GuidZP400 |
64addde9-5811-42af-8d68-6f87c5d85c5a
|
Biuletyn |
524185-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Krajowe Centrum Bankowania Tkanek i Komórek
|
Regon |
015620567
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Tytusa Chałubińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-004
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 6217543, 6961336
|
Zamawiajacy fax |
226 217 543
|
Zamawiajacy email |
akamin@ib.amwaw.edu.pl
|
Adres strony url |
www.kcbtik.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Krajowe Centrum Bankowania Tkanek i Komórek
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.kcbtik.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kcbtik.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
na piśmie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Krajowe Centrum Bankowania Tkanek i Komórek, ul. Tytusa Chałubińskiego 5, 02-004 Warszawa, sekretariat, piętro II
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu dla Krajowego Centrum Bankowania Tkanek i Komórek
|
Numer referencyjny |
2/KC/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie dotyczy
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
bez ograniczeń
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu dla Krajowego Centrum Bankowania Tkanek i Komórek zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy – zawierający opis przedmiotu zamówienia:
Pakiet nr 1 – destylarka
Pakiet nr 2 – klimatyzator ścienny
Pakiet nr 3 – myjka ultradźwiękowa
Pakiet nr 4 – zamrażarka niskotemperaturowa -80°C z systemem back-up
|
Cpv glowny przedmiot |
42900000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunków udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokument dopuszczający do użytkowania na terenie Polski (CE, deklaracja zgodności), a w przypadku sprzętu klasyfikowanego jako wyrób medyczny również dokumenty potwierdzające dokonanie powiadomienia/ zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. W przypadku, gdy sprzęt nie podlega obowiązkowi dokonania zgłoszenia/ powiadomienia o wyrobie do Prezesa URPLWMiPB na podstawie art. 58 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j.: Dz. U. z 2015 r., poz. 876 ze zm.) należy złożyć stosowne oświadczenie zawierające podstawy braku takiego obowiązku
Wykaz autoryzowanych przedstawicieli serwisowych dla zaoferowanego sprzętu
Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do złożenia materiałów informacyjnych (karty techniczne/ opisy/ foldery/ prospekty/ oświadczenia/ instrukcje) wystawionych przez producenta zaoferowanego sprzętu opisujących jego parametry techniczne - celem zweryfikowania ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia i potwierdzenia posiadania deklarowanych w ofercie parametrów techniczno – użytkowych
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta cenowa – wzór załącznik nr 1 do SIWZ
Pełnomocnictwo dla osoby, która podpisała ofertę (jeśli dotyczy)
Oświadczenie własne Wykonawcy - w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wzór załącznik nr 2 do SIWZ
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców
– wzór załącznik nr 2 do SIWZ (Część E)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2017-06-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09.30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 1 – DESTYLARKA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42912330-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Maksymalny termin dostawy wynosi 5 tygodni od dnia zawarcia umowy. Zaoferowanie krótszego terminu dostawy będzie premiowane punktami zgodnie z kryteriami oceny ofert zawartymi w Rozdz. VIII SIWZ
|
Zalacznik krotki opis |
PAKIET nr 1 – DESTYLARKA 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 2 – KLIMATYZATOR ŚCIENNY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42500000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Maksymalny termin dostawy wynosi 5 tygodni od dnia zawarcia umowy. Zaoferowanie krótszego terminu dostawy będzie premiowane punktami zgodnie z kryteriami oceny ofert zawartymi w Rozdz. VIII SIWZ
|
Zalacznik krotki opis |
PAKIET nr 2 – KLIMATYZATOR ŚCIENNY 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 3 – MYJKA ULTRADŹWIĘKOWA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42924720-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Maksymalny termin dostawy wynosi 5 tygodni od dnia zawarcia umowy. Zaoferowanie krótszego terminu dostawy będzie premiowane punktami zgodnie z kryteriami oceny ofert zawartymi w Rozdz. VIII SIWZ
|
Zalacznik krotki opis |
PAKIET nr 3 – MYJKA ULTRADŹWIĘKOWA 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 4 – ZAMRAŻARKA NISKOTEMPERATUROWA -80°C Z SYSTEMEM BACK-UP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711120-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Maksymalny termin dostawy wynosi 5 tygodni od dnia zawarcia umowy. Zaoferowanie krótszego terminu dostawy będzie premiowane punktami zgodnie z kryteriami oceny ofert zawartymi w Rozdz. VIII SIWZ
|
Zalacznik krotki opis |
PAKIET nr 4 – ZAMRAŻARKA NISKOTEMPERATUROWA -80°C Z SYSTEMEM BACK-UP 2 szt.
|
| |