Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostarczenie sprzętu informatycznego oraz wyposażenia do sal do ćwiczeń dla szkół Gminy Sanok,
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część 1: Zakup, dostarczenie sprzętu informatycznego dla szkół Gminy Sanok,
Część 2: Zakup, dostarczenie wyposażenia do sal do ćwiczeń dla szkół Gminy Sanok
Opis części zamówienia:
Część 1: Zakup, dostarczenie sprzętu informatycznego dla szkół Gminy Sanok obejmuje: zakup, dostarczenie sprzętu informatycznego - wyposażenia klasopracowni matematycznych/przyrodniczych w zestawy interaktywne w szkołach:
1.Zespół Szkół -Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Trepczy,
2.Zespół Szkół -Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Strachocinie,
3.Zespół Szkół – Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Dobrej,
4. Gimnazjum w Niebieszczanach,
5.Szkoła Podstawowa w Falejówce,
6. Szkoła Podstawowa w Kostarowcach,
7. Szkoła Podstawowa w Mrzygłodzie,
8. Szkoła Podstawowa w Pakoszówce,
9. Szkoła Podstawowa w Niebieszczanach,
10. Szkoła Podstawowa w Pisarowcach,
11. Szkoła Podstawowa w Prusieku,
12. Szkoła Podstawowa w Srogowie Górnym,
13. Szkoła Podstawowa w Załużu.
W ramach ceny ofertowej dla tej części zamówienia należy uwzględnić koszty instalacji – montażu tablicy interaktywnej wraz z projektorem i nagłośnieniem na mobilnym statywie jezdnym, konfiguracji i uruchomienia systemu (ewentualnej instalacji programów, sterowników, kalibracji), przeprowadzone szkolenia dla nauczycieli z zakresu obsługi tablicy (w każdej szkole wskazanej powyżej).
Część 2: Zakup, dostarczenie wyposażenia do sal do ćwiczeń dla szkół Gminy Sanok obejmuje: zakup, dostarczenie wyposażenia w sprzęt sportowy sal gimnastycznych w szkołach:
1. Szkoła Podstawowa w Kostarowcach,
2. Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Dobrej.
W ramach tej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszty zamontowania dostarczonego sprzętu sportowego zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, we wszystkich szkołach opisanych powyżej.
Wykonawca zobowiązany będzie do uporządkowania i przywrócenia miejsc (pomieszczeń) wykonywania prac montażowych do stanu sprzed rozpoczęcia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
Oferowany i dostarczony sprzęt informatyczny oraz sportowy musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, kompletny, zdatny do prawidłowej eksploatacji - zgodnie z zakresem funkcjonalnym i jego przeznaczeniem, nadto posiadać certyfikaty uprawniające do oznaczania wyrobów znakiem bezpieczeństwa lub certyfikaty zgodności.
Wszędzie tam, gdzie w SIWZ znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez oferty równoważne należy rozumieć dostawy o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż opisywane.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - załączając do oferty opis równoważnego przedmiotu zamówienia.
|
GuidZP400 |
31483ab4-17d7-4fdb-add1-e941798ef333
|
Biuletyn |
522487-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Sanok
|
Regon |
37044074900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sanok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
38500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
134 656 551
|
Zamawiajacy fax |
134 656 553
|
Zamawiajacy email |
k.kaczak@gminasanok.pl
|
Adres strony url |
http://gmina.sanok.com.pl/bip/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. „Poprawa infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Sanok”, realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VI. Spójność Przestrzenna i Społeczna, Działanie 6.4 Infrastruktura edukacyjna, Poddziałanie 6.4.3 Szkolnictwo ogólne.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://gmina.sanok.com.pl/bip/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://gmina.sanok.com.pl/bip/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Sanok, ul. Kościuszki 23, sekretariat - pokój nr 201, II piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup, dostarczenie sprzętu informatycznego oraz wyposażenia do sal do ćwiczeń dla szkół Gminy Sanok
|
Numer referencyjny |
GKI.271.07.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostarczenie sprzętu informatycznego oraz wyposażenia do sal do ćwiczeń dla szkół Gminy Sanok,
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część 1: Zakup, dostarczenie sprzętu informatycznego dla szkół Gminy Sanok,
Część 2: Zakup, dostarczenie wyposażenia do sal do ćwiczeń dla szkół Gminy Sanok
Opis części zamówienia:
Część 1: Zakup, dostarczenie sprzętu informatycznego dla szkół Gminy Sanok obejmuje: zakup, dostarczenie sprzętu informatycznego - wyposażenia klasopracowni matematycznych/przyrodniczych w zestawy interaktywne w szkołach:
1.Zespół Szkół -Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Trepczy,
2.Zespół Szkół -Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Strachocinie,
3.Zespół Szkół – Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Dobrej,
4. Gimnazjum w Niebieszczanach,
5.Szkoła Podstawowa w Falejówce,
6. Szkoła Podstawowa w Kostarowcach,
7. Szkoła Podstawowa w Mrzygłodzie,
8. Szkoła Podstawowa w Pakoszówce,
9. Szkoła Podstawowa w Niebieszczanach,
10. Szkoła Podstawowa w Pisarowcach,
11. Szkoła Podstawowa w Prusieku,
12. Szkoła Podstawowa w Srogowie Górnym,
13. Szkoła Podstawowa w Załużu.
W ramach ceny ofertowej dla tej części zamówienia należy uwzględnić koszty instalacji – montażu tablicy interaktywnej wraz z projektorem i nagłośnieniem na mobilnym statywie jezdnym, konfiguracji i uruchomienia systemu (ewentualnej instalacji programów, sterowników, kalibracji), przeprowadzone szkolenia dla nauczycieli z zakresu obsługi tablicy (w każdej szkole wskazanej powyżej).
