Dostawy wyrobów medycznych

Data publikacji 2017-06-01
Data zakończenia 2017-06-09 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
Miejscowość Rybnik
Województwo śląskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 522900-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 331570005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są

dostawy wyrobów medycznych

dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku. Specyfikację dostaw zawiera załącznik nr 1.1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Formularz cenowy”).
Zamówienie podzielone jest na 6 pakietów (części) tj.:
Pakiet nr 1 – Przyrząd do podwiązywania podwiązki,
Pakiet nr 2 – Akcesoria do aparatu INFLANT-FLOW produkcji VIASYS HEALTHCARE,
Pakiet nr 3 – Wyroby medyczne stomijne,
Pakiet nr 4 – Pasty stosowane w elektromedycynie,
Pakiet nr 5 – Cewnik do urodynamiki, cystometrii,
Pakiet nr 6 – Wyroby medyczne do zabiegów urologicznych,
szczegółowo wymienionych w załączniku nr 1.1. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę w zakresie jednego lub dowolnej liczby wybranych pakietów, natomiast w ramach danego pakietu oferta musi być kompletna (tj. musi obejmować wszystkie pozycje), w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona.

Podane w formularzach cenowych ilości dotyczą okresu 3 miesięcy (na taki okres zostaną zawarte umowy), ilości te mają charakter orientacyjny i mogą się zmieniać w zależności od potrzeb szpitala.

Dostawy (dla wszystkich pakietów) będą się odbywać transportem na koszt Wykonawcy wg zasad ustalonych w umowie.

Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił szczegółowo asortyment zgodnie z potrzebami szpitala. Dopuszcza jednak także produkt równoważny, przez który rozumie preparat o tym samym zastosowaniu oraz składzie chemicznym, postaci i drodze podania, jak opisany w załączniku nr 1.1 („Formularz cenowy”).

Pozostałe warunki zamówienia określone są w punkcie XV oraz powołanym w nim załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Wzór umowy”).

Dostarczany asortyment musi:
1. odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w tym spełniać wszystkie wymagania wyszczególnione we wzorze załącznika nr 1.1 do oferty,
2. posiadać dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, potwierdzone oświadczeniem zawartym w formularzu oferty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 564a58b0-86e7-4b16-86c7-91ac8711de21
Biuletyn 522900-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
Regon 27278032300014
Zamawiajacy adres ulica ul. Energetyków
Zamawiajacy adres numer domu 46
Zamawiajacy miejscowosc Rybnik
Zamawiajacy kod pocztowy 44200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 0324291000, 4291288
Zamawiajacy fax 324 291 225
Zamawiajacy email zampub@szpital.rybnik.pl
Adres strony url www.szpital.rybnik.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.rybnik.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.rybnik.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPZOZ WSS NR 3 44-200 Rybnik ul. Energetyków 46, sekretariat Dyrektora w Pawilonie nr 2 (Przychodnia Wielospecjalistyczna), I piętro, pok. 103
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy wyrobów medycznych
Numer referencyjny LAS-253-PN/55-2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku. Specyfikację dostaw zawiera załącznik nr 1.1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Formularz cenowy”). Zamówienie podzielone jest na 6 pakietów (części) tj.: Pakiet nr 1 – Przyrząd do podwiązywania podwiązki, Pakiet nr 2 – Akcesoria do aparatu INFLANT-FLOW produkcji VIASYS HEALTHCARE, Pakiet nr 3 – Wyroby medyczne stomijne, Pakiet nr 4 – Pasty stosowane w elektromedycynie, Pakiet nr 5 – Cewnik do urodynamiki, cystometrii, Pakiet nr 6 – Wyroby medyczne do zabiegów urologicznych, szczegółowo wymienionych w załączniku nr 1.1. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę w zakresie jednego lub dowolnej liczby wybranych pakietów, natomiast w ramach danego pakietu oferta musi być kompletna (tj. musi obejmować wszystkie pozycje), w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona. Podane w formularzach cenowych ilości dotyczą okresu 3 miesięcy (na taki okres zostaną zawarte umowy), ilości te mają charakter orientacyjny i mogą się zmieniać w zależności od potrzeb szpitala. Dostawy (dla wszystkich pakietów) będą się odbywać transportem na koszt Wykonawcy wg zasad ustalonych w umowie. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił szczegółowo asortyment zgodnie z potrzebami szpitala. Dopuszcza jednak także produkt równoważny, przez który rozumie preparat o tym samym zastosowaniu oraz składzie chemicznym, postaci i drodze podania, jak opisany w załączniku nr 1.1 („Formularz cenowy”). Pozostałe warunki zamówienia określone są w punkcie XV oraz powołanym w nim załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Wzór umowy”). Dostarczany asortyment musi: 1. odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w tym spełniać wszystkie wymagania wyszczególnione we wzorze załącznika nr 1.1 do oferty, 2. posiadać dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, potwierdzone oświadczeniem zawartym w formularzu oferty.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 3
Okreslenie warunkow NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z informacją powyżej w punkcie III.3) należy do oferty dołączyć oświadczenie wg wzoru dołączonego do specyfikacji jako załącznik nr 2; oświadczenie to musi zawierać wszystkie informacje i obejmować wszystkie załączniki wskazane w ww. wzorze. Ponadto dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy także w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej m. in. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV 4 4 data 2017-06-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Ofertę należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, dołączając do niej następujące załączniki: Komplet załączników stanowiących charakterystykę oferty oraz podstawę wyliczenia ceny ofertowej, tj.: 1. Formularz oferty (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji); dodatkowe uwagi dotyczące jego wypełnienia zawiera punkt VI niniejszej specyfikacji. 1.1. Formularz cenowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 do niniejszej specyfikacji).1. Oświadczenia i dokumenty służące wykazaniu braku podstaw do wykluczenia i potwierdzeniu spełniania warunków udziału w postępowaniu - oświadczenie, o którym mowa w punkcie IV.1.1 (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 2. Dla potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego: 2.1. Oświadczenie potwierdzające posiadanie przez cały zaoferowany asortyment, scharakteryzowany w załączniku nr 1.1, dopuszczenia do obrotu i do używania: 2.1.a) deklaracja zgodności z dyrektywą medyczną dla całego zaoferowanego asortymentu (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), 2.1.b) certyfikat zgodności z dyrektywą medyczną dla całego zaoferowanego asortymentu wydany przez jednostkę notyfikowaną (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego z wyjątkiem klasy I). Oświadczenie, o którym mowa w pkt 3.1. zawiera się w formularzu oferta, stanowiącym załącznik 1 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej m. in. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Przyrząd do podwiązywania podwiązki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Przyrząd do podwiązywania podwiązki
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Akcesoria do aparatu INFLANT-FLOW produkcji VIASYS HEALTHCARE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33157000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Akcesoria do aparatu INFLANT-FLOW produkcji VIASYS HEALTHCARE
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wyroby medyczne stomijne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Wyroby medyczne stomijne
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pasty stosowane w elektromedycynie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Pasty stosowane w elektromedycynie
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Cewnik do urodynamiki, cystometrii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Cewnik do urodynamiki, cystometrii
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Wyroby medyczne do zabiegów urologicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Wyroby medyczne do zabiegów urologicznych
  

Criterion

Kryteria szybkość reakcji na reklamacje
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostaw
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)