Tusze, tonery i bębny do drukarek i urządzeń kopiujących

Data publikacji 2017-06-01
Data zakończenia 2017-06-09 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 523030-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251002, 331251002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego przedmiotu zamówienia w asortymencie oraz ilościach podanych w załączniku nr 2 do SIWZ według opisu tj.:

Zadanie nr 1 - Tusze i tonery (kolor czarny i wielobarwne) do urządzeń kopiujących oraz do komputerowych drukarek atramentowych, laserowych i igłowych – oryginały i zamienniki. Łącznie 128 pozycji w zadaniu.
Zadanie nr 2 – Bębny do urządzeń kopiujących – różne rodzaje Łącznie 6 pozycji w zadaniu.
Zadanie nr 3 - Bębny do drukarek komputerowych – różne rodzaje . Łącznie 8 pozycji w zadaniu.

Dopuszcza się składanie ofert częściowych na dowolną ilość zadań.
W ramach każdego zadania wymagane jest złożenie oferty pełnej tj. nie dopuszcza się składanie ofert na poszczególne pozycje w zadaniu. Ilość zadań – 3.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 2c6e6ada-e1d0-4d19-9520-948a017bbc09
Biuletyn 523030-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie
Regon 29558000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żołnierska
Zamawiajacy adres numer domu 18a
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-561
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon +48 89 5393472
Zamawiajacy fax +48 602816545
Zamawiajacy email przetargi@wssd.olsztyn.pl
Adres strony url www.wsd.olsztyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wsd.olsztyn.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wsd.olsztyn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemie w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 10-561 Osztyn ul. Żołnierska 18a
Nazwa nadana zamowieniu Tusze, tonery i bębny do drukarek i urządzeń kopiujących
Numer referencyjny SZP-332-24PN-2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego przedmiotu zamówienia w asortymencie oraz ilościach podanych w załączniku nr 2 do SIWZ według opisu tj.: Zadanie nr 1 - Tusze i tonery (kolor czarny i wielobarwne) do urządzeń kopiujących oraz do komputerowych drukarek atramentowych, laserowych i igłowych – oryginały i zamienniki. Łącznie 128 pozycji w zadaniu. Zadanie nr 2 – Bębny do urządzeń kopiujących – różne rodzaje Łącznie 6 pozycji w zadaniu. Zadanie nr 3 - Bębny do drukarek komputerowych – różne rodzaje . Łącznie 8 pozycji w zadaniu. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na dowolną ilość zadań. W ramach każdego zadania wymagane jest złożenie oferty pełnej tj. nie dopuszcza się składanie ofert na poszczególne pozycje w zadaniu. Ilość zadań – 3.
Cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 3.W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia oraz odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ, wymagane jest złożenie: 3.1 Dot. zad. nr 1 - Zamawiający żąda złożenia dokumentów lub oświadczenia Wykonawcy lub producenta oferowanych produktów, że spełniają one warunki odpowiednich norm ISO: - 19752:2004 dla tonerów monochromatycznych, - 19798:2007 dla wkładów do drukarek kolorowych - 24711:2007 dla nabojów do drukarek atramentowych Wymóg dotyczy wyrobów oryginalnych jak i oferowanych produktów zamiennych. 3.2. Oferowane produkty w zad. nr 1 nie mogą zawierać barwników azowych (barwniki i pigmenty) mogących wydzielać rakotwórcze aminy aromatyczne umieszczone na liście amin aromatycznych w Dyrektywie 2002/61/WE. W tym celu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia producenta lub Wykonawcę oferowanych produktów, że Karty Charakterystyki Bezpieczeństwa Materiałów Eksploatacyjnych zostaną udostępnione na każde żądanie do wglądu Zamawiającemu w przypadku wystąpienia z odpowiednim wnioskiem. Wymóg dotyczy oferowanych produktów zamiennych.
Inne dokumenty niewymienione 1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy, 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru zawartego w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ z informacjami dot. cen, nr katalogowych i producentów oferowanych tuszów i tonerów i bębnów. 3. Pełnomocnictwo osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania w imieniu wykonawcy oświadczenia woli – jeśli dotyczy . 4. Oświadczenia Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia oraz oświadczenie o dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 3 i 4.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Umowa (umowy), która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane we wzorze umowy stanowiący dodatek nr 5 do niniejszej specyfikacji, z uwzględnieniem treści ofert. 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 2.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 2.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 2.3 zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia 2.4 zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych postanowień do umowy jeżeli nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e niezależnie od ich wartości, 2.5 zmian razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu 2.6 łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie 3. Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 2.2.5 Wykonawca przedstawi pisemne zawiadomienie producenta. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 2.2.5 w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje produkt równoważny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w ofercie, na podstawie której udzielono zamówienia. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych,; 6. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony.
IV 4 4 data 2017-06-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Tusze i tonery (kolor czarny i wielobarwne) do urządzeń kopiujących oraz do komputerowych drukarek atramentowych, laserowych i igłowych – oryginały i zamienniki. Łącznie 128 pozycji w zadaniu.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis – Bębny do urządzeń kopiujących – różne rodzaje Łącznie 6 pozycji w zadaniu.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)