Część 2: Zakup, dostarczenie wyposażenia do sal do ćwiczeń dla szkół Gminy Sanok obejmuje: zakup, dostarczenie wyposażenia w sprzęt sportowy sal gimnastycznych w szkołach:
1. Szkoła Podstawowa w Kostarowcach,
2. Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Dobrej.
W ramach tej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszty zamontowania dostarczonego sprzętu sportowego zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, we wszystkich szkołach opisanych powyżej.
Wykonawca zobowiązany będzie do uporządkowania i przywrócenia miejsc (pomieszczeń) wykonywania prac montażowych do stanu sprzed rozpoczęcia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
Oferowany i dostarczony sprzęt informatyczny oraz sportowy musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, kompletny, zdatny do prawidłowej eksploatacji - zgodnie z zakresem funkcjonalnym i jego przeznaczeniem, nadto posiadać certyfikaty uprawniające do oznaczania wyrobów znakiem bezpieczeństwa lub certyfikaty zgodności.
Wszędzie tam, gdzie w SIWZ znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez oferty równoważne należy rozumieć dostawy o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż opisywane.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - załączając do oferty opis równoważnego przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
37400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-08-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) co najmniej jednego zamówienia o wartości co najmniej 70 000,00 zł, obejmującego dostawę sprzętu informatycznego – obligatoryjne dla części 1,
b) co najmniej jednego zamówienia o wartości co najmniej 70 000,00 zł, obejmującego dostawę sprzętu sportowego – obligatoryjne dla części 2.
UWAGA:
1. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na wszystkie części zamówienia należy wykazać dostawy spełniające warunki opisane w pkt 5.3.1 lit. a) oraz 5.3.1 lit b) SIWZ.
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów o ich wykonanie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 6 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 2) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 7. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-06-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup, dostarczenie sprzętu informatycznego dla szkół Gminy Sanok obejmuje
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 1: Zakup, dostarczenie sprzętu informatycznego dla szkół Gminy Sanok obejmuje: zakup, dostarczenie sprzętu informatycznego - wyposażenia klasopracowni matematycznych/przyrodniczych w zestawy interaktywne w szkołach:
1.Zespół Szkół -Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Trepczy,
2.Zespół Szkół -Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Strachocinie,
3.Zespół Szkół – Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Dobrej,
4. Gimnazjum w Niebieszczanach,
5.Szkoła Podstawowa w Falejówce,
6. Szkoła Podstawowa w Kostarowcach,
7. Szkoła Podstawowa w Mrzygłodzie,
8. Szkoła Podstawowa w Pakoszówce,
9. Szkoła Podstawowa w Niebieszczanach,
10. Szkoła Podstawowa w Pisarowcach,
11. Szkoła Podstawowa w Prusieku,
12. Szkoła Podstawowa w Srogowie Górnym,
13. Szkoła Podstawowa w Załużu.
W ramach ceny ofertowej dla tej części zamówienia należy uwzględnić koszty instalacji – montażu tablicy interaktywnej wraz z projektorem i nagłośnieniem na mobilnym statywie jezdnym, konfiguracji i uruchomienia systemu (ewentualnej instalacji programów, sterowników, kalibracji), przeprowadzone szkolenia dla nauczycieli z zakresu obsługi tablicy (w każdej szkole wskazanej powyżej).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
Oferowany i dostarczony sprzęt informatyczny musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, kompletny, zdatny do prawidłowej eksploatacji - zgodnie z zakresem funkcjonalnym i jego przeznaczeniem, nadto posiadać certyfikaty uprawniające do oznaczania wyrobów znakiem bezpieczeństwa lub certyfikaty zgodności.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup, dostarczenie wyposażenia do sal do ćwiczeń dla szkół Gminy Sanok
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 2: Zakup, dostarczenie wyposażenia do sal do ćwiczeń dla szkół Gminy Sanok obejmuje: zakup, dostarczenie wyposażenia w sprzęt sportowy sal gimnastycznych w szkołach:
1. Szkoła Podstawowa w Kostarowcach,
2. Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Dobrej.
W ramach tej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszty zamontowania dostarczonego sprzętu sportowego zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, we wszystkich szkołach opisanych powyżej.
Wykonawca zobowiązany będzie do uporządkowania i przywrócenia miejsc (pomieszczeń) wykonywania prac montażowych do stanu sprzed rozpoczęcia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
Oferowany i dostarczony sprzęt sportowy musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, kompletny, zdatny do prawidłowej eksploatacji - zgodnie z zakresem funkcjonalnym i jego przeznaczeniem, nadto posiadać certyfikaty uprawniające do oznaczania wyrobów znakiem bezpieczeństwa lub certyfikaty zgodności.
|
| |