GuidZP400 |
76130016-22c7-4b65-bf99-1042f7d49fc2
|
Biuletyn |
520021-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
|
Regon |
81014446200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
41
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70383
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
914 256 100
|
Zamawiajacy fax |
914 256 103
|
Zamawiajacy email |
wup@unet.pl
|
Adres strony url |
https://www.wup.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga aby oferta została złożona w formie pisemnej zgodnie z Rozdziałem X oraz XI SIWZ.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie, ul. A. Mickiewicza 41, 70-383 Szcecin, pok. 006 (Kancelaria Urzędu)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa baterii / akumulatorów do bezprzestojowych źródeł energii (UPS) będących w użytkowaniu przez Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie.
|
Numer referencyjny |
WUP.XVA.322.52.PRy.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa baterii / akumulatorów do bezprzestojowych źródeł energii (UPS) będących w użytkowaniu przez Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie w podziale na dwie części:
Część I obejmuje dostawę kompletu nowych baterii do modułu bateryjnego UPS Eaton 9X55-BAT10-64x7Ah 12V posiadanego przez Zamawiającego, wraz demontażem baterii starych oraz zamontowaniem nowych baterii wewnątrz urządzenia, konfiguracją UPS oraz utylizacją starych baterii,
Część II obejmuje dostawę kompletu nowych akumulatorów zamiennych do UPS APC SmartUPS SUA3000RMI2U posiadanego przez Zamawiającego, wraz z odbiorem oraz utylizacją starych akumulatorów.
|
Cpv glowny przedmiot |
31422000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
31
|
Informacje na temat katalogow |
Zgodnie z punktem 10 oraz 11 Rozdziału III SIWZ, Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę w wysokości:
a) dla Części I: 7 000,00 zł brutto
b) dla Części II: 700,00 zł brutto .
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 31 dni od daty zawarcia umowy. Dokładny termin realizacji przedmiotu zamówienia, jako kryterium wykonania przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia, Wykonawca wskaże w formularzu oferty cenowej.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunków udziału w przedmiotowym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunków udziału w przedmiotowym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunków udziału w przedmiotowym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i/lub dokumentów:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności przedmiotowych dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. W celu potwierdzenie braku podstaw wykluczenia o którym mowa w Rozdziale V.2. SIWZ.
2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 4 ppkt 1 niniejszego rozdziału SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości lub w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności przedmiotowych dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający wymaga, aby w sytuacji, gdy przedmiotowe dokumenty będą dostępne pod wskazanym przez Wykonawcę adresem internetowym wyłączenie w języku obcym (innym niż język polski), Zamawiający żąda ich złożenia w formie pisemnej wraz tłumaczeniem na język polski.
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 ppkt 1 niniejszego rozdziału SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
5. Dokumenty, o których mowa w pkt 4 ppkt 2 i 3 niniejszego rozdziału SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. W zakresie dokumentów, o których mowa w pkt 4 ppkt 1 niniejszego rozdziału SIWZ, albo odpowiadających im dokumentów określonych w pkt 4 ppkt 2 i 3 – w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
(Rozdział VI punkt 4, podpunkt 1-3 punkt 5, 6 SIWZ)
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie określił warunków udziału w przedmiotowym zakresie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-06-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
jzyk polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest do złożenia wyłącznie aktualnych na dzień składania ofert następujących oświadczeń i dokumentów:
1) Formularze od nr 1 do nr 2 – Oferty cenowe dla Części I, II.
2) Formularz nr 3 – Oświadczenie z art. 25 a ust. 1 Pzp – podstawy wykluczenia.
3) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale X pkt 4 i 5 lub w przypadku składania oferty wspólnej.- jeżeli dotyczy.
Wykonawca nie składa Formularza nr 4na etapie składania ofert.
Wykonawca, w terminie 3 dni, od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego, tj. https://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/ informacji z otwarcia ofert, o której mowa art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Formularz nr 4 do niniejszej SIWZ, zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert.
(Rozdział X punkt 1 SIWZ)
|