Objęcie opieką serwisową Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica/AMMS produkcji firmy Asseco Poland S.A., wraz z zakupem dodatkowych licencji.

Data publikacji 2017-06-01
Data zakończenia 2017-06-09 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 523111-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 726110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Objęcie opieką serwisową Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica/AMMS produkcji firmy Asseco Poland S.A., wraz z zakupem dodatkowych licencji.
a) serwis oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/AMMS w okresie od 1.07.2017 – 31.12.2020 r. następujacym zakresie:
1. Opis licencja 1 Kadry, 4 2 Płace, 3 3 Grafiki open 4 Wycena Kosztów Normatywnych Świadczeń 1 5 Kalkulacja Kosztów Leczenia 2 6 Przychodnia - rejestracja 10 7 Przychodnia – gabinet lekarski (open) open 8 Przychodnia - statystyka 4 9 Blok operacyjny open 10 Zlecenia (open) open 11 Dokumentacja formularzowa (do 20 formularzy) 1 12 Symulator JGP open 13 Pracownia diagnostyczna 8 14 Bank krwi 6 15 Integracja HIS <=> RIS (głęboka) 1 16 Integracja HIS <=> LIS (płytka) 1 17 Apteka 6 18 Apteczki oddziałowe 17 19 Kasa 1 20 Rejestr Sprzedaży 1 21 Koszty 3 22 Finanse- księgowość 7 23 Gospodarka Materiałowa 3 24 Ruch Chorych open 25 Środki trwałe 1 b) serwis oprogramowania bazodanowego w okresie od 1.07.2017 – 31.12.2020 r. następujacym zakresie: wersja 1 Wersja podstawowa – Oracle Standard Edition One rozszerzona c) zakup dodatkowej licencji z prawem do aktualizacji w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy wraz z wdrożeniem do 60 dni od daty podpisania umowy. Licencja 1 System Wspomagania Decyzji (SWD) 1

Dodatkowe informacje

GuidZP400 05832356-bd13-4bc0-87f0-b426618ce4f2
Biuletyn 523111-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie
Regon 63016100000
Zamawiajacy adres ulica os. Na Skarpie
Zamawiajacy adres numer domu 66
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31913
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon (012) 6441956
Zamawiajacy fax (012) 6444756
Zamawiajacy email zpubl@interia.pl
Adres strony url http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=40&mmi=10567
Adres strony internetowej narzedzia http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=40&mmi=10567
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Nazwa nadana zamowieniu Objęcie opieką serwisową Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica/AMMS produkcji firmy Asseco Poland S.A., wraz z zakupem dodatkowych licencji.
Numer referencyjny ZP 19/2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Objęcie opieką serwisową Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica/AMMS produkcji firmy Asseco Poland S.A., wraz z zakupem dodatkowych licencji. a) serwis oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/AMMS w okresie od 1.07.2017 – 31.12.2020 r. następujacym zakresie: 1. Opis licencja 1 Kadry, 4 2 Płace, 3 3 Grafiki open 4 Wycena Kosztów Normatywnych Świadczeń 1 5 Kalkulacja Kosztów Leczenia 2 6 Przychodnia - rejestracja 10 7 Przychodnia – gabinet lekarski (open) open 8 Przychodnia - statystyka 4 9 Blok operacyjny open 10 Zlecenia (open) open 11 Dokumentacja formularzowa (do 20 formularzy) 1 12 Symulator JGP open 13 Pracownia diagnostyczna 8 14 Bank krwi 6 15 Integracja HIS <=> RIS (głęboka) 1 16 Integracja HIS <=> LIS (płytka) 1 17 Apteka 6 18 Apteczki oddziałowe 17 19 Kasa 1 20 Rejestr Sprzedaży 1 21 Koszty 3 22 Finanse- księgowość 7 23 Gospodarka Materiałowa 3 24 Ruch Chorych open 25 Środki trwałe 1 b) serwis oprogramowania bazodanowego w okresie od 1.07.2017 – 31.12.2020 r. następujacym zakresie: wersja 1 Wersja podstawowa – Oracle Standard Edition One rozszerzona c) zakup dodatkowej licencji z prawem do aktualizacji w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy wraz z wdrożeniem do 60 dni od daty podpisania umowy. Licencja 1 System Wspomagania Decyzji (SWD) 1
Cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 42
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu,jeżeli: 1/. zapewni wykwalifikowany personel skierowany do realizacji zamówienia tj.: - min. jedną osobę posiadającą wiedzę w zakresie administrowania oprogramowaniem bazodanowym ORACLE, potwierdzoną minimum jednym z certyfikatów oprogramowania bazodanowego Oracle Database 11g Administrator Certified Professional lub Oracle Database 11g Performance Tuning Certified Export; oraz - min. jednego specjalistę posiadającego wiedzę i min. 2 letnie doświadczenie w zakresie implementacji środowisk sieciowych i systemowych opartych na platformach Microsoft Windows Server, potwierdzoną certyfikatem Microsoft Certified Solutions Associate (MCSA); oraz - min. pięciu specjalistów posiadających certyfikaty w zakresie świadczenia usług informatycznych dla oprogramowania Infomedica/AMMS (wystawione przez producenta oprogramowania firmę ASSECO S.A.). 2/. oraz wykaże się wykonaniem co najmniej dwóch usług w zakresie realizowania umów serwisowych Infomedica firmy Asseco w ciągu 12 miesięcy na kwotę minimum 100 000, 00 zł brutto rocznie każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1/. Aktualne zaświadczenie producenta oprogramowania InfoMedica/AMMSF firmy Asseco Poland S.A., potwierdzajace uprawnienia w zakresie dystrybucji oprogramowania oraz świadczenia usług informatycznych z nim związanych 2/. Certyfikat Oracle potwierdzający specjalizację w zakresie instalacji i administracji serwera bazy danych Oracle – min. Oracle 11 g
Inne dokumenty niewymienione 1. formularz ofertowy ( wraz z formularzami asortymentowo – cenowymi) według wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ 2. upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, o ile nie wynika z  innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę 3. oświadczenie, o którym mowa w pkt. VI. część A pkt. 2. SIWZ 4. potwierdzenie wpłaty wadium.
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 18 000,00 złotych. (słownie: osiemnaście tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu na konto Szpitala (decyduje termin uznania rachunku Zamawiającego) : DEUTSCHE BANK PBC S.A. O/KRAKÓW NR: 45 1910 1048 3400 2331 1121 0002 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. u. z 2007 r. nr 42 poz. 275) 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – Objęcie opieką serwisową Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica/AMMS produkcji firmy Asseco Poland S.A., wraz z zakupem dodatkowych licencji ZP 19/2017 .”. W pozostałych przypadkach (pkt. VIII. 3. b, c, d, e) wymagane jest dołączenie do oferty potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentu stanowiącego zabezpieczenie wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć razem z ofertą nie zszywając go z nią. Dokumenty, o których mowa w punkcie VIII. 3. muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w innej formie: a) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust.5 ustawy Pzp. b) Zamawiający wymaga , aby okres ważności gwarancji/ poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą , tj. 30 dni. 7. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium: 1) Wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem sytuacji wskazanej w pkt VIII.8.1.; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) Na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadkach wskazanych w pkt VIII.7.1., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający wyznacza zarazem termin ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 8. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (o ile było wymagane); 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art 25 a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki , o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres wskazano w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-06-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 9:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria czas reakcji serwisu
Znaczenie 15,00
  
Kryteria jakość
Znaczenie 5,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria kwalifikacje pracowników
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)