GuidZP400 |
37294708-a904-4fb2-bf64-587e70681cd3
|
Biuletyn |
522457-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie
|
Regon |
000298554
|
Zamawiajacy adres ulica |
dr. J. Babińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-393
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48(012)6524347
|
Zamawiajacy fax |
+48(012)2621335
|
Zamawiajacy email |
mjozefiak@babinski.pl
|
Adres strony url |
www.babinski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.babinski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie, 30-393 Kraków ul. dr. J. Babińskiego 29
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów higienicznych i środków czyszczących
|
Numer referencyjny |
ZP-24/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie sukcesywnych dostaw artykułów higienicznych i środków czyszczących do jednostek organizacyjnych Szpitala Specjalistycznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie, zgodnie z załącznikami nr: 1A do SIWZ i 1B do SIWZ stanowiących jednocześnie Formularze cenowe.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje dwa pakiety asortymentowe (części zamówienia). Ofertę można złożyć na wszystkie części zamówienia łącznie albo w zakresie jednej lub więcej części zamówienia.
3) Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Formularzach cenowych, dokumencie pn.: „Szczegółowe wymagania Zamawiającego” (załącznik do SIWZ) i projekcie umowy (załącznik nr 6 i nr 7 do SIWZ).
4) Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich.
5) W formularzach cenowych Wykonawca - w kolumnie 10, zobowiązany jest wpisać nazwę producenta i nazwę produktu oferowanego – zgodnie z wymaganiami i zapisami w poszczególnych formularzach cenowych dla pakietów I i II.
|
Cpv glowny przedmiot |
33763000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dostarczenia:
a) próbki oferowanego produktu/asortymentu, w następujących pakietach i pozycjach:
Pakiet I: pozycje 1-6 Formularza cenowego;
b) opisu oferowanego produktu/asortymentu, w postaci:
- kart charakterystyki zawierających informacje zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady WE w sprawie klasyfikacji, oznakowania i pakowania substancji i mieszanin nr 1272/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r.,
oraz
- aktualnych ulotek informacyjnych,
asortymentów oferowanych w następujących pakietach i pozycjach:
Pakiet II: pozycje 1, 5 – 8 Formularza cenowego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ,
Formularz cenowy - zał. nr: 1A – 1B do SIWZ,
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zał. nr 4 do SIWZ,
Zobowiązanie podmiotu/podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby - zał. nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i następować będą w drodze aneksu podpisanego przez obydwie Strony.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę niniejszej umowy w zakresie:
1) wskazanych w umowie terminów realizacji przedmiotu umowy, gdy jest to spowodowane następstwem okoliczności niezależnych od Stron (siła wyższa) lub okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
2) zmiany w „Formularzu cenowym” w zakresie rodzaju asortymentu polegające na wprowadzeniu nowocześniejszych zamienników w niezmienionej cenie w stosunku do cen wskazanych w „Formularzu cenowym”, w przypadku kiedy asortyment wskazany w „Formularzu cenowym” nie będzie dostępny na rynku,
3) realizacji przedmiotu umowy po cenach niższych niż ceny wskazane w „Formularzu cenowym”, a zmiany w tym zakresie nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy,
4) osób wskazanych w § 4 ust. 1.
5) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia okresu obowiązywania niniejszej umowy, z zachowaniem cen jednostkowych wskazanych w „Formularzu cenowym”, w sytuacji niewykorzystania ilości asortymentu wskazanych w tym załączniku, z zastrzeżeniem ust. 5 oraz pod warunkiem, że nie zostanie przekroczona maksymalna wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy wskazanego w § 3 ust. 2.
6) W przypadku kiedy zapotrzebowanie Zamawiającego na dany asortyment przewyższy ilości tego asortymentu określone w „Formularzu cenowym”, Zamawiający zastrzega sobie możliwość, a Wykonawca wyraża zgodę, na zmianę ilości poszczególnych asortymentów określonych w tym formularzu, poprzez zwiększenie zamówienia w danej pozycji o maksymalnie 20% w stosunku do ilości wskazanej w „Formularzu cenowym”, kompensując to odpowiednim zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie asortymentu wskazanego w „Formularzu cenowym” z zastrzeżeniem, że zmiany, o których mowa w niniejszym ustępie, nie mogą doprowadzić do przekroczenia wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy wskazanego w § 3 ust. 2. Zmiany, o których mowa w niniejszym ustępie, nie stanowią zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymagają formy pisemnej w postaci aneksów.
|
IV 4 4 data |
2017-06-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|