GuidZP400 |
7e99020d-ea6c-41fb-b9d0-6fbb088814ff
|
Biuletyn |
517069-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach
|
Regon |
24000925100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Płowiecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
31
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gliwice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44121
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 300 86 34
|
Zamawiajacy fax |
32 300 86 98
|
Zamawiajacy email |
pawel.pendzialek@zdm.gliwice.pl
|
Adres strony url |
www.zdm.gliwice.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zdm.gliwice.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zdm.gliwice.pl/
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
44-121 Gliwice, ul. Płowiecka 31
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Opracowanie rocznego raportu o stanie bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z uaktualnieniem bazy systemu MapInfo wdrożonego i eksploatowanego w Zarządzie Dróg Miejskich w Gliwicach w zakresie zdarzeń drogowych
|
Numer referencyjny |
ZDM.26.10.2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie mapy wypadków na podstawie danych o zdarzeniach drogowych wraz ze sporządzaniem rocznych raportów o stanie bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gliwicach oraz uaktualnienie bazy danych systemu MapInfo wdrożonego i eksploatowanego w Zarządzie Dróg Miejskich w Gliwicach w zakresie zdarzeń drogowych, polegające na:
a) pozyskiwaniu danych o zdarzeniach drogowych i aktualizacji graficzno-opisowej bazy danych o zdarzeniach drogowych,
b) sporządzeniu rocznych raportów o stanie bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gliwicach za lata: 2016, 2017, 2018
c) opracowanie mapy wypadków drogowych dla lat 2016, 2017, 2018
d) sporządzeniu rocznych raportów o stanie bezpieczeństwa ruchu rowerowego w Gliwicach za lata: 2016, 2017, 2018.
|
Cpv glowny przedmiot |
72320000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-05-06T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie zrealizowania w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej 3 rocznych raportów o stanie bezpieczeństwa ruchu drogowego w miastach o liczbie mieszkańców powyżej 100 000.
W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia nie będą rozpatrywane łącznie, tzn musi go spełniać w całości przynajmniej jeden z członków konsorcjum.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
|
Zakresie warunkow udzialu |
- wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane o treści ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami:
- w zakresie terminu wykonania umowy
- w zakresie zmian osób wymienionych w §9 wzoru umowy
- zmiany wynagrodzenia - zmiana zgodnie z zapisami §4 wzoru umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|