Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Urzędu Miejskiego w Kaliszu

Data publikacji 2017-06-02
Data zakończenia 2017-06-13 00:00:00
Instytucja Miasto Kalisz
Miejscowość Kalisz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524174-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1038 z późn. zm.) i warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012r. poz. 585 z późn. zm.), odbiór wycofanych z użycia tablic rejestracyjnych celem ich likwidacji oraz renowacja tablic tymczasowych (usuwanie nalepek, czyszczenie).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4ca9930b-229d-4e85-90ff-9e5a304d4603
Biuletyn 524174-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miasto Kalisz
Regon 250855877
Zamawiajacy adres ulica Główny Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Kalisz
Zamawiajacy kod pocztowy 62-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 48 627 654 300
Zamawiajacy email zam.publ@um.kalisz.pl
Adres strony url http://www.kalisz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.kalisz.pl, http://www.bip.umkalisz.pl - zakładka „Ogłoszenia” / „Zamówienia publiczne”
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.kalisz.pl, http://www.bip.umkalisz.pl - zakładka „Ogłoszenia” / „Zamówienia publiczne”
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty pod rygorem nieważności należy złożyć w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres wyłącznie pokój nr 309 (sekretariat Wiceprezydenta Miasta Kalisza) mieszczący się na III piętrze budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Kościuszki 1A w Kaliszu.
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Urzędu Miejskiego w Kaliszu
Numer referencyjny WSO.271.01.2.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1038 z późn. zm.) i warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012r. poz. 585 z późn. zm.), odbiór wycofanych z użycia tablic rejestracyjnych celem ich likwidacji oraz renowacja tablic tymczasowych (usuwanie nalepek, czyszczenie). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy posiadają aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne na podstawie art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 128 z późn.zm.).
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow nie dotyczy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe nie dotyczy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą należyte wykonanie lub wykonywanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej umowy, w ramach której dostarczono tablice rejestracyjne o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN brutto. W przypadku umów będących w trakcie realizacji (na dzień składania ofert) Zamawiający będzie brał pod uwagę kwoty brutto odnoszące się do dostarczonych tablic rejestracyjnych w ramach umowy, wpisane do formularza „Doświadczenie zawodowe”. Zamawiający uznaje za wystarczające wskazanie w wykazie, o którym mowa w pkt III.5.1)2) niniejszego ogłoszenia tylko takich dostaw, które potwierdzą spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe nie dotyczy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy.
Zakresie warunkow udzialu 1) zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2017r., poz. 128 z późn. zm.), 2) wykaz należycie wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, umów w ramach których dostarczono tablice rejestracyjne o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 PLN (w przypadku każdej umowy) - wzór wykazu (wymagany zakres informacji) stanowi załącznik do SIWZ (Doświadczenie zawodowe) – w przypadku umów będących w trakcie realizacji (na dzień składania ofert) należy podać kwoty brutto odnoszące się do dostarczonych tablic rejestracyjnych w ramach umowy, a nie wartości całej zawartej umowy; 3) dowody określające czy dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt III.5.1)2) niniejszego ogłoszenia zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie; Dowodami, o których mowa wyżej są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, b) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt. a) Wykonawca jest zobowiązany do wykazania przyczyn, z jakich nie mógł uzyskać tych dokumentów, c) w odniesieniu do dostaw nadal wykonywanych (na dzień składania ofert) dokumenty, o których mowa w ppkt. a) i b) powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione A) Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje (dowody) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. B) w sytuacji gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie (w oryginale) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dokumentu, podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca (np. zobowiązania), który określa w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, a w szczególności czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. C) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, ewentualnie umowy o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; D) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-06-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy przygotować w języku polskim.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów zawiera SIWZ. Adres poczty elektronicznej podany w pkt I.1) niniejszego ogłoszenia nie służy do porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami w postępowaniu, którego dotyczy niniejsze ogłoszenie. 2. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Anna Matysiak, tel. +48 62 50 49 792. 3. Forma dokumentów, jakie należy złożyć Zamawiającemu określona została w SIWZ. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy Pzp i pkt III.2.2) niniejszego ogłoszenia 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III.1) niniejszego ogłoszenia w sposób następujący: a) każdy z wykonawców - jeżeli będzie wykonywał czynności, do wykonania których wymagane jest posiadanie uprawnień, o których mowa w pkt III.1.1) niniejszego ogłoszenia; b) łącznie – w zakresie warunku, o którym mowa w pkt III.1.2) niniejszego ogłoszenia. 6. Jeżeli w dokumentach potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu podane będą wartości w innej walucie niż PLN, będą one przeliczane na PLN według kursu średniego Narodowego Banku Polskiego danej waluty z daty zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego postępowania. W przypadku gdy w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych Narodowy Bank Polski nie ogłasza średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs danej waluty ogłoszony przez NBP ostatniego dnia przed dniem zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Criterion

Kryteria 2. Okres gwarancji jakości
Znaczenie 20,00
  
Kryteria 4. Program do zamawiania tablic rejestracyjnych
Znaczenie 10,00
  
Kryteria 3. Termin dostawy wtórników tablic rejestracyjnych
Znaczenie 10,00
  
Kryteria 1. Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)