zakup odzieży ochronnej i roboczej

Data publikacji 2017-06-02
Data zakończenia 2017-06-13 00:00:00
Instytucja Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie
Miejscowość Dęblin
Województwo lubelskie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524290-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351134003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup odzieży ochronnej i roboczej z podziałem na zadania:
Zadanie 1 odzież ochronna dla studentów cywilnych WSOSP ,
Zadanie 2 buty taktyczne dla studentów cywilnych,
Zadanie 3 odzież ochronna i robocza dla pracowników WSOSP – mechanik lotniczy,
Zadanie 4 odzież ochronna i robocza dla pracowników WSOSP – ZWF,
Zadanie 5 odzież ochronna i robocza dla pracowników WSOSP – stołówka,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym).
do oceny jakości należy przedłożyć próbki produktów będących przedmiotem zamówienia w zakresie zadania 5 (poz. 3, 4)
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na zadanie 1, 2, 3, 4, 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.
Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
35113400-3 Odzież ochronna i zabezpieczająca
18130000-9 Specjalna odzież robocza

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a6217c73-a3b7-4c85-8175-835890feebba
Biuletyn 524290-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie
Regon 6005921600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dywizjonu 303
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Dęblin
Zamawiajacy kod pocztowy 08521
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 551 74 53
Zamawiajacy fax 81 551 74 52
Zamawiajacy email zp@wsosp.pl
Adres strony url www.wsosp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wsosp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dywizjonu 303 nr 35 (Pałac Jabłonowskich) kancelaria jawna – pok. nr 116 (Wjazd do Pałacu Jabłonowskich możliwy również od strony os. Lotnisko, od ul. płk. Pilota Szczepana Ścibiora)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych ul. Dywizjonu 303 nr 35 08 – 521 Dęblin
Nazwa nadana zamowieniu zakup odzieży ochronnej i roboczej
Numer referencyjny Zp/pn/57/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup odzieży ochronnej i roboczej z podziałem na zadania: Zadanie 1 odzież ochronna dla studentów cywilnych WSOSP , Zadanie 2 buty taktyczne dla studentów cywilnych, Zadanie 3 odzież ochronna i robocza dla pracowników WSOSP – mechanik lotniczy, Zadanie 4 odzież ochronna i robocza dla pracowników WSOSP – ZWF, Zadanie 5 odzież ochronna i robocza dla pracowników WSOSP – stołówka, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym). do oceny jakości należy przedłożyć próbki produktów będących przedmiotem zamówienia w zakresie zadania 5 (poz. 3, 4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na zadanie 1, 2, 3, 4, 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 35113400-3 Odzież ochronna i zabezpieczająca 18130000-9 Specjalna odzież robocza
Cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 55
Informacje na temat katalogow Wymagany termin wykonania zamówienia: - maksymalnie 55 dni od dnia zawarcia umowy – dotyczy zadnia 1,2,4,5; - sukcesywnie do 31 grudnia 2018 roku- dotyczy zadania 3.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) w zakresie zadania 1 poz. 1 kombinezon pilota dla studentów cywilnych w zakresie zadania 3 poz. 1 kombinezon mechanika lotniczego certyfikat niepalności materiału z którego będzie uszyty b) w zakresie zadania 3 opis wszystkich oferowanych produktów
Inne dokumenty niewymienione do oceny jakości należy przedłożyć próbki produktów będących przedmiotem zamówienia w zakresie zadania 5 (poz. 3, 4) w zamkniętym opakowaniu (karton, pudełko, pojemnik, itp.) oznaczonym nazwą i adresem Wykonawcy z dopiskiem: „Oferta na zakup odzieży ochronnej i roboczej - próbki. Nie otwierać przed dniem 13.06.2017 r. godz. 10.30”. Próbki mają być wykonane zgodnie z opisem zamieszczonym w opisie przedmiotu zamówienia. Próbka ma pokazać jakość materiałów odzieży ochronnej i roboczej. Próbki stanowią część oferty i będą podstawą do oceny oferty w kryterium jakość. W związku z powyższym Zamawiający nie będzie wzywał w trybie art. 26 ust. 3 do uzupełnienia próbek. Zamawiający informuje również, że złożone próbki nie będą podlegać zwrotowi. Wykonawca –realizując zamówienie - dostarcza odzież ochronna i roboczą o identycznym kroju oraz rodzaju materiału zastosowanym w próbkach, natomiast kolory dostosowuje do wymagań Zamawiającego. Niedostarczenie przez Wykonawcę wszystkich wyszczególnionych próbek produktu, dostarczenie produktów niezgodnych z opisem przedmiotu zamówienia – równoznaczne będzie z odrzuceniem oferty.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z § 13. Zmiana umowy - wzoru umowy
IV 4 4 data 2017-06-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1 odzież ochronna dla studentów cywilnych WSOSP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 55
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych dokumentów potwierdzających: w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) w zakresie zadania 1 poz. 1 kombinezon pilota dla studentów cywilnych - certyfikat niepalności materiału z którego będzie uszyty
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup odzieży ochronnej i roboczej z podziałem na zadania: Zadanie 1 odzież ochronna dla studentów cywilnych WSOSP , Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym). Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2 buty taktyczne dla studentów cywilnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 55
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup odzieży ochronnej i roboczej z podziałem na zadania: Zadanie 2 buty taktyczne dla studentów cywilnych, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na zadanie 1, 2, 3, 4, 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 35113400-3 Odzież ochronna i zabezpieczająca 18130000-9 Specjalna odzież robocza
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3 odzież ochronna i robocza dla pracowników WSOSP – mechanik lotniczy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a)w zakresie zadania 3 poz. 1 kombinezon mechanika lotniczego - certyfikat niepalności materiału z którego będzie uszyty b)w zakresie zadania 3 opis wszystkich oferowanych produktów
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup odzieży ochronnej i roboczej z podziałem na zadania: Zadanie 3 odzież ochronna i robocza dla pracowników WSOSP – mechanik lotniczy, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na zadanie 1, 2, 3, 4, 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4 odzież ochronna i robocza dla pracowników WSOSP – ZWF
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 55
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup odzieży ochronnej i roboczej z podziałem na zadania: Zadanie 4 odzież ochronna i robocza dla pracowników WSOSP – ZWF, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na zadanie 1, 2, 3, 4, 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5 odzież ochronna i robocza dla pracowników WSOSP – stołówka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 55
Zalacznik informacje dodatkowe do oceny jakości należy przedłożyć próbki produktów będących przedmiotem zamówienia w zakresie zadania 5 (poz. 3, 4) w zamkniętym opakowaniu (karton, pudełko, pojemnik, itp.) oznaczonym nazwą i adresem Wykonawcy z dopiskiem: „Oferta na zakup odzieży ochronnej i roboczej - próbki. Nie otwierać przed dniem 13.06.2017 r. godz. 10.30”.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup odzieży ochronnej i roboczej z podziałem na zadania: Zadanie 5 odzież ochronna i robocza dla pracowników WSOSP – stołówka, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym). do oceny jakości należy przedłożyć próbki produktów będących przedmiotem zamówienia w zakresie zadania 5 (poz. 3, 4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na zadanie 1, 2, 3, 4, 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)