DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DO WYPOSAŻENIA PRACOWNI W SZKOŁACH PONADGIMNAZJALNYCH

Data publikacji 2017-06-01
Data zakończenia 2017-06-14 00:00:00
Instytucja
Miejscowość
Województwo
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 512585-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest:
dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego celem wyposażenia pracowni dla uczestników projektu „Powiat Oleśnicki dla rynku pracy” realizowanego przez Powiat Oleśnicki w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: 10 Edukacja, Działania: 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałania: 10.4.1 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy - konkursy horyzontalne oraz „Uczę się zawodowo - buduję swoją przewagę konkurencyjną na rynku pracy” - realizowanego przez Powiat Oleśnicki w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: 10 Edukacja, Działania: 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałania: 10.4.2 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy - ZIT WROF.
2. Sprzęt będzie wykorzystywany w pracowniach: TIK, komunikacji w języku obcym, produkcji rolniczej, lokalnych sieci komputerowych i sieciowych systemów operacyjnych, aplikacji komputerowych, spedycji, środków transportu, organizowania i prowadzenia sprzedaży. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz transport sprzętu.
Zamawiający informuje jednocześnie, iż faktura za sprzęt będzie wystawiona na Powiat Oleśnicki (NIP 911-17-80-454), jako organ nadzorujący, celem przekazania bezpłatnie placówkom oświatowym, które wykorzystają go do celów związanych z działalnością dydaktyczną, a zatem przedmiot zamówienia będzie przeznaczony dla placówek oświatowych.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w Załączniku nr 1 do SIWZ, a także w Załączniku nr 6 do SIWZ – projekcie umowy.
4. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w złotych polskich [PLN].
5. Zamawiający informuje, że sprzęt zostanie zakupiony przez Powiat Oleśnicki, jako organ nadzorujący, celem przekazania bezpłatnie placówkom oświatowym, które wykorzystają go do celów związanych z działalnością dydaktyczną.
Nr części Nazwa części
I Wyposażenie pracowni w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Władysława Reymonta w Bierutowie
II Wyposażenie pracowni w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Oleśnicy

CZĘŚĆ I Wyposażenie pracowni w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Władysława Reymonta w Bierutowie
1. Komputer stacjonarny z oprogramowaniem biurowym i antywirusowym – 1 szt.
2. Drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką A4 – 1 szt.
3. Projektor multimedialny – 1 szt.
4. Komputer przenośny z oprogramowaniem biurowym i antywirusowym – 16 szt.
5. Tablica interaktywna z systemem mocowania – 2 szt.

