GuidZP400 |
a6217c73-a3b7-4c85-8175-835890feebba
|
Biuletyn |
524290-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie
|
Regon |
6005921600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dywizjonu 303
|
Zamawiajacy adres numer domu |
35
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dęblin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
08521
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 551 74 53
|
Zamawiajacy fax |
81 551 74 52
|
Zamawiajacy email |
zp@wsosp.pl
|
Adres strony url |
www.wsosp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wsosp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dywizjonu 303 nr 35 (Pałac Jabłonowskich) kancelaria jawna – pok. nr 116 (Wjazd do Pałacu Jabłonowskich możliwy również od strony os. Lotnisko, od ul. płk. Pilota Szczepana Ścibiora)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych ul. Dywizjonu 303 nr 35 08 – 521 Dęblin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
zakup odzieży ochronnej i roboczej
|
Numer referencyjny |
Zp/pn/57/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup odzieży ochronnej i roboczej z podziałem na zadania:
Zadanie 1 odzież ochronna dla studentów cywilnych WSOSP ,
Zadanie 2 buty taktyczne dla studentów cywilnych,
Zadanie 3 odzież ochronna i robocza dla pracowników WSOSP – mechanik lotniczy,
Zadanie 4 odzież ochronna i robocza dla pracowników WSOSP – ZWF,
Zadanie 5 odzież ochronna i robocza dla pracowników WSOSP – stołówka,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym).
do oceny jakości należy przedłożyć próbki produktów będących przedmiotem zamówienia w zakresie zadania 5 (poz. 3, 4)
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na zadanie 1, 2, 3, 4, 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.
Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
35113400-3 Odzież ochronna i zabezpieczająca
18130000-9 Specjalna odzież robocza
|
Cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
55
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin wykonania zamówienia:
- maksymalnie 55 dni od dnia zawarcia umowy – dotyczy zadnia 1,2,4,5;
- sukcesywnie do 31 grudnia 2018 roku- dotyczy zadania 3.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) w zakresie zadania 1 poz. 1 kombinezon pilota dla studentów cywilnych
w zakresie zadania 3 poz. 1 kombinezon mechanika lotniczego
certyfikat niepalności materiału z którego będzie uszyty
b) w zakresie zadania 3 opis wszystkich oferowanych produktów
|
Inne dokumenty niewymienione |
do oceny jakości należy przedłożyć próbki produktów będących przedmiotem zamówienia w zakresie zadania 5 (poz. 3, 4) w zamkniętym opakowaniu (karton, pudełko, pojemnik, itp.) oznaczonym nazwą i adresem Wykonawcy z dopiskiem: „Oferta na zakup odzieży ochronnej i roboczej - próbki. Nie otwierać przed dniem 13.06.2017 r. godz. 10.30”.
Próbki mają być wykonane zgodnie z opisem zamieszczonym w opisie przedmiotu zamówienia. Próbka ma pokazać jakość materiałów odzieży ochronnej i roboczej.
Próbki stanowią część oferty i będą podstawą do oceny oferty w kryterium jakość.
W związku z powyższym Zamawiający nie będzie wzywał w trybie art. 26 ust. 3 do uzupełnienia próbek.
Zamawiający informuje również, że złożone próbki nie będą podlegać zwrotowi.
Wykonawca –realizując zamówienie - dostarcza odzież ochronna i roboczą o identycznym kroju oraz rodzaju materiału zastosowanym w próbkach, natomiast kolory dostosowuje do wymagań Zamawiającego.
Niedostarczenie przez Wykonawcę wszystkich wyszczególnionych próbek produktu, dostarczenie produktów niezgodnych z opisem przedmiotu zamówienia – równoznaczne będzie z odrzuceniem oferty.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z § 13. Zmiana umowy - wzoru umowy
|
IV 4 4 data |
2017-06-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 1 odzież ochronna dla studentów cywilnych WSOSP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
55
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych dokumentów potwierdzających:
w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) w zakresie zadania 1 poz. 1 kombinezon pilota dla studentów cywilnych - certyfikat niepalności materiału z którego będzie uszyty
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup odzieży ochronnej i roboczej z podziałem na zadania:
Zadanie 1 odzież ochronna dla studentów cywilnych WSOSP ,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym).
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.
Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 2 buty taktyczne dla studentów cywilnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
55
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup odzieży ochronnej i roboczej z podziałem na zadania:
Zadanie 2 buty taktyczne dla studentów cywilnych,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym).
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na zadanie 1, 2, 3, 4, 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.
Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
35113400-3 Odzież ochronna i zabezpieczająca
18130000-9 Specjalna odzież robocza
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 3 odzież ochronna i robocza dla pracowników WSOSP – mechanik lotniczy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a)w zakresie zadania 3 poz. 1 kombinezon mechanika lotniczego - certyfikat niepalności materiału z którego będzie uszyty
b)w zakresie zadania 3 opis wszystkich oferowanych produktów
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup odzieży ochronnej i roboczej z podziałem na zadania:
Zadanie 3 odzież ochronna i robocza dla pracowników WSOSP – mechanik lotniczy,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym).
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na zadanie 1, 2, 3, 4, 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.
Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 4 odzież ochronna i robocza dla pracowników WSOSP – ZWF
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
55
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup odzieży ochronnej i roboczej z podziałem na zadania:
Zadanie 4 odzież ochronna i robocza dla pracowników WSOSP – ZWF,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym).
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na zadanie 1, 2, 3, 4, 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.
Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 5 odzież ochronna i robocza dla pracowników WSOSP – stołówka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
55
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
do oceny jakości należy przedłożyć próbki produktów będących przedmiotem zamówienia w zakresie zadania 5 (poz. 3, 4) w zamkniętym opakowaniu (karton, pudełko, pojemnik, itp.) oznaczonym nazwą i adresem Wykonawcy z dopiskiem: „Oferta na zakup odzieży ochronnej i roboczej - próbki. Nie otwierać przed dniem 13.06.2017 r. godz. 10.30”.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup odzieży ochronnej i roboczej z podziałem na zadania:
Zadanie 5 odzież ochronna i robocza dla pracowników WSOSP – stołówka,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym).
do oceny jakości należy przedłożyć próbki produktów będących przedmiotem zamówienia w zakresie zadania 5 (poz. 3, 4)
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na zadanie 1, 2, 3, 4, 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.
Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| |