w Olsztynie, Al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn
Nazwa nadana zamowieniu PRZETERG NIEOGRANICZONY NA USŁUGĘ OPIEKI SERWISOWEJ NAD OPROGRAMOWANIEM KOMPUTEROWYM InfoMedica/AMMS.
Numer referencyjny ZPZ-31/05/17
Rodzaj zamowienia 2
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia publicznego jest opieka serwisowa nad oprogramowaniem informatycznym Infomedica/AMMS objętym nadzorem autorskim producenta, a zainstalowanym w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych z Warmińsko- Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie. Serwis oprogramowania komputerowego Infomedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A. Obejmuje następujące moduły:1.Apteczka Oddziałowa,2.Apteka, 3.Blok Operacyjny, 4.Finansowo-Księgowy, 5. Obsługa kasy gotówkowej, 6.Koszty, 7.Rejestr Sprzedaży, 8.Wycena Kosztów Normatywnych, 9.Gospodarka Materiałowa, 10.Symulator JGP, 11.Grafik, 12.Kadry, 13.Płace, 14.Laboratorium, 15.Punkt Pobrań, 16.Ruch Chorych, 17. Środki Trwałe, 18.Wyposażenie, 19.Zlecenia, 20.Przychodnia AMMS - Rejestracja, Gabinet Lekarski, Statystyka i rozliczenia NFZ, 21.Przychodnia AMMS - Gabinet Zabiegowy, 22 MPI-e-Rejestracja AMMS. W ramach opieki serwisowej oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/AMMS Wykonawca musi zapewnić:a. instalowanie i wdrażanie aktualnych wersji Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą umową; b.pomoc w usunięciu awarii Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą umową, w tym powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych; c. bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania, uwzględniające potrzeby Zamawiającego; d. pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Oprogramowania Aplikacyjnego i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych przez Zamawiającego na odpowiednich nośnikach danych; e.doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego; f. prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania. g.obsługę telefoniczną (hot-line) i internetową Zamawiającego; h.nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem bazy danych Oracle 11g wykorzystywanej do obsługi systemu informatycznego Infomedica/AMMS;i. jedna wizyta serwisowa miesięcznie na miejscu u Zamawiającego. W ramach obsługi telefonicznej (hot-line) i internetowej Zamawiający może zgłosić pytania na temat używanych produktów, zwłaszcza oprogramowania. Obsługa telefoniczna ma na celu pomoc przy rozwiązywaniu bieżących problemów użytkowników oprogramowania objętych umową; Opieka serwisowa będzie świadczona zdalnie za pomocą łączy lub w uzasadnionych przypadkach w siedzibie Zamawiającego (po dwustronnym uzgodnieniu, a w przypadku nieuzgodnienia terminu, w terminie wskazanym przez Zamawiającego), powyższe nie dotyczy wizyty, o której mowa w pkt 3.1 ppkt. i. SIWZ. W ramach administracji bazy danych Oracle Wykonawca musi zapewnić: a. Utrzymanie ciągłości pracy systemów baz danych Oracle. b. Instalację, konfigurację oraz administrację baz danych.c. Obsługę sytuacji awaryjnych. d. Diagnozowanie i rozwiązywanie pojawiających się problemów, w szczególności problemów wynikających z zakleszczeń, zarządzania przestrzeniami tabel. e. Przeprowadzanie monitoringu baz danych w odniesieniu do procesów, obiektów (kompilacja niepoprawnych obiektów, tworzenie nowych obiektów, nadawanie uprawnień do obiektów itp.) oraz raportów (AWR, StatsPack), monitorowanie integralności danych. f. Rozwijanie i przeprowadzanie konkretnych procesów baz danych tj: bezpieczeństwo, backup (przygotowywanie oraz implementacja procedur backup'owych). g. Informowanie placówkę medyczną o pojawiających się problemach związanych z pracą bazy danych. h. Opracowywanie i uaktualnianie dokumentacji systemowej. i. Liczba godzin administratora Wykonawcy do wykorzystania w ciągu miesiąca 25 h. j. Strojenie bazy danych (segmenty pamięci SGA, UNDO, TEMP, Pliki dzienników, buforów dziennika, strojenie CBO) w zakresie administracyjnym (nie dotyczy strojenia aplikacji). k. Rozwiązywanie pojawiających się problemów i dostarczanie wsparcia Zamawiającemu (nie dotyczy optymalizacji aplikacji umieszczonej w bazie danych).
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną co najmniej 100 000,00 zł; Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca zapewni wykwalifikowany personel skierowany do realizacji zamówienia tj.: 1. min. jedną osobę posiadającą wiedzę w zakresie administrowania oprogramowaniem bazodanowym ORACLE, potwierdzoną minimum jednym z certyfikatów oprogramowania bazodanowego Oracle Database 11g Administrator Certified Professional lub Oracle Database 11g Performance Tuning Certified Export; 2.min. jednego specjalistę posiadającego wiedzę i min. 2 letnie doświadczenie w zakresie implementacji środowisk sieciowych i systemowych opartych na platformach Microsoft Windows Server, potwierdzoną certyfikatem Microsoft Certified Solutions Associate (MCSA); 3.min. pięciu specjalistów posiadających certyfikaty w zakresie świadczenia usług informatycznych dla oprogramowania Infomedica/AMMS (wystawione przez producenta oprogramowania firmę ASSECO S.A.).Zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Oraz wykaże iż wykonuje lub wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę opieki serwisowej nad oprogramowaniem Infomedica firmy Asseco przez okres min. 12 miesięcy o wartości co najmniej 100 000,00 zł. brutto, a usługa ta została lub jest wykonywana należycie zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w postępowaniu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty: 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca przedstawi: 1) Aktualną, opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz odpowiedzialności za szkodę wynikłą z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, o sumie gwarancyjnej w wysokości co najmniej 100 000 zł. 2) Wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej i zawodowej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, podmiotów, na rzecz których usługi zostały lub są wykonywane wraz załączonymi dowodami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz osób oddelegowanych przez Wykonawcę do wykonania niniejszego zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca przedstawi: 1) Dokumenty potwierdzające, iż wykonawca dysponuje wymaganą liczną pracowników o kompetencjach wskazanych zgodnie z pkt 8.1,2), c) SIWZ, 2) Oświadczenie o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę. 3) Aktualne zaświadczenie producenta oprogramowania InfoMedica/AMMSF firmy Asseco Poland S.A., potwierdzające uprawnienia w zakresie dystrybucji oprogramowania oraz świadczenia usług informatycznych z nim związanych; 4) Certyfikat Oracle potwierdzający specjalizację w zakresie instalacji i administracji serwera bazy danych Oracle – min. Oracle 11 g.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-06-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Kwalifikacje personelu
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas reakcji serwisu
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)