Opracowanie rocznego raportu o stanie bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z uaktualnieniem bazy systemu MapInfo wdrożonego i eksploatowanego w Zarządzie Dróg Miejskich w Gliwicach w zakresie zdarzeń drogowych

Data publikacji 2017-06-01
Data zakończenia 2017-06-12 00:00:00
Instytucja Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi bazy danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 517069-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723200004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie mapy wypadków na podstawie danych o zdarzeniach drogowych wraz ze sporządzaniem rocznych raportów o stanie bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gliwicach oraz uaktualnienie bazy danych systemu MapInfo wdrożonego i eksploatowanego w Zarządzie Dróg Miejskich w Gliwicach w zakresie zdarzeń drogowych, polegające na:
a) pozyskiwaniu danych o zdarzeniach drogowych i aktualizacji graficzno-opisowej bazy danych o zdarzeniach drogowych,
b) sporządzeniu rocznych raportów o stanie bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gliwicach za lata: 2016, 2017, 2018
c) opracowanie mapy wypadków drogowych dla lat 2016, 2017, 2018
d) sporządzeniu rocznych raportów o stanie bezpieczeństwa ruchu rowerowego w Gliwicach za lata: 2016, 2017, 2018.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7e99020d-ea6c-41fb-b9d0-6fbb088814ff
Biuletyn 517069-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach
Regon 24000925100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Płowiecka
Zamawiajacy adres numer domu 31
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44121
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 300 86 34
Zamawiajacy fax 32 300 86 98
Zamawiajacy email pawel.pendzialek@zdm.gliwice.pl
Adres strony url www.zdm.gliwice.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zdm.gliwice.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zdm.gliwice.pl/
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 44-121 Gliwice, ul. Płowiecka 31
Nazwa nadana zamowieniu Opracowanie rocznego raportu o stanie bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z uaktualnieniem bazy systemu MapInfo wdrożonego i eksploatowanego w Zarządzie Dróg Miejskich w Gliwicach w zakresie zdarzeń drogowych
Numer referencyjny ZDM.26.10.2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest opracowanie mapy wypadków na podstawie danych o zdarzeniach drogowych wraz ze sporządzaniem rocznych raportów o stanie bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gliwicach oraz uaktualnienie bazy danych systemu MapInfo wdrożonego i eksploatowanego w Zarządzie Dróg Miejskich w Gliwicach w zakresie zdarzeń drogowych, polegające na: a) pozyskiwaniu danych o zdarzeniach drogowych i aktualizacji graficzno-opisowej bazy danych o zdarzeniach drogowych, b) sporządzeniu rocznych raportów o stanie bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gliwicach za lata: 2016, 2017, 2018 c) opracowanie mapy wypadków drogowych dla lat 2016, 2017, 2018 d) sporządzeniu rocznych raportów o stanie bezpieczeństwa ruchu rowerowego w Gliwicach za lata: 2016, 2017, 2018.
Cpv glowny przedmiot 72320000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-05-06T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie zrealizowania w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej 3 rocznych raportów o stanie bezpieczeństwa ruchu drogowego w miastach o liczbie mieszkańców powyżej 100 000. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia nie będą rozpatrywane łącznie, tzn musi go spełniać w całości przynajmniej jeden z członków konsorcjum.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
Zakresie warunkow udzialu - wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane o treści ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami: - w zakresie terminu wykonania umowy - w zakresie zmian osób wymienionych w §9 wzoru umowy - zmiany wynagrodzenia - zmiana zgodnie z zapisami §4 wzoru umowy.
IV 4 4 data 2017-06-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria skrócenie terminu wykonani etap III
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria skrócenie terminu wykonania etap II
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)