Dostwa trzech wersji aplikacji mobilnej RSO dla Regionalnego Systemu Ostrzegania.

Data publikacji 2017-06-01
Data zakończenia 2017-06-22 00:00:00
Instytucja Telewizja Polska S.A., Biuro Zakupów i Zamówień Publicznych, KRS Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy KRS, nr KRS 0000100679, NIP 521-04-12-987 o kapitale zakładowym wpłaconym całkowicie w wys. 286 596 500, 00 zł
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi dostawców

Szczegóły

Numer ogłoszenia 516233-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724100007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa dostarczenia trzech wersji aplikacji mobilnej RSO dla Regionalnego Systemu Ostrzegania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 225f5c63-8a7b-4ef4-98ab-963d5d2a1be6
Biuletyn 516233-N-2017
Zamawiajacy nazwa Telewizja Polska S.A., Biuro Zakupów i Zamówień Publicznych, KRS Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy KRS, nr KRS 0000100679, NIP 521-04-12-987 o kapitale zakładowym wpłaconym całkowicie w wys. 286 596 500, 00 zł
Regon 010418973
Zamawiajacy adres ulica Jana Pawła Woronicza
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-999
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225478817
Zamawiajacy fax 225477384
Zamawiajacy email sekretariatbzizp@tvp.pl
Adres strony url www.tvp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.tvp.pl/zamowienia_publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.tvp.pl/zamowienia_publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć osobiście, przesłać pocztą albo przez posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 00-999 Warszawa, ul. J.P. Woronicza 17, Kancelaria znajdująca się na parterze budynku B (wejście: róg ulicy J.P. Woronicza i ulicy Samochodowej).
Nazwa nadana zamowieniu Dostwa trzech wersji aplikacji mobilnej RSO dla Regionalnego Systemu Ostrzegania.
Numer referencyjny ZP/TITT/30/2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest usługa dostarczenia trzech wersji aplikacji mobilnej RSO dla Regionalnego Systemu Ostrzegania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72410000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, do 20% wartości zamówienia podstawowego.
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia w podziale na etapy: 1) etap I - do 21 dni od dnia podpisania umowy, 2) etap II - do 84 dni od dnia odbioru I etapu, 3) etap III - do dnia 31.12.2019 r.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) wykonanie - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 systemu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto, spełniającego łącznie następujące wymagania: a) system składał się z aplikacji mobilnej (o zasięgu ogólnokrajowym) współpracującej z systemem centralnym (portal web), b) aplikacja mobilna była wykonana w technologiach na platformy iOS, Android, Windows, o łącznej ilości pobrań nie mniejszej niż 100 000, c) system realizował funkcjonalność dystrybucji komunikatów przez notyfikacje PUSH poprzez aplikacje mobilne, d) system realizował funkcjonalność opartą o rozwiązania mapowe, w tym prezentację danych zlokalizowanych przestrzennie (GIS). 2) dysponowanie: a) co najmniej 1 osobą (Kierownik projektu), spełniającą łącznie następujące wymagania: A. posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu projektami informatycznymi, B. brała udział w realizacji co najmniej 2 projektów informatycznych, których przedmiotem było stworzenie aplikacji mobilnych, C. posiada certyfikat w zakresie zarządzania projektami zgodnie z metodyką Prince2 Practitioner; b) co najmniej 1 osobą (Architekt), spełniającą łącznie następujące wymagania: A. posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie tworzenia architektury systemów informatycznych, B. brała udział w realizacji co najmniej 2 projektów (w roli Architekta), których przedmiotem było stworzenie aplikacji mobilnych, w tym w minimum jednym projekcie spełniającym warunki, o których mowa w pkt 1), C. posiada certyfikat TOGAF 9, na poziomie co najmniej Foundation; c) co najmniej 1 osobą (Specjalista do spraw utrzymania systemów informatycznych), spełniającą łącznie następujące wymagania: A. posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie utrzymania architektury systemów informatycznych, B. brała udział w realizacji co najmniej 2 projektów (w roli Specjalisty do spraw utrzymania