GuidZP400 |
05832356-bd13-4bc0-87f0-b426618ce4f2
|
Biuletyn |
523111-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie
|
Regon |
63016100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
os. Na Skarpie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
66
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31913
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
(012) 6441956
|
Zamawiajacy fax |
(012) 6444756
|
Zamawiajacy email |
zpubl@interia.pl
|
Adres strony url |
http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=40&mmi=10567
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=40&mmi=10567
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Objęcie opieką serwisową Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica/AMMS produkcji firmy Asseco Poland S.A., wraz z zakupem dodatkowych licencji.
|
Numer referencyjny |
ZP 19/2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Objęcie opieką serwisową Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica/AMMS produkcji firmy Asseco Poland S.A., wraz z zakupem dodatkowych licencji.
a) serwis oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/AMMS w okresie od 1.07.2017 – 31.12.2020 r. następujacym zakresie:
1. Opis licencja 1 Kadry, 4 2 Płace, 3 3 Grafiki open 4 Wycena Kosztów Normatywnych Świadczeń 1 5 Kalkulacja Kosztów Leczenia 2 6 Przychodnia - rejestracja 10 7 Przychodnia – gabinet lekarski (open) open 8 Przychodnia - statystyka 4 9 Blok operacyjny open 10 Zlecenia (open) open 11 Dokumentacja formularzowa (do 20 formularzy) 1 12 Symulator JGP open 13 Pracownia diagnostyczna 8 14 Bank krwi 6 15 Integracja HIS <=> RIS (głęboka) 1 16 Integracja HIS <=> LIS (płytka) 1 17 Apteka 6 18 Apteczki oddziałowe 17 19 Kasa 1 20 Rejestr Sprzedaży 1 21 Koszty 3 22 Finanse- księgowość 7 23 Gospodarka Materiałowa 3 24 Ruch Chorych open 25 Środki trwałe 1 b) serwis oprogramowania bazodanowego w okresie od 1.07.2017 – 31.12.2020 r. następujacym zakresie: wersja 1 Wersja podstawowa – Oracle Standard Edition One rozszerzona c) zakup dodatkowej licencji z prawem do aktualizacji w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy wraz z wdrożeniem do 60 dni od daty podpisania umowy. Licencja 1 System Wspomagania Decyzji (SWD) 1
|
Cpv glowny przedmiot |
72611000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
42
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu,jeżeli: 1/. zapewni wykwalifikowany personel skierowany do realizacji zamówienia tj.: - min. jedną osobę posiadającą wiedzę w zakresie administrowania oprogramowaniem bazodanowym ORACLE, potwierdzoną minimum jednym z certyfikatów oprogramowania bazodanowego Oracle Database 11g Administrator Certified Professional lub Oracle Database 11g Performance Tuning Certified Export; oraz - min. jednego specjalistę posiadającego wiedzę i min. 2 letnie doświadczenie w zakresie implementacji środowisk sieciowych i systemowych opartych na platformach Microsoft Windows Server, potwierdzoną certyfikatem Microsoft Certified Solutions Associate (MCSA); oraz - min. pięciu specjalistów posiadających certyfikaty w zakresie świadczenia usług informatycznych dla oprogramowania Infomedica/AMMS (wystawione przez producenta oprogramowania firmę ASSECO S.A.). 2/. oraz wykaże się wykonaniem co najmniej dwóch usług w zakresie realizowania umów serwisowych Infomedica firmy Asseco w ciągu 12 miesięcy na kwotę minimum 100 000, 00 zł brutto rocznie każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1/. Aktualne zaświadczenie producenta oprogramowania InfoMedica/AMMSF firmy Asseco Poland S.A., potwierdzajace uprawnienia w zakresie dystrybucji oprogramowania oraz świadczenia usług informatycznych z nim związanych 2/. Certyfikat Oracle potwierdzający specjalizację w zakresie instalacji i administracji serwera bazy danych Oracle – min. Oracle 11 g
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. formularz ofertowy ( wraz z formularzami asortymentowo – cenowymi) według wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ
2. upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę
3. oświadczenie, o którym mowa w pkt. VI. część A pkt. 2. SIWZ
4. potwierdzenie wpłaty wadium.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 18 000,00 złotych. (słownie: osiemnaście tysięcy złotych).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu na konto Szpitala (decyduje termin uznania rachunku Zamawiającego) :
DEUTSCHE BANK PBC S.A. O/KRAKÓW NR: 45 1910 1048 3400 2331 1121 0002
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. u. z 2007 r. nr 42 poz. 275)
4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – Objęcie opieką serwisową Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica/AMMS produkcji firmy Asseco Poland S.A., wraz z zakupem dodatkowych licencji ZP 19/2017 .”.
W pozostałych przypadkach (pkt. VIII. 3. b, c, d, e) wymagane jest dołączenie do oferty potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentu stanowiącego zabezpieczenie wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć razem z ofertą nie zszywając go z nią.
Dokumenty, o których mowa w punkcie VIII. 3. muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
6. Wadium wniesione w innej formie:
a) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta.
Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).
Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust.5 ustawy Pzp.
b) Zamawiający wymaga , aby okres ważności gwarancji/ poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą , tj. 30 dni.
7. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium:
1) Wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem sytuacji wskazanej w pkt VIII.8.1.;
2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) Na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadkach wskazanych w pkt VIII.7.1., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający wyznacza zarazem termin ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
8. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach, gdy:
1) Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (o ile było wymagane);
3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
4) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art 25 a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki , o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres wskazano w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-06-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
9:30
|
IV 4 5 okres |
30
|