GuidZP400 |
aebead8d-81c2-4282-ab04-f5fea38d30c4
|
Biuletyn |
519810-N-2017
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpital.dzierzoniow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka prawa handlowego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.pow.dzierzoniow.pl/pl/bip/jednostki_organizacyjne/sluzba_zdrowia/spspwd/przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego, w Sekretariacie Zarządu.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Cicha 1, 58-200 Dzierżoniów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ŚRODKÓW DO MYCIA I HIGIENY ORAZ WORKÓW
|
Numer referencyjny |
7/ZP/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do mycia i higieny oraz worków, do Szpitala Powiatowego w Dzierżoniowie, przy ul. Cichej 1, 58-200 Dzierżoniów.
|
Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
221111,02
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
3) Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument
potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne
lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym
organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami,
w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
3) Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
3. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca
zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności
wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu;
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
3) Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca wykaże (na załączniku nr 3 SIWZ); że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej jedną dostawę, o wartości brutto nie mniejszej niż ½ wartość składanej oferty, z podaniem wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których, dostawa została wykonana oraz z załączeniem dowodów, o których mowa w rozporządzeniu, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie (dowodem tym jest m.in. poświadczenie) (w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Oświadczenie o spełnieniu wymogów stawianych przez Zamawiającego, dotyczących oferowanych produktów (Załącznik nr 5 SIWZ)
2.Dokument, z którego będzie wynikać, że proszek nadaje się do prania w temperaturze 90C. (dotyczy Pakiet 1 poz. 8)
3. Oświadczenie na załączniku nr 6 - dotyczy pakietu nr 1.
4. Oświadczenie na załączniku nr 7 - dotyczy pakietu 1 poz. 14
5. Oświadczenie na załączniku nr 8 - dotyczy pakietu 1 poz. 13, 17
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który
Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu).
2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy.
b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez
upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do
reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp).
3. Formularz oferta- (wg załączonego druku - wzór) załącznik nr 1 podpisany przez wykonawcę
4. Projekt Umowy podpisany przez wykonawcę ( parafowana każda strona) załącznik nr 2
5. Oświadczenie na zał nr 9 – dotyczy przynależności do grupy kapitałowej.
6. Wykonawca do oferty dołączy próbki w ilości jak poniżej:
Pakiet 1, poz. 23, 24, 25, 27, 28 – po 2 rolki lub 2 opakowania, do każdej wymienionej pozycji.
Pakiet 2, poz. od 1 do 10 oraz od 13 do 18 – po 2 rolki.
Pakiet 4, poz. 1, 2 – po 10 szt.
7.Wzorce oferowanego towaru:
Pakiet 3, poz. 1, 2, 4 – po 1 szt. w celu porównania przy dostawach.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Nr pakietu - Wadium
1.) 2 500,00 zł;
2.) 1 800,00 zł;
3.) 400,00 zł;
4.) 50,00 zł;
2. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.
3. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
4. Wadium może by wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu;
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c. gwarancjach bankowych;
d. gwarancjach ubezpieczeniowych;
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240)
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: Bank PKO BP nr konta 14 1440 1101 0000 0000 0892 2128 z dopiskiem „wadium w postępowaniu pn. „DOSTAWA ŚRODKÓW DO MYCIA I HIGIENY ORAZ WORKÓW” dowód wpłaty lub jego kopię potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty).
6. Wadium w formie poręczeń, gwarancji, należy złożyć w oryginale w sekretariacie spółki, w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert. Wykonawca winien uzyskać potwierdzenie złożenia wadium.
7. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych, ich treść ma być zgodna z załączonym wzorem załącznik nr 7 (bezwarunkowa i na pierwsze żądanie, obejmująca okres związania ofertą – art. 85 ustawy Pzp).
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 12.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
14. W przypadku nie wskazania w ofercie rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium, Zamawiający uzna, że wskazanym rachunkiem bankowym jest rachunek, z którego dokonano przelewu wpłaty wadium.
15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
-odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
-nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
-zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Projekt umowy stanowi załącznik nr 2.
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia postępowania w następujących przypadkach:
1) W przypadku zmiany danych adresowych wskazanych w nagłówku umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w ww. zakresie,
2) W przypadku zmiany danych osób reprezentujących strony umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w ww. zakresie.
3) W przypadku ustawowej zmiany stawki VAT, zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna.
4) W przypadku zmian ilościowych w asortymencie znajdującym się w poszczególnych pozycjach Pakietu (oferty wykonawcy będącej załącznikiem do umowy) wynikających z potrzeb Zamawiającego bez zmiany umowy. Zmiany dotyczące wymiany asortymentowej mieścić się jednak muszą w granicach ogólnej wartości umowy.
2. Strony dopuszczają również zmiany umowy w zakresie:
1) zmiany ustawowej stawki VAT, zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna.
2) zmiany danych adresowych wskazanych w nagłówku umowy
3) zmiany danych osób reprezentujących strony umowy
4) zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego,
5) konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron, bez względu na to czy ich skutki są korzystne dla Zamawiającego,
6) strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te
nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania w okresie trwania umowy zmian ilościowych w asortymencie znajdującym się w poszczególnych pozycjach części (oferty Wykonawcy będącej załącznikiem do umowy) wynikających z potrzeb zamawiającego bez zmiany umowy. Zmiany dotyczące wymiany asortymentowej mieścić się jednak muszą
w granicach ogólnej wartości umowy,
8) terminu umowy. W sytuacji, gdy umowa nie została zrealizowana jeszcze w pełnym zakresie, a termin realizacji minął dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji umowy,
aż do czasu zrealizowania umowy w pełnym zakresie.
3. Zamawiający jest uprawniony do częściowej realizacji umowy, a także do rezygnacji z zamówienia jakiegokolwiek asortymentu będącego przedmiotem umowy.
4. Wszystkie ww. zmiany z pominięciem ust.1 pkt d wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-06-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|