systemów informatycznych), których przedmiotem było stworzenie aplikacji mobilnych, w tym w minimum jednym projekcie spełniającym warunki, o których mowa w pkt 1), C. posiada certyfikat potwierdzający znajomość zagadnień ITIL (ang. Information Technology Infrastructure Library); d) co najmniej 1 osobą (Programista aplikacji mobilnych), spełniającą łącznie następujące wymagania: A posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie tworzenia aplikacji mobilnych, B. brała udział w realizacji co najmniej 1 projektu (w roli Programisty), którego przedmiotem było stworzenie aplikacji mobilnej, spełniającego warunki, o których mowa w pkt 1); e) co najmniej 1 osobą (Tester aplikacji mobilnych), spełniającą łącznie następujące wymagania: A. posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie testowania aplikacji mobilnych, B. brała udział w realizacji co najmniej 1 projektu (w roli Testera aplikacji mobilnych), którego przedmiotem było stworzenie aplikacji mobilnej.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz usług, o których mowa w pkt III.1.3) ogłoszenia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów że usługi te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu usług Zamawiający przekaże Wykonawcy wraz z wezwaniem; 2) wykaz osób, o których mowa w pkt III.1.3) ogłoszenia, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób Zamawiający przekaże Wykonawcy wraz z wezwaniem.
Inne dokumenty niewymienione 1) każdy z Wykonawców, który złożył ofertę, zobowiązany jest do złożenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP – oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184 ze zm.), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP Wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Zamawiający zamieści na stronie internetowej Zamawiającego wzór przedmiotowego oświadczenia; 2) razem z ofertą należy złożyć: a) dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy, b) pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik, c) dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - dotyczy przypadku, gdy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów; 3) na ofertę składają się: a) Formularz oferty, zgodny w treści z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ, b) opis koncepcji zarządzania projektem, o której mowa w pkt 15.4.1 SIWZ, c) opis koncepcji zarządzania umową, o którym mowa w pkt 15.5.1 SIWZ, d) kolorowy wydruk linii kreatywnej, o której mowa w pkt 15.6.1 SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 14 Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10% ceny brutto podanej w ofercie;
IV 6 1 sposob udostepniania Zgodnie z art. 37 ust. 6 ustawy PZP, Zamawiający informuje, że za poufne uważa się wszystkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiającego. Takie informacje podlegają ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity z 2003 r. Dz. U. Nr 153, poz. 1503 ze zm.). W przypadku, w którym w postępowaniu Zamawiający będzie przekazywał informacje poufne, nie zostaną one zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego. Informacje poufne zostaną przekazane Wykonawcy w jeden z następujących sposobów: 1) osobiście w siedzibie Zamawiającego po uprzednim wyznaczeniu przez Zamawiającego konkretnego miejsca, daty i godziny odbioru, 2) przez posłańca na adres wskazany przez Wykonawcę.
IV 6 1 srodki ochrony Ewentualne informacje poufne zostaną objęte tajemnicą przedsiębiorstwa i przekazane w sposób określony powyżej.
IV 4 4 data 2017-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1) Postępowanie prowadzi Biuro Zakupów i Zamówień Publicznych. Osobą, której kierownik Zamawiającego powierzył zastrzeżone dla niego czynności jest Dyrektor Ośrodka TVP-Technologie; 2) Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 24 ust. 2 Wzoru umowy; 3) Zgodnie z art. 18 pkt 1 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020 z późn. zm.), komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1113 z późn. zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub za pomocą poczty elektronicznej na adres mailowy: sekretariatbzizp@tvp.pl

Criterion

Kryteria koncepcja zarządzania umową
Znaczenie 15,00
  
Kryteria koncepcja zarządzania projektem
Znaczenie 15,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria projekt graficzny
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)