CZĘŚĆ II Wyposażenie pracowni w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Oleśnicy:
1. Klawiatura i mysz bezprzewodowa – zestaw – 10 szt.
2. Streamer taśmowy – 10 szt.
3. Zasilacz UPS – 10 szt.
4. Router – 10 szt.
5. Telefon internetowy Cisco 1 Line IP Phonea – 10 szt.
6. Zestaw edukacyjny – routery, switche do Cisco CCNA – 2 szt.
7. Szafa rack – 1 szt.
8. Serwer stelażowy z kontrolerem pamięci masowej – 2 szt.
9. Tablet – 10 szt.
10. Komputer przenośny – 10 szt.
11. Komputer przenośny – 22 szt.
12. Głośniki do komputerów przenośnych – 22 kpl.
13. Drukarka laserowa + skaner + kopiarka A4 – 6 szt.
14. Projektor multimedialny – 5 szt.
15. Ekran projekcyjny – 4 szt.
16. Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 326df544-a1e1-442d-ba8b-fdd7054e8c9c
Biuletyn 512585-N-2017
Zamawiajacy email zamowienia@powiat-olesnicki.pl
Adres strony url www.powiat-olesnicki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu zamówienie realizowane jest w ramach dwóch projektów współfinansowanych ze środków UE 1. „Powiat Oleśnicki dla rynku pracy” , 2.„Uczę się zawodowo - buduję swoją przewagę konkurencyjną na rynku pracy” , w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.powiat-olesnicki.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.powiat-olesnicki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiat Oleśnicki, ul. J. Słowackiego 10, 56-400 Oleśnica, Pokój nr 122 – Biuro Podawcze na parterze budynku
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DO WYPOSAŻENIA PRACOWNI W SZKOŁACH PONADGIMNAZJALNYCH
Numer referencyjny RP.272.1.4.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 2
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego celem wyposażenia pracowni dla uczestników projektu „Powiat Oleśnicki dla rynku pracy” realizowanego przez Powiat Oleśnicki w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: 10 Edukacja, Działania: 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałania: 10.4.1 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy - konkursy horyzontalne oraz „Uczę się zawodowo - buduję swoją przewagę konkurencyjną na rynku pracy” - realizowanego przez Powiat Oleśnicki w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: 10 Edukacja, Działania: 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałania: 10.4.2 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy - ZIT WROF. 2. Sprzęt będzie wykorzystywany w pracowniach: TIK, komunikacji w języku obcym, produkcji rolniczej, lokalnych sieci komputerowych i sieciowych systemów operacyjnych, aplikacji komputerowych, spedycji, środków transportu, organizowania i prowadzenia sprzedaży. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz transport sprzętu. Zamawiający informuje jednocześnie, iż faktura za sprzęt będzie wystawiona na Powiat Oleśnicki (NIP 911-17-80-454), jako organ nadzorujący, celem przekazania bezpłatnie placówkom oświatowym, które wykorzystają go do celów związanych z działalnością dydaktyczną, a zatem przedmiot zamówienia będzie przeznaczony dla placówek oświatowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w Załączniku nr 1 do SIWZ, a także w Załączniku nr 6 do SIWZ – projekcie umowy. 4. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w złotych polskich [PLN]. 5. Zamawiający informuje, że sprzęt zostanie zakupiony przez Powiat Oleśnicki, jako organ nadzorujący, celem przekazania bezpłatnie placówkom oświatowym, które wykorzystają go do celów związanych z działalnością dydaktyczną. Nr części Nazwa części I Wyposażenie pracowni w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Władysława Reymonta w Bierutowie II Wyposażenie pracowni w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Oleśnicy CZĘŚĆ I Wyposażenie pracowni w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Władysława Reymonta w Bierutowie 1. Komputer stacjonarny z oprogramowaniem biurowym i antywirusowym – 1 szt. 2. Drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką A4 – 1 szt. 3. Projektor multimedialny – 1 szt. 4. Komputer przenośny z oprogramowaniem biurowym i antywirusowym – 16 szt. 5. Tablica interaktywna z systemem mocowania – 2 szt. CZĘŚĆ II Wyposażenie pracowni w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Oleśnicy: 1. Klawiatura i mysz bezprzewodowa – zestaw – 10 szt. 2. Streamer taśmowy – 10 szt. 3. Zasilacz UPS – 10 szt. 4. Router – 10 szt. 5. Telefon internetowy Cisco 1 Line IP Phonea – 10 szt. 6. Zestaw edukacyjny – routery, switche do Cisco CCNA – 2 szt. 7. Szafa rack – 1 szt. 8. Serwer stelażowy z kontrolerem pamięci masowej – 2 szt. 9. Tablet – 10 szt. 10. Komputer przenośny – 10 szt. 11. Komputer przenośny – 22 szt. 12. Głośniki do komputerów przenośnych – 22 kpl. 13. Drukarka laserowa + skaner + kopiarka A4 – 6 szt. 14. Projektor multimedialny – 5 szt. 15. Ekran projekcyjny – 4 szt. 16. Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia stanowić będzie kryterium oceny ofert. Szczegółowe postanowienia na ten temat znajdują się w pkt. XIV niniejszej SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości – tj. a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej : 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, przez co Zamawiający rozumie dostawę sprzętu komputerowego, (z podaniem nazwy Zleceniodawcy, terminu realizacji, wartości) - Załącznik nr 5 do SIWZ, wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane w sposób należyty (przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , na kwotę: - dla części I zamówienia– dostawa sprzętu komputerowego na kwotę co najmniej 20 000 PLN brutto każda - dla części II zamówienia - dostawa sprzętu komputerowego na kwotę co najmniej 50 000 PLN brutto każda - Zamawiający dopuszcza aby wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu posłużył się tym samym doświadczeniem dla części I i II, pod warunkiem że doświadczenie to spełnia warunki określone odrębnie dla każdej z tych części. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższy warunek spełniał jeden z Wykonawców.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu 1. wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ 2. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VII.2. siwz, nie są dołączane do oferty- zamawiający stosuje procedurę odwróconą ( o której mowa w art. 24 aa ust. 1 ustawy Pzp). 3. W przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum / spółka cywilna), musi ona spełniać następujące warunki: 1) Oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) Stosowne pełnomocnictwo / upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie - należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3) Oferta winna zawierać oświadczenie o którym mowa w pkt. VII.1. ppkt. .2)siwz dla każdego wykonawcy z osobna, pozostałe dokumenty wymienione w pkt VII.1. siwz składane są wspólnie. 4) Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. VII.2. SIWZ, składane są przez tego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 4. Postanowienia dotyczące składanych w niniejszym postępowaniu dokumentów i oświadczeń: 1) Oświadczenia Wykonawcy, Podmiotów udostępniających zasoby, Podwykonawców składane są w oryginale, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania ww. podmiotów. 2) Dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania. 3) Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Podmiot udostępniający zasoby albo Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo Podwykonawca - w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 4) Oferta, wszystkie wymagane załączniki, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, innego niż oświadczenie, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 5. Postanowienia dotyczące dokumentów dot. Podmiotów udostępniających zasoby: 1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. VII.1. ppkt. 2)SIWZ 2) Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania niniejszego zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów do oferty należy dołączyć dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu niniejszego zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ 2. Zobowiązanie lub inne dokumenty w formie pisemnej, potwierdzające oddanie zasobów podmiotów trzecich do dyspozycji wykonawcy, sformułowane w sposób pozwalający Zamawiającemu określić realność udostępnienia zasobów, w szczególności np. określające rodzaj i zakres zasobów udostępnianych, sposób ich udostępnienia, czasookres itp. – gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu- wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do siwz 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 4. W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zezwala na to ustawa pzp lub zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany. Dopuszczalne zmiany umowy i warunki takich zmian określają wzory umów oraz ustawa pzp.
IV 4 4 data 2017-06-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wyposażenie pracowni w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Władysława Reymonta w Bierutowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Komputer stacjonarny z oprogramowaniem biurowym i antywirusowym – 1 szt. 2. Drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką A4 – 1 szt. 3. Projektor multimedialny – 1 szt. 4. Komputer przenośny z oprogramowaniem biurowym i antywirusowym – 16 szt. 5. Tablica interaktywna z systemem mocowania – 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie pracowni w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Oleśnicy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Klawiatura i mysz bezprzewodowa – zestaw – 10 szt. 2. Streamer taśmowy – 10 szt. 3. Zasilacz UPS – 10 szt. 4. Router – 10 szt. 5. Telefon internetowy Cisco 1 Line IP Phonea – 10 szt. 6. Zestaw edukacyjny – routery, switche do Cisco CCNA – 2 szt. 7. Szafa rack – 1 szt. 8. Serwer stelażowy z kontrolerem pamięci masowej – 2 szt. 9. Tablet – 10 szt. 10. Komputer przenośny – 10 szt. 11. Komputer przenośny – 22 szt. 12. Głośniki do komputerów przenośnych – 22 kpl. 13. Drukarka laserowa + skaner + kopiarka A4 – 6 szt. 14. Projektor multimedialny – 5 szt. 15. Ekran projekcyjny – 4 szt. 16. Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.
  

Criterion

Kryteria termin dostawy zamówienia
Znaczenie 20
  
Kryteria cena
Znaczenie 60
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)