Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach

Data publikacji 2017-06-01
Data zakończenia 2017-06-13 00:00:00
Instytucja Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice
Miejscowość Świętochłowice
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 522967-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002, 302130005, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
- Część I zamówienia – dostawa serwera i macierzy dyskowej
Przedmiot zamówienia w części I zamówienia obejmuje serwer (1 szt.), macierz dyskową (1 szt.), przełączniki sieciowe (2 szt.), oprogramowanie systemowe i licencje dostępowe, oprogramowanie do wykonywania kopii bezpieczeństwa, usługa instalacji i konfiguracji.
- Część II zamówienia – dostawa komputerów i monitorów
Przedmiot zamówienia w części II zamówienia obejmuje komputery przenośne (3 szt.), komputery stacjonarne (12 szt.), monitory 21,5” (11 szt.), monitory 24” (4 szt.), oprogramowanie systemowe i biurowe.
- Część III zamówienia – dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
Przedmiot zamówienia w części III zamówienia obejmuje urządzenia wielofunkcyjne (2 szt.).

Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. Maksymalna liczba części zamówienia, które może zostać udzielone jednemu wykonawcy to 3 części.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 35082e9e-d06e-4775-af20-bdbd5b23df8a
Biuletyn 522967-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice
Regon 51589100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Katowicka
Zamawiajacy adres numer domu 54
Zamawiajacy miejscowosc Świętochłowice
Zamawiajacy kod pocztowy 41600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 323 491 800
Zamawiajacy fax 32 349 18 12
Zamawiajacy email zp@swietochlowice.pl
Adres strony url www.bip.swietochlowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.swietochlowice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.swietochlowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Świętochłowicach, ul. Katoiwicka 54, 41-600 Świętochłowice
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach
Numer referencyjny ZPU.271.18.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: - Część I zamówienia – dostawa serwera i macierzy dyskowej Przedmiot zamówienia w części I zamówienia obejmuje serwer (1 szt.), macierz dyskową (1 szt.), przełączniki sieciowe (2 szt.), oprogramowanie systemowe i licencje dostępowe, oprogramowanie do wykonywania kopii bezpieczeństwa, usługa instalacji i konfiguracji. - Część II zamówienia – dostawa komputerów i monitorów Przedmiot zamówienia w części II zamówienia obejmuje komputery przenośne (3 szt.), komputery stacjonarne (12 szt.), monitory 21,5” (11 szt.), monitory 24” (4 szt.), oprogramowanie systemowe i biurowe. - Część III zamówienia – dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Przedmiot zamówienia w części III zamówienia obejmuje urządzenia wielofunkcyjne (2 szt.). Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. Maksymalna liczba części zamówienia, które może zostać udzielone jednemu wykonawcy to 3 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji.
Cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie postawił warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie postawił warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie postawił warunku w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; d) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; e) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikiem (treść formularza wraz z załącznikiem zamieszczona w załączniku nr 2), 2) oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem nazw ( firm) podwykonawców ( w treści formularza ofertowego), 3) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), 4) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub Wykonawca w przypadku osób fizycznych,
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst w przypadku zmiany parametrów sprzętu komputerowego określonych w formularzu potwierdzającym parametry techniczne oferowanego sprzętu, jeżeli dostarczony zostanie sprzęt o lepszych parametrach.
IV 4 4 data 2017-06-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa serwera i macierzy dyskowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia w części I zamówienia obejmuje serwer (1 szt.), macierz dyskową (1 szt.), przełączniki sieciowe (2 szt.), oprogramowanie systemowe i licencje dostępowe, oprogramowanie do wykonywania kopii bezpieczeństwa, usługa instalacji i konfiguracji.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa komputerów i monitorów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia w części II zamówienia obejmuje komputery przenośne (3 szt.), komputery stacjonarne (12 szt.), monitory 21,5” (11 szt.), monitory 24” (4 szt.), oprogramowanie systemowe i biurowe.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia w części III zamówienia obejmuje urządzenia wielofunkcyjne (2 szt.).
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)