GuidZP400 |
9cbd6530-fcc8-4173-b9da-f8e03dfd6c22
|
Biuletyn |
521470-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
|
Regon |
45066502400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łomża
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
18404
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
864 733 610
|
Zamawiajacy fax |
864 733 210
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpital-lomza.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-lomza.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-lomza.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-lomza.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
kancelaria Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego (pokój 235), Al. Piłsudskiego 11, 18 – 404 Łomża, godziny pracy kancelarii: od poniedziałku do piątku w godz. 7.30- 15.05,
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa gotowych artykułów spożywczych w tym artykułów specjalnego stosowania do żywienia dzieci hospitalizowanych w Oddziałach Szpitala Wojewódzkiego w Łomży
|
Numer referencyjny |
ZT-SZP-226/01/18p/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa gotowych artykułów spożywczych w tym artykułów specjalnego stosowania do żywienia dzieci hospitalizowanych w Oddziałach Szpitala Wojewódzkiego w Łomży zwanego dalej Zamawiającym w ilościach, asortymencie i wymaganiach wg Załącznika nr 6 do SIWZ . Ilość pakietów: 5 pakietów tj:.
Pakiet 1 - woda mineralna
Pakiet 2 - mleko
Pakiet 3 - mleko
Pakiet 4 – mleko, kleik marchwiowo - ryżowy
Pakiet 5 - mleko
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-04-30T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że:
wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie realizował dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykazać się realizacją minimum 1dostawy asortymentu określonego grupą/ klasą/ kategorią nomenklatury CPV o wartości:
1) co najmniej 1 dostawy z Pakietu 1 – na kwotę brutto minimum 2.400,00 zł;
2) co najmniej 1 dostawy z Pakietu 2 – na kwotę brutto minimum 11.000,00 zł;
3) co najmniej 1 dostawy z Pakietu 3 – na kwotę brutto minimum 1.500,00 zł;
4) co najmniej 1 dostawy z Pakietu 4– na kwotę brutto minimum 7.000,00 zł;
5) co najmniej 1 dostawy z Pakietu 5 – na kwotę brutto minimum 6.000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1.Zgodnie z art.22a ust.1Pzp wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 Pzp.
4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. SIWZ, zamawiający żąda od wykonawcy:
a) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
należy złożyć oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
a) Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu zgodne z obowiązującymi przepisami ( dotyczy wszystkich pakietów) tj.:
1. jeśli są produktami leczniczymi winny być dopuszczone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. 2008r. Nr 45 poz. 271 z późn. zm.);
2. jeśli są wyrobami medycznymi winny być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 876 t.j z póz. zm.);
3. jeśli są środkami spożywczymi specjalnego przeznaczenia żywieniowego winny spełniać wymagania ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. 2015.594. z późn. zm.) oraz spełniały wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 16.09.2010r. w sprawie środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego (tekst jednolity Dz. U. 2015.1026.);
4. jeśli są środkami spożywczymi winny posiadać rekomendację Instytutu Matki i Dziecka w żywieniu niemowląt i dzieci.
b) Materiały informacyjne (np. opisy, foldery, ulotki, nr katalogowe jeśli produkt posiada karty charakterystyki oferowanych produktów etc.) w języku polskim/przetłumaczonych na język polski, zgodnie z pkt 8.16. SIWZ, potwierdzające wszystkie parametry oferowane w złożonej ofercie produktów (np. skład, opakowanie jednostkowe, numery katalogowe itp.). Wykonawca winien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać której pozycji i pakietu dotyczą oraz zaznaczyć wszystkie wymagane parametry oferowanych w złożonej ofercie produktów - dotyczy wszystkich pakietów.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Nie przewiduje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty (art. 144 ust 1 ustawy Pzp) z wyjątkiem:
a) Kupujący dopuszcza przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewyczerpania całości zamówienia;
b) zmiany nazwy, siedziby stron umowy, nr-ów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych;
c) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie;
d) zamiany asortymentu lub zmiany producenta produktu jaki wykazał w złożonej ofercie za zgodą Kupującego;
e) gdy wystąpią zmiany dotyczące obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia tj. w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp.
|
IV 4 4 data |
2017-06-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.3. SIWZ:
1) ppkt 1- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 1 – woda mineralna
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 2- mleko
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 3 - mleko
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 4 – mleko, kleik marchwiowo - ryżowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 5 - mleko
|
| |